-
Wyjazdy turystyczne 2014
... postrzegany przez pryzmat wyłącznie promocji, ale też analizy potrzeb klientów, badań rynku, tworzenia zintegrowanej oferty, nagradzania za lojalność, dbanie przez firmy o wizerunek i kontakty z mediami - szerokie postrzeganie konkurencji i odpowiadania na jej działania. Na ubiegłoroczny efekt w turystyce od strony popytowej wpływ miał wzrost ...
-
Kierownik serwisu
... prac tworzenie budżetu i dbanie o jego realizację zgodnie z założeniami dbanie o wizerunek firmy i jakość obsługi Wymagania Od kandydata na to stanowisko pracodawcy oczekują wykształcenia wyższego technicznego (czasami wystarczy średnie), przynajmniej kilkuletniego doświadczenia zdobytego w pracy w serwisie (najlepiej na stanowisku kierowniczym ...
Tematy: kierownik serwisu -
Specjalne Strefy Ekonomiczne: magnes na przedsiębiorców
... na redukcję bezrobocia i buduje wizerunek atrakcyjnej biznesowej lokalizacji. Obecnie obserwujemy dynamiczny rozwój Stref i ... naukowo-technologicznym lub przemysłowo-technologicznym. W ich obrębie gromadzą się firmy z jednej lub kilku określonych branż oraz ... właściciele start-up’ów, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz organizacje prowadzące ...
-
Volvo XC90 D5 Inscription = relaks z rodziną
... skupię się więc na najważniejszych. A więc: opcjonalny zestaw audio firmy Bowers & Wilkins, mimo że drogi (dopłata: ponad 14 tysięcy ... paliwa. Pod tym względem rzeczywiście nie jest źle. Średnie spalanie na poziomie 9 litrów w cyklu mieszanym z przewagą miasta to ... dużo nowinek technicznych. No i niemieccy konkurenci zapewniają nieco inny wizerunek ...
-
Rynek pracy w 2017 r.
... również zauważyć, że polskie firmy przywiązują coraz większą wagę do employer brandingu, co dowodzi ich wrastającej świadomości w zakresie wagi, jaką ma wizerunek pracodawcy na ... w tempie 6-7% w porównaniu do analogicznego okresu w roku poprzednim. GUS podał, że średnie grudniowe wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw wyniosło 4 973,73 zł. Te ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2018
... nie tylko elementy widoczne dla nabywców (wizerunek sklepów, asortyment, promocje czy ceny), lecz również m.in ... Kaufland jest siecią handlową, która przez lata zdobywała średnie miejscowości w Polsce. Okazało się jednak, że danie w postaci ... dotrzymać kroku Biedronce, Lidlowi czy Auchan. Zarząd firmy w Polsce stoi obecnie przed nie lada wyzwaniem – z ...
-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
... 55 roku życia 5 proc. użytkowników cierpi na wysokie FOMO a 65 proc. na średnie. Średnio 16 proc. polskich internautów jest wysoce sfomowanych, 65 proc. średnio ... Podsumowanie Aby skutecznie dotrzeć do odbiorców poza swoją bańką informacyjną, firmy powinny przede wszystkim świadomie kształtować własny wizerunek aby mieć nad nim maksymalną kontrolę. O ...
-
Coraz bieglejsi w customer experience
... zbieżne z tendencjami, które już dały o sobie znać na najbardziej rozwiniętych rynkach, gdzie okazało się, że najistotniejszy wpływ na wizerunek marki w oczach klientów mają wiarygodność firmy oraz personalizacja oferty. Konsumenci w Polsce już po raz drugi dokonali oceny swoich doświadczeń w interakcjach z firmami z 9 branż obecnymi ...
-
Volkswagen Caddy Furgon 1.4 TGI - gaz do kuchenek i dostawczaków
... ceny gazu ziemnego na poziomie 3,60 za m3 i średnie zużycie gazu, różnica w cenie zakupu zwróci się po jakichś ... faktycznie jest na rynku wiele aut zasilanych w ten sposób. Caddy poprawia wizerunek Jedyna przewaga CNG nad dieslem jaką zauważam, to ... korzyść auta z CNG to kwestie wizerunkowe. Jeśli są firmy, które wolą kupować flotę aut na gaz ziemny ...