-
Polska: wydarzenia tygodnia 41/2012
... reklam telewizyjnych na reklamę wideo w internecie. To będzie wielokrotność tego, co mamy do tej pory. Ten rynek ...
-
Microsoft: 5 lat, żeby dogonić Google i Yahoo
... ciągu pięciu lat większej części intratnego rynku reklam online zdominowanego przez Google i Yahoo. Ballmer mówi, że wytrwałość i nowe ... finansowany z reklam, system one-stop-shop dla usług takich jak e-mail, komunikatory, fora, którego celem jest szybko rozwijający się rynek reklam online. Forrester Research przewiduje, że wartość rynku reklam ...
-
Reklamy dla dzieci trzeba ograniczyć
... spożywaniem których przestrzegają dietetycy. W Polsce nie ma żądnych ograniczeń w emisji takich reklam, kierowanych do dzieci, a za ich pośrednictwem atakujących rodziców i ich portfele. Okazuje ... z nim stanie się to samo. Zdaniem posła Rzymełki w Polsce trzeba uregulować rynek reklam kierowanych do dzieci, bo sama branża spożywcza tego nie zrobi. ...
-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... walczyć - mówi Gala. Budowanie marki W ostatnich latach zwiększa się zarówno intensywność reklam produktów mlecznych, jak i liczba firm z branży, które decydują się na reklamę ... ruszyła kampania reklamowa nowego jogurtu Danone. Telewizyjna kampania reklamowa wprowadzająca na rynek jogurt z owocami Danone pokazuje, jak podczas jedzenia bawi się nim ...
-
Reklama kontekstowa 2014
... r/r i bardziej dynamiczny wzrost niż zanotował cały SEM - wynika z najnowszego raportu “Rynek Reklamy Kontekstowej” autorstwa sieci Adkontekst. Jak czytamy w powołanym raporcie, ... stanowiły średnio 8,9% wydatków na kampanie w sieciach kontekstowych, zaś włączenie reklam mobilnych do swoich mediaplanów w 2015 roku zadeklarowało ¾ ankietowanych. ...
-
Social media trzecim kanałem reklamowym na świecie?
... . Z prognoz opublikowanych właśnie przez firmę Zenith wynika, że polski rynek reklamowy wyhamuje w tym roku z 3,9% na 3,1%, a więc zdecydowanie poniżej prognoz ... nośników mobile, a także coraz większą prędkością przesyłania danych. Stała obecność reklam w newsfeedzie już nie dziwi konsumentów nawykłych do korzystania z mediów społecznościowych ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024
... a czyje w radio? Która marka jest liderem pod względem wysokości budżetu reklamowego? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W marcu 2024 odnotowaliśmy 86,87 mld emisji kreacji reklamowych w ... polu widzenia użytkownika. W przypadku kreacji display było to 46,13%, a dla reklam tekstowych zaledwie 34,19% Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów reklamowych ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
... kontaktów reklamowych online? Które z marek dominowały reklamowo w radiu, a które w internecie? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W grudniu 2023 odnotowaliśmy 89,9 mld emisji kreacji reklamowych w ... widzenia użytkownika. W przypadku kreacji display było to 46,30%, a dla reklam tekstowych zaledwie 28,72% Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
... widzenia użytkownika. W przypadku kreacji display było to 47,59%, a dla reklam tekstowych zaledwie 27,49% Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów ... display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W styczniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „ ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
... widzenia użytkownika. W przypadku kreacji display było to 47,24%, a dla reklam tekstowych zaledwie 29,43%. Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów ... display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W lutym w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „ ...
-
Reklama kontekstowa 2011
... ogólnych wydatków na reklamę internetową w Polsce. W ujęciu wartościowym szacunek ten oznacza, że rynek reklamy kontekstowej w 2011 roku był wart ponad 160 mln złotych, czyli ponad 18 ... na to, że formaty dostępne w kontekście ewoluują coraz mocniej w stronę typowych reklam graficznych. 30% przebadanych uważa reklamę kontekstową za część SEM, ale ...
-
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
... rynek reklamy dość szybko otrząsa się z koronakryzysu, Publicis Groupe donosiła już wcześniej. Najnowsze doniesienia ... Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w wydatkach na reklamę digital? SEKTORY REKLAMOWE Po 2021 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 16,2% względem roku poprzedniego i aż o 7% wobec roku 2019. Oznacza ...
-
6 trendów w reklamie cyfrowej na 2024 rok
... wzorców zakupowych, a co za tym idzie większą precyzję w targetowaniu reklam – podkreśla Przemysław Woźniak z agencji Spicy Mobile. – Dla reklamodawców wiąże się ... sprawdzianem dla tych rozwiązań. Według Marty Sielskiej z agencji Spicy Mobile rynek reklamy internetowej zmierza w stronę wyrafinowanej segmentacji i to mimo likwidacji 3rd party ...
-
Reklamodawcy wracają do Internetu
... rynek reklamy internetowej notuje znaczne ożywienie. ... reklam internetowych w Stanach Zjednoczonych może w tym roku osiągnąć poziom 8,4 mld USD – o 15% wyższy, niż w ubiegłym roku i o 300 mln USD lepszy od wyniku uzyskanego w rekordowym roku 2000. Najdynamiczniej rozwija się segment związany z reklamami pojawiającymi się w wyszukiwarkach. Ten rynek ...
-
Reklama online - trendy 2015
Rynek reklamy ulega niemal nieustającym przeobrażeniom. Nie inaczej będzie i w nadchodzącym roku. Prognozy ... CRM przedsiębiorstw. Już dziś na ich gromadzenie i obróbkę mogą pozwolić sobie również mniejsze firmy. Jednak polski rynek nie jest jeszcze do końca przygotowany do korzystania z nich na większą skalę. Krzysztof Sobieszek, Chief Strategy ...
-
Reklama online pobiła nowy rekord
... AdEx badającego wysokość wydatków reklamowych. Wynika z nich, że w minionym roku rynek reklamowy online zdołał utrzymać dwucyfrowe tempo rozwojowe, za sprawą czego wartość ... rok bieżący, oczekując dalszych wzrostów – Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska. Polski rynek reklamy internetowej jest już na tyle dojrzały, że jego ogólny obraz ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje
... były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W kwietniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona ponad 14,3 mld kontaktów reklamowych, docierając do 95 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
... budżet na reklamę online? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się w telewizji, a czyje w internecie? Którego reklamodawcę mogli często usłyszeć słuchacze stacji radiowych? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W grudniu 2024 odnotowaliśmy 92,16 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3243 ...
-
Reklama internetowa rośnie najszybciej
... względem frekwencji. Dobra sprzedaż biletów miała pozytywne przełożenie na rynek reklamy kinowej. Dziesięć sektorów zanotowało wzrost wydatków reklamowych. Najsilniej rosły: media (+9,4 ... pokazujący jak ważny jest to okres dla większości reklamodawców. W efekcie rynek reklamowy w całym roku 2017 r. wzrósł o 2.3 proc., a jego łączna wartość wyniosła ...
-
Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%
... rynek reklamy wrzucił wyższy bieg. W III kwartale br. dynamika jego wartości sięgnęła 6,3 proc. To spora poprawa ... r. o 22,7 mln zł, czyli 0,7%. Sam trzeci kwartał był bardzo dobry. Stacje mocno podniosły ceny reklam i zarobiły o 1,9% więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku, mimo spadku średniego czasu oglądania telewizji (ATV) o 4%. Liczba ...
-
Reklama cyfrowa lokomotywą rynku
... (w 2023 roku 2,7%, a w 2024 1,9%). Jak można było się spodziewać, według dentsu, rynek reklamy prasowej cały czas będzie tracił na znaczeniu. Niewielki wzrost odnotuje natomiast ... szybciej niż przed pandemią (w 2019 r. wzrost 8,4%) – dodaje Stępniewski. – W 2022 roku rynek reklamy w CEE wyniesie 18,6 miliarda dolarów, a wyłączając Rosję, 10,2 ...
-
Wydatki na reklamę - III 2004
... tendencją związaną z początkiem roku, pozwala na optymistyczne prognozy. Najprawdopodobniej już w kwietniu rynek reklamowy pobije kolejny rekord wydatków ustanowiony w październiku 2003 roku (1 ... marca 2003, jednak wzrost ten w dużej części wynika z rozszerzania monitoringu. Rynek Magazynów osiągnął przychód w wysokości 155,04 mln zł. W lutym wydano ...
-
Starlink: reklama w telewizji I-VI 2007
Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł w pierwszym półroczu o 16,4 proc. Przychody najszybciej rosły TVN, a najwolniej ... o 17 proc. do 522 mln zł. Na drugim miejscu znalazła się grupa TVP. Publiczny nadawca zebrał z reklam o 14 proc. więcej niż przed rokiem, a rzeczywiste wpływy wyniosły 584 mln zł. Najwolniej przychody rosły Polsatowi - zwiększyły się ...
-
5 trendów marketingowych na 2025 rok
... 5 trendów, które mogą istotnie wpłynąć na rynek reklamy. Sprawdź jakie tematy warto obserwować w nadchodzącym roku. Treści generowane przez AI – ... ofertach domów mediowych: idea jest taka, że klienci będą płacić tylko za odsłony reklam, które konsumenci obejrzeli z uwagą. IAB przygotowało rekomendacje wskaźnika uwagi, który opiera się na parametrach ...
-
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
... Polska, branża reklamy w internecie mocno odczuwa konsekwencje epidemii koronawirusa. Firmy notują spadki w przychodach, zmieniają plany budżetowe i ograniczają zaplanowane inwestycje. Rynek nastawia się na kontynuację tych trendów do końca roku. – komentuje Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska – Wszyscy przedsiębiorcy z nadzieją czekają ...
-
IAB Polska: reklama online przezwyciężyła pandemię?
... lepsze wieści niż jej dwie poprzedniczki. Okazuje się bowiem, że polski rynek reklamy online nie uniknął wprawdzie negatywnych skutków pandemii, ale trzeci kwartał ... online wydano najwięcej? Na początku minionego roku absolutnie nic nie wskazywało, aby rynek reklamy online już za chwilę miał pikować - jego dynamika w pierwszych miesiącach roku ...
-
Kolejne mity nt. programmatic buying obalone
... w serwis, to podnosi wartość reklam. Czy dużo tanich odsłon czy mniej droższych - to już należy do wydawcy. Rynek zepsuła właśnie sprzedaż bezpośrednia, gdzie liczyła się finalna wysokość faktury, a nie jakość i dopasowanie reklamy. Wysoka faktura często oznaczała bardzo dużą emisję tanich reklam ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... sprzedawania reklam telewizyjnych w Meksyku), ZenithOptimedia spodziewa się wzrostu o 9,6% w 2013, a następnie wzrostów o 9,7% w 2014 i o 11,8% w 2015 roku. Bliski Wschód i Afryka Północna (MENA) Wybuch Arabskiej Wiosny w grudniu 2010 i niepewna sytuacja społeczno-polityczna ograniczyły aktywność reklamodawców w tym regionie. W 2011 rynek skurczył ...
-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... w zakresie korzystania z mediów w tej właśnie formie. Nowe wskaźniki pomiaru sukcesy reklam w świecie kreowanym przez dane W badaniu podkreśla się szeroki zakres stosowanych narzędzi ... aktywowanych głosowo cyfrowych asystentów obsługiwanych przez sztuczną inteligencję. Polski rynek reklamy też przenosi się do cyfrowego świata Jak podaje agencja ...
-
Reklama w internecie - irytująca i skuteczna
... agresywnymi, które utrudniają internautom korzystanie z sieci, a także stosunek do reklam w ogóle". Reklamy znane i lubiane W Polsce - jak pokazują wyniki badania Gemius ... poszukują dodatkowych informacji na temat reklamowanych produktów bądź usług (65 proc.). Rynek reklamy internetowej jest najszybciej rozwijającym się rynkiem reklamowym. Jak ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... i SEM. Reklamodawcy wciąż zmniejszają wydatki na reklamę w prasie. W magazynach wpływy z reklam będą w tym roku niższe o 21%. Jeszcze więcej stracą dzienniki – wydatki na reklamę ... prognozuje, że globalne wydatki na reklamę wzrosną w 2013 r. o 3,5%, a światowy rynek reklamy osiągnie na koniec roku wartość 505 miliardów dolarów. Obniża tym ...
-
PR w nowych mediach
... kryterium efektywności kampanii reklamowej. Ze względu na malejące zaufanie odbiorców do reklam i rosnące znużenie tą formą marketingowego przekazu, agencje reklamowe coraz rzadziej pełnią ... Zdrowe Zatoki" pod patronatem Ibupromu Zatoki Celem kampanii było wprowadzenie na rynek nowego preparatu, pozycjonowanego jako lek zwalczający bóle zatokowe. ...
-
Adblocking: wyzwanie dla afiliacji
... konsumentów rozważyłoby odinstalowanie technologii adblock, gdyby w Internecie było mniej reklam. Wśród krajów o najniższej adaptacji oprogramowania blokującego niepożądane treści warto wymienić ... treść w zamian za odpowiedzialną reklamę, jest częścią tego procesu. Rynek adblockerów w Polsce Badanie przeprowadzone w Polsce w kwietniu 2016 przez ...
-
Marki kosmetyczne sięgają po pieniądze na reklamę
... konkurencją doprowadziło do trwałego spadku wartości reklam w branży kosmetycznej w skali globalnej. Ogólnie rzecz biorąc, światowe wydatki ... reklam kosmetycznych są Indie, które nie odczuły spadku od 2014 roku. Według prognoz agencji mediowej Zenith do 2021 roku wzrost wydatków na reklamę wynosić będzie 19% rocznie. Indie mają najmniej dojrzały rynek ...
-
Reklama internetowa coraz gorzej postrzegana
... jest pozytywna odpowiedź internautów na rynek reklamy online. I nie chodzi tutaj o wyostrzoną percepcję na wszystkie ekspozycje reklam, ale chociaż na te, które skorelowane ... uznania dla wartości serwisu. Otwartość internauty wobec reklam może stanowić pewną formę gratyfikacji. Należy wykazać zrozumienie wobec emitowanych reklam, mając na uwadze, że ...