-
Mapa Rynku Pracy - Czerwiec 2005
... branż. Ten wynik jest odzwierciedleniem dużego wzrostu produkcji przemysłowej w Polsce, która wzrosła w czerwcu o 6,8% w stosunku do czerwca 2004 roku. Wzrosła ... odnotowały w czerwcu: budownictwo (4,5%), logistyka (6,4%), farmacja (4,6%) oraz branża mediów i reklamy (7%). Firmy outdoorowe, zajmujące się reklamą zewnętrzną, które wchodzą w skład ...
-
Emerytura w Twoich rękach
... , że dzięki niemu przyszłe emerytury będą wyższe. Wrażenie potęgowały reklamy towarzystw emerytalnych, które obiecywały przystępującym zasobną jesień życia. Tymczasem ... emerytura będzie wyższa. Pokazuje to przykład III filaru emerytalnego, który w Polsce - mimo zabiegów takich jak choćby wprowadzenie indywidualnych kont emerytalnych - wciąż jest ...
-
Czym są naming rights?
... zawierająca tablicę z historią firmy, apartament dla gości oraz liczne reklamy telewizyjne dookoła. Firma telekomunikacyjna Sprint, właściciel nazwy areny Kansas City przez ... prezentowane są najnowsze produkty firmy oraz sale konferencyjne. Naming rights w Polsce W Polsce do tej pory pięciokrotnie sprzedano prawa do nazwy obiektów sportowych: ...
-
Wyższe uczelnie na social media
... to już standardowe wyposażenie działu promocji. Czy podobnie będzie w Polsce? Brytyjska marka odzieżowa Marks & Spencer przez lata była ... uczelni podchodzi do serwisów społecznościowych z nastawieniem podobnym, jak w przypadku reklamy prasowej. Chyba najlepszym miernikiem skuteczności podejmowanych działań będzie wzrost zainteresowana uczelnią ...
-
Europejska gospodarka zarabia na Facebooku
... znaczenie ma także działalność reklamowa - ocenia się, że same wydatki na płatne reklamy to suma rzędu 700 mln euro. Intensyfikacja działań marketingowych ... nie podaje wartości dodanej wytworzonej dzięki Facebookowi w Polsce. „Biorąc pod uwagę proporcje PKB oraz poziom popularności Facebooka w Polsce można szacować ją na około 150-200 mln euro ...
-
TVN zwycięzcą Randstad Award 2012
... Poland SA PGNiG SA Żywiec SA Telewizja Polska SA L'Oreal w Polsce Polska Grupa Farmaceutyczna SA LG Electronics Mława Sp. z o.o. Elektrownia Połaniec SA ... do poszukiwania pracy był Internet. Na kolejnych miejscach znalazły się reklamy w gazetach, firmy pośredniczące w zatrudnieniu, spotkania biznesowe. Media społecznościowe zajęły w tym ...
-
Polska Ekstraklasa 2012
... wpływami odnotowanymi rok wcześniej. Najważniejszą pozycję w przychodach wciąż stanowią wpływy ze sponsoringu i reklamy, które wyniosły w 2011 roku 156,3 mln zł – 36% całości. Rok ... w telewizji miały szansę dotrzeć do nieco ponad miliona gospodarstw domowych w Polsce. Teraz swoim zasięgiem obejmujemy nawet osiem milionów gospodarstw. To jeszcze nie ...
-
Jabłka ulubionym owocem Polaków
... polskie (65%), łatwo dostępne (64%) i z dużą zawartością witamin (63%). Jabłka w Polsce spożywane są pod różną postacią. Zdecydowanie najczęściej badani sięgają ... jeszcze w dużym stopniu rozpropagowany. Dlatego być może zezwolenie na reklamy cydru spowodowałyby zwiększenie jego popularności – dodaje. Ulubione gatunki jabłek to: papierówka, ...
-
Aplikacje mobilne popularniejsze od stron internetowych
... o 30%. Mobile coraz istotniejszy także w Polsce? Przyjrzymy się przykładom z polskiego ... reklamy w aplikacjach są zazwyczaj mniej uciążliwe. Wymusza to specyfika urządzeń na jakie są tworzone, aplikacje z uciążliwymi reklamami szybko tracą na popularności. Mimo że trendy rynkowe jednoznacznie wskazują, że mobile nie może być ignorowany w Polsce ...
-
Programmatic rośnie w siłę, ale potrzebuje jakościowych danych
... A tych niestety brakuje. O istotnym wpływie, jaki programmatic buying wywiera na krajobraz rynku reklamy online, mówi się nie od dziś. Jak potężna jest to ekspansja można ... ma wynieść ponad 34 proc., a wartość rynku danych osiągnie 18,2 mld dolarów. Również w Polsce apetyt na dane rośnie z zawrotną prędkością. W 2016 roku nad Wisłą dokonano zakupu ...
-
Gry mobilne, czyli Polacy pod ostrzałem hakerów
... danych bankowych – podkreśla Wojciech Głażewski, dyrektor firmy Check Point Software w Polsce. Na świecie sektor gamingowy generuje przychody większe niż branża filmowa i muzyczna razem ... Ukryte w nich złośliwe oprogramowanie "Tekya" zmuszało użytkowników do klikania w reklamy. Łącznie „szkodnik” zaszyty w aplikacjach pobrany został nawet milion ...
-
Koma stawia na PR
... znajduje się w gronie firm tworzących największą grupę informatyczną w Polsce. Koma S.A. świadczy usługi w zakresie kompleksowej integracji systemowej i aplikacyjnej. Odbiorcom oferuje ... Promotion powstała w 1992 roku, jest agencją obsługującą firmy w zakresie reklamy i public relations, ofertę swoją kieruje do przedsiębiorstw polskich i zagranicznych ...
Tematy: koma -
Temat i adres w e-mailingu
... reklamy, powiedział kiedyś, "Średnio biorąc pięć razy więcej ludzi czyta nagłówki niż resztę tekstu. Kiedy piszesz ... Od: Bank X Do: Jan Nowak Temat: Wyjątkowa oferta - tylko teraz Od pewnego czasu przyjęła się w Polsce praktyka podawania nazwy firmy w polu zawierającym informacje o wysyłającym. Jest to dobre rozwiązanie, w szczególności gdy marka ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Wrzesień 2004
... jeżeli utrzymają się wysokie wskaźniki gospodarcze, a wzrost gospodarczy osiągnie 5% rocznie, bezrobocie w Polsce w 2008 roku będzie podobne jak w krajach Europy Zachodniej. Na ... o 69 więcej miejsc pracy niż w sierpniu. Więcej wakatów oferowali pracodawcy z mediów i reklamy. Przyrost ogłoszeń w tej branży wyniósł 34 oferty. We wrześniu wzrosła także ...
-
Mapa Rynku Pracy - Listopad 2005
... w inwestycjach, co z kolei wpłynie na spadek liczby bezrobotnych w Polsce. Praca w internecie Średnia liczba nowych ofert pracy, które pojawiły się w październiku w ... w mniejszym zakresie liczba ogłoszeń rekrutacyjnych pochodzących z mediów i reklamy, oraz sektora farmaceutycznego i gastronomiczno-hotelarskiego. Branże te odnotowały odpowiednio ...
-
Niedozwolone praktyki linii lotniczych
... informacji dotyczącej ceny biletu, stosowanie reklamy wprowadzającej w błąd oraz niedozwolonych postanowień umownych - to najczęstsze naruszenia linii lotniczych. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów kontrolą objął 16 przewoźników lotniczych mających największy udział w rynku w Polsce. Większość zadeklarowała chęć zmiany kwestionowanych ...
-
Prawa młodego konsumenta
... najbardziej przypadła mu do gustu. Sześciolatek jest w stanie zrozumieć cel reklamy, ośmiolatek natomiast podejmuje już w pełni samodzielne decyzje zakupowe. Młodzi ... środków Unii Europejskiej oraz Urzędu przeprowadzono 480 szkoleń we wszystkich województwach w Polsce dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych oraz średnich. Elementem kampanii ...
-
UOKiK: MIH Internet przejmie Tradus
... reklamy internetowej. Postępowanie zostało wszczęte w grudniu 2007 roku na wniosek MIH Internet – nowo utworzonej spółki należącej do Grupy Naspers, która w 2007 roku nabyła akcje Gadu-Gadu. Tradus zajmuje się dostarczaniem internetowych platform sprzedaży konsumenckiej oraz powiązanych z tym usług internetowych w 11 krajach Europy. W Polsce ...
-
Spada spożycie piwa
... niż w poprzednich dwunastu miesiącach. Rynek piwa w Polsce może się w 2009 r. skurczyć o około 650 mln zł. W ostatnich latach branża piwowarska w Polsce rozwijała się dynamicznie: w 2006 r. rynek urósł o 7 proc., w ... na minusie. Nie pomagają nowe pomysły takie jak zakaz reklamy, czy zakaz sprzedaży piwa na kąpieliskach i plażach. Obawiamy się, że ...
-
Idealna domena internetowa
... w zestawieniu znalazło się kilka serwisów zagranicznych, które cieszą się powodzeniem w Polsce. Jednym z nich jest YouTube.com, który znalazł się w pierwszej dziesiątce ... „telewizyjny” adres wp.tv. Rada: polska domena narodowa nie potrzebuje reklamy – jest najpopularniejszą końcówką w naszym kraju. Wartość „peelek” potwierdzają również ceny ...
-
MR Bank nie istnieje, prezes niezatapialna
... , by zasypać dziurę w bilansach po chybionej inwestycji. Choć dla banków w Polsce nie jest to najgorszy czas, kondycja MR Banku nie jest najlepsza. Co ... wpływa także na niższy koszt jednostkowy produktów i usług oraz działań w zakresie reklamy i pozyskiwania klientów, a także na poprawę konkurencyjności połączonego banku”. Styczeń 2013 roku: ...
-
Reklama online potrzebuje inteligentnych Big Data
... czterech lat poziom ten ma być ponad dwukrotnie wyższy. Z Big Data korzysta również branża reklamy online. Ta jednak powinna pomyśleć o przetworzeniu ich w Smart Data, czyli tzw. ... , adresy e-mail czy numery telefonów. Prognozowany wzrost wydatków na reklamę internetową w Polsce przełoży się nie tylko na większą liczbę reklam, co nie jest ...
-
Marketerze! Na Boże Narodzenie zadbaj o kanał mobile
... więc dzień zniżek na zakup elektroniki, czy Dzień Darmowej Dostawy., który w Polsce przypada na 29 listopada. Jak zwiększyć sprzedaż w czasie szalonych dni ... wyników prowadzonych w aplikacjach kampanii reklamowych. Jak przekonują eksperci z Sociomantic Labs, reklamy w aplikacjach dostarczają o 70 proc. wyższy współczynnik konwersji oraz o 50 proc. ...
-
Masz sklep internetowy? Zobacz, po co ci CXM
... r.) oraz wydarzenia takie jak zakaz handlu w niedziele sprawiają, że sklepy internetowe notują w Polsce wzrost przychodów. Różni się on jednak się w zależności od ... samej strony (23 proc.). Systematycznie zwiększa się też odsetek sprzedawców wykorzystujących reklamy na portalu Facebook (60 proc. ankietowanych). W istocie, przytoczone aktywności mogą ...
-
Ile zarabia astrolog świadczący usługi dla biznesu? Czym się zajmuje?
... się coraz bardziej popularny, nie tylko za granicą, ale również w Polsce. Do astrologów zgłaszają się przedsiębiorcy potrzebujący porady w związku m.in. z planowaniem strategicznym ... dat wzięcia kredytu, otwarcia konta, zakupu maszyn i urządzeń, rozpoczęcia reklamy, planowania rozwoju firmy, wskazania ważnych miejsc dla firm, wybrania najbardziej ...
-
Wybieraj sprawdzone firmy - XXIII edycja programu "Przedsiębiorstwo Fair Play"
... reklamy, bilbordy i spersonalizowane oferty online. Firm jest coraz więcej i stosują coraz to bardziej wyrafinowane techniki ... uzyskać certyfikat? Do programu mogą się zgłaszać wszystkie firmy działające, zarejestrowane i posiadające siedzibę w Polsce, prowadzące swoją działalność co najmniej przez cały rok kalendarzowy poprzedzający daną edycję. ...
Tematy: Przedsiębiorstwo Fair Play -
Wciąż czekamy na zmierzch Qbota
... w tym miesiącu. Teraz krajobraz zagrożeń będzie się zmieniać. W tej chwili w Polsce rośnie obecność trojana zdalnego dostępu Nanocore, który potrafi dokonywać zrzutów ... Jego zadaniem jest potajemne instalowanie złośliwych rozszerzeń poprzez fałszywe reklamy w przeglądarkach internetowych. W przypadku wykrytej niedawno kampanii „Shampoo”, w ...
-
Targi KOMPUTER EXPO po raz 18-ty
... , organizowane przez Zarząd Targów Warszawskich Biura Reklamy S.A. Patronat honorowy i merytoryczny nad imprezą sprawuje Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji. Targom patronują: ... Pierwszy dzień targów poświęcony jest zagadnieniom związanym z rozwojem i rolą Internetu w Polsce. Z tej okazji odbędzie się IV Forum Internetu Obywatelskiego, którego ...
Tematy: komputer expo -
Mapa Rynku Pracy - Luty 2004
... Polsce mamy coraz lepsze wskaźniki makroekonomiczne. Jak zapewniają ekonomiści nie powinno być już gorzej - może być ... rzemieślniczych: elektromechaników, elektryków oraz mechaników. W poszukiwaniu pracowników uaktywnił się sektor mediów i reklamy. Oferty z niego pochodzące stanowił w lutym 11,4% (wzrost o 1,8%). Na zwiększenie liczby ogłoszeń ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Maj 2005
... systematycznie się poprawia, a coraz lepsze wyniki finansowe wielu działających w Polsce firmy zaczynają mieć odzwierciedlenie w zatrudnianiu nowych pracowników. W maju ogólna ocena ... pozostała w zasadzie na niezmienionym poziomie. Niewielkie wzrosty odnotowała branża mediów i reklamy oraz FMCG. Dla tej drugiej sezon letni jest okresem wytężonej ...
-
Mapa Rynku Pracy - Sierpień 2005
... większość ekonomistów mają być głównym motorem zwiększania liczby miejsc pracy w Polsce. Wprawdzie tu także nie mamy do czynienia ze spektakularnym wzrostem - ... także branże: motoryzacyjna (3,1% wskazań), farmaceutyczna (4,2% wskazań), mediów i reklamy (7,3% wskazań) oraz budownictwa i nieruchomości (5% wskazań). Niewielka tendencja spadkowa objawiła ...
-
Bezpłatna reklama w Google AdWords
... firmy planują budować strategiczne partnerstwo dla przyśpieszenia rozwoju rynku usług internetowych w Polsce. 19 grudnia 2005 r. rozpoczęła się pierwsza wspólna akcja promocyjna ... umożliwią darmowe wykorzystanie usługi Google AdWords. Jest to forma reklamy tekstowej wykorzystującej technologię wyszukiwania kontekstowego na podstawie zdefiniowanych ...
-
Komu ufają Europejczycy
... reklamy i znajomi z pracy to źródła którym ufamy najmniej przy dokonywaniu różnych wyborów - tak wynika z ... , politycznego i gospodarczego. W tym roku wzięło w nim udział ponad 25 tysięcy osób z 14 krajów, w tym z Rosji. W Polsce w badaniu uczestniczyło 1109 osób. Badanie zostało przeprowadzone we wrześniu 2005 r. z użyciem kwestionariusza ...
-
Rynki finansowe 22-28.05.2006
... miesiąc wcześniej. Spadek był mniejszy od oczekiwań analityków. Stopa bezrobocia w kwietniu wyniosła w Polsce 17,2 proc. i utrzymała tendencję spadkową. RYNEK WALUTOWY Polski rynek walutowy ... które mają utworzyć sojusz przeciwko Google. Bardzo prawdopodobne, że do walki o rynek reklamy internetowej wart 26 mld, może wkrótce włączyć się Microsoft. • ...
-
Starlink: rynek reklamowy zwolnił
... Polsce wyhamował w III kwartale br. Dynamika wydatków po trzech kwartałach osiągnęła poziom 10,4 proc., ... 11,9 proc.), radio (+ 11,6 proc.) oraz reklama zewnętrzna (+ 10,0 proc.). Zestawienie zamykają segmenty reklamy w dziennikach (+ 2,7 proc.) i magazynach (+ 4,6 proc.). Na reklamę w mediach najwięcej wydawały sektory: finanse i usługi marketingowe ...