-
Studia ekonomiczne: jakie perspektywy mają absolwenci?
... świeżo upieczona absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, w trakcie poszukiwania pierwszej pracy w zawodzie. Zadowolenie pracodawców widać też po statystyce. Z badania przeprowadzonego przez Ernst & ... Najpewniej wynika to ze stosunkowo ubogiej oferty zachodnich banków dla klienta indywidualnego. W Polsce ten rynek jest dobrze rozwinięty, a jeśli mieliśmy ...
-
5 sposobów na większe zarobki w e-commerce
... , przy zakupie tego samego towaru. Tego rodzaju „dosprzedaż” zwiększa zadowolenie z zakupów i pomaga w uzyskaniu większej średniej wartości zamówienia. Jak wynika z badań ... i najlepiej tylko kilka razy, aby nie zrazić potencjalnego klienta. Bonus za polecenie – po „zdobyciu” klienta, warto poprosić go o rekomendację, czyli zachęcenie innych do ...
-
Monitoring wizyjny w walce o customer experience?
... Rozwijający się rynek zakupów internetowych, braki w asortymencie czy niskiej jakości obsługa klienta – to tylko niektóre czynniki, wpływające na spadek liczby klientów ... Pozwala to w razie potrzeby otwierać nowe kasy, aby skrócić czas oczekiwania i poprawić zadowolenie klientów. Inteligentne funkcje analizy do oceny płci i wieku: rozwiązanie ocenia ...
-
7 kroków do zbudowania wyróżniającej się strategii biznesowej
... zadowolenie. W przypadku każdej firmy - niezależnie od tego, czym się ona zajmuje i czy obsługuje klientów końcowych, czy nie - najważniejszym szefem powinien być klient. Przyjęcie perspektywy postrzegania klienta ... swoje podejście biznesowe, przyjmując perspektywę postrzegania swojego klienta jako szefa. Właśnie dzięki temu powstało wiele, ...
-
Telefonia stacjonarna a oferty dla biznesu
... cen za połączenia niż oferowane przez TP w jej własnej sieci. Zadowolenie klientów biznesowych O poprawnym funkcjonowaniu regulacji na rynku telefonii stacjonarnej ... do spadku cen przynosząc tym samym wymierne korzyści użytkownikom. Walcząc o klienta przedsiębiorcy telekomunikacyjni prześcigają się w proponowaniu coraz to lepszych usług, bardziej ...
-
Najlepsze sklepy drogeryjne 2010
... ta poświęcona pomocy i doradztwu. Niestety wypadła zdecydowanie poniżej średniej - zadowolenie klientów wyniosło ogólnie 78% (w Polsce niewiele więcej - 80,5%). Pomoc ... pracowników. Tajemnicza sprzedaż wiązana… W kategorii poświęconej budowaniu lojalności klienta sprawdzano czy pracownicy proponowali klientom produkty uzupełniające (tzw. sprzedaż ...
-
Sklepy internetowe zupełnie nieprzygotowane na PSD2
... wygodniejsze uwierzytelnianie klienta. W efekcie użytkownicy otrzymują lepszą obsługę, a sklepy internetowe i wystawcy odnotowują wyższe przychody. „Ponieważ e-handel staje się standardem, a jednocześnie pojawiają się nowe wymagania regulacyjne, sprzedawcy online potrzebują innowacyjnych rozwiązań, aby utrzymać zadowolenie klientów. Oferując ...
-
Programy lojalnościowe - trendy 2022
... pomocną w przygotowaniu zdrowego posiłku. Jeśli korzystanie z takiego rozwiązania będzie dla klienta nawykiem, także sama aplikacja (i firmująca ją marka) stanie się ... procesy, a nie technologiczne nowinki, mogą w największym stopniu wpłynąć na zadowolenie uczestników z udziału w danym programie lojalnościowym. Dlatego projektując nowoczesne i ...
-
Jaki program lojalnościowy w restauracji i hotelu?
... nowoczesnych programów. Pieczątki w aplikacji – to rozwiązanie podobne, więc zrozumiałe dla klienta, a zarazem nowocześniejsze. Gość nie potrzebuje jednak kartonika, a w zamian ... uroczystość, na myśl z pewnością przyjdzie im także ta ulubiona restauracja. Zadowolenie może się przełożyć również na wyższe oceny w Google lub w innych serwisach z ...
-
Czego szuka Polak na zakupach i czy to dostaje?
... możliwości personalizacji oraz poznania klienta. W wielu aspektach Polska uzyskała wskaźniki wyższe niż średnia europejska czy globalna. To mobilizuje handlowców do dalszego rozwoju – skomentował Jakub Czerwiński, VP CEE w Adyen. Czego szuka Polak na zakupach? 1 na 3 badanych przyznał, że zadowolenie z zakupów wzrasta dzięki stosowanej ...
-
Postanowiłem włożyć kij w mrowisko!
... Polska długa i szeroka szukają coraz to nowych sposobów oddziaływania na klienta - także w Internecie. Kup pan… cegłę! Najczęstszym przejawem przywiązywania ... pewnym sensie wyraz podziękowania za dokonany zakup, wierność marce i troska o zadowolenie z użytkowania produktu pomimo mijających lat i zmieniających się technologii. Oto mój znajomy ...
Tematy: -
Przywództwo a cele efektywnej firmy
... punkt ciężkości w przywództwie na wysokim poziomie przesuwa się na wyniki w długim okresie i zadowolenie ludzi. Takie przywództwo jest zatem procesem. Definiuje się je jako " ... w danej firmie znacznie przekracza to co oferuje konkurencja, a nawet przewyższa oczekiwania klienta. Firmy te systematycznie robią rzeczy, których nikt się nie spodziewa. ...
-
Sprzedaż bezpośrednia w Polsce rośnie
... z towarów i usług oferowanych w tym kanale dystrybucji. Rośnie również zadowolenie z jakości towarów kupionych w firmach sprzedaży bezpośredniej. W 2008 roku zdecydowanie zadowolonych ... też wygoda związana z tym, że sprzedawca przychodzi do domu klienta (39 proc.). Sprzedaż bezpośrednia systematycznie ugruntowuje swoją pozycję w gospodarce, ...
-
Jak zmniejszyć koszt kredytu hipotecznego?
... które są źródłem przychodów dla kredytodawcy i jednocześnie źródłem kosztów dla klienta. Część z nich jest jednorazowa i powstaje tylko w momencie wystąpienia określonego ... kredyt i rozumiał najważniejsze postanowienia. To pozwala na komfortową współpracę i zadowolenie obydwu stron – dodaje Jakub Augustynowicz. Jak obniżyć koszt kredytu: Zwiększ ...
-
Zanim zrobisz zakupy online
... długie lata. To certyfikaty potwierdzające jego uczciwość, tysiące zrealizowanych transakcji i zadowolenie klientów ― podkreśla Paweł Kucharzak. Rysa na szkle Pierwszym haczykiem, ... fałszywe certyfikaty na stronie sklepu internetowego ― sklepy, które dbają o jakość obsługi klienta oraz są wiarygodne finansowo, szczycą się tym, że mają aktualne ...
-
E-administracja w Europie 2014
... rozpoczyna się od klienta. W przypadku usług publicznych jest to trudniejsze, ale równie ważne. Różnica w poziomie zadowolenia użytkowników korzystających z usług komercyjnych w porównaniu z usługami publicznymi jest dosyć znaczna. Na przykład, użytkownicy są dużo bardziej zadowoleni z usług świadczonych przez banki (zadowolenie na poziomie 8,5 na ...
-
Bankowość transakcyjna RWD - co to takiego?
... tej metodologii jest bardzo szybki i niesie ona ze sobą bardzo wiele korzyści zarówno dla klienta jak i dla banków. Unifikowanie i udostępnianie pełnego spektrum możliwości bankowości internetowej na dowolnym urządzeniu, oferując ... będzie się tylko pogłębiał. RWD jest najlepszym przykładem, że wszystkie te zmiany mają pomóc właśnie nam. Zadowolenie ...
-
Czy banki muszą walczyć o dobre imię?
... doświadczeń konsumenta z bankiem, a ponadto ponadprzeciętnie ważnej roli pracowników obsługi klienta. Te dwa źródła opinii są dla konsumenta najbardziej wiarygodne, a ... np. klient nabierze przekonania, że bank wykorzystuje jego niewiedzę. Drobne problemy klienta z bankiem powodują spadek zaufania do 50%, dwa zdarzenia krytyczne to spadek do 33 ...
-
Wolne zawody. Czego profesjonaliści chcą od banku?
... to wyniki badania Deutsche Bank – co trzeci reprezentant wolnych zawodów oczekuje kompleksowej oferty – rozliczeniowej i kredytowej, które uwzględnią rozwiązania zarówno dla klienta indywidualnego, jak i biznesowego. Jak wynika z raportu Deutsche Bank, dla więcej niż co piątego reprezentanta przebadanej grupy ma znaczenie skuteczność procesu ...
-
Jak podwyższyć sprzedaż: promocje i rabaty
... za większość przychodów w firmie, stąd warto zwrócić szczególną uwagę na ich zadowolenie, nie skupiając się wyłącznie na pozyskaniu nowych konsumentów. Stosowanie rabatów i ... sklepowej W celu podniesienia efektywności działań sprzedażowych, jakości usług i zadowolenia klienta, warto odpowiedzieć sobie na dwa pytania: Jakimi celami biznesowymi kieruje ...
-
Monitor Rynku Pracy I kw. 2019 r.
... mieszkańców - 84%) i wsie w obrębie aglomeracji – (83%). Widać również, że zadowolenie spada wraz z wiekiem ankietowanych – z 80% wśród najmłodszych pracowników do ... 39 lat (także 71%). Kierowcy (14%) oraz sprzedawcy, kasjerzy i pracownicy obsługi klienta (12%) stosunkowo najbardziej obawiają się utraty pracy, na drugim biegunie są przedstawiciele ...
-
Sieci dyskontowe zyskują na znaczeniu. Dyskont antidotum na inflację?
... . konsumentów w USA, wskaźnik Net Promoter Score (NPS) mierzący satysfakcję i lojalność klienta, wyraźnie wzrósł w pierwszym kwartale tego roku dla sklepów dyskontowych. ... powinny skoncentrować się na kilku kluczowych aspektach swojej działalności operacyjnej, by zadbać o zadowolenie klientów. Przede wszystkim powinny skupić się na towarach, które ...
-
Inflacja zmienia zachowania konsumentów. Polowanie na niskie ceny?
... dodaje Bartosz Kubicki. Wiemy, że brakujące towary wpływają negatywnie na wzrost zamówień i zadowolenie klientów. Równie ważny jest ich wpływ na marże. Sprzedawcy detaliczni muszą ... lojalność, prawie każda interakcja musi zakończyć się uzyskaniem przez klienta produktu, którego poszukuje, w odpowiednim czasie w okresie świątecznym. Wykonanie tego ...
-
Firmy ubezpieczeniowe przed wyzwaniami. 4 kwestie są palące
... stać się partnerami konsultingowymi, korzystającymi z AI i automatyzacji do poprawy obsługi klienta. Ewoluować będzie również model omnichannel, łącząc cyfrowe i osobiste doświadczenia. ... i szybko reagować na zmiany, aby utrzymać się na rynku i zapewnić zadowolenie klientów; Obserwuj zmiany na rynku. Szybki rozwój – nie tylko technologiczny – wymaga ...
-
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka to najlepsze polskie lotnisko wg pasażerów
... pokazującą ogólne zadowolenie pasażerów z usług lotniska. Częstość wystawiania opinii – bardziej popularne lotniska, obsługujące większą liczbę podróżnych, gromadzą znacznie więcej recenzji, co daje bardziej reprezentatywny obraz jakości usług. Treść opinii – uwzględniane są konkretne komentarze dotyczące infrastruktury, obsługi klienta, czystości ...
-
Trendy w polskiej bankowości
... kontaktu klienta z bankiem) i wdrażanie nowych technologii. Zdaniem bankowców, do wzrostu satysfakcji oraz lojalności klientów w największym stopniu przyczynia się wysoki poziom obsługi (tak twierdzi 43 proc. przedstawicieli największych banków). Co trzeci przedstawiciel największych banków (33 proc.) uważa, że największy wpływ na zadowolenie mają ...
-
Własna Firma - zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej
... , gdy ciągle ulepszasz swoje usługi lub produkty, a twoim celem jest zadowolenie klientów. Następną cechą pożądaną u przedsiębiorcy jest kreatywność. Oznacza ona bycie twórczym. ... różnych dzielnicach. W każdej nieznanej marce produktu musi być jakiś haczyk, który ściągnie klienta akurat do twojej sieci sklepów lub punktów usługowych. Co uzyskuje ...
-
Flota samochodowa: CFM w Polsce 2007
... świadomość outsourcingu flot oraz skłonność do zakupu, chęć przetestowania tego rozwiązania. Rywalizacja o klienta będzie więc coraz ostrzejsza. Niemniej wyniki firm CFM wskazują, że ... się po wprowadzeniu CFM (do 14%). Podobnie, jak wzrosło ogólne zadowolenie z samego faktu zakupu usługi CFM, tak też wzrosła deklarowana satysfakcja klientów ...
-
Europejskie zwyczaje dotyczące płatności
... ocenia ich działania jako efektywne, natomiast pośród zleceniodawców kancelarii adwokackich zadowolenie wyraża zaledwie 26%. Większość ankietowanych (51%) zakłada, ... blisko połowa wszystkich przedsiębiorstw rosyjskich nie bada solidności i wypłacalności klienta przed zawarciem transakcji. Oznacza to podejmowanie ryzyka utraty należności. Natomiast ...
-
Dostęp firm do kredytów ważny wg KPP
... na linii przedsiębiorcy – banki. Jednocześnie środowisko pracodawców wyraża zadowolenie z faktu opracowania przez grupę posłów projektu uchwały, wzywającej ... Markets in Financial Instruments Directive), nakładających na banki obowiązek oceny wiedzy klienta na temat instrumentów finansowych oraz sprawdzenie, czy klient rozumie oferowany mu produkt i ...
-
Jak promować firmę w Internecie?
... jest to, że specjaliści dużych firm natychmiastowo reagują na zgłoszony przez klienta problem. Kolejnym atutem korzystania z usług największych hostingodawców jest fakt udostępniania ... strona WWW - Komunikacja na linii klient – firma jest niezwykle istotna. Wpływa na zadowolenie klientów, a co za tym idzie na wyniki sprzedażowe firmy. Klient ...
-
Strona www a promocja firmy w sieci
... a klient Tworząc stronę WWW warto pamiętać, że najważniejsza z puntu widzenia klienta jest jej użyteczność. Wszystkie zamieszczone informacje należy pogrupować w najbardziej ... z klientem a strona WWW Komunikacja na linii klient - firma jest niezwykle istotna. Wpływa na zadowolenie klientów, a co za tym idzie na wyniki sprzedażowe firmy. Klient ...
-
Karty debetowe: Visa obniży prowizje
... Europejska naciskała na Visę w sprawie obniżenia prowizji, a po takiej decyzji wyraziła zadowolenie. „Cieszę się z chęci Visa Europe do zredukowania opłat MIF i sprawienia, ... punkt detaliczny przyjmujący płatności kartą. Kwotą dzielą się centrum autoryzacyjne, bank klienta oraz instytucja finansowa firmująca kartę (Visa lub MasterCard) w ramach tzw. ...
-
E-turystyka: gdzie na wakacje?
... danego biura podróży. Od tego jak się spisze na miejscu wypoczynku danego klienta i jakie pozostawi po sobie wrażenie bardzo często zależy całościowa opinia o biurze. ... hotelu czy kurortu. Później, pełni nadziei jedziemy na miejsce i albo jest euforia i zadowolenie, albo… rozpacz. Opisy katalogowe muszą zatem być jak najbardziej rzetelne i ...
-
Ubezpieczenie zdrowotne MediKomfort w Polbank EFG
... procentowych więcej niż w 2009 roku). Jedynie 22% wyraziło zadowolenie z niej (przy 34% w 2009 roku). W tej sytuacji MediKomfort jest wygodną alternatywą dla państwowej służby zdrowia, a ponadto umożliwia dopasowanie wysokości miesięcznego abonamentu do potrzeb klienta. - W ubiegłym roku z prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych skorzystało około ...