-
Kim jest kontroler biletów?
... , dzisiaj to słowo ma negatywny wydźwięk. Aby poprawić wizerunek swych pracowników, firmy przewoźnicze organizują różne kampanie. Ich celem jest uświadomienie pasażerom, ... kontrolerem biletów? Na stanowiska rewizorów biletów firmy kontrolerskie przyjmują osoby, które mają ukończone 19 lat i posiadają minimum średnie wykształcenie lub skończyły 25 lat ...
-
Sektor MŚP: ocena II kw. 2012 i prognoza III kw. 2012
... częściowo przełożyć na jeszcze lepszy wizerunek polskiego biznesu zagranicą? Czy w jakikolwiek sposób ... badaniu Próba: uczestnicy badania to mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa, losowane z bazy danych GUS oraz ... firmy prywatne, prowadzące aktywną działalność zarobkową (firmy nie zawieszone, nie będące w stanie likwidacji, niepaństwowe). Firmy ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2013
... , co sprawia, że będzie się rozwijał w tempie niższym od liderujących dyskontów. Liderem w klasyfikacji najbardziej dynamicznych sieci została Stokrotka. W ostatnim roku wizerunek firmy mocno ucierpiał z powodu braku koncepcji rozwoju. Obecnie sieć wyraźnie odżyła po podjęciu strategicznej decyzji przez Emperię o samodzielnym zarządzaniu tymi ...
-
Wynagrodzenia 2015 - raport płacowy Sedlak & Sedlak
... większości przypadków powyżej 21 000 PLN. Najwyższe wartości odnotowano na stanowiskach, z którymi związana jest odpowiedzialność za sprzedaż i wizerunek firmy. Przydatne linki: Sprawdź średnie zarobki na wybranym stanowisku W tegorocznym raporcie nie zabrakło również informacji o zmianach wynagrodzeń – zarówno tych zrealizowanych w okresie badania ...
-
Ewolucja spamu IV-VI 2011
... (1,8%). Większość spamu w rosyjskim Internecie jest obecnie zamawiana przez małe i średnie przedsiębiorstwa. Kategoria „Edukacja”, która obejmuje reklamy różnych seminariów i szkoleń ... w bardziej subtelnych formach tej metody wykorzystywane jest nazwisko odbiorcy, a nawet nazwa firmy, dla której pracuje lub z którą robi interesy. Użycie takich ...
-
Jan Kowalski czyli statystyczny dłużnik
... większa powściągliwość jeżeli chodzi o niezwrócone kwoty. Średnie zadłużenie dla pań wynosi 5 807,83 zł, gdy u ... informacji gospodarczych na nasz temat, tym lepszy wizerunek płatnika sobie budujemy, możemy też oczekiwać lepszego ... życie uczciwie. Wokół programu FairPay zgromadziliśmy największe polskie firmy, które przystąpiły do niego jako Ambasadorzy, ...
-
KRD: długi Polaków 2008
... przewoźnicy, to teraz gros stanowią firmy pożyczkowe. 3 najstarszych dłużników ma 98 lat i są ... dłużników operatorów stacjonarnych jeszcze wzrósł – wynosi obecnie 55%. Średnie zadłużenie konsumentów-abonentów sieci telefonii stacjonarnej od ... co z kolei przekłada się na gorszy wizerunek przedsiębiorstwa i mniej korzystne warunki finansowe dostaw ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2012
... trzecia sieć dyskontowa Netto. TOP TEN 1. Biedronka – 80,43 Biedronka poprawia wizerunek swoich sklepów i rozszerza asortyment produktów świeżych, głównie warzyw i owoców. W ... lokalnych uwarunkowań i mocna oferta produktów świeżych dają podstawę do dalszego rozwoju tej firmy w kolejnych latach. 8. Netto – 73,47 Netto to dyskont dosyć nietypowy, gdyż ...
-
Parę sposobów na bezpieczeństwo sieci firmowej
... wizerunek firmy i doprowadzić do strat finansowych. Ponadto, niestabilna i nieodpowiednio zabezpieczona strona może być źródłem wycieku danych klientów. I tym samym skutecznie zniechęcić go do korzystania z usług firmy. Przestępcy mogą zablokować stronę firmy ... liczba ostrzeżeń o atakach DDoS na polskie firmy (w tym małe i średnie) przekroczyła 100 ...
-
Wakacje 2016: wrzesień last minute
... się częstsze godząc przy okazji w ogólny wizerunek branży. Nowa sytuacja może bowiem ... wstępnie, a do kwestii tej będziemy wracać. Firmy ubezpieczeniowe (ewentualnie banki) – wydają ... . Kierunkiem o nieco mniejszym wzroście cen rok do roku są Kanary, gdzie średnie ceny przebywały powyżej zeszłorocznych o 36 złotych. Z tamtejszych wysp najwyższe ...
-
Rynek pracy pracodawcy? Tylko w 2 branżach
... w czasach kryzysu lub stagnacji – to wtedy firmy decydują się na radykalne działania, jak np. zwolnienia ... & Insurance. Raport Płacowy Antal 2016 podaje, że średnie wynagrodzenie oferowane specjalistom i menedżerom w branży finansowej wynosi 9 217 ... osoby jak marki i inwestycja w dobry ekspercki wizerunek. Zarówno bankowość, jak i usługi prawnicze, to ...
-
Zarobki w HR, czyli 1700 zł podwyżki
... HR, którzy będą w stanie ściągnąć najbardziej wartościowych pracowników i zadbają o wizerunek firmy jako miejsca, gdzie warto pracować. Nie można oczywiście ... różnych częściach Polski. Marketingowcy powinni obawiać się o swoje pensje? Średnie wynagrodzenie miesięczne oferowane specjalistom i menedżerom z marketingu i sprzedaży w 2017 roku wyniosło ...
-
Polski przemysł motoryzacyjny - wiraże i miraże
... finansowego. Nie bez znaczenia jest też, że średnie zarobki w sektorze, choć dość zróżnicowane, utrzymują przyzwoity ... przekreśla całą inwestycję. Niemniej chodzi tu o wizerunek wiarygodnego partnera, a to w tej branży jest niezwykle ... produkcyjnych czy w firmach z tzw. otoczenia motoryzacyjnego (firmy logistyczne, dostawcy materiałów, catering etc ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2011
... rocznie), stały rozwój organiczny, dynamiczna akcja reklamowa oraz konsekwentne inwestowanie w wizerunek, a szczególnie w przekształcanie typowych dyskontów w sklepy typu convenience. ... obecnej edycji po raz pierwszy zamieszczono ranking sieci zarządzanych przez firmy z dominującym polskim kapitałem. W tej kategorii liderem jest sieć Piotr i Paweł, ...
-
Ile zarabia Święty Mikołaj w Polsce?
... za brodę. Święty z agencji W uatrakcyjnianiu pobytu świętego specjalizują się szczególnie firmy i agencje, które swoją ofertą starają się sprostać najbardziej wymagającym klientom ... z kolei spora inwestycja. Mikołaj w swoje zarobki musi więc wkalkulować koszty poniesione na wizerunek. Może tu też leży rozwiązanie zagadki, dlaczego Mikołaj woli być ...
-
PARP o funduszach europejskich na lata 2014-2020
... się na przedsiębiorców zamierzających finansować rozwój firmy, którzy nie chcą dzielić się swoimi udziałami ... NETWORK (EEN) - BUSINESS SUPPORT NETWORK-CENTRAL POLAND Małe i średnie przedsiębiorstwa, stanowiące większość wśród działających na ... Expo Business Matching. Elementem wspierającym wizerunek polskich producentów żywności jest również książka ...
-
Hotelarstwo w Polsce. Intensywny rozwój, którego wielu nie wytrzymuje
... firmy z województw mazowieckiego (21,4 mln zł), pomorskiego (10 mln zł), zachodniopomorskiego (9,7 mln zł) i dolnośląskiego (8,5 mln zł). Jest to w naturalny sposób powiązane z faktem, że w tych regionach jest też najwięcej firm z branży noclegowej. Patrząc jednakże na średnie ... ogólna koniunktura gospodarcza, pozycja i wizerunek marki narodowej lub ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2018
... firmy jako najtrudniejsze do pozyskania. Przydatne linki: - Sprawdź średnie zarobki na ... firmy wymieniają wzmacnianie marki pracodawcy, organizację staży i praktyk, zacieśnienie współpracy z agencjami rekrutacyjnymi oraz elastyczne formy zatrudnienia. Zwiększają również budżety szkoleniowe i rekrutacyjne, aby ich aktywność i atrakcyjny wizerunek ...
-
Czym dla pracowników jest kultura organizacyjna?
... większości pracowników bardzo wiele znaczy kultura organizacyjna firmy. NIE TYLKO WARTOŚCI I ZASADY Budowanie i rozwijanie kultury ... jak rekrutacja, retencja zatrudnionych oraz wizerunek organizacji na rynku, m.in. poprzez „marketing ... zainteresowanie kulturą organizacyjną jest na tym etapie średnie, a 8 proc. nie przywiązuje do niej wówczas żadnej ...
-
Sztuczna inteligencja w księgowości: Rewolucja w dekretowaniu dokumentów
... wizerunek biura jako innowacyjnej firmy. Dla kogo AI w księgowości? Czy sztuczna inteligencja to rozwiązanie dla każdego biura rachunkowego? Zdecydowanie tak – niezależnie od wielkości firmy ... , co pozwala na efektywniejsze wykorzystanie zasobów i szybki rozwój firmy. Średnie biura: Zyskują większą elastyczność w organizacji pracy, co pozwala ...
-
Integracja działań BTL online i offline
... i prędkim zwrocie środków przeznaczonych na promocję. Grupa docelowa Najchętniej w konkursach biorą udział średnie segmenty rynku. Klienci ci mają wystarczająco dużo czasu i mało innych ... Firmy tworzą bazy danych oddzielnie dla każdego oferowanego przez nie produktu, ale zazwyczaj nie udaje im się powiązać wszystkich informacji w kompletny wizerunek ...
Tematy: -
Kampanie PR: nie rezygnuj w kryzysie
... firmy. I wcale nie jest prawdą, że PR-em należy zająć się dopiero w momencie utraty dobrego wizerunku firmy. Co prawda między innymi po to są działania PR, aby w razie potrzeby ten wizerunek ...
-
Polski rynek wierzytelności IV kwartał 2013
... jednej wierzytelności wśród wszystkich, zarządzanych przez firmy windykacyjne. Obecnie wynosi ona 21,6 tys. złotych i ... PLN (kwartał do kwartału). W całym analizowanym okresie (lata 2010-2013) średnie tempo wzrostu kształtowało się na poziomie około 5% ... zasady etyki biznesu, uzasadniają bardzo pozytywny wizerunek tego sektora, jaki został zbudowany ...
-
Wynagrodzenia 2015. Jakie trendy?
... z USA, Kanady, Wielkiej Brytanii i innych krajów. Firmy podzielono wg wielkości: na małe – zatrudniające poniżej 100 pracowników, średnie – zatrudniające od 100 do 1 000 pracowników ... nich (58%) zamierza udostępnić pracownikom możliwość dalszej edukacji i szkoleń. Wizerunek firmy wspierającej rozwój osobisty może pomóc jej w rekrutacji ...
-
Rynek pracy specjalistów w III kw. 2016 r.
... i skutecznych rekrutacjach, ale w zarządzaniu wielopokoleniowymi zespołami oraz dbaniu o wizerunek firmy, jako dobrego pracodawcy. Gdzie najłatwiej było o pracę? Niezmiennie, jeśli ... firmy duże zatrudniające powyżej 251 pracowników – opublikowały one łącznie 37 692 ofert pracy. Niewiele mniej, bo 33 912 ogłoszeń, opublikowały firmy średnie ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2019
... firmy dotyczyć będą szeroko pojętego zwiększania zatrudnienia , jak również organizowania praktyk, umożliwiających młodym ludziom dołączenie do organizacji i po okresie stażu – związanie się z nią na stałe. Wiele firm równolegle będzie stawiać na wzmacnianie marki pracodawcy na rynku i świadome inwestowanie w działania wspierające wizerunek ...
-
Jak przygotować dokumenty potrzebne przy aplikowaniu?
... średnie. Należy podać datę rozpoczęcia i ukończenia nauki, pełną nazwę szkoły, uzyskane wykształcenie. - Udokumentowane uczestnictwo w specjalistycznych kursach i szkoleniach (warto podać nazwę firmy ... i wykreować już przed spotkaniem nasz pozytywny wizerunek, jako idealnego kandydata, do firmy w której staramy się o pracę. Wymaganym uzupełnieniem ...
-
Finansowanie: venture capital i debiut na NewConnect
... nie do przekroczenia przez małe i średnie przedsiębiorstwa planujące rozwój oraz innowacyjne przedsięwzięcia. ... biznes planów kończy się wejściem inwestora do firmy. Podobnie działają Aniołowie Biznesu (czyli prywatni inwestorzy), ... bezcenny efekt marketingowy. Poprawia się jej wizerunek wśród klientów, dostawców, odbiorców oraz samych pracowników. ...
-
Ciekawe inwestycje: 10 propozycji
... inwestycje w wino długoterminowo należy nastawiać się na średnie wyniki 20-40% w skali roku – dodaje ... w konkretną markę, ale również w swój prestiż i wizerunek. W pierwszej kolejności, dobrze jest poszukać rzadkich modeli, wykonanych ... się zdarzają. Jak zauważa Bartłomiej Herodecki z firmy AerFinance, dobrym pomysłem może być przejmowanie samolotów ...
-
Praca - moja miłość?
... dni, ale również pomogą nam zbudować swój wizerunek, co może okazać się opłacalne w przyszłości. Istotność ... i nas irytować. Przydatne linki: - Oferty pracy - Sprawdź średnie zarobki na wybranym stanowisku Stabilny związek, to także ... przyszedł czas na rozwój. Zacznijmy szukać takich możliwości w obrębie firmy, w której jesteśmy, ale jeżeli się nie uda, ...
-
Motywowanie pracowników już nie tylko w korporacjach
... Firmy małe istotnie częściej podają, że tego typu działania podnoszą efektywność pracowników. Z kolei największe podmioty spośród sektora MŚP, zatrudniające od 50 do 249 osób oraz producenci i firmy handlowe wskazują przede wszystkim na łatwość związania pracowników z firmą oraz lepszy wizerunek ...
-
Cross marketing wabi panie
... – w wieku 20–35 lat, posiadającą minimum średnie, a często wyższe wykształcenie, stale używającą internetu. To ... wyniki testów były prawdziwe. Ponieważ w grę wchodzi wizerunek autorki bloga, która podpisuje się pod publikowaną opinią ... treści dla siebie. Coraz racjonalniej korzystają z sieci, a firmy adresujące do nich swoje produkty prześcigają się ...
-
Studenci i absolwenci: jakie oczekiwania finansowe?
... dostawać już średnio 2471 zł netto, czyli mniej więcej tyle, ile wynosi średnie wynagrodzenie netto osoby zatrudnionej na podstawie umowy o pracę w sektorze przedsiębiorstw. Według danych ... pogodzenie życia zawodowego z prywatnym, atmosfera w miejscu pracy czy wizerunek pracodawcy. Warto zatem, by firmy miały to na uwadze i już dziś pracowały na ...
-
NewConnect wkrótce na GPW
... w pozyskiwaniu środków niezbędnych do rozwoju. Zgodnie z założeniami, w jego ramach małe i średnie spółki będą mogły liczyć na zwrot nawet 50 proc. wydatków związanych z ... wiele fundamentalnych zmian w „życiu” firmy. Każda spółka, która już jest notowana na GPW musi szczególnie dbać o swoją reputację i wizerunek, a więc także o bieżącą ...
-
Placówki bankowe - jakość obsługi 2012
... banków – mówi Michał Sepioło, Country Operations Manager z firmy badawczej INTERNATIONAL SERVICE CHECK. Celem ... zagadnieniu poświęcono połowę wizyt. Badacze sprawdzali czy klienci - małe, średnie spółki czy nawet korporacje, są dla banków ... placówek (87,8%). Trzeba przyznać, że banki dbają o swój wizerunek zewnętrzny i elementy te robią na klientach ...