-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... migracji użytkowników między operatorami niezwykle istotnym jest dbałość o obecnego klienta i jego utrzymanie. Cenione są te rozwiązania, które dają użytkownikowi najwięcej ... pro klienckie, poznanie jego potrzeb i koncentracja na długofalowej współpracy budują zadowolenie z usług. Na uwadze warto mieć fakt, że zaspokojenie i satysfakcja użytkownika ...
-
Usługi kurierskie i obsługa online. To liczy się jak nigdy
... Ważny jest kontekst interakcji z marką. Obsługa „dopasowana do kontekstu” uwzględnia działania klienta we wszystkich kanałach i w całym procesie zakupowym, dostosowując się do ... zadowolenia z etapu zgłaszania uwag wśród badanych branż wyniosła 3,7. Najniższe zadowolenie klientów odnotowuje branża telekomunikacyjna, której średnia ocena w badaniu ...
-
Pośrednik nieruchomości: czego oczekuje rynek?
... zadawane w ramach ankiety poruszały takie kwestie jak: zadowolenie ze współpracy, o oczekiwania wobec oferty i agenta oraz bariery w korzystaniu z pomocy profesjonalisty. Uzyskane wyniki zadają kłam obiegowej i najwyraźniej niesprawiedliwej opinii, jaką cieszą się agenci. Profil klienta Z badania wynika, że na usługi agentów nieruchomości decyduje ...
-
Prezentacja handlowa: jak ją przygotować?
... zadowolenie z odkrycia nowych możliwości, zaciekawienie połączone z niecierpliwością chęci posiadania.... Tak może czuć się Twój klient pod warunkiem że uda Ci się go oczarować. Co zrobić by taki rezultat osiągnąć? Wszystko zależy ile jesteś w stanie włożyć wysiłku w to by zachwycić klienta ...
-
Customer Experience - jak wpływa na rozwój firmy?
... decyzji zakupowych. Jeśli przeważają dobre doświadczenia, mamy do czynienia z klientem zadowolonym, a jeśli negatywne - słabe CX, mówimy o kliencie nieusatysfakcjonowanym. Zadowolenie klienta oczywiście wpływa na późniejsze decyzje konsumenckie, kierowanie się potrzebą zakupu kolejnego dobra/usługi. CX bezpośrednio sprawia, że klient wróci do firmy ...
-
Rynek samoobsługi w call center
... klienta w Europie oraz wśród 1056 konsumentów, pokazało, że 68% managerów call center ocenia kanały samoobsługowe jako bardzo ważne lub nawet priorytetowe. Aż 67% użytkowników uważa, że firmowe strony internetowe są znaczącym czynnikiem wpływającym na ich zadowolenie ...
-
Informatyzacja firmy jest koniecznością
... , iż wdrożenie systemów informatycznych podnosi zadowolenie klientów i przekłada się na znaczny wzrost przychodów firmy. A to jeszcze nie wszystkie zalety, jakie niesie za sobą informatyzacja. O tym, że transformacja cyfrowa i coraz szerszy wachlarz oprogramowania służącego sprawnej obsłudze klienta to sposoby na optymalizację kosztów i zwiększenie ...
-
Bankowość detaliczna na świecie
... - Customer Experience Index (CEI), którego celem jest pomiar długoterminowego postrzegania jakości relacji klienta z bankiem. Wskaźnik Customer Experience Index (CEI) określa długoterminowe zadowolenie z całokształtu relacji klienta z instytucją. Jednym z głównych wniosków płynących z zastosowania tego wskaźnika jest stwierdzenie, że oddział ...
-
Po co bankowości transformacja cyfrowa?
... obsługę klienta oraz budowanie pozytywnego user experience, banki pozostają znacznie w tyle za liderami technologicznymi - poziom satysfakcji ich klientów nie prezentuje się tak dobrze jak w przypadku firm w pełni cyfrowych. Wprawdzie banki nie zarzucają inwestowania w nowoczesne kanały komunikacyjne, to jednak pełne zadowolenie z bankowości ...
-
5 kluczowych trendów w e-commerce. Bez nich zginiesz na rynku
... . Na rynku jest także wiele usług dodatkowych dla e-commerce (w PolCard from Fiserv jest ich ponad 20), które zwiększą zyski, bezpieczeństwo i zadowolenie klienta. Na przykład eDCC - obsługa płatności kartą w 27 najpopularniejszych walutach. Udostępniają kupującym m.in. obsługę portfeli cyfrowych, płatności cyklicznych, OneClick oraz szybkich ...
-
Co motywuje klientów do dokonania zakupu?
... Zdobądź podstawowe informacje Każdą prezentację produktu spróbuj dopasować do indywidualnych potrzeb klienta. Musisz się do tego rzetelnie przygotować. Przede wszystkim zbierz ... zębów, nie kupuje przede wszystkim szczoteczki i pasty do zębów, tylko zadowolenie ze świeżego oddechu i zabezpieczenie przed wizytą u stomatologa. Klient, który kupuje ...
-
Produkty bankowe dla studentów
... uprawiania sportów ekstremalnych. Klepanie po plecach Aby dotrzeć do młodego klienta, banki decydują się nieraz na dość nietypowe działania. Należy przyznać, że ... i w języku studentów. Używane w wersji studenckiej przymiotniki (synonimy określenia „budzący zadowolenie”) zostały zaproponowane przez samych studentów, którzy głosowali na najbardziej ...
-
Negatywne opinie o sklepach - broń masowego rażenia
... marki. Reguła wzajemności — to kolejna bardzo skuteczna metoda projektowania dobrego doświadczenia u klienta. W zamian za pozytywną opinię — sklep odwdzięcza się miłym słowem. To ... której klient wraca na kolejną transakcję i zadowolony poleca sklep innym kupującym. Obsługując klienta dziś — projektuje jego jutrzejszą decyzję zakupową. Bo jak mówi ...
-
Dobry shopping experience buduje lojalność klientów
... aż o 60 proc. Tym samym ulepszony został shopping experience. Bo zadowolenie klientów i sprzedaż zawsze idą w parze. Tego rodzaju działania to jedyna gwarancja długofalowego ... osobista wizyta w oddziale bankowym to wciąż najistotniejsza, z punktu widzenia klienta, forma korzystania z usług tego sektora. Według badań Deloitte, w 2010 r. stacjonarne ...
-
Produkcja jednostkowa: kondycja i prognozy
... 56,1%. Zmniejszanie kosztów i osiągnięcie progów rentowności jest głównym zmartwieniem biznesu, ale zadowolenie klientów jest zapowiadane jako najważniejsza inicjatywa w osiągnięciu tych ... Infor "Aby rozwijać się po recesji i osiągnąć długoterminowy wzrost inwestowanie w klienta jest konieczne", mówi Adrew Kinder, dyrektor ds. marketingu rozwiązań ...
-
Sklepy internetowe w Polsce 2007
... (46%) oraz z terminową dostawą do klienta (12%). Kłopoty sklepów internetowych z firmami kurierskimi i pocztą wynikają z pewnego rodzaju konfliktu interesów pomiędzy tymi dwoma podmiotami. Sklepy internetowe oczekują za niską cenę wysokiej jakości usługi i co za tym idzie zadowolenie klienta, który za opóźnienia w przesyłce będzie winił ...
-
Call center lubiane przez Polaków
... w funkcjonowaniu call center Zdecydowanie największą wadą telefonicznych biur obsługi klienta jest długi czas oczekiwania na połączenie. Zwraca na to uwagę 40 % ... spotykanie się z problemami i negatywnymi aspektami funkcjonowania call center zmniejsza ogólne zadowolenie użytkowników z ich usług. Ponad połowa respondentów odpowiedziała twierdząco ...
-
Wyszukiwarka w sklepie internetowym: must have?
... proste narzędzie pozwala kupującym szybko znaleźć produkt, co przekłada się na zadowolenie klienta i wzrost sprzedaży. Siłę dobrej nawigacji po stronie internetowej e-sklepu ... dodanie filtrów umożliwiających pogrupowanie produktów wedle wszystkich możliwych cech wyróżniających. Dla klienta liczy się każdy szczegół, od ceny, przez rodzaj, kolor, ...
-
Polskie banki awangardą cyfryzacji. Do poprawy user experience
... , aby wspomagały poprawę satysfakcji klientów. Pomocne w tym jest zidentyfikowanie, które kluczowe obszary w przypadku danego banku należy poprawić, aby zwiększyć zadowolenie klienta z wykorzystania kanałów zdalnych – mówi Przemysław Szczygielski, Partner, lider zespołu doradztwa regulacyjnego i ryzyka, lider sektora finansowego w Polsce w Deloitte ...
-
Zarządzanie tożsamością firmy
... niezawodność, obecnie firma, chcąc zachować te wartości, bezpośrednio zwraca się do klienta, podkreślając pracę wyłącznie dla jego dobra i korzyści. Jednocześnie ... na przyszłe działania konkurentów, gwarantując lojalność wobec swojej marki i budząc zadowolenie z docenienia indywidualności konsumenckiej. Ze względu na wymagania klientów, wewnątrz ...
-
Bezpieczeństwo wydruków w firmie
... – to kwota, która mogłaby zniszczyć mniejsze przedsiębiorstwo. Co ciekawe, zadowolenie klienta i relacje z nim wydają się stanowić większy problem dla mniejszych firm: 41 ... zaś 32% pozostawiło lub znalazło na tacy drukarki poufne dane dotyczące klienta. Hiszpanie – świadomi problemów związanych z bezpieczeństwem Średnio aż 64% pracowników biurowych w ...
-
Branża leasingowa w Internecie czyli co w sieci mówi się o leasingu
... leasingowych (220 wpisów – 22%), na temat procesu sprzedaży i posprzedażowej obsługi klienta (210 wpisów - 21%) oraz na temat oferty (117 wpisów – 12% ). ... przypadku pozostałych badanych firm dyskusja toczy się pomiędzy internautami. Wyrażają oni swoje zadowolenie lub dezaprobatę, nie zawsze informując rzetelnie – czasem górę biorą emocje i ...
-
Prawnik na rynku pracy. Kancelaria prawna potrzebuje nowych kompetencji
... Oczywiście, do dziś zawsze najlepszą reklamą dla kancelarii prawnej jest zadowolenie klienta i późniejsze rekomendacje, jednak obecnie to już nie wystarcza, by być konkurencyjnym ... prawnych, jako zespołów merytorycznych, doświadczonych ekspertów, skupionych wyłącznie na pracy dla klienta, zaczyna być mitem. Coraz częściej to małe lub duże korporacje, ...
-
SEAT Ateca 2.0 TSI DSG FR daje poczucie pewności
... Który z nich jest warty uwagi? To już zależy od indywidualnych oczekiwań klienta. Konserwatywni kierowcy z pewnością powinni zainteresować się reprezentantem hiszpańskiej marki. SEAT Ateca ... Trudno byłoby oczekiwać lepszych rezultatów od, bądź co bądź, rodzinnego samochodu. Pełne zadowolenie. Czy to samo dotyczy zużycia paliwa? Otóż, wiele zależy od ...
-
E-commerce: klient bardziej wymagający
... szacuje się na prawie 8%. Głównym powodem jest coraz większe zadowolenie Internautów z obsługi sklepów internetowych oraz większego bezpieczeństwa zakupów. ... . Najczęściej decydują one o ostatecznym zakupie – jednostkowym, ale coraz częściej także o zdobyciu stałego klienta. Kryzys nie straszny, przyszły rok – obiecujący Z badań serwisu Nokaut.pl ...
-
Jakość obsługi w bankach 2013
... również docenić ten bank za bardzo efektywną promocję płatności mobilnych i usługi IKO - m.in. realizowaną w internecie. "Na konkurencyjnym rynku bankowym zadowolenie klienta z poziomu świadczonych usług jest najważniejszą przewagą konkurencyjną. Ranking bezpośrednio zajmuje się tym zagadnieniem i jego wynik z pewnością analizowany będzie z uwagą ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 6/2017
... minionym roku wyniósł blisko 20%. Rosnąca konkurencja sprawia, że w walce o klienta liczą się tylko najlepsi. Liderzy branży outsourcingu contact center muszą ... pracowników. W minionym roku znaczna większość pracowników pozytywnie określiła swoje doświadczenia z firmą i zadowolenie z pracy. Satysfakcja zespołu jest dla nas niezwykle ważna. Od niej ...
-
Czy zarządzania można nauczyć się z książek?
... przypadków, które - jeśli nie są zgłoszone i rozwiązane w odpowiednim czasie - mogą narazić klienta na milionowe straty. W takiej sytuacji, kiedy czas ma bardzo duże znaczenie, ... istnieje jednak żaden klucz - jedyne, co ma znaczenie, to efekt i związane z nim zadowolenie klienta. Nie zawsze przekłada się ono na oszczędności finansowe, czasem lepiej ...
-
Plotka czy rekomendacja
... do udziału w konkursie lub programie wirusowym, jaki organizujesz na swoich stronach. Może jeden z odwiedzających stanie się Twoim długoletnim klientem... Pociągnij klienta za język... No i pora na rekomendacje (ang. testimonials). Zadowoleni klienci składają je na Twojej stronie lub wysyłają na adres e-mail ...
-
Zimowe wyprzedaże w Europie
... konsumentowi żądać wymiany pełnowartościowego towaru. Zdarza się jednak, że markowe sieci zgadzają się wymienić towar, czyniąc to w ramach dbania o reputację i zadowolenie klienta. Kupując za granicą sprzęt elektroniczny należy zwrócić szczególną uwagę na zasięg obowiązywania gwarancji. Może się bowiem zdarzyć, że w przypadku awarii ...
-
ECK: zimowe wyprzedaże w UE
... towaru lub zwrotu gotówki. Jednak większość markowych sklepów sieciowych zgadza się wymienić, a nawet zwrócić towar czyniąc to w ramach dbania o reputację i zadowolenie klienta. Kupując za granicą sprzęt elektroniczny należy zwrócić szczególną uwagę na zasięg obowiązywania gwarancji. Może się bowiem zdarzyć, że w przypadku wadliwego ...
-
Polskie sklepy online dobrze sobie radzą
... liczbę pracowników. W tej grupie znalazło się wielu liczących się graczy, którzy dotychczas nie ujawniali informacji o swoich wynikach (m.in. Cyfrowe.pl, Zadowolenie.pl, Vobis.pl, Cefarm24.pl, Perfumeria.pl, Kontri.pl, Bobomarket.pl, KDC.pl i E-piotripawel.pl). Wykorzystując informacje pochodzące z wielu różnych ...
-
Symantec: zabezpieczenia dla urządzeń mobilnych
... urządzeń mobilnych dla dostawców usług komunikacyjnych Dostawcy usług komunikacyjnych cenią innowacje w zakresie bezpieczeństwa mobilnego, ponieważ zwiększają one zadowolenie klienta, a jednocześnie zmniejszają koszty operacyjne. Firma Symantec zaoferuje niebawem nowe rozwiązania, które pozwolą dostawcom lepiej zabezpieczać sieci, skuteczniej ...
-
Rośnie popyt na samochody ekologiczne
... wschodzące – stwierdził Nick Gill, kierownik sektora Global Automotive w firmie Capgemini. – „Ten wzrost znalazł odzwierciedlenie również w naszych badaniach, które wykazały, że zadowolenie klienta z kupna pojazdu wzrosło w tym roku w wielu krajach. Branża motoryzacyjna nie może sobie jednak pozwolić aby spocząć na laurach i musi uwzględniać ...
-
Najpopularniejsze sklepy online 2010
... . Wśród laureatów znalazły się takie sklepy jak: Electro.pl, Morele.net, Zadowolenie.pl, eGaraż czy Multizakupy. To już druga edycja raportu jednej z największych porównywarek ... .pl , który w 2010 poczynił olbrzymi postęp, zwłaszcza w obszarze jakości obsługi Klienta. Komputery/Gry Komputery to kategoria znacznie bardziej urozmaicona niż RTV – obok ...