-
Prawa konsumenta: rzetelna reklama
... na opisywaną w niej ofertę. Ze względu na różnorodność form i zastosowań reklamy trudno sprecyzować cechy wyróżniające reklamę spośród innych instrumentów promocji. Na ogół ... domu klienta. Coraz więcej biur podróży, banków oraz innych podmiotów gospodarczych w Polsce wysyła oferty bezpośrednio klientom, skuteczność tych działań pozostawia jednak ...
-
Reklama na Facebooku z podatkiem VAT i podatkiem u źródła
... Polsce się nie mieści. Teoretycznie zatem niewiele trzeba, aby reklamować się na tym medium społecznościowym. Niestety przedsiębiorca reklamujący się na Facebook-u musi pamiętać, że samo zamieszczenie reklamy ... wewnątrzwspólnotowych (na formularzu VAT-R). Podatek dochodowy od reklamy na Facebooku Skomplikowane? To i tak nic trudnego w porównaniu z ...
-
Czy online marketing warto personalizować?
... Według danych z corocznych raportów wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce opracowywanych przez SARE, od 2011 r. odsetek internautów ... reklamy, by wyświetlała się ona na dwóch pierwszych, kluczowych dla reklamy mobilnej miejscach. E-mailingi – sprawa osobna Na koniec e-mailingi, które naszym zdaniem są mocno niedocenianym kanałem reklamy ...
-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... przy pomocy poczty elektronicznej tzw. e-mailingu. W Polsce często utożsamiany jest z wysyłką listów reklamowych do posiadaczy darmowych kont pocztowych w popularnych portalach. E-mailing w połączeniu z własną bazą klientów jest najtańszą a zarazem najbardziej efektywną formą reklamy internetowej oczywiście pod warunkiem poszanowania prywatności ...
-
Browary a wydatki na reklamę piwa
... łącznie prawie 418 milionów złotych, a średni koszt reklamy sprzedanego hektolitra piwa wyniósł 1200 złotych. Pomimo dużej konkurencji i niewielkich spadków sprzedaży dużych, znanych marek, mniejsze, lokalne browary trzymają się mocno. W latach 2000-2011 spożycie alkoholu w Polsce wzrosło o 30%. Połowę wypijanych napojów alkoholowych stanowiło ...
-
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... dużym stopniu z jego syntetycznego charakteru. Porównuje się wyłącznie efektywność kosztową reklamy na różnych serwisach WWW. Wiadomo gdzie opłaca się reklamować bardziej, a gdzie mniej. ... kurek z pieniędzmi na wydatki marketingowe. Jednymi z pierwszych w Polsce firm, które głębiej zainteresowały się możliwościami optymalizacji były banki internetowe ...
Tematy: -
IAB o polskiej e-reklamie
... szef europejskiego IAB Danny Meadows-Klue pojawi się w Polsce na specjalnym spotkaniu członków polskiego oddziału stowarzyszenia, aby przeprowadzić warsztaty, mające pomoc naszemu IAB w efektywniejszym działaniu i rozwijaniu rynku. Zaprezentuje też drogę, jaką przeszły IAB UK i rynek angielskiej reklamy online, od czasów, gdy udział wydatków ...
-
Etyka w reklamie
... się autorytetem we wszystkich zainteresowanych środowiskach. Jak stwierdził prezes zarządu Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce Paweł Kastory, w przyszłym tygodniu zakończone zostaną prace nad powołaniem Komisji Etyki Reklamy, która będzie czuwać nad przestrzeganiem przez przedsiębiorców zobowiązań zapisanych w kodeksie regulującym standardy ...
-
Reklama wielkoformatowa 2012 r.
... zmian w 2013 roku. Rynek reklamy wielkoformatowej - wymiar geograficzny Najważniejsze zmiany w całym 2012 roku to: spadek udziału dwóch największych rynków: warszawskiego i krakowskiego; wzrost pozostałych rynków, ze szczególnym zaznaczeniem rynku wrocławskiego, który ma szanse stać się w 2013 roku rynkiem nr 2 w Polsce. W 2012 roku udział ...
-
DOOH - reklama, która zaskakuje i pobudza wyobraźnię
... McDonald’s. W czasie trwania kampanii reklama na nośnikach pojawiła się 503 160 razy i została zauważona przez blisko 5 mln osób. Rynek reklamy DOOH w Polsce Trend zapoczątkowany na zagranicznych rynkach jest obecny również u nas. Mimo trudności związanych z ograniczeniami administracyjnymi oraz wysokimi kosztami wejścia, liczba cyfrowych ...
-
Najpopularniejsze portale nieruchomości: co oferują deweloperom?
... Nieruchomosci-online.pl Nieruchomosci-online.pl to portal nieruchomości z największą liczbą ogłoszeń w Polsce. Udostępnia poszukującym ponad 350 tys. ofert i co miesiąc odwiedzany jest ... samo ogłoszenie. Możemy wybrać dużo więcej opcji targetowania i wyświetlać reklamy osobom które weszły w interakcję z naszą firmą albo nawet konkurencją. W ...
-
Agora i Eurozet mają zakaz koncentracji
... W efekcie mogłaby wzmocnić swoją pozycję na lokalnych rynkach reklamy radiowej. Z kolei na rynku reklamy krajowej w wyniku koncentracji utworzony zostałby podmiot, który miałby tylko jednego ... obrót w roku poprzedzającym przekroczył 1 mld euro na świecie lub 50 mln euro w Polsce. Oceniając koncentrację, Prezes Urzędu może wydać zgodę na jej dokonanie ...
-
Nowy broker internetowy
... postanalizę. Galposter Online ma nadzieję stać się jednym z głównych graczy na rynku reklamy internetowej. Optymizm szefów firmy opiera się m.in. na danych pokazujących stały i dynamiczny wzrost rynku reklamy internetowej w Polsce oraz na kompleksowej, przemyślanej ofercie i jej wyróżnikach. Z szacunków instytucji badających internet wynika ...
-
Product placement po polsku
... Polsce coraz szybciej. Product placement (po polsku tzw. plasowanie produktu) polega na umieszczeniu danej marki w przekazie telewizyjnym, książce, gazecie czy filmie. Unikając otwartej reklamy ...
-
Rola Internetu w zakupach napojów bezalkoholowych
... reklamy kawy (52%). Dobrze rozpoznawane są także reklamy napojów energetyzujących i izotonicznych, które wymieniło 43% respondentów. Nieco ponad jedna trzecia (36%) pamięta reklamy niegazowanej wody mineralnej, zaś napoje gazowane kojarzy 30%. Jedna czwarta Internautów (25%) kojarzy reklamy herbaty oraz gazowanej wody mineralnej. Reklamy ... w Polsce. ...
-
Reklama na Facebooku: jak zwiększyć jej skuteczność?
... zdjęcie reklamy zasugerowane przez Facebook lub sam zdecydować, które będzie odpowiednie. Dodaj nagłówek i wcześniej opracowany tekst reklamy, a następnie przejdź do opcji związanej z wyborem odpowiedniej grupy odbiorców. Wybierz dokładną lokację, w której ma się wyświetlać Twoja reklama (wg kraju, województwa, miasta itd.). Jeśli działasz w Polsce ...
-
Markowe wydarzenia
... współczesnym ujęciu marka obejmuje poza kombinacją produktu fizycznego, nazwy, opakowania, reklamy, dystrybucji i ceny także dostarczane konsumentom korzyści funkcjonalne i/lub symboliczne w ... branża piwna. Rysunek 1 obrazuje, jak kształtowała się lojalność wobec marek piw w Polsce w roku 1999. Nawet jego pobieżna analiza dobitnie wskazuje, że warto ...
Tematy: -
Nazwy handlowe w wyszukiwarkach
... Polsce starają się nie mieszać do tego typu sporów, uznając się w takich przypadkach za „stronę trzecią”. Nie biorą pełnej odpowiedzialności za emitowane przez nie reklamy ...
-
Więź klienta z luksusową marką
... korzyść w postaci zmniejszenia nakładu finansowego na reklamy przy jednoczesnym wzroście sprzedaży! Ponadto jest również prawdopodobne, że reklamy łączone, jako nowe i wyróżniające się spośród ... W poszukiwaniu wyjątkowości i prestiżu nie wolno zapomnieć, że póki co ludzie zamożni w Polsce poruszają się tymi samymi co inni ulicami, czytają te same ...
-
Spam: co należy wiedzieć?
... Wirtualną Polskę S.A.; b. na telefon komórkowy, którego numer Użytkownik udostępnił Wirtualnej Polsce S.A. (w tym SMS); c. za pośrednictwem komunikatora (messengera) prowadzonego przez Wirtualną Polskę S.A. Jak podaje Maciej Ziarka według powyższego regulaminu, reklamy mogą zostać wysłane również na numer telefonu komórkowego, który teoretycznie ma ...
-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... branży, które decydują się na reklamę w mediach. Ograniczenie się jedynie do reklamy w klasycznych mediach przy obecnym szumie medialnym i przepełnieniu bloków reklamowych ... Mlekovity - Mleka Wypasionego. Hasłem przewodnim jest: "Mlekovita najbardziej Wypasione mleko w Polsce". Mlekovita zleciła ocenę spotu Mleka Wypasionego i konsumenci ocenili go ...
-
Granice ochrony znaku towarowego
... jednocześnie nazwą tego przedsiębiorstwa. Taki przypadek miał ostatnio miejsce w Polsce w przypadku dużej firmy z branży energetycznej. W momencie pisania tego artykułu opisywany spór ... Klasycznym przykładem reklamy porównawczej są reklamy Playa, który poinformował, że "z Play do Plusa taniej niż z Plusa do Plusa" (identyczne reklamy pojawiły się w ...
-
Facebook przytłacza informacjami
... się w pobliżu jakiejś lokalizacji. Oczywiście nie będzie to robione w sposób tak nachalny, jak chociażby wysyłane kiedyś przez sieć ProxyAd reklamy Bluetooth w centrach handlowych w Polsce. W czasach reklamy audience najbardziej istotne będą same dane z iBeacons - reklamodawca będzie wiedział, że w sklepie oglądam konkretny produkt, a swoją reklamę ...
-
Światowe korporacje i rządy wobec kryptowalut
... znosi całkowity zakaz i pozwala uregulowanym giełdom kryptowalutowym publikować reklamy w swoich serwisach. Na razie reklamy będą widoczne jedynie w USA i Japonii, jednak ... krypto-fiat. #5 PKO BP W Polsce również są zauważalne zmiany nastawienia do kryptowalut. PKO Bank Polski jako pierwsza instytucja finansowa w Polsce wprowadziła blockchain do ...
-
ARBOmedia lepsza od WP i Onetu
... reklamy pod względem zasięgu znajdują się dwie sieci reklamowe, co nas bardzo cieszy. Trendy w reklamie internetowej na największych rynkach w Europie pokazują, iż systematycznie rośnie znaczenie wortali tematycznych w stosunku do portali. Podobny trend zaczyna być widoczny również w Polsce ... ARBOmedia przewyższył zasięg biura reklamy Wirtualnej ...
-
Reklama społeczna w internecie
... International, Fundacji Świętego Mikołaja oraz Federacji Polskich Banków Żywności. Reklamy fundacji wyświetlane były na przestrzeni witryn korzystających z bezpłatnych statystyk ... i komunikacyjnych realizującą za pomocą internetu. "Prowadzimy jedyny w Polsce i jeden z nielicznych na świecie publicznych, internetowych rejestrów osób zaginionych - ...
-
Sukces akcji "Internetowa Rewolucja"
... czy przygotowania pierwszej reklamy internetowej, wszystkiemu towarzyszyć będzie możliwość rozmowy z ekspertami oraz otrzymania materiałów edukacyjnych. Na początku 2011 r. dni otwarte Internetowej Rewolucji odbędą się w czterech kolejnych miastach - w Szczecinie, Poznaniu, Katowicach i Gdańsku. Docelowo spotkania odbęda się w całej Polsce. “Polska ...
-
Piwa regionalne przyszłością branży
... Piwowarska uruchomiła narzędzie do zarządzania wydatkami marketingowymi Wallet, czy jeden z pierwszych w Polsce serwisów społecznościowych dla swoich pracowników o nazwie MalePiwo.net. Ponadto, marki maistreamowe reklamują się w telewizji (najdroższa forma reklamy), prasie, internecie czy na billboardach (outdoor). Często do tego typu promocji ...
-
Rola Internetu w zakupach usług telekomunikacyjnych
... zdecydowanie wymienia Internet (92%). Internauci czerpią swoją wiedzę także z reklamy (64%), od znajomych i rodziny (51%), od konsultantów w salonach i punktach sprzedaży ... Respondentów rekrutowano spośród panelu badawczego GfK Polonia, jednego z największych access paneli w Polsce. Strukturę próby, wg płci, wieku i wykształcenia, oparto na danych ...
-
Opinie klientów lepsze niż reklama
... rekomendacją znajomego lub członka rodziny (74% ankietowanych). W Polsce robi tak 82% konsumentów. Co ciekawe, opinia jest znacznie skuteczniejsza niż pozostałe formy reklamy produktów i usług. Wspomniany raport Nielsena wskazuje, że reklamy SMS, banery on-line’owe czy reklamy displayowe w sieci przekonują już tylko 37-45% klientów. A więc ...
-
Oferty turystyczne same znajdą klientów
... będący jednym z kluczowych elementów systemów dokonujących segmentacji użytkowników oraz generujących reklamy osobiste (ang. programmatic). Dzięki analizie ogromnej ilości danych (tzw. Smart ... jest widoczny przede wszystkim w Europie Zachodniej i USA. Jednak również w Polsce korzysta z nich coraz więcej touroperatorów oraz pośredników, oferujących ...
-
Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?
... nie tylko salony i komisy samochodowe, ale także – warsztaty naprawcze, których w Polsce jest ok. 20 tys. Symulacja przeprowadzona przez Blink.pl, agencję specjalizującą ... przy niższym budżecie. W jaki sposób? – Rezygnując z kampanii ogólnopolskiej na rzecz reklamy w określonej lokalizacji, co jest dobrym krokiem w momencie, gdy promujemy warsztat ...
-
Satysfakcja z pracy to mało, teraz liczy się pracoszczęście. Zobacz, gdzie je znaleźć
... twierdząco odpowiedziało 27% pracowników IT, 36% inżynierów i aż 47% przedstawicieli marketingu i reklamy. Tym, co stresuje programistów, z pewnością nie jest lęk związany z utratą ... specjaliści IT, marketingu, reklamy i inżynierowie, co bez wątpienia ma ogromny wpływ na stopień satysfakcji z pracy. - Specjalista IT, marketingu i reklamy czy ...
-
Dlaczego moja firma jest niewidoczna dla Google?
... Polsce? Właściciele małych biznesów najczęściej nie wiedzą, że mają wpływ na lokalne pozycjonowanie w usługach Google’a i to za darmo. Większość z nich uważa, że wiąże się to ze sporymi kosztami reklamy ... profil, uzupełnią w nim dane, a także mogą ustawić dla nas dodatkowe reklamy, które sprowadzą nowych klientów do naszego punktu. Co ważne, ...
-
Tworzenie przyjaznych stron WWW
... w fazie wdrożenia rozwiązania. WEB USABILITY ZNACZY FUNKCJONALNOŚĆ Pojęcie funkcjonalności w Polsce jest bardzo słabo znane. Na Zachodzie zaś jest podstawowym wyznacznikiem w procesie ... typu reklamy nie stanowi problemu, a koszt dotarcia do jednej osoby jest dużo niższy niż w przypadku reklamy radiowej czy prasowej. Ponadto tradycyjne kanały reklamy ...