-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... edukacyjnymi internauci docenili również piosenkę, która zagościła w reklamie akcji. „Piosenka z reklamy pzu tej z „kochasz? Powiedz stop wariatom drogowym” sprawia ze ... Zachodni WBK w najnowszej analizie bankowości mobilnej zajął pierwsze miejsce w Polsce i drugie w Europie. Forrester Research, międzynarodowa firma badawczo-doradcza, opisuje Bank ...
-
5 najważniejszych systemów Big Data na świecie. Kto wie o nas najwięcej?
... Internet ulega personalizacji. Namacalnym efektem działań DMP są np. spersonalizowane reklamy wyświetlane w przeglądarce internetowej, które dzięki wykorzystaniu danych stają się coraz lepiej ... tą platformą już w 2011 roku, jeszcze jako mały startup, gdy w Polsce o Big Data mało kto słyszał i niewielu widziało sens w analityce cyfrowych informacji, ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 05/2016
... . wyższe niż przed rokiem, kiedy za spot trzeba było zapłacić 4,5 mln dol. Reklamy będą też sprzedawane razem do transmisji telewizyjnej i relacji z wydarzenia w internecie. ... Europie dyscyplina dynamicznie się rozwija. Super Bowl jest też transmitowane w stacjach telewizyjnych. – W Polsce od tego sezonu mecze i futbol pokazuje stacja Eleven Sports. ...
-
Banki w mediach: PKO Bank Polski najaktywniejszy w I kw. 2016 r.
... temat banków potwierdzają również wyniki „Raportu na temat wizerunku banków w Polsce” – badania przygotowanego na zlecenie Procontent Communication przez ośrodek badania opinii publicznej ARC ... (8 tys.) niż np. mBank (ponad 17 mln złotych wydanych na reklamy i 22 tys. publikacji). Znaczącą część informacji w mediach na temat banków stanowią ...
-
Jak kantory internetowe walczą o klientów?
... Decydują się na nią największe serwisy, które bardzo często zamieszczają swoje reklamy w tzw. „prime time”, czyli najdroższym i cieszącym się największą popularnością paśmie ... z portalami informacyjnymi, publikując np. raporty walutowe na łamach największych serwisów w Polsce. W związku z tym bez problemu możemy znaleźć informacje na temat obecnej ...
-
Styl życia: zobacz, czy jesteś "smart"
... życie. Źródłem informacji o technologiach są najczęściej portale internetowe (45 proc.), reklamy (38 proc.) oraz specjalistyczne programy telewizyjne i audycje radiowe (36 ... w najważniejszych obszarach życia (tj. technologie, zakupy, praca, zdrowie i life hacking), w Polsce żyje 22 proc. Smart Polaków, a 5% można uznać za prawdziwych innowatorów. ...
-
Pozyskiwanie klientów? Liczy się głównie mobile
... od 11 do 20%. Jakie tendencje zdominowały ubiegłoroczny rynek komunikacji mobilnej w Polsce? Respondenci badania wskazali przede wszystkim na płatności mobilne (przeszło 70 ... klienci. Niegdyś komunikacja marki z klientem przebiegała w jednym kierunku. Przeciętny odbiorca reklamy widział ją w TV, słyszał w radiu, ewentualnie zobaczył w gazecie lub na ...
-
Kaspersky Total Security, Internet Security i Kaspersky Anti-Virus 2017
... informacje na temat swoich funkcji, działa w tle, wyświetla banery i komunikaty (np. reklamy) lub jest rzadko używany. Po otrzymaniu raportu użytkownik może ... ). Ceny i dostępność Nowe produkty bezpieczeństwa Kaspersky Lab z linii 2017 są dostępne w Polsce od 25 października 2016 r. w następujących cenach sugerowanych: Kaspersky Total Security – ...
-
Rejestr dłużników znowu urósł. Winny pośpiech?
... temu w gospodarce nie widać. Od poprzedniego Dnia bez Długów stopa bezrobocia spadła w Polsce z 9,7 proc. do 8,3 proc., z kolei przeciętna płaca w przedsiębiorstwach wzrosła o 159 zł do ... zdarzyło się podjąć decyzję o zadłużeniu wcale nie pod wpływem potrzeb, lecz reklamy pożyczki. Jeszcze więcej, bo 15 proc. ankietowanych zrobiło tak co najmniej ...
-
Sektor MŚP zarzuca inwestycje. 1/3 firm bez planów inwestycyjnych
... najmniejszych podmiotach. Przeciętnie na jedną osobę pracującą w mikroprzedsiębiorstwie przypadają w Polsce środki trwałe o wartości 15-16 tys. euro., w małych firmach jest to ponad 2 razy ... . To pokazuje, że coraz większe znaczenia odgrywa odpowiednia forma reklamy i promocji. Pozostałe kategorie inwestycji, odzwierciedlające wcześniejsze preferencje ...
-
Kolejny rok pod znakiem MdM
... takie kredyty są już normą i stanowią 80% rynku kredytów hipotecznych. Obecnie w Polsce tylko kilka banków podjęło próbę wprowadzenia kredytów ze stałym oprocentowaniem, nie ... i o nadzorze W 2017 roku wejdzie w życie nowa ustawa, która określi m.in. zasady reklamy kredytów hipotecznych oraz wprowadzi zakaz sprzedaży wiązanej - zawarcie umowy ...
-
Jak Prawo telekomunikacyjne uderza w marketing
... końcowym jest bankomat, czy zatem celem tej regulacji byłoby to, aby wyświetlenie reklamy na takim urządzeniu zależało od zgody? Urządzeniem objętym art. 172 ... Kołton, współwłaściciel POL-POŻ. Prawo dotyczące wysyłania informacji handlowych drogą mailową określa w Polsce wiele ustaw: ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o świadczeniu usług ...
-
Jeśli FMCG, to sklepy dyskontowe
... Consumer Goods & Retail. Głównym źródłem informacji o promocjach nadal gazetki i ulotki (50 proc.), a także reklamy w TV (28 proc.) oraz znajomi i sąsiedzi (22 proc.), chociaż widać, że ... oraz 85 proc. miast. Co więcej niemal 45 proc. wszystkich gospodarstw domowych w Polsce mieszka w strefie 15 minut pieszo od sklepu sieci Biedronka. Rozszerzając ...
-
Przekazanie materiałów reklamowych bez podatku VAT?
... nr 1462-IPPP2.4512.993.2016.1.JO. Jakie wątpliwości wyjaśnił organ podatkowy? Spółka, w celu promocji i reklamy sprzedawanych produktów, co ma się przyczynić do zwiększenia sprzedaży, prowadzi różnego rodzaju ... spełniają jedynie rolę informacyjną dystrybuowanych w Polsce produktów Spółki. Reasumując, przekazanie przedmiotowych kartonowych materiałów ...
-
Za kulisami ataków ransomware
... państw znajdują się również: Włochy, Francja, Niemcy, Australia i Kanada. W Polsce, podobnie jak w Szwajcarii, Danii, Finlandii, Czechach czy na Węgrzech, współczynnik ... zabezpieczeniach i chętnie wykorzystuje m.in. spam e-mail, malvertisement sieciowy (reklamy zainfekowane ransomware) i zainfekowane pliki do pobrania. Najbardziej rozpowszechnioną ...
-
Poznaj sztuczki, jakie może stosować wypożyczalnia samochodów
... sztuczki samochodowych naciągaczy. W 2015 roku do Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Polsce wpłynęło 109 skarg, w których Polacy skarżyli się na praktyki, jakie ... Włoski urząd antymonopolowy (AGCM) ukarał wypożyczalnię „Goldcar” za agresywne reklamy dotyczące zakupu usług dodatkowych. AGCM oświadczył: „Goldcar nie informuje konsumentów w ...
-
Wolumenowa rekrutacja pracowników. Jak zachować standardy?
... w mediach regionalnych o nowej inwestycji, skierowane do wybranej grupy docelowej reklamy na portalach społecznościowych, grywalizacja jako etap procesu? Multirekrutacja to ten moment ... pracodawcy o komfort ich pracy. Biorąc pod uwagę obecne kierunki rozwoju biznesu w Polsce, można założyć, że rekrutacja pracowników w trybie multi może okazać ...
-
Jak Polacy dbają o edukację finansową dzieci?
... wydawaniu Jakie jeszcze są popularne formy edukowania dzieci przez rodziców w dziedzinie finansów w Polsce? Blisko 40 proc. rodziców dzieci w wieku szkolnym deklaruje, że daje ... . Łącznie 5 proc. zebrały takie źródła jak internet, prasa czy reklamy. – Pierwsze, te najbardziej podstawowe informacje o finansach przekazują dzieciom najczęściej rodzice ...
-
Lead generation. Jak pozyskać klienta przez internet?
... być np. marketing w wyszukiwarce Google, kampanie display’owe, targetowane reklamy w mediach społecznościowych, mailingi i newslettery, a nawet wciąż popularny telemarketing. ... są popularne wśród konsumentów. Największe serwisy typu lead generation w Polsce to Oferteo.pl, Oferia.pl i Favore.pl. – Ułatwiamy stronom znalezienie kontrahenta. ...
-
Doradca finansowy w cenie?
... od IV kwartału 2015 roku. Ostatni raport „Sektor pośrednictwa finansowego w Polsce” dowiódł, że u schyłku II kwartału br. rzesza doradców finansowych zatrudnianych przez ... się do nowelizacji ustawy o kredycie konsumenckim, w tym do obowiązków dotyczących reklamy kredytu konsumenckiego. I to właśnie te względy regulacyjne sprawiają, że najbliższy rok ...
-
Zarobki w HR, czyli 1700 zł podwyżki
... Antal Sales&Marketing. Z danych firmy Zenith wynika, że w 2017 roku światowy rynek reklamy internetowej urośnie o 13%, a jego wartość na koniec roku wyniesie 205 ... rozchwytywani. Raport Płacowy Antal 2017 prezentuje zarobki w HR, oferowane specjalistom i menedżerom w Polsce, którzy mają minimum 2-letnie doświadczenie oraz pracują w średnich i dużych ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 2/2018
... rodzinę i znajomych będą miały pierwszeństwo w wyświetlaniu, podczas gdy wszelkiego typu artykuły, reklamy czy materiały wrzucane przez marki stracą znaczenie. Plany produkcyjne General ... łącznie 17,6 GW mocy, a zainwestowano w tym sektorze ok. 30 mld euro. W Polsce obserwuje się bezruch w tej dziedzinie mimo że posiadany potencjał jest znaczny. ...
-
Sieci handlowe znów promują zdrowe produkty
... stronach internetowych czy przedstawienie raportów dotyczących społecznej odpowiedzialności biznesu. Reklamy tak, ale nie skierowane do dzieci Zrzeszone w The Consumer ... całego środowiska biznesowego – mówi Irena Pichola, Partner, Lider Sustainability Consulting w Polsce i Europie Środkowej, Deloitte. – Aktywność takich organizacji jak The Consumer ...
-
Sztuczna inteligencja w biznesie. Wyzwania i możliwości
... obrazów oraz języka, wirtualni asystenci, automatyczne pojazdy i roboty. Inwestycje w AI w Polsce, w porównaniu do globalnych liderów w tej dziedzinie czyli USA i Chin, są ... na podstawie schematów ich zachowań w wyniku czego otrzymujemy precyzyjne targetowane reklamy i propozycje produktów, które mogą nas interesować. Uczenie maszynowe wykorzystywane ...
-
Praca online. Oto popularne e-zawody
... twarzą w twarz, ale na czacie. Doradca turystyczny może pracować w dowolnym miejscu w Polsce czy na świecie, zarówno dla biura podróży, jak i dla serwisu podróżniczego. ... Poza tym buduje on relację z konsumentami, która łączy elementy PR, marketingu i reklamy. Jednocześnie ważny jest autentyzm, gdyż internauci bardzo szybko wychwytują niespójne ...
-
Biznes skazany na Big Data?
... , jedną z największych hurtowni danych na świecie, należącą do Cloud Technologies. W Polsce w minionym roku na dane o internautach przeznaczono kwotę 8,9 mln dolarów. Jeśli ... daje marketerom możliwość zaawansowanego profilowania behawioralnego i precyzyjnego targetowania reklamy internetowej, co w dobie szumu informacyjnego pozwala osiągać ...
-
Uwaga na fałszywe karty podarunkowe
... lub adresu e-mail, subskrybowanie płatnej wiadomości SMS, zainstalowanie oprogramowania wyświetlającego reklamy itd. Rezultat jest przewidywalny: ofiary będą miały dość wykonywania ... celów. Oszustwa tego typu są coraz popularniejsze na całym świecie. W Polsce cyberprzestępcy oferują m.in. telefony z wyższej półki za symboliczną złotówkę oraz kupony ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 35/2018
... okazało się, ze część reklamodawców korzystających z usług Google'a może sprawdzić, czy reklamy w sieci doprowadziły do zakupu w fizycznym sklepie. Stało się tak ponoć w wyniku umowy ... . Obecnie Costa Coffe prowadzi około 3,8 tys. kawiarni, w tym około 150 w Polsce. Warto dodać, że właścicielem Costa Coffee jest firma Whitebread, która kupiła kawową ...
-
Jeszcze centra handlowe, czy już centra doświadczeń?
... towarzyszą właściwie od zawsze. „Doświadczenie naszych klientów - począwszy od obejrzenia reklamy, wyszukiwania produktu, analizy, kontaktu ze sprzedawcą, zakupu, dostawy, obsługi, ... pokolenia Milenialsi i pokolenie wyżu demograficznego to obecnie najliczniejsze grupy klientów w Polsce. Według Deloitte, w ciągu 10 lat pokolenie Y będzie stanowić ...
-
RODO, czyli dlaczego ochrona danych jest ważna
... a nie jakie będą konsekwencje – wskazuje Jolanta Malak, regionalna dyrektor Fortinet w Polsce. Za intensywnym postępem technologicznym oraz upowszechnieniem się szybkiego internetu ... zakupowe, zainteresowania, a nawet poglądy – na tej podstawie wyświetlane są m.in. reklamy. Trzeba mieć jednak świadomość, że takie dane mogą posłużyć również do ...
-
Jak osiągnąć świąteczny sukces w e-commerce?
... o te prezenty, które zakupimy w e-sklepach. Według raportu Allegro i Mobile Institute, klienci największej w Polsce platformy e-commerce jako prezenty, który zamierzają kupić swoim bliskim najczęściej wskazali następujące produkty ... rozwiązania typu end-to-end, które łączą i integrują wszystkie punkty kontaktu z klientem - od marketingu i reklamy ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2018 r.
... - 88 mln. zł. (w 2017 – 91 mln. zł.). Nowością w zestawieniu jest jeden z pierwszych teleturniejów w Polsce, który po latach doczekał się wielkiego powrotu – „Koło fortuny” (TVP2). Program ... czyli wartości, które określają jaki % grupy celowej (populacji) zetknął się z pojedynczą emisją naszej reklamy. ** Analiza została przeprowadzona na bazie ...
-
7 cyberataków, które zapamiętamy na lata
... wrażliwych informacji o jego użytkownikach, tworząc na ich podstawie personalizowane reklamy i wpisy wyborcze. Aplikację z quizem pobrało około 270 tys. osób, ... , a następnie przekształcał je w botnety służące do przeprowadzania cyberataków. Według danych CERT w Polsce przejmowanych było nawet 14 tys. urządzeń dziennie . Tak szeroka skala infekcji ...
-
Sklepy internetowe wychodzą z garażu
... wychodzić z garażu. Osobne pomieszczenia biurowe i magazynowe, zlecana fachowcom księgowość i reklamy opracowywane przez profesjonalistów. To wszystko dowody na to, że sklepy ... który założyliśmy w 2017 r., skupiony na markowych ubraniach i obuwiu. Sprzedaje zarówno w Polsce jak i za granicą. Taki kierunek rozwoju podyktowało podążanie za klientami i ...
-
Handel z Chinami idzie nam coraz lepiej
... warunków, polskie firmy radzą sobie dość dobrze w kontaktach handlowych z Chinami. Polsce nadal brakuje strategii z prawdziwego zdarzenia, wspierającej polskich przedsiębiorców na tamtejszym rynku. ... których produkty obecnie są bojkotowane przez chińskich konsumentów ze względu na reklamy tej firmy, uznane przez mieszkańców tego kraju za obraźliwe. ...