-
Strategia marketingowa - najważniejsze elementy
... , ekonomiczne, społeczno-kulturowe, technologiczne, naturalne i demograficzne (analiza PEST), aby lepiej zrozumieć środowisko, w którym działa Twoja firma. Posiadanie konkretnych celów ... warto utworzyć persony. Persona kupującego to fikcyjna postać reprezentująca idealnego klienta. Przypisujesz jej szczegóły, takie jak wiek, dochody, zainteresowania, ...
-
Nagrywanie widzeń adwokatów z klientami godzi w podstawowe gwarancje procesowe
... Praw Człowieka jako jeden z czynników kluczowych dla skutecznego reprezentowania interesów klienta przez adwokata, wskazał zasadę poufności wymiany między nimi informacji i orzekł, ... mogą podlegać ograniczeniom tylko w wyjątkowych przypadkach. Trudno zatem zrozumieć, dlaczego niektóre areszty śledcze w Polsce wciąż rejestrują wszystkie widzenia ...
-
Mastercard SpendingPulse pokazuje wysokie wzrosty w sprzedaży detalicznej w całej Europie
... unikalne dane dotyczące sprzedaży detalicznej, jesteśmy w stanie w czasie rzeczywistym oceniać kondycję klientów i panujące wśród nich trendy. To pomaga rządom i biznesowi zrozumieć potrzeby i zwyczaje współczesnego klienta by dostosować się do jego ciągle zmieniających się oczekiwań, na różnych rynkach i w różnych obszarach.
-
Jak zadbać o User Experience (UX) w m-commerce? Najnowsze rekomendacje
... Polska. Właściciele firm i managerzy e-commerce dobrze wiedzą, jak trudno jest pozyskać klienta. Wkładają wiele wysiłku w zarządzanie płatnym ruchem czy kampaniami reklamowymi. ... panelu filtrowania) – dzięki temu użytkownik może uniknąć pomyłek oraz łatwiej zrozumieć prezentowane treści. Klienci chcą szybkich witryn internetowych - TOP 5 rekomendacji ...
-
Gry komputerowe: gdzie podąża rynek i co go napędza?
... szybsze procesory, coraz lepsza grafika i nieustanna poprawa jakości doświadczeń klienta korzystającego z gier komputerowych. Postępujące upowszechnienie internetu stymuluje rozwój gier ... ich klienci? Będą musiały zbierać coraz więcej danych, aby lepiej zrozumieć, co robią ich klienci w świecie gier komputerowych i w świecie rzeczywistym. Użytkownicy ...
-
Czy transparentność wynagrodzeń wpływa na reputację firmy?
... Dbanie o dobrą reputację organizacji jest nie tylko ważne z punktu widzenia obsługi klienta. Specjaliści ds. marketingu twierdzą, że zbudowanie wizerunku godnego zaufania zmniejszy ... sprawiedliwie, pomaga w takiej sytuacji. Dzięki niej pracownicy są w stanie zrozumieć zasady wynagradzania w firmie, a przez to łatwiej będzie im przyjąć informacje ...
-
Handel w Metarverse. Czy to ma przyszłość?
... rozszerzony. Dla firm, które chcą zacząć działać w Metarverseie, ważne jest, aby dobrze zrozumieć swoją grupę docelową i dostosować swoją strategię marketingową do potrzeb i oczekiwań ... Metarverse może w rewolucyjnym stopniu wpłynąć na projektowanie architektury doświadczeń klienta (customer experience) w handlu detalicznym. Oto kilka przykładów: ...
-
Internetowe oszustwa płatnicze: komu i jak zagrażają najbardziej?
... biometryczne z ulepszoną ścieżką użytkownika, gdzie autentykacja nie wymaga wielu działań od klienta. Rozwiązanie godzi dwa aspekty: klient czuje się bezpiecznie, a sam ... poddanych analizie w niewielkim przedziale czasowym. Firmy mogą stworzyć profile kupujących, aby zrozumieć ich regularne zachowania i to, jak różnią się one po przejęciu konta ...
-
Banki i ubezpieczyciele: pod nadzorem i przed wyzwaniami
... zarządzania i współpracy z klientami. Ubezpieczyciele muszą rozważyć działania, które pomogą ich klientom zrozumieć ten rodzaj ryzyka oraz radzenia sobie nim. Powinni również wziąć pod ... – zauważa Marcin Warszewski, lider praktyki ubezpieczeniowej oraz strategii klienta, Deloitte. Z kolei otoczenie gospodarcze i regulacyjne może w 2024 r. stworzyć ...
-
Ubezpieczenie firmy od przestoju: jak obliczyć utracony zysk?
... kompromisu, zwieńczonego ugodą. Podstawą jest zatem dialog. Tu ważną rolę odgrywa broker, często przyjmujący rolę swoistego mediatora, który pomaga przedsiębiorcy zrozumieć wymogi procesu ustalania szkody, a ubezpieczycielowi, jak najlepiej poznać specyfikę działalności swojego klienta – dodaje Arkadiusz Trusiło z EIB SA.
-
Dlaczego warto wybrać studia prawnicze? Perspektywy zawodowe i wynagrodzenia
... sprawie i dostrzegać związki między nimi, jak również dostrzegać słabe strony w sprawie i zbudować mocny argument na rzecz swojego klienta. Rozwiązywanie problemów: Prawnicy muszą być w stanie zrozumieć skomplikowane kwestie prawne, analizować fakty sprawy i opracować strategię działania. Jasne myślenie pod presją: Prawnicy, którzy potrafią myśleć ...
-
Jak zadbać o work-life balance w zawodzie prawnika?
... jak i na świecie, traktują priorytetowo równowagę między życiem prywatnym i zawodowym. Aby lepiej zrozumieć ten ważny temat, należy zapoznać się z trzema kluczowymi pojęciami, ... Łazarskiego w Warszawie. Czynniki te powodują, że odnotowuje się niższy poziom obsługi klienta, najbardziej utalentowani i kreatywni pracownicy odchodzą do konkurencji, a w ...
-
Jak skutecznie zarządzać sprzedażą i marketingiem?
... finalizacji transakcji. W marketingu warto monitorować CTR (Click-Through Rate), koszt pozyskania klienta (CAC) czy współczynnik odrzuceń na stronie. Dzięki temu wiesz, które działania ... analityczne, takie jak Hotjar, HubSpot czy Google Analytics, pozwalają dokładnie zrozumieć, jak Twoi klienci reagują na działania sprzedażowe i marketingowe. ...
-
5 kroków do zwiększenia widoczności sklepu w Google
... czas działać! 1. Opisy produktów i kategorii – podstawa dobrej widoczności w Google Wyobraź sobie klienta, który wpisuje w Google dokładnie to, co sprzedajesz – a mimo to Twój ... . Zadbaj o przejrzyste kategorie i dodaj linki wewnętrzne, które pomogą Google zrozumieć strukturę Twojego sklepu. 3. Słowa kluczowe – jak znaleźć te, które naprawdę działają ...