-
Spam we IX 2011 r.
... udziału w ankiecie, za wypełnienie której dostanie 80 dolarów. Po kliknięciu odsyłacza użytkownik zostaje przeniesiony na stronę zawierającą formularz ankiety badającej zadowolenie klienta. Po jej wypełnieniu i wysłaniu zostaje przekierowany do dalszego formularza, z którego dowiaduje się, że aby zostały mu przyznane obiecane 80 dolarów ...
-
Ewolucja spamu VII-IX 2011
... wygrał możliwość udziału w ankiecie, za wypełnienie której otrzyma 80 dolarów. Po kliknięciu odsyłacza użytkownik trafiał na stronę zawierającą kwestionariusz badający zadowolenie klienta, który należało wypełnić. Po wysłaniu go został przekierowany do kolejnego formularza, gdzie dowiadywał się, że w celu przyznania mu obiecanych 80 ...
-
Region EMEA: najlepsze spółki 2011
... dla operatorów telefonii komórkowej i dostawców Internetu. „Logic to rozwijająca się spółka na wschodzącym rynku, więc staramy się inwestować w biznes i w pracowników. Zadowolenie klienta to integralny element naszych wysiłków – firma nie przetrwa długo i nie rozwinie się, jeżeli o to nie dba.” - mówi Fatih Ozkentli, Prezes ...
-
Condo czy lokata bankowa?
... w Olsztynie. Znajdują się w nim restauracje, sale konferencyjne, centrum SPA&Wellness, obiekty sportowe, własna plaża i wiele innych atrakcji mogących przykuć uwagę zamożnego klienta. Oferowany zysk z inwestycji w apartament w tym hotelu to 6% w skali roku. Inwestor ma ponadto możliwość odliczenia podatku VAT, może także przez 24 ...
-
Gdzie kupić fundusze inwestycyjne? Polacy wybierają TFI i banki
... inwestycyjnych, mimo że wiąże się to z osobistą wizytą w oddziale banku lub towarzystwa – mówi Monika Szlosek z Deutsche Bank. – Tego typu relacja klienta i doradcy ułatwia jednak wybór takiej oferty, która będzie rzeczywiście spełniała oczekiwania osoby inwestującej, zarówno pod względem potencjalnych zysków, jak i ryzyka ...
-
Budżet domowy: kobiety bardziej przejmują się finansami
... takiej sytuacji. Badanie pokazuje również, że kobiety są mniej zadowolone z obecnych standardów życia (53 proc. kobiet i 57 proc. mężczyzn deklaruje zadowolenie). Pesymistycznie do swojej obecnej sytuacji podchodzi prawie 16 proc. pań i prawie tyle samo (15 proc.) spodziewa się jej pogorszenia. U mężczyzn ...
-
Aplikacje biznesowe muszą być wydajne
... w/w wskazane przez respondentów to: Korzyści optymalnej wydajności Zwiększona produktywność pracowników (48%) Oszczędność czasu (52%) Oszczędność kosztów (42%) Zwiększone zadowolenie klienta (40%) Szybsze dotarcie z produktami na rynek (34%) Zwiększone morale pracowników (28%) Pułapki niskiej wydajności Niezadowolenie klientów (43%) Opóźnienia ...
-
Rekrutacja pracowników: nie zapominaj o odrzuconych
Zadowolenie przyszłego pracownika odgrywa bardzo ważną rolę w procesie rekrutacji. Coraz więcej firm ... on zdanie o firmie, która w ten sposób traci nie tylko, dotychczas zadowolonego, kandydata, ale również i cennego klienta. Osoby źle potraktowane w trakcie procesu rekrutacji mogą ponadto podzielić się swoimi negatywnymi doświadczeniami ze ...
-
Najlepsze marki samochodów okiem dealerów. Mazda i kto jeszcze?
... . Po raz pierwszy w historii badania poszerzono je o osobną ankietę, w której oceniono zadowolenie dealerów ze współpracy z importerami samochodów dostawczych do 3,5 t. W tej kategorii liderem ... ich jakości, niezawodności, dostępności oraz konkurencyjności z punktu widzenia klienta. Drugi, najistotniejszy z kolei parametr to współpraca z importerem ...
-
Firmy rodzinne w Polsce i Europie 2017
... polskich firm rodzinnych największy wpływ na dobrą sytuację miały efektywne procesy wewnętrzne, które wskazało 25% badanych, skuteczne techniki sprzedaży i dbałość o klienta (22%) oraz inteligentny marketing (21%). Duże znaczenie miały też wdrożone optymalizacje i wzmocnienia kadrowe – 19% polskich firm rodzinnych uzyskało większe obroty ...
-
COVID-19 przyspieszył wdrożenie hub & spoke
... a efektywność i zadowolenie pracowników" wynika, że już co trzecia firma funkcjonuje w modelu hub & spoke. Wdrożenie tej idei ... Biura te są najczęściej dedykowane określonym zespołom, np. sprzedaży, marketingu czy działom, np. obsługi klienta. Biura te są zlokalizowane bliżej miejsca zamieszkania pracowników, dzięki czemu nie tracą oni czasu na ...
-
3 sposoby na customer experience w usługach dla biznesu
... są rozwijane, bo zespół ewoluuje. Te doświadczenia pozwalają nam proponować rewolucyjne rozwiązania, dzięki którym wzrasta na przykład zadowolenie naszego klienta, które przekłada się na lojalność klienta, a firmy, które mają więcej lojalnych klientów, generują lepsze wyniki. Już badania opublikowane przez Harvard Business School Publishing ...
-
Firmy a rynek telekomunikacyjny 2010
... dostawy Internetu w danym rejonie. Zdecydowana większość klientów (88,8 %) określiła swoje zadowolenie z dostawcy usług internetowych jako dobre lub bardzo dobre. W przypadku oceny poszczególnych elementów obsługi najwyższą średnią oceną cieszą się wymiary: ogólna obsługa klienta (4,26) oraz niezawodność usługi (4,27). Nieco niżej oceniona została ...
-
Gospodarstwa domowe a rynek telekomunikacyjny 2010
... wymiar: niezawodność usługi. Nieco niżej oceniona została ogólna obsługa klienta (3,9) oraz dostępności informacji o ofercie nowych produktów oraz promocjach (3,8). ... internetowych. Prawie połowa badanych (48,7 %) deklaruje zadowolenie, a jedna trzecia (32,9 %) zdecydowane zadowolenie ze swojego dostawcy Internetu. Rynek telewizji Wyniki badania ...
-
Satysfakcja z pracy - sposób na zatrzymanie pracownika
... przez zatrudnionych. Największy odsetek osób oceniających swoją satysfakcję na niskim poziomie to pracownicy związani z obsługą klienta, bankowością, nieruchomościami, usługami dla biznesu oraz administracją. Z kolei największe zadowolenie z pracy deklaruje inżynieria, HR, budownictwo oraz IT. Co ciekawe, możemy mówić o regionach, w których poziom ...
-
Małe firmy: czynniki rozwoju
... Szybko rozwijające się małe firmy coraz częściej wykorzystują aplikacje mobilne, które pozwalają poprawić efektywność pracy i elastyczniej działać w sferze sprzedaży i obsługi klienta. W ciągu najbliższych 2 lat małe firmy planują ponad dwukrotnie zwiększyć na tym polu aktywność i wydatki. Jednym z kluczowych powodów wykorzystania aplikacji jest ...
-
CRM - czy to się opłaca?
... klientów na dłużej Zadowolenie klientów jest najważniejszym problemem dla większości przedsiębiorstw. Czego oczekują i co należy zrobić, aby utrzymać ich dłużej? Wprowadzając CRM można uzyskać z punktu widzenia klienta: zmniejszenie czasu dostępu do informacji (odpowiedzi na zadane pytanie przez klienta), sprzedaż najbardziej odpowiednich ...
Tematy: -
Informatycy jak członkowie zarządów. Dlaczego odchodzili z pracy?
... satysfakcji z pracy, wynoszący 0,4 (w skali od -2 – maksymalne niezadowolenie do +2 – maksymalne zadowolenie) okazał się znacznie wyższy od przeciętnego poziomu w Polsce (0,08) i ... zarządzania projektami, które podkreślają znaczenie efektywnego dostarczenia wartości dla klienta. Niezadowolenie z wynagrodzenia. Informatycy jako jedna z dwóch grup ...
-
Zachowania konsumenckie
... sklepie, co zwiększa szansę na dokonanie większej liczby zakupów. Aby zatem zatrzymać klienta dłużej w sklepie odpowiednio zaplanowane są przejścia sklepowe, poprzez co ... cztery zasady księgowania zysków i strat. Pierwsza zasada mówi, że konsument odczuwa zadowolenie o wiele większe z kilku mniejszych zysków niż z jednego większego. Wykorzystują ...
-
Techniki finalizowania sprzedaży
... klient czuł zadowolenie po dokonaniu zakupu. Stanie się tak tylko wtedy, gdy będzie czuł, że to on sam, a nie ktoś inny, podjął decyzję o zakupie. Klienta należy prowadzić ... . Innym wymogiem jest to, aby produkt naprawdę zaspokajał potrzeby klienta i aby żadne istotne pytania klienta nie pozostały bez odpowiedzi. Ponadto klient nie może mieć żadnych ...
-
Prowadzenie sklepu internetowego - logistyka
... sklep – klient, towar nie dotrze do klienta lub dotrze, ale zniszczony, przesyłka pobraniowa nie zostanie rozpoznana przez klienta i ten nie przyjmie jej, problem zwrotów ... przyszłym roku szacuje się na prawie 8%. Głównym powodem jest coraz większe zadowolenie Internautów z obsługi sklepów internetowych oraz większego bezpieczeństwa zakupów [20]. ...
-
Wizjoner czy marketingowy liczygrosz
... . Niezależnie jednak od tego, jak wygląda start i jakie powody kierują wyborem dostawcy usług, ostateczne zadowolenie lub niezadowolenie klienta powstaje pomiędzy dwoma biegunami - oczekiwaniami i wyobrażeniami klienta a momentem dostarczenia mu efektu końcowego. Powstawanie jest procesem ciągłym, którego głównymi filarami są relacje międzyludzkie ...
Tematy: -
Kiedy marketing przynosi największe zyski? Jak je mierzyć?
... na każdym etapie ich współpracy z firmą – od sprzedaży, przez marketing, obsługę klienta czy wszelkie obszary serwisowe lub logistyczne, z którymi klient może mieć ... Zainteresowanie LTV koresponduje ze światowym trendem większego ukierunkowania firm na zadowolenie klientów na każdym etapie współpracy (tzw. przekrojowa strategia full-funnel). ...
-
Polski rynek e-commerce w 2009 r.
... (24%), marketingu afiliacyjnego (20%), e-PR-u (20%) czy marketingu wirusowego (12,5%). Sklepy coraz chętniej wykorzystują działania zmierzające do podniesienia jakości obsługi klienta oraz do zatrzymania już pozyskanych klientów, m.in. obniżka cen (74%), bezpłatna dostawa (68%), gratisy i upominki dla klientów (56%), wyprzedaże (46 ...
-
Gospodarstwa domowe a rynek telekomunikacyjny 2011
... z telewizji wyniosła 39 PLN. Ponad trzy czwarte badanych (76,5 %) deklaruje zadowolenie ze swojego dostawcy telewizji. USŁUGI WIĄZANE Blisko co piąty respondent korzysta z ... respondent chciałby, aby zwiększono zakres usług i lepiej dopasowano je do potrzeb klienta (33 %) oraz poprawiono jakość oferowanych usług (32,6 %). Na kolejnych miejscach ...
-
Zarobki w branży PR 2012
... połowy ankietowanych (51 proc.) nie poprawił jednak nastrojów w branży. Z 43 do 41 proc. stopniało zadowolenie z otrzymywanej pensji, jedynie 15 proc. pracowników wierzy w podwyżki w tym roku. Entuzjazmu nie widać ... , wiedzą jakie są stawki rynkowe i ile trzeba płacić za know-how kierowników i starszych specjalistów, a o klienta i tak muszą walczyć ...
-
Sieci handlowe nie mają lekko
... szybko i kompetentnie odpowiedzieć na każde pytanie ze strony pracownika klienta. Jest to ogromne udogodnienie dla kierowników sklepów i zarządzających. Jednocześnie sam zatrudniony ma prosty dostęp do informacji w każdej chwili, co wpływa na większe zadowolenie pracowników. Kłopoty administracyjne w sieciach handlowych często są wynikiem problemów ...
-
Po co nam Customer Journey Mapping?
... zadowolenie z produktu lub usługi. Zmieniające się zwyczaje zakupowe wymuszają ciągłe udoskonalanie procesu obsługi klienta. Punktem wyjścia do poprawy doświadczeń zakupowych klientów jest Customer Journey Mapping. Do czego przydatny jest Customer Journey Mapping? Mapa Customer Journey jest punktem wyjścia do poprawy strategii obsługi klienta ...
-
Outsourcing logistyczny, czyli jak kupuje się oszczędności?
... interesuje, Kompleksowość świadczonych usług, Możliwość dopasowania oferty do indywidualnych potrzeb klienta, Dogodne położenie magazynów pod kątem autostrad i wszelkich ważnych ... i wnosić wartości dodane. Ważne są zatem kultura organizacyjna operatora logistycznego, zadowolenie jego pracowników z pracy, co gwarantuje wyższe standardy obsługi oraz ...
-
Trendy w e-commerce 2024
... AI i machine learning skutkują zwiększeniem efektywności sprzedażowej, czy poprawą obsługi klienta. Jak wskazują eksperci, umiejętne użycie narzędzi wykorzystujących AI i machine ... on także do sklepów internetowych. Błyskawiczna dostawa wpływa nie tylko na zadowolenie klientów, ale także pokazuje, że sprzedawca, który a oferuje, jest rzetelny i ...
-
Ekspansja zagraniczna zwiększa zyski
... klienta. W przypadku rynków eksperckich można to zalecenie potraktować dosłownie. Nasi respondenci stwierdzili, że umiejscowienie przystępne dla klienta przynosi wiele korzyści. Podkreślali, że lokalizacja w bliskiej odległości może podnieść wskaźnik utrzymania klienta, pozwolić na szybsze rozwiązywanie problemów oraz zapewnić większe zadowolenie ...
-
Wynajem długoterminowy aut dostawczych
... względów wszystkie auta są kierowane do Autoryzowanych Stacji Obsługi. Na życzenie klienta istnieje możliwość naprawy pojazdu w innych stacjach, z którymi współpracuje Alphabet Polska ... klientów indywidualnych. Michał Chudzik (Alphabet Polska FM). - Jakość obsługi i zadowolenie klientów to kluczowe priorytety Alphabet Polska, które stanowią dla ...
-
3 czynniki wpływające na sukces i rozwój firmy
... elementem strategii firm powinno być dziś dbanie o zadowolenie klientów. Po drugie – indywidualne podejście do każdego klienta 82% klientów deklaruje, że podzieli się z firmą ... gotowych jest zapłacić więcej za lepsze doświadczenia w obszarze zakupów i obsługi klienta, 59% klientów twierdzi, że zaangażowanie firm dostosowanie ofert do ich potrzeb w ...
-
Nowe cele strategiczne źródłem przewagi konkurencyjnej
... przynosiły korzystne wyniki w różnych okresach. Polepszenie wydajności operacyjnej (zmniejszenie kosztu obsługi klienta o 25%) miało przynieść korzyści stosunkowo szybko – 80% zamierzonych oszczędności ... studentów, popyt na kursy, wskaźnik studentów do personelu, zadowolenie studentów. Po ustaleniu punktu docelowego wątku zespół projektowy ...
-
Strategia w firmie
... kosztów wykorzystujemy nowe technologie w obsłudze klienta prowadzimy obsługę klienta detalicznego, indywidualnego i korporacyjnego przez 24h, w różnych miejscach, ... takiego produktu jeszcze nie ma, stąd wykorzystujemy efekt nowości podkreślając w reklamach zadowolenie pierwszych klientów – z zamiarem przyciągnięcia kolejnej grupy nowych klientów. ...