-
Wydatki na reklamę: prognozy 2014
... możliwy z tytułu podwyżek cen reklam. To może spowodować ... reklam, to w tym roku prawdopodobnie będzie to medium, które również będzie na pozycji spadkowej. Wciąż niepodzielony do końca rynek widowni telewizyjnej skoncentrowany jest w rękach 3 graczy - TVN, Polsat i TVP. Najprawdopodobniej żadna ze stacji nie zdecyduje się na podwyżki kosztów reklam ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... ) stanie się początkiem nowej ery reklam typu multiscreen. Od tego czasu istotnie byliśmy świadkami ekspansji reklam w formacie multiscreen, ponieważ marketerzy w ... mediów społecznościowych i technologii mobilnych Ali Rana Rozproszony i konkurencyjny rynek mediów społecznościowych i technologii mobilnych sprzyja innowacjom w reklamie, ale ma ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Zacznij myśleć o programmatic
... ich głównym źródle przychodów. Najczęściej wykorzystywanym na rynku jest AdSense czy programy afiliacyjne. Jednak w ciągu ostatnich kilkunastu miesiącach rynek podbija programmatic. Od czego zależy wycena reklam w tym modelu i jaki system reklamowy wybrać? Którym wydawcom i w jakich przypadkach opłaca się korzystać z outsourcingu usług programmatic ...
-
Polacy o spożyciu, dostępie i zakazie sprzedaży alkoholu. Jesteśmy liberalni?
... z ARC Rynek i Opinia, wielokrotnie wykazywały, że reklamy alkoholu, zwłaszcza w mediach masowych, mają wpływ na zachowania młodych ludzi, często zwiększając ich chęć do eksperymentowania z alkoholem. W Polsce 62% badanych popiera zakaz reklam alkoholu w mediach. To wyraźny sygnał, że Polacy dostrzegają negatywne skutki wpływu reklam alkoholu ...
-
Raport specjalny Internet 2003
... zawierające więcej grafiki i wykorzystujące wszystkie możliwości takich programów jak właśnie Macromedia Flash. Na internetowy boom reklam multimedialnych przyjdzie nam jednak jeszcze chwilkę poczekać, szczególnie w Polsce, gdzie rynek dostępu do Internetu jest ciągle w powijakach i wciąż olbrzymią liczbę stanowią użytkownicy modemów. Tak wyglądał ...
Tematy: -
Widoczność reklamy online nieznacznie w górę
... użytkowników znajduje się 53% publikowanych w internecie reklam, a reszta jest dla odbiorców zupełnie niewidoczna. I ... rynek włoski. Średni czas kontaktu z reklamą display (Viewable Viewtime) minimalnie zmalał, do poziomu 18,7 sekundy w III kwartale 2018 r. (wobec 19,1 sekundy w II kwartale). Również nieznacznie spadło w Polsce Viewability reklam ...
-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... i wprowadzenie dostępu do darmowych treści w zamian za obejrzenie reklam. To tłumaczy wzrosty w segmencie AVOD. Z analiz Publicis Groupe wynika, że w ... reklam zakupionych w sieci mediowej retailera lub DSP, które nie koniecznie są wyświetlane na stronie ecommerce’owej; źródło: Insider Intelligence, eMarketer Forecast, Październik 2023). Nasz rynek ...
-
Europejskie standardy reklamy online
... ." Dodatkowym efektem tych działań powinno być zmniejszenie ilości reklam przypadających na jedną stronę. Ponadto największe z proponowanych form w ... reklam dostosowując je do poszczególnych układów stron, co z kolei doprowadziło do powstania bardzo wielu formatów oferowanych reklamodawcom. Prognozy Jupiter Media Metrix wskazują, że Europejski rynek ...
-
5 grzechów głównych w e-marketingu
... . Grzech pierwszy – spam Użytkownicy internetu codziennie zalewani są niezliczoną ilością reklam, które irytują i na dłuższą metę czynią więcej szkód niż pożytku. Po ... potencjalnego klienta, ale również zwiększenie lojalności dotychczasowych. Według estymacji Sociomantic Labs, rynek polskiej reklamy internetowej w 2015 roku będzie wart 2,77 mld zł ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 2/2017
... Trumpowi. W planach Toyoty było wybudowanie w Meksyku fabryki samochodów z przeznaczeniem na rynek amerykański. Trump na Twitterze oprotestował projekt i zagroził retorsjami. W ostatnich ... się temu zjawisku przyglądać – podkreśla Maciej Sawa. W miejsce utraconych przychodów z reklam część wydawców decyduje się na wprowadzenie opłat za treści, na czym ...
-
5 rzeczy, których nie wiedziałeś o programmatic buying
... reklamowy. Co każdy marketer powinien wiedzieć o programmatic? Programmatic buying zdobywa rynek reklamy internetowej w zawrotnym tempie. W USA stanowi już 25 proc. wydatków ... Warto pamiętać, że rolą programmatic nie jest tylko i wyłącznie sprzedaż reklam. Technologia umożliwia również dynamiczną optymalizację kreacji reklamowych – od call to action ...
-
Reklamy piwa IV kw. 2015
... mniejszy, bo 9-procentowy udział w całkowitej liczbie reklam wyemitowanych w ostatnim kwartale zeszłego roku miały reklamy prasowe. Piwowarzy preferują reklamę outdoorową Dane z raportów przygotowywanych przez IMM wskazują, że w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy piwny rynek reklamowy wyraźnie wyhamował – całkowita liczba przekazów zmonitorowanych ...
-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
... Rynek napędzany były przez branżę handlową. Drugi kwartał był rewelacyjny – budżety wzrosły o 12,2%. W okresie od lipca do września wzrost wyhamował do 3,9%, mimo sporych podwyżek cen reklam ... . Frekwencja wzrosła o 19,1%, co pozwoliło sieciom kinowym zarobić na sprzedaży reklam aż o 9,4% więcej niż przed rokiem. Dobra frekwencja w trzecim kwartale to ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną dzięki e-commerce i video online
... z reklam. Stany Zjednoczone będą miały zdecydowanie największy wkład w globalny wzrost wydatków reklamowych w 2021 r., odpowiadając za 46% z 67 mld USD, o które wzrośnie w tym roku światowy rynek reklamowy, a następnie Chiny z 11% oraz Japonia i Wielka Brytania, których wkład wynosi po 6%. Po bardzo trudnym ubiegłym roku, rynek ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
... były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W czerwcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”, która wyprzedziła branżę „Trade”. Wygenerowała ona ponad 11,2 mld kontaktów ...
-
Które social media reklamują najlepiej? Nie tylko największe
... ’a wynik ten wynosił 5,2 mld). W przypadku YouTube’a mamy także do czynienia z najwyższą widocznością reklam. Zgodnie z definicją IAB, kryterium widoczności spełnia kreacja, której minimum 50% znajduje ... Snapchat, LinkedIn, Twitch. Premiera raportu miała miejsce podczas Forum IAB 2023. * prezentowane w części „Rynek reklamowy” dane dla platformy ...
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
... rynek reklamy radiowej powrócił sektor motoryzacja – drugi pod względem wolumenu wzrostu (więcej o 21,7 mln zł, dynamika 39,2%), zaś na trzecim miejscu znalazł się sektor pozostałe – ze wzrostem o 11,4 mln zł (dynamika 12,1%, głównie wzrosły wydatki instytucji politycznych oraz reklam ... , Chief Investment Officera Publicis Groupe Rynek reklamy w ...
-
Wojny internetowe
... się teraz spodziewać - gdy największe marki działające w sieci walczą o rynek reklam online, który w ubiegłym roku był wart 12,5 miliarda dolarów - według Interactive ... przegrywając z Yahoo, ale nieznacznie wyprzedzając MSN Microsoftu i Google. Ale dopóki sprzedaż reklam nie stanie się bardziej znacząca częścią ogólnej działalności AOL, inwestorzy ...
Tematy: Google, Yahoo!, MSN, AOL, wyszukiwarki, rynek wyszukiwania, rynek wyszukiwarek, IAC/InterActive, Microsoft -
Dopasowana reklama trafia w target
... odbiorcy, który poszukuje samochodu o danych parametrach. Wędka się sprawdza – skuteczność reklam zakupionych przez RTB w porównaniu z tradycyjnymi jest większa o kilkadziesiąt procent. W zależności od ... reklamy RTB to bardzo młody, ale wyjątkowo dynamicznie rozwijający się rynek. Giełdy reklamowe po raz pierwszy pojawiły się w USA w 2009 roku. ...
-
Rozrywkowa reklama z marką
... jest poprzez informowanie konsumentów o danym produkcje, który został wprowadzony na rynek. Funkcja perswazyjna reklamy polega na przekonaniu konsumentów, że dana marka najlepiej ... poziomach. Pierwszy poziom rozrywkowości reklamy wiąże się z faktem, że oglądanie reklam dla wielu odbiorców stanowi swoistą formę rozrywki. Reklamy są źródłem dobrej ...
-
Serwisy społecznościowe: kryzys reklamy
... w eMarketer, autorka raportu pt. "Social Network Marketing: US Ad Spending Update." "W ciężkich czasach dla gospodarki zwykle łatwiej jest wprowadzić na rynek produkt wśród pozyskanych już klientów niż pozyskiwać nowych. Przy relatywnie niskim wskaźniku podejmowanych inwestycji, przedsiębiorstwa mogą wykorzystywać strony skupiające społeczności ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy 2016
... zwiększenia wpływów z abonamentu, telewizja publiczna może zmniejszyć 12-minutowy limit czasu emisji reklam we wszystkich kanałach lub wyłączyć w całości jeden z kanałów z oferty reklamowej. W ... jest mobile − wyjaśnia Marta Zielonka, Buying Manager w ZenithOptimedia Group. Rynek jest też już technologicznie gotowy na przekierowanie części zakupu na ...
-
Kryptowaluty nie zareklamujesz w Google
... Internetowy gigant odwraca się od ogromnych przychodów, ale może pomóc uzdrowić rynek. Alphabet, spółka matka Google’a, zdecydowała, że będzie blokowała reklamy związane z kryptowalutami na ... Choć to bardzo mały odsetek całości reklam, internetowy gigant w samym tylko zeszłym roku usunął 130 milionów reklam, które wykorzystywane były przez hakerów do ...
-
Co technologia 5G oznacza dla reklamy?
... impulsem dalszego rozwoju branży reklamowej. Szacujemy, iż wraz z wejściem na rynek technologii popyt na rozwiązania reklamowe wykorzystujące materiały wideo, ... Dodatkowo mobilne wideo jest, według eMarketera głównym czynnikiem wzrostu przychodów z reklam marketingu cyfrowego. Wraz ze wzrostem prędkości internetu mobilnego, który przyniesie sieć ...
-
Reklama w Internecie a obowiązujące prawo
... nie jest bowiem oderwane od obowiązującego prawa. W dzisiejszym, cyfrowym świecie, coraz więcej reklam jest kierowanych właśnie kanałami internetowymi – z czego właściwe organy zdają sobie sprawę, prowadzą zresztą wiele działań monitorujących rynek. O swoich uprawnieniach coraz szerzej wiedzą także konsumenci, którzy jako odbiorcy nieprawidłowych ...
Tematy: reklama w internecie, influencerzy, kryptoreklama, media społecznościowe, reklamy, reklama online, oznaczanie reklam, UOKiK, social media, post sponsorowany, nieuczciwe praktyki rynkowe, prawo ochrony konkurencji, ochrona konsumentów, influencer marketing, reklama alkoholu, reklama alkoholu w internecie, Omnibus -
Jakie kampanie reklamowe dla seniorów?
... osoby użyty został również przez firmę L'Oreal, która wprowadziła na rynek kremy Pro- Calcium. Twarzą kampanii została amerykańska aktorka Jane Fonda. ... Okazuje się, że seniorzy mają rozbudowaną świadomość w kwestiach zdrowia, dlatego też od reklam oczekują jak najwięcej informacji na ten temat. Operowanie przez marketerów emocjami umacnia badanych ...
-
Reklama mobilna: na rozwój trzeba poczekać
... 3 proc. emisji reklam internetowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Natomiast najwięcej reklam na smartfony i tablety, w stosunku do wszystkich kampanii reklamowych online, wyświetlono na Litwie (4,60 proc.), w Serbii (4,50 proc.) i na Węgrzech (3,80 proc.). W Polsce było to 1,60 proc. – Mimo, że polski rynek reklamy mobilnej wciąż ...
-
Nowa przeglądarka internetowa Ulaa
... rynek została właśnie wprowadzona nowa przeglądarka firmy Zoho Corporation. Ulaa ma ... konieczności logowania się do Ulaa. Tryb ten umożliwia bezpieczne logowanie do kont użytkowników, zapobiega wyświetlaniu reklam i utrzymuje prywatność w sieci. Tryb roboczy - przeznaczony jest do pracy i automatycznie pobiera aplikacje, strony internetowe i ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
... widzenia użytkownika. W przypadku kreacji display było to 44,37%, a dla reklam tekstowych zaledwie 37,64%. Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów ... display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W maju w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „ ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W czerwcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona ponad 13,2 mld kontaktów reklamowych, docierając do 92 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024
... były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W lipcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona ponad 15,9 mld kontaktów reklamowych, docierając do 92 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ We wrześniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo ... , z udziałem na poziomie 2,66%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,54%. RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu branżą o największej liczbie kontaktów reklamowych we ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
... były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W październiku w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona 14,4 mld kontaktów reklamowych, docierając do 91,50 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
... były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W listopadzie w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona 14,66 mld kontaktów reklamowych, docierając do 91 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... .: Które marki postawiły na reklamę w internecie? Która z branż przeznaczyła największy budżet na reklamę w telewizji? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się w radio? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W styczniu 2025 odnotowaliśmy 80,59 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2819 ...