-
Małe firmy - duże kłopoty
... są małe i średnie firmy, w przypadku których nawet jedna niezapłacona faktura może wywołać efekt domina i stać się przyczynkiem kolejnych problemów. Co więcej, małe firmy ... w terminie ma trudności w regulowaniu własnych zobowiązań, co negatywnie wpływa na jej wizerunek i skutkuje gorszymi warunkami finansowymi dostaw od kontrahentów. Z kolei co ...
-
Polskie firmy i ich obecność w Internecie
... firmy w internecie procentowała? Recept jest wiele, jednak jedno jest pewne - zamiast na własnych, lepiej uczyć się na cudzych błędach. Firma 2Be.pl przedstawiła listę siedmiu internetowych grzechów i zaniedbań, popełnianych przez małe i średnie firmy ... na pierwsze wrażenie i budują wizerunek firmy. Podobnie jest ze stroną internetową. Niestety, ...
-
Dlaczego kreowanie wizerunku firmy jest ważne?
... firmy i marki. Mogłoby się wydawać, że wizerunek jest czymś, na co firma nie ma bezpośredniego wpływu. Czemu więc tak często pojawiają się propozycje jego kształtowania? Czemu wszyscy mniej lub bardziej świadomie interesują się tematyką kształtowania wizerunku firmy? Dlaczego wizerunek ...
-
7 czynników sukcesu firmy rodzinnej
... wszystkim małe i średnie przedsiębiorstwa, które ... firmy oraz w efekcie osiąganie coraz lepszych wyników finansowych. Branding Firmy rodzinne są postrzegane jako bardziej godne zaufania niż pozostałe przedsiębiorstwa, dlatego często podkreślają fakt bycia rodzinnym biznesem. 64% respondentów twierdzi, że to ich wyróżnia i buduje pozytywny wizerunek ...
-
Telemarketer: wizerunek w mediach
... przede wszystkim doniesienia na temat nieuczciwych praktyk stosowanych przez firmy. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” - na zlecenie Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego - postanowił ... komentuje Filip Machajewski, analityk mediów „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. - Gorszy wizerunek zawodu wyłaniał się z mediów ogólnoinformacyjnych oraz wpisów na ...
-
Strona www a promocja firmy w sieci
... i najsprawniejszy sposób na stworzenie strony WWW. Z uwagi na małe i średnie przedsiębiorstwa, niektóre firmy oferują sprzedaż projektów stron internetowych w modelu abonamentowym. Określona ... działalności firmy, a na pewno buduje jej niekorzystny wizerunek. Rozważmy sytuacje, w której klient wchodzi na stronę i zapoznaje się z ofertą firmy. ...
-
Prywatne firmy 2019: plany, priorytety i oczekiwania
... mogą mieć nie tylko negatywny wpływ na klientów, ale również na wizerunek firmy czy jej przychody. Właściciele firm zaczynają podchodzić do tego tematu strategicznie ... prywatnych firm. Połowa naszych respondentów uważa działania rywali za ryzyko co najmniej średnie, a niemal jedna piąta – za wysokie. Także w tym przypadku szczególnie wyczuleni są ...
-
Ataki DDoS oznaczają duże koszty i utratę reputacji firmy
... się o pomoc do konsultantów odpowiadających za wizerunek firmy. Udany atak DDoS może uszkodzić krytyczne dla działalności serwisy, prowadząc do poważnych konsekwencji dla firmy. Na przykład przeprowadzone na początku 2015 r. ... udział 3,900 respondentów z 27 krajów – byli to przedstawieciele firm różnej wielkości. Ponad 54% stanowiły firmy średnie ...
-
Obsługa klienta: czy polskie firmy IT są gotowe na obcokrajowców?
... niepotrzebnie - tłumaczy Marcin Wieczorek. Pomysłodawcy badania, firma Lizard Media z Bielska-Białej, zamierza zachęcać małe i średnie firmy IT w Polsce do zdobywania klientów z Zachodu. Firma chce również promować wizerunek polskich informatyków jako zaangażowanych fachowców godnych zaufania i współpracy. Widzimy potencjał polskich firm, które ...
-
6 mitów o PR, w które wierzą polskie firmy
... rozumie pojęcie Public Relations. PR rozumiany jako dbanie o dobry wizerunek firmy, a w konsekwencji umacnianie jej pozycji na rynku, jest potrzebny każdemu ... o wizerunek przedsiębiorstwa. „Bycie małą firmą” nie stanowi usprawiedliwienia dla zaniechania tego rodzaju działań. O ile jeszcze kilka lat temu, małe i średnie przedsiębiorstwa ...
-
Parlamentarzyści a wizerunek Polski
... znaczna zmiana percepcji Polski. W kolejnych latach obserwowaliśmy wzrost gospodarczy, który przewyższał średnie tempo wzrostu w UE – mówi Weronika Nowak. – Byliśmy także ... reputacja zacznie na nich pracować. Harmonizacja sposobów prowadzenia interesów przez osoby, firmy czy organizacje jest kluczem do zbudowania silnej marki miejsca – dodaje ...
-
Firmy rodzinne = 18% PKB
... firmy, ale ma także integrować środowisko, pozwalać mu oddziaływać nie tylko lokalnie, ale także wspierać wiedzę o przedsiębiorczości (chociażby przez takie inicjatywy jak książka dla dzieci „Świat pieniądza”) i przedsiębiorczość młodych ludzi. I budować wizerunek, na który firmy ...
-
Lewiatan: sektor małych i średnich przedsiębiorstw 2007
... " wynika, że małe i średnie firmy korzystają z dobrej koniunktury, ale koncentrują się na planach krótkookresowych. Nie planują długookresowo, ponieważ ... i umiejętności). Bardzo istotny w budowaniu pozycji konkurencyjnej staje się wizerunek przedsiębiorstwa, a także kompetentni, dobrze zmotywowani pracownicy. Zainteresowanie innowacyjnością wśród ...
-
Najlepsza firma dla inżyniera 2010
... Anna Strożek. Tak twierdzi 96% kobiet, które wzięły udział w rankingu. Średnie wynagrodzenie kobiet biorących udział w głosowaniu wyniosło 5 673 zł. Najpopularniejszymi ... to osiągnąć muszą dbać o swój wizerunek, ten zewnętrzny, który zainteresuje potencjalnych kandydatów, a przede wszystkim o wizerunek wewnątrz firmy, co pozwoli na zatrzymanie ...
-
Tydzień 37/2006 (11-17.09.2006)
... rangi sukcesu, jak i każda porażka, będą zauważone i wpłyną na Twój zawodowy menedżerski wizerunek, na Twoje przyszłe możliwości i przyszłe szanse na szeroko rozumiany awans. Jednak jeśli ... poszły przede wszystkim do gigantów na naszym rynku. Minimalna wartość dofinansowania, o jaką firmy będą mogły się starać, to 500 tys. zł., a 26 na 100 możliwych ...
-
Rynek wierzytelności rośnie wraz z gospodarką
... wartość nominalna wierzytelności obsługiwanych przez firmy członkowskie KPF osiągnęła 81,14 mld ... najwyższy od sześciu kwartałów, a dodatkowo na poziomie wyższym niż średnie kwartalne tempo zmian w analizowanym okresie, wynoszące 4,0 proc. W ... Roter, Prezes Zarządu Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych Wizerunek branży się zmienia, świadomość ...
-
Droga do IPO: dotacje unijne dla MSP
... średnie przedsiębiorstwa, które zdecydują się na debiut giełdowy będą mogły uzyskać dofinansowanie ze środków ... Giełda to nie tylko potencjalne źródło kapitału. Upublicznienie spółki generuje wartość dodaną – porządkuje strukturę firmy, poprawia wizerunek i wzmacnia jej pozycję na rynku. Warto wziąć pod uwagę IPO poszukując źródeł finansowania ...
-
Menedżerowie a utrata pracy
... . O ile zatem pozbawiony pracy dyrektor nie zdecyduje się na założenie własnej firmy (jeśli ma pomysł i kapitał) lub (co rzadkie) nie postanowi schować CV i spróbować ... czy polityki ten odsetek się zwiększa, co jest tematem na zupełnie inny artykuł. Wizerunek menedżera na rynku pracy kształtuje się poprzez rozmowy i spotkania, które odbywa aby ...
-
Dotacje dla start-upów na ekspansję. Jaki kierunek wybrać?
... przyjmując masowo szczepienia. Taka postawa wzmocniła ich wiarygodność i wizerunek stabilnego partnera biznesowego. Ten aspekt widoczny jest również w ratingu ... : Starter – Celem programu jest realizacja, za pośrednictwem funduszy VC, inwestycji w małe i średnie firmy znajdujące się na wczesnych etapach rozwoju (seed i start-up), które w większości ...
-
Menedżer personalny skuteczny ale nielubiany?
... menedżerowie personalni badanych firm zostali ocenieni na poziomie dobrym lub bardzo dobrym – średnie oceny wahają się od 3,66 do 4,67 (w badaniu użyto skali 1-5). Stosunkowo ... potrzebom, ale i buduje wizerunek wewnętrzny i zewnętrzny pracodawcy na konkurencyjnym rynku pracy. Patrząc jednak na to, że 60% badanych nie widzi by firmy starały się ...
-
LinkedIn i GoldenLine skutecznie sprzedają
... średnie lub ... wizerunek – eksperta. Co więcej, administrator grupy może wysyłać wiadomości prywatne do członków. Tego rodzaju mailing, z rzeczowymi treściami, może pomóc firmie w podniesieniu sprzedaży. Niepodważalną korzyścią, wynikającą z tworzenia grup jest możliwość wejścia w interakcję z osobami bezpośrednio zainteresowanymi działalnością firmy ...
-
Tydzień 45/2006 (06-12.11.2006)
... ma żadnych długów, ponad 40% gospodarstw domowych ma średnie zadłużenie (w zakresie 1-10 tys. zł) a 4,1% gospodarstw ... przyszłość, pod przyszłe sukcesy Twoje i Twojej firmy. Sukces zawodowy zespołu poprzedza zwykle jego długotrwała praca ... współpracy. Ma też to spory wpływ na wizerunek samego menedżera, jego autorytet, zdolność do dalszego kierowania ...
-
Genewa 2010: nowości Peugeot
... firmy Peugeot – to pierwszy model, który nie używa systemu numeracji z jednym lub dwoma zerami w środku, RCZ odzwierciedla nowy wizerunek Marki i jako pierwszy oznaczony został nowym logo Lwa. RCZ to pierwszy tak ekskluzywny pojazd w gamie modeli firmy ... – pojazd o zerowej emisji spalin), podczas gdy średnie spalanie paliwa wynosi zaledwie 4,9 ...
-
Ataki DDoS II poł. 2011
... w jakiej kondycji znajdzie się cały rynek oraz firmy, których udziałami są zainteresowani, oraz szybko reagować ... użytkowników. Warto wspomnieć, że jeden ze slajdów prezentacji zawierał wizerunek maski, którym posługuje się grupa Anonymous, co ... dużych botnetów. Nasze radary będą wykrywały przeważnie średnie botnety, które mają wystarczającą moc, aby ...
-
Start-up: 25 lat wolności
... oraz ograniczenia prawne.Taki właśnie wizerunek młodego przedstawiciela biznesu wyłania się z ... wspierać krajowy produkt brutto. A jednak małe i średnie przedsiębiorstwa działające w Polsce generują dwie trzecie ... modelu zdecydowali się skorzystać krakowscy start-upowcy z firmy Estimote. Założyciele i pomysłodawcy swoich nadajników radiowych zwanych ...
-
Doradca klienta
... za pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi trwałych relacji, wpływa na wizerunek firmy i panującą w niej atmosferę. Ponieważ doradcy muszą z reguły zrealizować określony plan sprzedażowy ... Budowanie pozytywnego wizerunku firmy Wymagania Aby zostać doradcą klienta należy posiadać wykształcenie minimum średnie, jednak w niektórych branżach wymaga ...
Tematy: doradca klienta -
Polska: wydarzenia tygodnia 01/2016
... ONZ i Woli jako lokalizacje satelitarne – podkreśla Małgorzata Kosińska. Z raportu firmy Knight Frank „Polska – Rynek komercyjny. III kw. 2015 ... wizerunek, dobra jakość oraz relacje z najemcami – mówi Małgorzata Kosińska. Duża konkurencja na rynku sprawia, że deweloperzy stosują elastyczną politykę cenową i ceny najmu powinny spadać. Obecnie średnie ...
-
OS3 w branży finansowej
... wizerunek BRE Leasing i umocni naszą pozycję na rynku." powiedziała Marzena Kowalska Zastępca Dyrektora Pionu Handlowego BRE Leasing odpowiedzialna za marketing i PR. Poza wyczerpującymi informacjami o działalności firmy ...
-
Jakim firmom dedykowany jest certyfikat SSL?
... swoją bazę danych do rejestracji w GIODO. Czy w takim razie małe i średnie firmy też powinny w niego inwestować? Oczywiście, że tak. Po pierwsze dlatego, ... jako inwestycję, która zapewnia bezpie-czeństwo przetwarzanych na stronie danych i pozytywny wizerunek wśród klientów. Kwestia konieczności zakupu certyfikatu wzbudza coraz więcej zainteresowania ...
-
Regionalny kierownik sprzedaży
... warunków handlowych z klientami Reprezentowanie firmy i dbanie o jej pozytywny wizerunek Wymagania Regionalny kierownik sprzedaży powinien legitymować się wykształceniem wyższym (najlepiej ekonomicznym lub z branży, w której działa firma), choć czasami wystarczające jest wykształcenie średnie. Niezbędne jest przynajmniej kilkuletnie doświadczenie ...
Tematy: regionalny kierownik sprzedaży -
Wyprawka szkolna: czy i na jakie wsparcie mogą liczyć rodzice?
... zakupy. Takie inicjatywy są nie tylko wyrazem dbałości o pracowników, ale także budują lojalność i pozytywny wizerunek pracodawcy i są bardzo doceniane, szczególnie w dobie rosnących kosztów życia, gdy każde dodatkowe wsparcie ... wzięło 1200 przedstawicieli przedsiębiorstw z kluczowych sektorów polskiej gospodarki reprezentujących duże i średnie firmy ...
-
Skuteczna kampania reklamowa
... przewagi konkurencyjnej. Firmy poszukują nowych rozwiązań, które pozwolą na skuteczne dotarcie ... jest. Określenie grupy celowej przy doborze mediów jako „mężczyźni, średnie+, 25 – 55, miasta 50+” jest zbyt ogólne i nie ... punkcie styku, jego wiarygodność, dostępność, zatłoczenie komunikatów, wizerunek, kontekstowość użycia, trwałość przekazu, a także ...
-
Private Equity czy Venture Capital?
... z pozyskaniem kapitału. W takiej sytuacji firmy zmuszone są szukać alternatywnych ... zrealizowanie swoich ambitnych przedsięwzięć, również małe i średnie przedsiębiorstwa mają problemy z pozyskaniem niezbędnego ... wartość przedsiębiorstwa. Wejście inwestora VC/PE poprawia także wizerunek przedsiębiorstwa. Dla podmiotów zewnętrznych jest to sygnał, ...
-
Private i personal banking
... Związku Firm Doradztwa Finansowego. Co roku rośnie liczba zamożnych Polaków. Według badań firmy KPMG 50 tys. naszych rodaków zarabia minimum 20 tys. PLN brutto miesięcznie i posiada ... mniejszych aktywach niż wymagane. Są to ludzie, którzy mogą pozytywnie wpłynąć na wizerunek banku, a więc politycy, artyści itp. „Osoby te mają do swojej dyspozycji ...
-
Škoda Superb liderem wartości rezydualnych w segmencie D
... niedawna kojarzona z budżetowymi produktami o przeciętnej jakości i zerowym prestiżu, w ciągu kilku lat diametralnie zmieniła swój wizerunek. Dzisiaj produkty z Mlada Boleslav odnoszą sukcesy nie tylko w klasie B i C, ale również deklasują rywali w segmencie ... porównywania oferty różnych producentów i podejmowania decyzji o zakupie pojazdów do firmy ...