-
Rośnie zaufanie do banków
... przy tej okazji zwrócić uwagę na to, że z punktu widzenia klienta, trudno znaleźć inny sektor, w którym jego interes byłby tak chroniony i ... którego usług korzystają jako bardzo zadowalający i zadowalający według ostatniego pomiaru wyniósł 77%. Zadowolenie z usług w porównaniu z rokiem 2005 wzrosło niemalże dwukrotnie. Wskaźnik satysfakcji Polaków ...
-
Renta dożywotnia pod lupą UOKiK
... , że w przypadku niewywiązania się spółki ze zobowiązań nieruchomość automatycznie wróci do klienta. Tymczasem prawo nie przewiduje takiej możliwości. Dla zwrotnego ... dożywotnią, o ich opinię na temat podpisanych umów. Wszyscy zapytani wyrazili zadowolenie z podjętej decyzji. Jednomyślna nie była natomiast inna grupa – respondentów w badaniach ...
-
Efektywność osobista: wykorzystuj swój potencjał i kreatywność
... i skuteczniej doprowadzą do osiągnięcia celów, oraz nowych dróg, które pomogą zwiększyć zadowolenie z życia. Żyjesz przecież po to, aby cieszyć się życiem. Elastyczność Innym ważnym ... , jak ona widzi sytuację. Adwokat, który ma argumentować w sądzie w obronie swojego klienta, przygotowując się do sprawy powinien zastanowić się nad tym, jakie ...
-
Opinie w Internecie: wygrywają hejterzy czy pochlebcy?
... dokładnie piszą, co. Jeśli zaś chwalą, to po prostu wyrażają swoje zadowolenie. Sukcesywnie rośnie liczba opinii pozytywnych, a negatywne marginalizują się, co, jak można ... sprzedaży. Dziś w branży e-commerce panuje swoisty kult rywalizacji na jakość obsługi klienta. Kto tego nie rozumie, po prostu wypada z ryku. Dlatego e-sklepy na różne sposoby ...
-
Renta dożywotnia? Jeszcze nie teraz
... do stosowania jednolitych, przejrzystych procedur oraz wyznaczania wysokich standardów obsługi klienta. Od wielu lat apelujemy o jak najszybsze uchwalenie ustaw. ... podstawie zapisów Kodeksu cywilnego, o ich satysfakcję z podjętej decyzji. Jednomyślnie wyraziły one zadowolenie z takiego kroku, oświadczając, że świadczenia są im wypłacane terminowo, ...
-
Rekrutacja i promocja w jednym. 4 sposoby jak robić to dobrze
... HR jest szczególnym obiektem zainteresowania Internautów. 2. Potraktuj każdego kandydata jak przyszłego klienta Prędzej czy później każdy z nas szuka pracy, a ,,marketing szeptany” to ... nadal chce z nich korzystać. Mimo wszystko, warto postarać się o jak największe zadowolenie kandydatów w trakcie i po zakończeniu procesu rekrutacji, by nawet po ...
-
Work–life balance, czyli trudna sztuka równowagi
... work – life balance nie chodzi o to, by nie rozmawiać w domu o pracy czy nie odbierać sporadycznych telefonów od zapominalskiego klienta, ale o to, by uzyskać zadowolenie we wszystkich ważnych dla funkcjonowania człowieka obszarach. Umiejętność łączenia pracy, rodziny i pasji tak, by tworzyły uzupełniającą się całość ...
-
Rynek poligraficzny w Polsce 2015
... 300 przedsiębiorstw trudniących się poligrafią, z czego aż 43% wyraziło zadowolenie z sytuacji panującej obecnie na polskim rynku. To duży skok w porównaniu z ... internetowe, które na ogół całkowicie rezygnują ze stacjonarnego punktu obsługi klienta. Osiąganej w ten sposób redukcji kosztów towarzyszy poszerzenie zasięgu działalności – drukarnie ...
-
10 sposobów na skuteczny e-mail marketing
... informacji, których możesz faktycznie użyć do komunikacji z klientami. To zapewnia zadowolenie subskrybentów, którzy będą dostawali mailingi dopasowane do ich osobistych ... . Obecnie marketerzy powinni więc skoncentrować się na zarządzaniu podróżą klienta i umiejętnie połączyć poszczególne kanały komunikacji. Rada: Pomyśl o tym, w jakich kanałach ...
-
Przelewy natychmiastowe w Podkarpackim Banku Spółdzielczym
... dla Związku Banków Polskich i KIR, wynika, że dla co trzeciego klienta najważniejszą cechą przelewu jest szybkość jego realizacji. Widać zatem, że Podkarpacki Bank ... innowacyjne rozwiązania. Jesteśmy nowoczesną instytucją finansową, w której priorytetem działalności jest zadowolenie klientów - mówi Lesław Wojtas, prezes Zarządu Podkarpackiego Banku ...
-
Lojalni i nieroszczeniowi, czyli młodzi Polacy w banku
... zamierzają korzystać. Ten bank, który przekona takiego wchodzącego dopiero na bankowy rynek klienta do siebie, może w długiej perspektywie liczyć na jego lojalność – mówi Karol ... przelewy - deklaruje tak 80 proc. respondentów. Na niższym poziomie plasuje się zadowolenie z opłat za posiadanie karty debetowej lub kredytowej, ale nadal jest to 60 ...
-
Pokolenie Millenium napędza dobra luksusowe
... znakomitej strategii i jej nienagannej realizacji, z naciskiem na rozwijanie lojalności i dbanie o zadowolenie klientów. Perspektywy dla Chin. Niższe różnice cenowe w Chinach zachęcają ... do 280-290 mld euro. - Marki powinny wręcz obsesyjnie dbać o klienta i przestawić się na sposób myślenia, które prezentuje pokolenie Millenium- zachęca Poświata z ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 23/2017
... wymagają znakomitej strategii i jej nienagannej realizacji, z naciskiem na rozwijanie lojalności i dbanie o zadowolenie klientów. Perspektywy dla Chin. Niższe różnice cenowe w Chinach zachęcają ... do 280-290 mld euro. - Marki powinny wręcz obsesyjnie dbać o klienta i przestawić się na sposób myślenia millenialsów - zachęca Poświata z Bain & Company. ...
-
Ile kosztuje kawalerka od dewelopera?
... z osobna i zależy przede wszystkim od lokalizacji i oczekiwań docelowego klienta. Najwięcej małych lokali można znaleźć w inwestycjach zlokalizowanych w centrach miast ... aktualnymi trendami rynkowymi i je wyprzedzać. Na pierwszym miejscu jednak stawiamy zadowolenie klientów i spełnianie ich oczekiwań. W portfolio posiadamy różnorodną ofertę, ...
-
6 kompetencji miękkich, dzięki którym znajdziesz pracę
... nowościami branżowymi, znać aktualne posunięcia konkurencji, uczestniczyć w konferencjach oraz monitorować zadowolenie klientów, aby poprawić lub udoskonalić świadczone usługi. – Bez względu ... w celu uzupełnienia braków. Przydatne linki: Oferty pracy 2. ORIENTACJA NA KLIENTA Zdecydowana większość firm jest w zupełności uzależniona od klientów – ich ...
-
Dlaczego warto inwestować w employer branding?
... się z celami i wartościami firmy. Wszystkie te czynniki przekładają się na zadowolenie pracowników, a tym samym podnoszą ich efektywność i zmniejszają dobrowolne rotacje w ... bardziej produktywni, podnosi się jakość świadczonych przez nich usług i ich podejście do klienta. Przykładem może być sieć Taco Bell, która w ubiegłych latach zastosowała ...
-
Dress code, czyli indywidualizm i wygoda
... nowoczesnych usług dla biznesu, które na co dzień zajmują się zdalną obsługą klienta. Zdarza się, że w jednym biurze – w zależności od zajmowanego stanowiska i rozkładu dnia – jednocześnie funkcjonują ... ze swoją osobowością i preferencjami. Takie rozwiązanie może pozytywnie wpłynąć na zadowolenie i zaangażowanie pracowników w pracę, a co za tym idzie ...
-
HR i praktyczne podejście do design thinking
... to zyskuje nie tylko lepszą efektywność pracowników, ale także ich satysfakcję i zadowolenie z pracy. To z kolei sprzyja zatrzymaniu najlepszych w strukturach. Design thinking jest ... ? Cennym jest również, zgodnie z podejściem design thinking, obranie perspektywy klienta – zarówno wewnętrznego, jak i zewnętrznego i zastanowienie się czego ten klient ...
-
Czy automatyzacja pomoże uwolnić potencjał pracowników?
... wynika, że 75 proc. organizacji, które wdrożyły systemy oparte na sztucznej inteligencji, zaobserwowało, że zadowolenie ich klientów wzrosło przynajmniej o 10 proc. O tyle samo wzrosła również sprzedaż produktów i usług tych ... pełnić funkcję ich osobistego asystenta. Oczekiwanie to przekłada się także na retail i standardy obsługi klienta w erze ...
-
„Poaching” po polsku, czyli zmagania tuzów IT o ZUS
... zarzuty o nieuczciwą konkurencję. ZUS ustami prezes prof. Gertrudy Uścińskiej wyraził zadowolenie z faktu, iż koszty utrzymania KSI spadną o połowę oraz że po raz pierwszy ... to tylko zawoalowany, choć korzystny dla budżetu, dumping? Czy aby korzystny dla klienta i „żywiciela” ZUS, czyli emeryta Kowalskiego i rencisty Nowaka, a wcześniej czy później ...
-
Personalizacja w banku, czyli konto osobiste i kredyt na miarę
... klientów bankowych. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez PwC, w którym zbadano zadowolenie konsumentów, ponad 60 proc. ankietowanych odpowiedziało, że nie czuje, by ... tak istotne. Kontakt bardzo osobisty A jak będzie wyglądała przyszłość obsługi klienta bankowego? W tym przypadku banki przede wszystkim będą stawiać na poprawę jakości kontaktu ...
-
Monitor Rynku Pracy: maleją obawy o zatrudnienie, ale szukamy go dłużej
... respondentów. W podziale na zajmowane stanowiska, najwięcej osób odczuwających zadowolenie z pracy to przedstawiciele kadry zarządzającej (90%). Na drugim miejscu znajdują się ... zamierzają podjąć w innych krajach, badani wymieniają pracę fizyczną oraz handel, gastronomię i obsługę klienta (po 11%). 36% osób, które nie rozważają migracji zarobkowej, ...
-
Najszybsze mobilne strony internetowe. Kto w czołówce?
... prezentacja zdjęć produktu, jego opisu czy też formularzy pozwala na przekonanie klienta do zakupu oraz na uniknięcie błędów przy podawaniu np. adresu dostawy. Fakt ... metrykami witryny, między innymi Core Web Vitals, których optymalizacja pozwala nam podnosić zadowolenie naszych użytkowników ‒ mówi Paweł Kowalski, dyrektor IT w Ceneo.pl. Praca nad ...
-
Lokale gastronomiczne pod lupą IH. Nieprawidłowości w co 2. placówce
... jednak dokonanie trafnego wyboru lokali gastronomicznych. Jego miarą jest na pewno zadowolenie podniebienia, ale również polecenie sprawdzonej placówki swoim bliskim, znajomym ... Każda zmiana dokonana przez wykonującego zamówienie bez wcześniejszego poinformowania klienta podlega reklamacji, np.: jeżeli jednym z podanych w menu składników pizzy są ...
-
Rośnie deficyt specjalistów od cyberbezpieczeństwa
... tylko ustalają wspólnie zakres szkolenia, dostosowując je do wymagań klienta, ale oferują również audyt potrzeb, tzn. przyglądają się zespołom i technologiom używanym w firmie, ... pracownik ma poczucie, że firma w niego inwestuje, docenia go, zwiększa się jego zadowolenie z miejsca pracy rozwój umiejętności, które może wykorzystać podczas konkretnych ...
-
4 błędy przy tworzeniu strategii e-commerce
... handlowców. Sprzedaż online to zbiór zsynchronizowanych ze sobą połączeń i zależności. Od dodania przez klienta produktów do koszyka po wysyłkę towaru w tle zachodzi proces oparty ... się na całokształt dobrych doświadczeń konsumenckich, a co za tym idzie zadowolenie z zakupu. Tak naprawdę wystarczy oprzeć się na sprawdzonych standardach User Experience ...
-
Social commerce: transmisje live na Facebooku coraz popularniejsze
... przejrzystych zasad zwrotu/reklamacji (33%). Otwartość internautów na nowe formy e-handlu przynosi obustronne korzyści. Dla klienta jest to możliwość zakupu w dowolnej chwili bez konieczności przechodzenia do sklepu. Dla sprzedawcy to ... sklepu (30%) - tak, aby dotarł do szerokiego grona odbiorców (32%). Mimo to co trzeci badany wyraża zadowolenie ...
-
Na rynku pracy lepsze nastroje
... treści i grafiki (39 proc.) oraz czatboty i automatyczne systemy obsługi klienta (38 proc.). Trzecie miejsce zajmują w tym zestawieniu translatory z języków obcych (35 ... satysfakcja z pracy i mniejsza aktywność w poszukiwaniu ofert 73 proc. respondentów deklaruje zadowolenie z wykonywanej pracy. W zestawieniu pod tym względem przodują kierowcy (aż ...
-
Czy Polska jest gotowa na 4-dniowy tydzień pracy?
... Microsoftu. Stwierdzono, że eksperymenty te pozytywnie wpłynęły na produktywność i zadowolenie pracowników oraz pracowniczek. W minionym tygodniu w Niemczech uruchomiono tego typu program, w ... istotna jest po prostu obecność na stanowisku pracy, jak w obsłudze klienta. W tych wypadkach konieczne byłoby zwiększenie zatrudnienia, co podniosłoby koszty ...
-
Darmowy zwrot towaru: za duże wyzwanie dla małych firm?
Czy przyjazna polityka zwrotów w sklepie internetowym to jedno z podstawowych narzędzi w walce o zadowolenie i lojalność klienta? Biorąc pod uwagę rezultaty badania zrealizowanego przez IdoSell, odpowiedź na tak postawione pytanie jest zdecydowanie twierdząca. Aż 76% respondentów przyznaje ...