-
Kosmetyki w mediach 2008
... okazała się marka L'Oreal, która na łamach 50 najpopularniejszych magazynów w Polsce pokazana została w sumie 1677 razy (212 reklam oraz 1465 publikacji dziennikarskich). ... na marki zagraniczne przypada nawet ponad 90% publikacji. Z raportu ponadto wynika, że reklamy stanowiły 11% ogółu publikacji prezentujących kosmetyki. Liderem pod względem liczby ...
-
Agros Nova i Maspex: wojna o reklamę
... że dzięki tej akcji reklamowej i edukacyjnej udało się zwiększyć sprzedaż wszystkich soków w Polsce o około 22 proc. Wniosek stąd taki, że Agros Nova rynku swoim ... Bez dodatku cukru, dwa różne znaczenia, sprawdzaj, co pijesz.” Takiej bezpośredniej reklamy porównawczej Maspex nie mógł ścierpieć. Pojawiły się oskarżenia o nieetyczne działania, ...
-
5 grzechów głównych w e-marketingu
... uniknąć? Kierować do klientów dostosowane komunikaty, w odpowiednim czasie i w odpowiedniej ilości. Taka strategia przynosi wymierne rezultaty – w Polsce średni współczynnik CTR wynosi 0,46 proc.2, natomiast średni CTR kampanii reklamy osobistej – nawet 1 proc., w zależności od branży. Oznacza to, że reklama osobista ma ponad dwukrotnie większą ...
-
3 kroki do efektywnej kampanii w mobile
... proc. całości nakładów na e-reklamę w USA. W Polsce mobile stanowi jeden z najszybciej rozwijających się obszarów rynku reklamy cyfrowej – w ciągu trzech kwartałów tego roku ... ilości wyświetleń reklamy oraz o 50 proc. więcej sprzedaży w porównaniu do stron mobilnych. 3) Na bieżąco analizuj Istotnym czynnikiem wpływającym także na skuteczność reklamy ...
-
Spersonalizowana reklama mobilna – co naprawdę działa?
... proc. rdr, osiągając poziom 20,7 mld USD. Na tym tle wynik osiągnięty w Polsce może zaskakiwać - IAB Polska podaje, że dynamika wydatków w kanale mobile wzrosła u nas o ... ofert, osiągając wyniki o kolejno 52 proc. i 43 proc. lepsze. Z kolei na tabletach reklamy z 12 produktami są o 19 proc. efektywniejsze niż te z 6-cioma i o 39 proc. skuteczniejsze ...
-
Debiut R22 S.A. na GPW
... rejestracją domen internetowych, hostingiem serwisów www, świadczeniem usług w zakresie reklamy internetowej oraz marketingu bezpośredniego oraz świadczeniem usług w zakresie telekomunikacji ... 248.150.000 PLN Oferujący: Haitong Bank, S.A, Oddział w Polsce Współprowadzący Księgę Popytu:Trigon Dom Maklerski S.A. Doradca prawny:Gessel, Koziorowski sp. ...
-
Reklama display znacznie powiększyła widoczność. To efekt pandemii
... treści publikowanych przez reklamodawców umyka uwadze adresatów. W II kwartale br. widoczność reklamy displayowej w naszym kraju uległa jednak istotnej poprawie, podnosząc się o pokaźne ... 50 proc. powierzchni reklamy musi być widoczne przez 2 sekundy. Ostatnie miesiące miały ogromny pozytywny wpływ na jakość reklam online w Polsce. Podczas gdy ...
-
Reklama na co dzień
... Polsce skarżą się na zbyt dużą liczbę reklam w telewizji (87 proc.), w ulotkach przysyłanych pocztą oraz w radiu. Polscy i węgierscy respondenci częściej niż nasi południowi sąsiedzi - Czesi i Słowacy - odczuwają również przesyt reklam w radiu, sklepach oraz środkach transportu. Uważamy jednak, że reklamy ... pod wpływem reklamy, w ciągu ostatnich ...
Tematy: reklama -
Coolhunter czyli analityk trendów rynkowych
... Społecznej zawód coolhuntera (kod: 243101) przydzielony został do kategorii „specjaliści do spraw reklamy i marketingu”. Przydział branży to nie przypadek – zawód powiązano z najczęstszymi miejscami zatrudnienia analityków trendów. W Polsce pracują oni zazwyczaj na zlecenie dużych agencji reklamowych i marketingowych. Zdarza się, że coolhunterzy ...
-
Debiut GREMI MEDIA S.A. na NewConnect
... przez polski kapitał czołową grupą medialną prowadzącą działalność w Polsce, koncentrującą się na tematyce: biznes – finanse – prawo, generującą przychody i zyski z działalności mediowej, rozumianej jako działalność wydawniczo-reklamowa, z wykorzystaniem różnych nośników reklamy (prasa, Internet), w obszarach: media drukowane, media internetowe ...
-
Deloitte: pandemia wzmaga popyt na wideo streaming
... wideo po raz pierwszy właśnie w czasie pandemii. Ekspansja VOD i usług streamingowych w Polsce W Polsce serwisy VOD również cieszą się dużą popularnością. Jak wynika z badania ... to, czy chcieliby za wideo streaming zapłacić połowę ceny i tym samym oglądać reklamy, odpowiedziało pozytywnie. Niewiele mniej, bo 28 proc. z nich woli zapłacić pełną ...
-
TOP 10 zagrożeń na Androida
... Polsce w 2023 roku. To złośliwe oprogramowanie, które najczęściej podszywa się pod znane aplikacje (np. gry z serii Minecraft, Youtube, OpenAI ChatGPT). Trudno je usunąć z urządzenia, a użytkownikowi serwuje niechciane reklamy ... okazja m.in. do tego, aby wyświetlać użytkownikom niechciane reklamy i w ten sposób osiągać zyski. Innym, ważnym celem, jaki ...
-
ARBOmedia przejmuje Q-NET
... całkowicie niezależnej struktury. Tym samym jesteśmy przekonani, że przekształcone ARBOmedia Polska otworzy przed witrynami Q-NET nowe możliwości działań na rynku reklamy internetowej w Polsce. Dołożymy wszelkich starań, aby nowy zespół ARBOmedia zapewnił swoim obecnym oraz nowym partnerom jak najlepsze warunki współpracy.” powiedziała Karolina ...
-
POS TV w ARBOmedia
... Jest to nowy i cieszący się rosnącą popularnością nośnik reklamy. W lipcu tę formę przekazu reklamowego wykorzystała firma Sara Lee ... Polsce charakter nowości, a więc przyciągające uwagę odbiorców. Atutem jest niewątpliwie to, że nowoczesny wizerunek nośnika przenosi się także na reklamodawcę i reklamowany produkt. Korzystanie z takiej formy reklamy ...
-
Franczyza a rynek apteczny
... formuła programów lojalnościowych zaczyna się wyczerpywać. Centralne gazetki, informatory, reklamy, kampanie w internecie, organizowane programy szkoleniowe dla personelu aptek odnoszą ... rodzinne biznesy tworzone systematycznie od początku transformacji gospodarczej w Polsce. Te niewielkie w skali rynku sieci własne potrafiły jednak wypracować ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2014 r.
... mln zł. Trwa ofensywa pożyczkodawców Wśród wszystkich firm i instytucji finansowych działających w Polsce, najchętniej reklamowanym produktem były pożyczki. Na ten cel przeznaczono ... i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były reklamy, które ukazały się między 1 lipca a 30 września 2014 r. Analizie poddano także ogólnodostępne ...
-
Co Polacy wiedzą o architekturze?
... że Polakom podoba się wygląd polskich miast. 67% badanych uważa, że miasta w Polsce są dobrze zaplanowane i mają ładne i ciekawe budynki. Ponad jedna piąta ma z ... raportu TNS Polska , 66% Polaków uważa, że reklamy bardziej zaśmiecają niż poprawiają wygląd krajobrazu, a 68% badanych twierdzi, że reklamy w Polsce są nieciekawe i na niskim poziomie. ...
-
Debiut CDA na NewConnect
... kontroli co do rodzaju treści i źródła pochodzenia, przy których emitowane są reklamy. Powyższe stanowi wynik strategicznych decyzji, podjętych jeszcze w 2016 r. W chwili obecnej CDA S.A. to operator największego, niezależnego serwisu VOD w Polsce, działającego pod marką CDA Premium. Serwis oferuje dostęp do wysokiej jakości pełnometrażowych ...
-
Biedronka, Allegro i Lidl liderami YouGov Ad Awareness 2023
... reklamy były najbardziej znane konsumentom w 2023 roku - wynika z rankingu YouGov Ad Awareness 2023, opracowanego przez agencję badawczą Inquiry. W Polsce ...
-
Kreowanie marki na bazie emocji
Dzisiejszy klient, podobnie jak świat, w którym żyje, jest pełen sprzeczności. Wszyscy są przekonani o skuteczności reklamy telewizyjnej, a jednocześnie, jak dowodzą badania, prawie połowa emitowanych w Polsce reklam telewizyjnych nie ma widzów. Czy można jednocześnie kochać i kalkulować, wierzyć i sprawdzać? Ależ można, bo tradycyjny obraz klienta ...
-
Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?
... przeciwieństwie do Wielkiej Brytanii, gdzie w 2009 roku handel detaliczny spadł aż o 8%, w Polsce nadal kupowaliśmy dużo - spadki sięgnęły zaledwie 2,8%. Rubikom podaje, że ... Klienci mimo, że mają swoje ulubione marki, są odporni na sugestywne reklamy i jeśli tylko nadarzy się wyjątkowa okazja u konkurencji, bez zastanowienia z niej skorzystają. ...
-
Product placement w Internecie?
... Poza utartymi ścieżkami Specjaliści ds. reklamy wskazują jednak nowe i nie tak ... reklamy, jest nie tylko nieszablonowe podejście do budowania relacji z konsumentem, ale też nienachalność i subtelność w promowanych przekazach. Niestety ta trudna sztuka niewszystkim się udaje. - Przekazy oparte na product placement, z jakimi można spotkać się w Polsce ...
-
Branża motoryzacyjna ogranicza wydatki na reklamę
... trzy marki samochodów reprezentują ponad 25% udział w całkowitych wydatkach reklamowych branży motoryzacyjnej w Polsce (jeden punkt niżej niż w roku ubiegłym). Poza podium pozostają w tym ... reklamowych, które przekładają się na sprzedaż samochodów. Średni koszt reklamy przypadający na jedno sprzedane auto w 2011 roku wzrósł o prawie 21%, w porównaniu ...
-
Fatalne oznakowanie polskich dróg
... na jezdni, braki w oznakowaniu, reklamy zasłaniające znaki. Złe oznakowanie polskich dróg nie jest tajemnicą dla kierowców. Odczucia kierujących potwierdziła kontrola oznakowania drogowego przeprowadzona przez Najwyższą Izbę Kontroli. Najwyższa Izba Kontroli sprawdziła oznakowanie dróg w Polsce. Skontrolowano drogi wojewódzkie, powiatowe i gminne ...
-
Internet mobilny: po jakie treści sięgają Polacy?
... tych wydawców, którzy nie rozpoczęli jeszcze sprzedaży reklamy mobilnej. A czego mobilni użytkownicy poszukują w Internecie? Z ... Polsce, co dziesiąta odsłona w duńskim internecie pochodziła z tabletów i smartfonów – komentuje Michał Włodarczyk z firmy Gemius. Jego zdaniem to wyraźny sygnał dla wydawców, którzy jeszcze nie rozpoczęli sprzedaży reklamy ...
-
Sektor MŚP: ocena II kw. 2015 i prognoza III kw. 2015
... najnowszego badania Instytutu Keralla Research, który cyklicznie monitoruje mikro, małe i średnie firmy w Polsce. Mimo że jest to najniższe wskazanie KERNA od pierwszego ... Spośród wszystkich wymienianych obszarów zakupowych najbardziej wzrósł subindeks dotyczący marketingu i reklamy (zyskał z minus 78 pkt. do minus 69,2 pkt. wobec poprzedniego ...
-
Internet Rzeczy - o krok przed rewolucją
... przetwarzają i wymieniają dane, jednocześnie pozwalając użytkownikom na ich odbiór. I chociaż w Polsce internet rzeczy jest na bardzo wczesnym etapie rozwoju, to jednak ... – wyjaśnia Maciej Wyszyński z Sociomantic Labs. – Podobnie jak w przypadku znanej już reklamy programmatic kluczowy będzie konsument i jego zainteresowania oraz bieżące potrzeby, a ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 35/2019
... ostatnich wywołujemy nieprzypadkowo). Nieśmiało, póki co, sięgają po nie rządzący w Polsce. Nie jest tajemnicą, iż ostatnia wygrana PiS to konsekwencja m.in. ... „prawa zwierząt” wysyłano reklamy z tego rodzajami informacjami, wzmacniane zdjęciami okaleczonych zwierząt do jednego rodzaju wyselekcjonowanych wyborców, a do innych łagodniejsze reklamy ...
-
Rynek pracy specjalistów: podsumowanie 2021 nie wypada źle
... wyłania się jako jedno z najważniejszych wyzwań rynku pracy w Polsce w nadchodzących latach. Aż 34% ofert pracy zamieszczonych w 2021 roku na Pracuj.pl dotyczyło bowiem specjalizacji, w których szczególnie wzrasta znaczenie kompetencji cyfrowych – obok IT także marketingu, reklamy, e-commerce czy badań i rozwoju. W każdej z tych dziedzin ...
-
Mapa Rynku Pracy - Maj 2003
... koniunktury w Polsce. W maju ogólny wskaźnik koniunktury zwiększył się o kolejny punkt. Nastroje polepszyły się w większym stopniu w sektorze ... najwięcej ofert skierowały media - mogło mieć na to wpływ sezonowe ożywienie na rynku reklamy co potwierdzają tytuły najbardziej poszukiwanych stanowisk w tej grupie zawodowej - Art Director i Copywriter (PDF ...
Tematy: -
Zarabiaj razem z Google
... oraz wydawców w Polsce. Program pozwala na emisję reklam dostosowanych do treści strony wykorzystując technologię Google. ... kliknięć w daną reklamę, jednak podkreślić należy iż wartość kliknięcia jest zmienna i uzależniona od charakteru reklamy. Google AdSense jest dostępny w dwóch opcjach: AdSense dla zawartości - reklama jest dostosowywana do ...
-
Wydatki na reklamę online 2005
... roku. Internet był w tym okresie najszybciej rozwijającym się medium reklamowym. W porównaniu z I kwartałem 2004 roku, nakłady na reklamę on-line w Polsce wzrosły o 43%. Udział reklamy internetowej w całości wydatków na media po raz pierwszy przekroczył 2% i zamknął się kwotą około 22,5 mln zł. Internet od kilku ...
-
Product placement w grach wideo
... wideo. Twierdzą oni, że zabieg ten podwyższa realistyczność interakcji z wirtualnym światem. W Polsce ponad 90 proc. graczy odbiera pozytywnie umieszczanie produktów ze ... Massie Inc. oraz IGA Worldwide. Pozwala na dokładne umieszczenie i monitorowanie reklamy w danej lokalizacji geograficznej i wirtualnej. Umożliwia to szybką zmianę komunikatu ...
-
Rynek reklamowy 2006
... domu mediowego Starlink, dotyczącego estymowanej wartości netto rynku reklamowego w Polsce. W 2006 r. najwyższą dynamikę w porównaniu z rokiem 2005 odnotowały: reklama ... oraz reklama zewnętrzna (+10,4 proc.). Najgorzej radziły sobie segmenty reklamy w dziennikach (+3,0 proc.) i magazynach (+3,6 proc.). Najwięcej inwestycji reklamowych ulokowano w ...
-
Product placement a idea placement
... zażenowana prezentowanym tam poziomem reklamy. Mimo to nie można zaprzeczyć faktom: emisja serialu „Magda M.” zaowocowała wzrostem popularności słoneczników, a „Teraz albo nigdy” przyczyniło się do wyboru przez wielu turystów Madery, jako miejsca wakacyjnego odpoczynku. Ale oprócz product placement w Polsce coraz częściej wykorzystuje się ...