-
Najbardziej wyraziste marki samochodów
... pozwala odróżnić się od konkurencji.” – komentuje wyniki badania dr Magdalena Sawińska, Lider Sektora Badań Rynku Motoryzacyjnego TNS OBOP. Informacje o badaniu Dane pochodzą z badania OMNIMAS przeprowadzonego przez TNS OBOP w okresie 3 – 20 lutego 2011 na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie Polaków w wieku 18 lat i więcej; łączna liczba ...
-
Grzechy główne Polaków
... pracy - wynika z badania serwisu zakupów grupowych Citeam.pl, wykonanego przez TNS OBOP. Na liście grzechów w Polsce wysoką pozycję zajęły odpowiednio: kłamstwo (78 proc.), ... nich decyduje się na zakup modnych gadżetów. Informacje o badaniu Badanie wykonała firma TNS OBOP na zlecenie serwisu zakupów grupowych Citeam.pl. Badanie zostało wykonane w ...
-
Polacy a otyłość
... istnieć. Jak dowodzi badanie „Demokracja wg wagi” przeprowadzone przez TNS OBOP na zlecenie Herbalife, nadal mamy do czynienia ze ... Turcji (17% i 30%). Te dane w odniesieniu do Polski potwierdza badanie przeprowadzone przez pracownię TNS OBOP „Demokracja według wagi” z września tego roku. Zgodnie z deklaracjami badanych połowa Polaków to osoby ...
-
Sklepy osiedlowe nadal popularne
... z nomenklaturą przyjętą przez TNS OBOP, placówką dyskontową jest sklep sprzedający w większości żywność oraz produkty chemiczno-kosmetyczne o ograniczonym asortymencie, nastawiony na politykę niskich cen. Bardzo często wprowadza „marki własne” (…) [taką definicję przedstawiano ankietowanym]. Wyniki badania TNS OBOP wykonanego na zlecenie „Poradnika ...
-
Polacy a samochody hybrydowe
... aut o napędzie hybrydowym marce Toyota. Kolejne miejsca zajęły marki Lexus - 20% oraz Honda - 11% - wynika z badania TNS OBOP. Na początku 2012 r. Sektor Badań Rynku Motoryzacyjnego TNS OBOP zrealizował badanie dotyczące świadomości Polaków związanej z samochodami o napędzie hybrydowym. Samochody tego typu są energooszczędne dzięki odzyskowi ...
-
Polacy a spożywanie alkoholu
... małego piwa, lampki wina czy małego kieliszka wódki - komentuje Leszek Wiwała. Osoby, które piły alkohol w tygodniu poprzedzającym realizację wywiadu przez TNS OBOP, stanowiły 35,5% badanych. Najczęściej konsumowały alkohol w domu (70%), u znajomych (25%), natomiast rzadziej już w pubie (9%), restauracji (5%) bądź klubie, dyskotece (4%) czy na ...
-
Polacy i naprawa samochodu
... Rynku Motoryzacyjnego TNS OBOP. Informacje o badaniu MAA – Market Analysis Automotive Aftermarket – badanie na temat eksploatacji i napraw samochodów osobowych. Projekt stworzony przez agencję badawczą TNS Infratest we współpracy z wiodącymi europejskimi producentami części zamiennych, od 2005 r. prowadzony w Polsce przez TNS OBOP. Badanie panelowe ...
-
Tele2 umacnia pozycję
... 12 miesięcy o 32 punkty procentowe wzrosła znajomość wspomagana Tele2 - wynika z badania TNS Telecoms Index, przeprowadzonego w październiku 2004 r. przez TNS OBOP. Obecnie wynosi ona 76%. Zdaniem Beaty Durki, szefa działu Telecoms w TNS OBOP – „Wzrost wskaźników znajomości Tele2 ma związek ze specyficznymi działaniami sprzedażowymi, a także ...
-
UMTS czas zacząć
... lata później odsetek ten wzrósł do 34% - wynika z badania TNS Telecoms Index przeprowadzonego przez TNS OBOP. Operatorzy nie śpieszą się z uruchomieniem UMTS - nowego standardu ... A jak Netię postrzegają Polacy? Jak wynika z badań wizerunku przeprowadzonych przez TNS OBOP, Netia szczególnie dobrze oceniana jest pod względem wzrostu jej pozycji ...
-
Chińskie auta w Polsce?
... TNS OBOP. Zachętą do zakupu takiego auta byłaby dla nas głównie jego atrakcyjna cena oraz dobry standard. Pojawienie się chińskich samochodów może wywołać istotną zmianę na polskim rynku motoryzacyjnym. Dlatego TNS OBOP ... Piotr Sowiński z TNS OBOP Rys.1 Czy słyszał(a) Pan(i) o samochodach nowych marek produkowanych w Chinach? Wyniki badania TNS ...
-
Klienci Netii najbardziej zadowoleni
... TNS Telecoms Index, przeprowadzonych przez TNS OBOP, od stycznia ubiegłego roku można zaobserwować systematyczny wzrost odsetka ... badania TNS Telecoms Index zrealizowanego 13-16 listopada 2003 roku przez TNS OBOP na reprezentatywnej próbie mieszkańców Polski powyżej 15 roku życia. Zrealizowano 1005 wywiadów. TNS uruchamiając w 2002 roku badanie TNS ...
-
Firma Przyjazna Klientowi
... w II fazach (ankieta samooceny i audyt). TNS OBOP zaangażowany jest zarówno w realizację pierwszego, jak i drugiego etapu Programu. Jego zadaniem będzie analiza ankiety samooceny, a także przeprowadzenie wywiadów (w ramach audytu) z klientami firm, które zostaną zakwalifikowane do II fazy Programu. TNS OBOP wszedł również w skład Kapituły Programu ...
Tematy: firma przyjazna klientowi -
Zakupy pod wpływem impulsu
... badania TNS OBOP wynika, że prawie 70 proc. Polaków zdarzają się nieplanowane zakupy. Do takiego zachowania przyznaje się znacznie większa liczba kobiet niż mężczyzn. W badaniu: Produkty impulsowe – nieplanowane zakupy, TNS OBOP zapytał Polaków o zwyczaje związane z dokonywaniem nieplanowanych zakupów. Wyniki wskazują, że kupowanie pod wpływem ...
-
Samochód zmieniamy co 5 lat
... TNS OBOP. Ponad 70% aut w Pol-sce - nowych i używanych - zostało zakupionych przez ich aktualnych właścicieli po 1999 roku. Jednocześnie po pięciu latach używania samochodu wielu właścicieli po-dejmuje decyzję o jego wymianie. Z badania TNS OBOP ... o nowym zakupie – wyjaśnia Rafał Bera z TNS OBOP. - „W przypadku wielu użytkowników decyzja o wymianie ...
-
Gdy bolą mięśnie
... Polaków a stosowanie maści lub żeli na odczuwane bóle mięśni i stawów Z badania TNS OBOP wynika ponadto, że mieszkańcy wsi znacznie rzadziej, w porównaniu do mieszkańców ... wolą pocierpieć i poczekać, aż ból sam ustąpi.” – wyjaśnia Bartłomiej Strączak z TNS OBOP. - „Jednocześnie niewielu młodych zdaje sobie sprawę, że brak leczenia takich objawów może ...
-
Polacy i okulary
... TNS OBOP. Niewielką popularnością cieszą się w Polsce soczewki kontaktowe – stosuje je zaledwie ok. 1% Polaków w wieku 15 i więcej lat. Natomiast blisko 60% badanych w ogóle osób nie używa szkieł korekcyjnych. Z badania TNS OBOP ... używa soczewek kontaktowych” – wyjaśnia Anna Urbankiewicz z TNS OBOP. - „Jest to najprawdopodobniej spowodowane wysokimi ...
-
Okulary? Niechętnie...
... - wynika z badania OMNIMAS przeprowadzonego przez TNS OBOP. „Istotnym czynnikiem wpływającym na sposób używania okularów korekcyjnych jest poziom wykształcenia. Osoby lepiej wykształcone - z wykształceniem co najmniej średnim - częściej noszą je na stałe” – komentuje Magdalena Sawińska z TNS OBOP. – „Zaś osoby z wykształceniem poniżej średniego ...
-
Gdzie pożyczają Polacy?
... , że nie korzystało z tego rodzaju usług. 1% zaś odmówiło odpowiedzi. Z badania TNS OBOP wynika ponadto, że Polacy, którzy potrzebowali pożyczki, najchętniej korzystali z ... 40 lat z wyższym wykształceniem, pracujące w sferze budżetowej – komentuje Michał Jędrusiak z TNS OBOP. Badanie zostało zrealizowane metodą OMNIMAS w dniach 25 - 29 sierpnia ...
-
Mercedes najbardziej pożądany
... ceny - wynika z najnowszego sondażu przeprowadzonego przez TNS OBOP. Następnymi w kolejności "wymarzonymi" markami są BMW i Volkswagen (po 9%) oraz Volvo ... TNS OBOP - Volkswagen to marka „dla wszystkich”, chociaż najmniejszą popularnością cieszy się ona wśród najmłodszych respondentów, obejmujących grupę wiekową 15-19 lat – dodaje. Z badania TNS OBOP ...
-
Zaangażowanie w pracę największe w usługach
... na rynku Indeks ten nierzadko był niższy od 60. Z badania TNS OBOP wynika także, że liderami w budowaniu zaangażowania pracowników są firmy usługowe. ... dla pozostałych firm usługowych ogółem - mówi Jan Wykrytowicz, Market Researcher z TNS OBOP, specjalizujący się w badaniach pracowniczych. Badanie przeprowadzone zostało w ramach programu „Inwestor ...
-
Fiat królem szos
... TNS OBOP. Wśród nowych samochodów na dalszych miejscach znajdują się: Daewoo (18%) i Skoda (10%), a pośród używanych: Volkswagen (15%) oraz Opel (11%). Rys.1 Marki posiadanych samochodów kupionych jako nowe vs używane. (Osoby, które posiadają własny samochód, n=436) Według TNS OBOP ... komentuje Bartłomiej Strączak z TNS OBOP. Badanie sposobu nabycia ...
-
Polscy czytelnicy czasopism 2005
... piąty badany (20%) chce w ogóle zrezygnować z czytania i przeglądania czasopism - wynika z monitoringu kupowania i czytania prasy, przeprowadzonego przez TNS OBOP. Na podstawie monitoringu TNS OBOP można wyróżnić pięć różnych typów czytelników czasopism: 1. Zaangażowani - to czytelnicy, którzy zamierzają regularniej i dokładniej czytać znane sobie ...
-
Polskie cztery kółka
... OMNIMAS, przeprowadzonego przez TNS OBOP. Najpopularniejszą marką samochodu pozostaje Fiat - posiada go co czwarty (25%) właściciel auta w naszym kraju. Z badania TNS OBOP wynika ponadto, że ... posiada samochód wyprodukowany już w XXI wieku" - komentuje Anna Urbankiewicz z TNS OBOP. O badaniu: Badanie omnibusowe, zrealizowane w okresie 22.09.2005 - 26. ...
-
Wiedza Polaków o HIV i AIDS
... 56% Polaków w wieku 15-49 lat, a w 2005 już 80%." – powiedziała Beata Durka, ekspert TNS OBOP. 6% respondentów w wieku 15-49 lat wykonało w roku 2005 test na obecność ... - przeniesieniu wirusa na innych. Informacje o badaniu Badanie Z. Izdebskiego, zrealizowane przez TNS OBOP na zlecenie Krajowego Centrum ds. AIDS. Badanie „Wiedza, postawy społeczne ...
-
Budżet domowy polskiej rodziny
... wyniki przyniosło badanie polskich gospodarstw domowych przeprowadzone przez TNS OBOP dla portalu Domowe Finanse. Z badania wynika także, iż potrzebne są działania informacyjne i edukacyjne dotyczące planowania domowych budżetów. Celem badania przeprowadzonego przez TNS OBOP była identyfikacja postaw, opinii i zachowań Polaków w zakresie planowania ...
-
Co nas uszczęśliwia w pracy?
... dochodzenia do celu (często dalekosiężnego) oraz na relacje z drugim człowiekiem.– komentuje Beata Durka, ekspert TNS OBOP. Informacje o badaniu Badanie omnibusowe, sondaż (OMNIMAS) zrealizowany w okresie 05.01.2007 r. – 09.01.2007 r., w ramach projektu "Postawy pracownicze", którego autorami są TNS OBOP oraz Fundacja Obserwatorium Zarządzania.
-
Polacy kupują stare samochody
... 6 lat i została sprowadzona z Niemiec - wynika z raportu TNS OBOP. Pomimo niewielkiego wzrostu sprzedaży nowych aut w 2006r., na naszych drogach wciąż dominują samochody kupione z drugiej ręki – wynika z najnowszego badania dotyczącego intencji zakupu samochodów, przeprowadzonego przez TNS OBOP. Używany samochód kupujemy najczęściej poprzez import ...
-
20% Polaków kupuje leki bez recepty poza apteką
... się w leki poza apteką - w kioskach, osiedlowych sklepach spożywczych, supermarketach, stacjach benzynowych, itp. - wynika z raportu TNS OBOP. Według raportu „Zwyczaje zakupowe Polaków związane z nabywaniem leków” przygotowanego przez TNS OBOP, co piąta osoba kupująca leki bez recepty (OTC) dokonała zakupu poza apteką. Mężczyźni (24%) znacznie ...
-
Polski konsument a zakupy: cena ważna dla 95% Polaków
... jakimi jesteśmy konsumentami przedstawiają badania przeprowadzone przez TNS OBOP na zlecenie UOKiK. Jak pokazuje analiza TNS OBOP większość Polaków uważa się za świadomych uczestników ... rośnie świadomość konsumencka. Informacje o badaniu Badanie zostało przeprowadzone przez TNS OBOP na zlecenie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, od 16 lutego ...
-
Święta z TV: co oglądają Polacy?
... 4,1 mln osób, był polsatowskim hitem ubiegłorocznych świąt” - zauważa Dariusz Piwowar, specjalista ds. obsługi klienta telemetrycznego z TNS OBOP. Informacje o badaniu Dane pochodzą z elektronicznego pomiaru widowni telewizyjnej prowadzonego przez TNS OBOP od 1997 roku, próba: 3176 osób powyżej 4 roku życia, bez uwzględnienia widowni gościnnej.
-
Telemedycyna w opinii Polaków
... oddalonym od ośrodków medycznych, ogranicza koszty związane z np. transportem. W Polsce telemedycyna jest jeszcze rzadkością. Dwie trzecie (65%) Polaków badanych przez TNS OBOP nigdy nie słyszało o istnieniu takich usług; a 67% nie wie o możliwości korzystania z nich w Polsce. Badani, którzy o telemedycynie słyszeli, rozpoznają ją najczęściej ...
-
Co wpływa na decyzje zakupowe Polaków?
... napoje, które powstają z naturalnych źródeł wody są lepsze od pozostałych. Przeprowadzone przez TNS OBOP dla marki Żywiec badanie wskazuje, że po fali bezkrytycznego zachwytu „ ... konsumenckich" został przygotowany dla marki Żywiec, zrealizowany przez TNS OBOP i opatrzony komentarzem merytorycznym Marka Rosłana, psychologa z Uniwersytetu Warszawskiego. ...
-
Stacje telewizyjne: coraz większy wybór
... mogą obecnie wybierać już spośród ponad 170 stacji” – komentuje Dariusz Rocki, Główny Specjalista ds. Obsługi Klienta Telemetrycznego TNS OBOP. Informacje o badaniu Dane pochodzą z elektronicznego pomiaru widowni telewizyjnej prowadzonego przez TNS OBOP od 1997 roku, próba: 3259 osób powyżej 4 roku życia, bez uwzględnienia widowni gościnnej.
-
Gatunki muzyczne a preferencje Polaków
... łatwiej się odprężyć - wynika z badania "Preferencje muzyczne Polaków", przeprowadzonego przez TNS OBOP na zlecenie STX JAMBOREE. Z większym lub mniejszym zaangażowaniem, ... przyszłości rosło” - komentuje Artur Czajka, Lider Sektora Badań Konsumenckich TNS OBOP. „To jedno z pierwszych tak kompleksowych badań pokazujących preferencje i zwyczaje ...
-
Weekendy majowe a telewizja 2008
... silną alternatywą dla innych form spędzania wolego czasu” – komentuje Dariusz Rocki, Główny Specjalista ds. Obsługi Klienta Telemetrycznego TNS OBOP. Informacje o badaniu Dane pochodzą z elektronicznego pomiaru widowni telewizyjnej prowadzonego przez TNS OBOP od 1997 roku, próba: 3121 osób powyżej 4 roku życia, bez uwzględnienia widowni gościnnej.