-
Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe
... ich rzeczywistych potrzeb, oferując np. 20% zniżki na produkt kupowany przez klienta najczęściej, do historii zakupowej, proponując kupon zniżkowy na kolejne zakupy ... więcej niż kupon rabatowy czy punkty. To kombajn, który pozwala poznać i zrozumieć klientów i tym samym dobrać najbardziej korzystne dla nich promocje – zindywidualizowane, potrzebne, ...
-
Branża HoReCa a rozwiązania mobilne
... mobilne, aby lepiej wyposażyć personel, zwiększyć wydajność operacyjną i usprawnić obsługę klienta. Raport Motorola Solutions 2011 Hospitality Market Barometer pokazuje, ... badaniu Motorola Solutions regularnie przeprowadza niezależne badania rynkowe, aby lepiej zrozumieć pojawiające się trendy na rynkach rozwiązań mobilnych. Raport 2011 Hospitality ...
-
Kontroler jakości, inżynier jakości
... , jednak przy współpracy z innymi działami (zarządzanie jakością, sprzedaż, transport, obsługa klienta). Czym się zajmuje kontroler jakości, inżynier jakości (Zakres ... jest w języku angielskim, warto posługiwać się nim na poziomie pozwalającym zrozumieć czytany tekst. Inżynier jakości powinien rozumieć (od strony technologicznej) proces produkcji ...
Tematy: kontroler jakości, inżynier jakości -
Boty na rynku pracy – kto powinien się ich obawiać?
... analizować język naturalny – mówi Agnieszka Skuza – Dzięki temu są w stanie zrozumieć zadawane pytania i odpowiedzieć na nie. W praktyce, przy połączeniu z bazą danych ... Zdaniem ekspertki sytuacja na rynku pracy będzie jedynie sprzyjała stosowaniu botów. - Obsługa klienta to bardzo stresująca i wymagająca praca. Jednocześnie to właśnie ci konsultanci ...
-
Otwartość i trudne pytania, czyli jak budować relacje biznesowe
... z Integra Consulting Poland. – W ten sposób np. handlowcy mogą poznać najistotniejsze interesy klienta, jak potrzeba bycia traktowanym indywidualnie i wyjątkowo czy też sprawdzenia zawczasu ... , że ważne jest dla nas to, co mówi i staramy się go dobrze zrozumieć. W ten sposób wyrażamy szacunek wobec niego. To także szansa na stworzenie klimatu ...
-
Bezpieczeństwo danych w chmurze cierpi przez ludzkie błędy
... . Firma migrująca do chmury publicznej musi przede wszystkim zrozumieć, kto odpowiada za jej dane biznesowe. Dostawcy chmury zwykle stosują wyspecjalizowane środki cyberbezpieczeństwa w celu ochrony swoich platform i klientów, jednak gdy zagrożenie występuje po stronie klienta, dostawca chmury nie ponosi za nie odpowiedzialności. Z naszego ...
-
Wdrażasz sztuczną inteligencję? Musisz to wiedzieć
... dziś w przedsiębiorstwach Rozpoczynając analizę zastosowań AI w przedsiębiorstwach trzeba zrozumieć, jakie dominują tam technologie. Technologia #1 Machine Learning ... Głosowych Chatboty Głosowe i Asystenci Domowi to nowi sprzedawcy i agenci obsługi klienta. Marki starają się zyskiwać na rozwoju Asystentów Głosowych, które niebawem staną ...
-
Siła nabywcza Polaków - gdzie sprzedawać?
... Drucker w swojej książce pt. „Management: Tasks, Responsibilities, Practices” wyraża opinię, że „celem marketingu jest uczynienie sprzedaży zbyteczną. Celem jest poznać i zrozumieć klienta tak dobrze, aby produkt lub usługa dopasowały się doń i… sprzedały się same”. Może, więc warto poszukać tych obszarów, w których owe ...
-
Konta w Banku Pocztowym bezpłatne
... nowa taryfa opłat i prowizji, ale także nowe podejście do Klienta. Dążeniem Banku Pocztowego jest oferowanie Klientom prostych usług finansowych - unikanie skomplikowanych produktów, zawiłych procedur i niezrozumiałej komunikacji. Oferta Banku ma pomagać zrozumieć świat finansów m.in. osobom dotychczas niekorzystającym aktywnie z usług bankowych ...
-
Dobra niematerialne tworzą wartość firmy
... powoduje coraz większe zapotrzebowanie na specjalistów ds. rachunkowości zarządczej. To właśnie oni dysponują kompletnym zestawem umiejętności, które pozwalają im zrozumieć różne aspekty biznesu, mogą zapewnić stabilną pozycję organizacji w trudnych czasach i rozwój w dłuższej perspektywie“ – dodaje Jakub Bejnarowicz. Nowy tytuł członkowski ...
-
Najcenniejsze marki kosmetyków. L’Oréal ciągle nr 1
... 23,9 mld, za co w znacznej mierze odpowiada sukces osiągnięty w budowaniu lojalności klienta i większym ukierunkowaniu na jego potrzeby. Najprężniej rosnącymi markami okazały się Lancôme ... „Jeśli marka chce rosnąć w dzisiejszym zatłoczonym i zróżnicowanym świecie kosmetyków, musi zrozumieć swoją pozycję w sektorze oraz wiedzieć, kim są jej odbiorcy. ...
-
Niełatwa sztuka komunikacji z klientem
... je osiągać. Wiedzą dokładnie, czego potrzebują i jednoznacznie to komunikują, np.: „Chcę kupić niebieską bluzkę, z krótkim rękawem, koniecznie z bawełny.”. Warto rozpoznać i zrozumieć potrzeby, jakie chcą zaspokoić przez dany produkt, a także zapamiętać je, aby móc się do nich odnieść w późniejszej wymianie zdań, np ...
-
Candidate Experience? Buduj go wespół zespół z agencją
... muszą znaleźć sposoby na zbudowanie więzi z coraz bardziej wymagającymi pracownikami i zrozumieć, że czasy, w których tym ostatnim wystarczała przyzwoita pensja, już dawno ... Experience odgrywa agencja? Rolą konsultanta agencji rekrutacyjnej jest szczegółowe poznanie klienta, kultury organizacyjnej firmy, oczekiwań wobec potencjalnych pracowników oraz ...
-
Jakie będą zakupy świąteczne 2020?
... ruchu z tradycyjnych sklepów wcale nie przeniosła się do internetu, gdy były zamknięte. Fascynujące jest to, że ta pandemia pozwala nam zrozumieć, dlaczego ludzie kupują. Część zakupów robią, bo uzupełniają zapasy, ale jest też taki zwykły shopping – idę do sklepu po to ...
-
Napędzani innowacją, kierowani Cyfrową Transformacją: proALPHA ERP+ i nowe horyzonty przemysłu.
... z Pawłem Orzeszko, Dyrektorem Zarządzającym w firmie proALPHA Polska, aby zrozumieć, w jaki sposób ich portfolio rozwiązań ERP+ wspiera przedsiębiorstwa w tym czasie ... znaczącą wartość dodaną w zakresie elastyczności i dostępności. Tradycyjnie, użytkownicy korzystają z klienta proALPHA na swoich komputerach. Co nowe, proALPHA ray umożliwia pracę ...
Tematy: -
7 etapów skutecznej sprzedaży
... korzyści i zaoferuj wartości. Co pozwoli klientom lepiej zrozumieć, jakie mogą uzyskać korzyści: Koncentruj się na potrzebach i problemach klientów. Proponuj sposoby, które pomogą je rozwiązać. Podkreślaj elementy, w których możecie współpracować. Mów językiem klienta – szczególnie gdy opowiadasz o konkretnych wartościach. Korzystaj z wiedzy ...
-
Sprzedaż usług a style sprzedaży
... zrozumieć, jakie konsekwencje niesie ze sobą praktykowany przez ciebie styl w różnych sytuacjach sprzedażowych i w różnych fazach procesu sprzedaży. Szczególnie ważne jest zrozumienie sposobu działania twojego klienta ...
-
Badania etnograficzne: sposób na problemy firmy?
... sprzeciw czy niezadowolenie ze strony pracowników. Etnografia pomaga zrozumieć, dlaczego ludzie zachowują się tak, a nie inaczej, jak powstają ... zrozumieć, jak myślą, co wiedzą i w co wierzą ci, którzy tworzą twoją firmę – pracownicy. Przyjęło się, że badania etnograficzne robią przede wszystkim firmy usługowe, po to, by poprawić obsługę klienta ...
-
Forex: jak zacząć inwestowanie?
... brokerzy, chcąc zachęcić potencjalnego Klienta, ustawiają demo tak, aby testujący wygrywał. Żaden poważny broker nie modyfikuje wyników „pod Klienta”, więc jeśli w ... inwestycji. Nawet 200 euro pozwoli zrozumieć opisaną wcześniej różnicę pomiędzy wirtualnymi a realnymi środkami. Poczuć i tym samym lepiej zrozumieć rynek. Bez „piątki” nie podchodź ...
-
Użyteczność stron www: użytkownik rezygnuje po 2 sekundach
... Narzędzie do personalizowanego polecania danych stron, produktów, serwisów itd. Aplikacja, która jednocześnie odkłada styl i argumenty polecania, co pozwala zrozumieć najważniejsze dla klienta aspekty oferty. Po dłuższym okresie używania nieocenione źródło wiedzy dla kształtowania przekazu online. Serph Ciekawa aplikacja monitorująca WOM w sieci ...
-
Uwaga na produkty strukturyzowane
... dodatkowych opłatach za zarządzanie czy likwidację lokaty pracownik banku nie poinformował klienta? Skomplikowana struktura „Kwartalne Zyski” to tak naprawdę grupowe ubezpieczenie na ... lokatami strukturyzowanymi. Ludzie nie rozumieją tych produktów i nawet nie chcą ich zrozumieć. Chcą za to wierzyć w ponadprzeciętne zyski – dodaje Stanisławek. Ludzie ...
-
Po co nam Customer Journey Mapping?
... obsługi klienta. Dzięki niej jesteśmy w stanie odpowiedzieć na pytanie ,,Dlaczego chcemy coś poprawić?”, a później to robić. Dzięki takiej mapie łatwiej jest zrozumieć rynek, ... tworzenia person, czyli odzwierciedlenie użytkownika danego produktu czy usługi. Aby dobrze zrozumieć konsumentów, należy spojrzeć na swoje produkty czy usługi z ich ...
-
Polskie kobiety a finanse 2013
... PBC doradcy Klienta panie w takich sytuacjach zdecydowanie dłużej się zastanawiają i zadają więcej pytań, niż klienci mężczyźni, chcąc dobrze zrozumieć mechanizm danego ... dzień z klientami. Mamy nadzieję, że raport „Portret finansowy Polki” pozwoli lepiej zrozumieć, jaki jest faktyczny stosunek Polek do zarządzania finansami osobistymi oraz jakie ...
-
Linie lotnicze a frustracje pasażerów
... zakwaterowania, często wydają się być bardziej zorientowane na sam lot, niż na klienta. Analiza sugeruje, że powinno się to zmienić. Publikacja jest efektem ... jednostkowych działań promocyjnych na rzecz narzędzi analitycznych, które pomagają lepiej zrozumieć wpływ komentarzy napisanych podczas zakłóceń na markę, a także zachowanie swoich klientów ...
-
Coraz bieglejsi w customer experience
... Customer Experience, która pozwala zrozumieć prawdziwe doświadczenia widziane oczami klienta we wszystkich interakcjach z marką. Tymi filarami są: wiarygodność, rozwiązywanie problemów, oczekiwania, czas i wysiłek, personalizacja oraz empatia. Filary pozwalają lepiej zrozumieć, jakie aspekty są szczególnie istotne dla klienta w całym cyklu relacji ...
-
10 etapów onboardingu freelancerów
... , tym samym usprawniając komunikację i współpracę. Takie podejście nie tylko pomaga freelancerom zrozumieć ich konkretne zadania, ale także dopasowuje ich wkład do innych działań ... nie tylko oszczędzają czas firmy i klienta, ale także umożliwiają freelancerowi szybkie dostosowanie się do celów klienta. Dobrze zorganizowany onboarding, w tym regularne ...
-
7 kroków do zbudowania wyróżniającej się strategii biznesowej
... końcowych, czy nie - najważniejszym szefem powinien być klient. Przyjęcie perspektywy postrzegania klienta, jako szefa pozwala spojrzeć na biznes z nieco innej strony. Pomaga lepiej zrozumieć potrzeby, cele, obawy oraz największe marzenia klienta, dzięki czemu umożliwia wdrażanie innowacji pozytywnie wpływających na jego decyzje zakupowe. Takie ...
-
CRM - jak uniknąć typowych błędów przy wdrożeniu?
... systemie. Gdy wprowadzane są nowe osoby, pojawia się problem, jak zrozumieć zawiłości programu. Samodzielna nauka trwa co najmniej miesiąc. Towarzyszy jej niekończące ... Powinny one wyszczególniać wszystkie funkcje związane z tym procesem: pracę z plikiem klienta, etapy doprowadzenia do sprzedaży, płatności i inne. Wizualizacje są dużo łatwiejsze do ...
-
Postanowiłem włożyć kij w mrowisko!
... klienta - także w Internecie. Kup pan… cegłę! Najczęstszym przejawem przywiązywania klientów jest oferowanie im darmowych, acz dawno przebrzmiałych produktów. Największe polskie portale: www.onet.pl i www.wp.pl rozdają darmowe konta e-mail oraz miejsce pod własną internetową witrynę. Choć nietrudno zrozumieć ... się za chwilę rozsypać! Mogę zrozumieć ...
Tematy: -
Skuteczna strategia marketingowa
... sporej liczbie marketerów ten problem wydaje się marginalny. Klient ma usłyszeć, zrozumieć, zareagować Każda marka w każdej kategorii – niezależnie od tego, czy mówimy o ... – myślmy raczej, w jaki sposób dotrzeć do swojego klienta i co mu powiedzieć. Bo klient musi zauważyć, usłyszeć, zrozumieć i zareagować. Co znaczy „opowiedzieć historię” Historia ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... klienta, przesyłki bezpośrednie, jak również wyszukiwarki internetowe, urządzenia mobilne czy reklama telewizyjna. Mimo iż konsumenci płynnie przerzucają się z jednego kanału na drugi, wiele firm dotychczas nie stworzyło systemów optymalizacji doświadczeń konsumenckich w różnych kanałach. Co gorsza, wyniki badań mogące pomóc firmom zrozumieć ...
-
Social media i marketing treści pomogą osiągnąć sukces
... tak aby jak najlepiej służył potrzebom kluczowych odbiorców. 3. Pomóż kupującym zrozumieć i „poczuć” Z każdym dniem marketing treści przyciąga większą liczbę konkurentów. ... właśnie to pomaga na dostarczeniu doświadczenia, które przykuje uwagę potencjalnego klienta i pomorze wyróżnić Twoją markę na tle innych. W marketingu znane jest powiedzenie, że ...
-
Smartfony przejmują marketing. Reklama mobilna zdobywa rynek
... przez 14 godzin na dobę. Wystarczy skojarzyć ze sobą te dwa fakty aby zrozumieć, dlaczego to właśnie reklama mobilna stała się teraz języczkiem u wagi dla branży ... marketingu wyróżnią się zatem ci gracze, którzy będą wiedzieli, jak trafić do konkretnego klienta ze spersonalizowaną ofertą, przygotowaną na urządzenia mobilne. A to oznacza, że wygrają ci ...
-
5 głównych trendów w analityce Big Data
... . zupełnie świeżych danych. Firmy szukają dróg, aby je rozszyfrować, zrozumieć, a w końcu spieniężyć. Chodzi im już nie tylko o wykorzystanie własnych cyfrowych ... zwłaszcza tych, którzy będą najbliżsi cyfrowemu portretowi najlepszego klienta przedsiębiorstwa – tłumaczy Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies. Wzbogacanie danymi wewnętrznych systemów ...
-
7 grzechów głównych zarządzania produktem cyfrowym
... dokładnej ich analizy. 2. Słuchaj klientów Podstawą działania firmy jest model zorientowany na klienta. Należy na bieżąco rozwiązywać ich problemy oraz słuchać, co ... potwierdzić lub zaprzeczyć danej kwestii. Przed rozpoczęciem badań ankietowych trzeba zrozumieć o co należy pytać, dlatego konieczne jest przeprowadzenie wstępnych badań jakościowych, ...