-
TNS OBOP: handel ludźmi w opinii Polaków
... w Polsce, jak i Polacy (w Polsce i w innych krajach) - wynika z badania przeprowadzonego przez TNS OBOP. Aż 93% Polaków ma jakieś skojarzenia z pojęciem „handel ludźmi". Najczęściej są to ... czy pracy” - komentuje wyniki badania Agata Zadrożna, Konsultant ds. badań TNS OBOP. Większość Polaków (65%) uważa, że w naszym kraju mają miejsce przypadki ...
-
Ile osób obejrzy Mistrzostwa w RPA?
... w pierwszej piątce najlepiej oglądanych spotkań MŚ i ME w latach 1998 - 2008 znalazły się aż cztery mecze z udziałem polskiej reprezentacji - podaje TNS OBOP. Z badania TNS OBOP wynika, że w okresie 1998 - 2008 największą widownię zgromadził finałowy mecz Mistrzostw Świata we Francji w 1998 r. pomiędzy drużyną gospodarzy i Brazylią. Spotkanie ...
-
Muzyka a zachowania konsumentów
... analiza wyników badania zatytułowanego "Wpływ muzyki na zachowania konsumentów", przeprowadzonego przez TNS OBOP na zlecenie Związku Producentów Audio Video (ZPAV). „To, że ... według badania TNS OBOP dla ZPAV, twierdzi siedmiu na dziesięciu bywalców lokali gastronomicznych. Dlaczego muzyka jest dla nas tak ważna? Jak podaje TNS OBOP, przeszło cztery ...
-
Polscy kierowcy o sobie
... się za kulturalnych i przewidujących. 87 % zapewnia, że jeździ pewnie i zdecydowanie, 90% postrzega się jako rozważnych - wynika z badania przeprowadzonego przez TNS OBOP. TNS OBOP zapytał polskich kierowców jak postrzegają samych siebie. Respondentom została przedstawiona lista cech, które mogą charakteryzować kierowców. Zadanie badanych kierowców ...
-
Polacy a transmisja skoków narciarskich
... wielkiego skoczka podczas Igrzysk Olimpijskich w Salt Lake City przyciągnął aż 13,8 mln Polaków i był najlepiej oglądanym programem w historii pomiaru telemetrycznego TNS OBOP. Według TNS OBOP, średnia widownia transmisji skoków narciarskich w latach 1999 - 2011 wyniosła 4,7 mln widzów przy udziałach w rynku telewizyjnym na poziomie 46%. Najwięcej ...
-
Polska flota samochodowa a kryzys
... Observatory), realizowanego przez TNS dla firmy ARVAL od 2003 r. W ramach tego projektu corocznie TNS przeprowadza w krajach Europy, a w 2008 r. również w Indiach, badanie na temat opinii decydentów odnośnie floty samochodowej w firmach. W Polsce badanie jest realizowane przez TNS OBOP od 2006 r. W ramach tego projektu TNS OBOP zrealizował w Polsce ...
-
Kradzież tożsamości: 7% ofiar w Polsce
... problemem w Polsce. Jak pokazują badania TNS OBOP aż 7 proc. Polaków padło ofiarami fałszowania tożsamości. To wynik ponad dwukrotnie wyższy niż podobny wskaźnik z rozwiniętych państw europejskich. Jednocześnie co drugi Polak twierdzi, że zagrożenie fałszerstwem tożsamości jest bardzo realne. TNS OBOP zbadał postawy Polaków dotyczące kwestii ...
-
Autoryzowane serwisy samochodowe niepopularne
... przeprowadzonego przez TNS OBOP. Z raportu "Kupujemy samochód. Potencjał zakupowy Polaków w 2010 r.", przygotowanego przez Sektor Badań Rynku Motoryzacyjnego TNS OBOP wynika, ... Lider Sektora Badań Rynku Motoryzacyjnego TNS OBOP. Informacje o badaniu Dane pochodzą z badania OMNIMAS przeprowadzonego przez TNS OBOP w okresie 21 styczeń – 7 luty 2010 ...
-
Satysfakcja Polaków z pracy 2010
... na jej poziom” - komentuje Marta Openchowska, Badacz Rynku w Sektorze Badań Finansowych i Usług Profesjonalnych TNS OBOP. Informacje o badaniu Dane pochodzą z badania kondycji polskich pracowników prowadzonego cyklicznie przez TNS OBOP. Jest to badanie face-to-face typu omnibusowego, przeprowadzonego na reprezentatywnej grupie Polaków, będących ...
-
Oglądalność TV w wakacje 2010
... wciąż solidny wzrost w porównaniu do poprzednich lat”, komentuje Dariusz Rocki, Główny Specjalista ds. Obsługi Klienta Telemetrycznego TNS OBOP. O badaniu Dane pochodzą z elektronicznego pomiaru widowni telewizyjnej prowadzonego przez TNS OBOP od 1997 roku, próba: 2950 osób powyżej 4. roku życia, bez uwzględnienia widowni gościnnej. Dane dotyczące ...
-
Oglądalność wiosennej ramówki TV
... Factor" - 3,3 mln widzów oraz "Chichot losu" TVP1 - i 3,2 mln - podaje TNS OBOP. Analiza TNS OBOP wskazuje, że wśród serialowych nowości ranking wygrywają zdecydowanie ... Guzowski, Specjalista ds. Obsługi Klienta Telemetrycznego TNS OBOP. Informacje o badaniu Dane pochodzą z elektronicznego pomiaru widowni telewizyjnej prowadzonego przez TNS OBOP ...
-
Polska flota samochodowa najstarsza w Europie
... ), realizowanego przez TNS dla firmy ARVAL od 2003 r. W ramach tego projektu corocznie TNS przeprowadza w krajach Europy, a w 2008 r. również w Indiach, badanie na temat opinii decydentów odnośnie floty samochodowej w firmach. W Polsce badanie jest realizowane przez TNS OBOP od 2006 r. Na przełomie stycznia i lutego 2008 r. TNS OBOP zrealizował 400 ...
-
Sektor ubezpieczeniowy: reklama I-III 2008
... TNS OBOP. Informacje o badaniu Dane pochodzą z opracowanego przez TNS OBOP raportu "Rynek ubezpieczeń w Polsce - I kwartał 2008", opartego na badaniu face-to-face typu omnibusowego, przeprowadzonym na reprezentatywnej grupie 1005 mieszkańców Polski, w wieku powyżej 15. roku życia w okresie 21-25.02.08 oraz z pomiaru telemetrycznego TNS OBOP ...
-
Rząd w sieci
... (24%) oraz możliwości dostępu do druków urzędowych (11%). Z badania TNS (w Polsce TNS OBOP) wynika także, że obecnie 12% Polaków (12% w roku ubiegłym i 9% w 2001 ... zaufaniem wśród mieszkańców Danii (48%), Singapuru (44%) oraz Norwegii (40%). Z badania TNS (w Polsce TNS OBOP) wynika ponadto, że w państwach, w których rządowe stron www mają ugruntowaną ...
Tematy: e-government, rząd w sieci -
Jak kupujemy leki
... recepty) i innych dóbr konsumenckich codziennego użytku - wynika z badań TNS OBOP. Według danych TNS OBOP cena jest mniej istotna przy wyboru leku OTC niż własne ... Wszyscy badani, N=1000, w % Pokazano odpowiedzi wskazane przez > 5% badanych Badanie OTC Track TNS OBOP, 26 maja – 22 czerwca 2003r. Podobieństwo decyzji konsumenckich przy zakupie leków ...
-
Przy wyborze auta najważniejsza cena
... , bezpieczeństwo, wygoda oraz wygląd samochodu. - prognozuje Magdalena Sawińska lider Sektora Badań Rynku Motoryzacyjnego TNS OBOP. - „Podstawę do tego rodzaju prognoz dają również wyniki podobnego badania przeprowadzone przez TNS OBOP rok wcześniej – czynniki pozaekonomiczne były wówczas dla badanych znacznie mniej istotne.” Informacje o badaniu ...
-
Lody - ulubiony letni deser Polaków
... faktem, że jest to bardzo orzeźwiający deser" - komentuje Artur Czajka, TNS OBOP. Jedna piąta ankietowanych podkreślała, że jest to wyjątkowo lekki deser, ... kawą, a 6% z szarlotką. Co dziesiątemu Polakowi lody najlepiej smakują bez żadnych dodatków. TNS OBOP dodatkowo zapytał Polaków o zawód, ulubione gatunki filmowe oraz preferencje w wyborze ...
-
Reklama w telewizji - czerwiec 2007
... 7,8 proc. mniej niż rok wcześniej. Dane o wypływach z reklam przygotowała dla PAP firma TNS OBOP. Przedstawiają one wartość cennikową reklam, plansz sponsorskich, ogłoszeń oraz ... według cenników) i była to kwota o 23,2 proc. wyższa niż rok wcześniej w rankingu TNS OBOP. TNS OBOP zaznaczył jednak, że dane za okres I-VI 2007 roku uwzględniają ...
-
Polacy wolą samochody używane
... ich właścicielom, ani innym użytkownikom dróg w Polsce” – komentuje wyniki badania Magdalena Sawińska, Lider Sektora Badań Rynku Motoryzacyjnego TNS OBOP. Informacje o badaniu Dane pochodzą z badania OMNIMAS przeprowadzonego przez TNS OBOP w okresie 24 styczeń – 11 luty 2008 na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie Polaków w wieku 18 lat i więcej ...
-
11% Polaków planuje zakup samochodu
... siebie lub swojego gospodarstwa domowego, zaś 6% zamierza dokonać tego zakupu w 2008 roku. Najczęściej planowany jest zakup auta używanego - poinformował TNS OBOP. Z badania przeprowadzonego przez TNS OBOP wynika, że poziom deklaracji jest porównywalny z pomiarem z ubiegłego roku (Rys.1), kiedy to plany zakupu samochodu zgłaszało 12% Polaków ...
-
Kupno samochodu: liczy się marka
... maleć na rzecz cech wizerunkowych marki” – komentuje wyniki badania Magdalena Sawińska, Lider Sektora Badań Rynku Motoryzacyjnego TNS OBOP. Informacje o badaniu Dane pochodzą z badania OMNIMAS przeprowadzonego przez TNS OBOP w okresie 24 styczeń – 11 luty 2008 na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie Polaków w wieku 18 lat i więcej; łączna ...
-
Światła mijania cały rok: 60% Polaków za
... rok, przeciwnego zdania jest 35% badanych - wynika z wywiadu przeprowadzonego przez TNS OBOP. TNS OBOP zbadał opinię Polaków na temat obowiązku korzystania podczas jazdy ... Lider Sektora Badań Rynku Motoryzacyjnego TNS OBOP. Informacje o badaniu Dane pochodzą z badania OMNIMAS przeprowadzonego przez TNS OBOP w okresie 18 – 22 września 2008 na ...
-
Czas oglądania telewizji dłuższy u kobiet
... tym samym wieku - wynika z badania TNS OBOP. Z analizy elektronicznego pomiaru widowni telewizyjnej (badanie telemetryczne), realizowanego przez TNS OBOP od 1997 ... Główny Specjalista ds. Obsługi Klienta Telemetrycznego TNS OBOP. Informacje o badaniu Dane pochodzą z elektronicznego pomiaru widowni telewizyjnej prowadzonego przez TNS OBOP od 1997 roku ...
-
Zakup samochodu: cena najważniejsza
... się cena” – komentuje wyniki badania dr Magdalena Sawińska Lider Sektora Badań Rynku Motoryzacyjnego TNS OBOP. Informacje o badaniu Dane pochodzą z badania „Intencja zakupu samochodu w 2009 r.”, które było realizowane w badaniu OMNIMAS przeprowadzonym przez TNS OBOP w okresie 22 – 25 stycznia 2009 r. oraz 5 – 8 lutego 2009 r. na ogólnopolskiej ...
-
Oglądalność telewizji: udział dzieci spada
... 500 tysięcy osób w wieku 4 - 15 lat - wynika z badania TNS OBOP. Z danych telemetrycznych TNS OBOP wynika, że udział widowni dziecięcej (w wieku 4 - 15 lat) w całkowitej widowni ... ” – komentuje Dariusz Rocki, Główny Specjalista ds. Obsługi Klienta Telemetrycznego TNS OBOP. Dziecięca oferta programowa, podobnie jak cały rynek telewizyjny, przeszła ...
-
Marka wysokiej reputacji 2009
... nagrody specjalnej w kategorii „Firma Najbardziej Zaangażowana Społecznie”. Realizowane przez TNS OBOP badanie oraz skonstruowany na podstawie jego wyników ranking PremiumBrand pokazuje marki i firmy cieszące się najwyższą reputacją wśród konsumentów i środowiska biznesowego. TNS OBOP zaznacza, że reputacja, za pomocą której można dokonać ogólnego ...
-
Zakup samochodu 2009: intencje Polaków
... zakupowych” – komentuje wyniki badania dr Magdalena Sawińska Lider Sektora Badań Rynku Motoryzacyjnego TNS OBOP. Informacje o badaniu Dane pochodzą z badania „Intencja zakupu samochodu w 2009 r.”, które było realizowane w badaniu OMNIMAS, przeprowadzonym przez TNS OBOP w okresie 22 – 25 stycznia 2009 r. oraz 5 – 8 lutego 2009 r. na ogólnopolskiej ...
-
Świąteczne reklamy z Mikołajem zarobiły 68,5 mln zł
... TNS OBOP wyemitowano 15 246 spotów reklamowych, w których został wykorzystany motyw Mikołaja. Stacje telewizyjne zarobiły z tytułu emisji tych spotów ponad 68,5 mln PLN (dane cennikowe, bez uwzględnienia rabatów). TNS OBOP ...
-
Planowanie podróży offline czy online?
... Konsumenci cenią Internet przede wszystkim za szybkość uzyskania informacji, ich dostępność oraz możliwość ich porównywania” – komentuje Mateusz Galica, Strategic Director TNS OBOP. W ankietach uwzględniono także długość procesu zakupowego. 47% badanych spędziło najwyżej miesiąc na poszukiwaniach, zanim dokonało zakupu wycieczki, a 30% potrzebowało ...
-
Zimowe Igrzyska Olimpijskie: wysoka oglądalność
... zmagań w Turynie w 2006 r. - 7 godzin i 15 minut - wynika z badania TNS OBOP. Z badania TNS OBOP wynika, że trzy miliony Polaków nie widziało ani jednej transmisji z ... jednocześnie najlepiej oglądany program od początku prowadzenia pomiaru telemetrycznego przez TNS OBOP. Podczas ostatnich zimowych Igrzysk Olimpijskich w Turynie stacje telewizyjne ...
-
Zakup samochodu 2010: intencje Polaków
... co do swoich możliwości finansowych”. – komentuje wyniki badania dr Magdalena Sawińska, Lider Sektora Badań Rynku Motoryzacyjnego TNS OBOP. Informacje o badaniu Dane pochodzą z badania OMNIMAS przeprowadzonego przez TNS OBOP w okresie 21 styczeń – 7 luty 2010 na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie Polaków w wieku 18 lat i więcej; łączna liczba ...
-
Czy wśród Polaków są dobroczyńcy?
... w akcje charytatywne? Odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące zjawiska dobroczynności przynosi pierwszy w Polsce "Raport ECCO - Charytatywność Polaków 2010", przygotowany przez TNS OBOP na zlecenie firmy ECCO. Pomimo przeświadczenia, że pomaganie potrzebującym jest ważną sferą życia społecznego, nadal niewiele wiemy o postawach Polaków wobec ...
-
Polacy wybierają auta nowe czy używane?
... trend utrzyma się w roku bieżącym”, komentuje wyniki badania dr Magdalena Sawińska, Lider Sektora Badań Rynku Motoryzacyjnego TNS OBOP. Informacje o badaniu Dane pochodzą z badania OMNIMAS przeprowadzonego przez TNS OBOP w okresie 21 styczeń – 7 luty 2010 na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie Polaków w wieku 18 lat i więcej; łączna liczba ...
-
Spożycie alkoholu nawet wśród ciężarnych
... przez TNS OBOP na ... TNS OBOP na zlecenie Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy w okresie 5 - 8 sierpnia 2010 r. metodą Omnimas na ogólnopolskiej losowej reprezentatywnej próbie 1005 mieszkańców Polski w wieku 15 lat i więcej. Kobiety w wieku 18-35 lat stanowiły 174 osoby. Badanie wśród kobiet w ciąży zostało zrealizowane przez TNS OBOP ...
-
Jeśli kupno auta, to używanego
... istotnym zmianom od kilku lat” – komentuje wyniki badania dr Magdalena Sawińska, Lider Sektora Badań Rynku Motoryzacyjnego TNS OBOP. Informacje o badaniu Dane pochodzą z badania OMNIMAS przeprowadzonego przez TNS OBOP w okresie 3 – 20 luty 2011 na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie Polaków w wieku 18 lat i więcej; łączna liczba wywiadów ...