-
Ubezpieczenia inwestycyjne: fakty i mity
... ubezpieczonego, z góry określone świadczenie trafi do uposażonych. W przypadku dożycia klienta do końca okresu ubezpieczenia, otrzyma on wypłatę zgromadzonych środków powiększoną ... z funduszami występują różne opłaty, które koniecznie trzeba przeanalizować i zrozumieć w momencie podpisywania umowy na dany produkt. Oprócz wspomnianych wcześniej ...
-
Firmy stawiają na technologie mobilne
... dotrzymać kroku rozwojowi mobilności). Najważniejsze fakty Aby lepiej zrozumieć wyzwania związane z opracowywaniem i wdrażaniem aplikacji mobilnych w przedsiębiorstwach zarówno ... jest poświęcane na opracowywanie aplikacji mobilnych związanych z obsługą klienta, ponad 70% czasu pochłaniają integracja, zabezpieczenia, testowanie jakości i prace ...
-
Handel zagraniczny online mocno do przodu
... czy akcesoriów. „Uruchomiliśmy międzynarodową sprzedaż online ponieważ chcemy docierać do każdego klienta zarówno lokalnego, jak i globalnego. Ważna jest dla nas również ... rzeczy, które trzeba robić niezależnie od tego, gdzie się sprzedaje”. Zrozumieć zagranicznych konsumentów Konsumenci, którzy kupują od polskich sprzedawców online, wolą korzystać ...
-
Media społecznościowe bez znaczenia dla e-commerce?
... od sklepu. Brian Girouard podsumowuje: „Ponieważ opracowanie profilu klienta stało się bardziej złożone, sprzedawcom i firmom produkującym towary konsumpcyjne ... Relevancy Report) mogą pomóc sprzedawcom i firmom produkującym towary konsumpcyjne lepiej zrozumieć zachowania kupujących oraz dostosować się do ich oczekiwań dotyczących sprzedaży ...
-
PKO BP: Nowe Konto za Zero
... zrozumieć i kontrolować. Stawiamy na aktywne korzystanie z konta – płatności kartą oraz samodzielne zarządzanie rachunkiem przez internet i telefon. To oferta dla klientów, którzy oczekują kompleksowej obsługi osobistych finansów przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi – mówi Paweł Placzke, Dyrektor Departamentu Produktów Klienta Indywidualnego ...
-
Zakupy świąteczne: o jakich prezentach huczą social media?
... , publikowanych w mediach oraz zaangażowanie w komunikację, co pozwala lepiej zrozumieć internautów i ułatwia im znalezienie swojego wymarzonego prezentu pod choinką. Za sprawą narzędzi do monitoringu mediów działy marketingu i sprzedaży są w stanie w precyzyjny sposób dotrzeć do klienta. Na potrzeby tego badania IMM nie tylko porównał ...
-
Praca w księgowości - z czym to się je?
... obszaru (wycinka) rachunkowości spółki (zapasy, zakupy, sprzedaż), podczas gdy obsługując klienta w biurze z zasady zajmuje się całą jego działalnością (odpowiadamy za wszystkie rozliczenia). Do ... również na życie prywatne: łatwiej nam wyjaśniać sprawy z urzędami, łatwiej zrozumieć warunki kredytu czy pożyczki. Na pytanie, czy warto zostać księgowym ...
-
Kiedy i jak można uzyskać zwrot podatku VAT?
... podstawie dokonać właściwego rozliczenia. Podatek VAT należny można łatwo zrozumieć, jeśli zapamięta się zasadę, iż jest to podatek, który należy się fiskusowi, a więc podatek od dokonanej przez nas sprzedaży. Wystawiając fakturę dla klienta, podajemy na niej informację o wartości netto sprzedaży, która w naszych ...
-
Rachunek za wodę bez tajemnic: rozszyfruj i oszczędzaj
... 12 miesięcy. Najważniejsze jest więc przeanalizowanie okresowego rozliczenia po to, by zrozumieć czy zużywamy więcej czy mniej wody. – Na każdym rozliczeniu ... dokonywania wpłat przelewem bankowym, niezbędne jest użycie kodu w tytule przelewu Stan konta klienta – informuje o aktualnym stanie płatności, zaległości i nadpłat Termin płatności – termin, ...
-
Zakupy, których żałujemy, czyli o nieprzemyślanych wydatkach
... banki i firmy pożyczkowe, przed podpisaniem umowy, sprawdzają reputację płatniczą potencjalnego klienta. Panowie tracą głowę dla sprzętu elektronicznego, panie także dla ubrań ... kasynach. O ile zmartwienie spowodowane pieniędzmi roztrwonionymi na imprezy można zrozumieć, to już kolejny punkt niesatysfakcjonujących wydatków nieco zaskakuje. Okazuje ...
-
8 zastosowań Big Data, które cię zaskoczą
... Bazując na profilu zachowań (zwanym również profilem behawioralnym) naszego najlepszego klienta, firma wykorzystująca Big Data może taki profil „sklonować” i wyszukać wśród pozostałych ... szerzej: „Big Data for social good”. Anonimowe dane behawioralne pozwalają zrozumieć wzorce zachowań większych grup ludzi, a następnie wykorzystać je do uzyskania ...
-
Transformacja cyfrowa nieunikniona. Polskie firmy nieprzygotowane?
... – tłumaczy Daniel Martyniuk. Zdaniem ekspertów Deloitte Digital polskie firmy muszą zrozumieć, że transformacja cyfrowa przestała być sposobem na utrzymanie przewagi konkurencyjnej, ... społecznych, w centrum których znajduje się zaspokojenie szybko zmieniających się potrzeb klienta. Informacje o badaniu W badaniu Deloitte Digital wzięło udział ponad ...
-
Praca w IT szuka człowieka
... bardzo dokładnie przyjrzeć się pracom przy tworzeniu oprogramowania dla klienta biznesowego. W tym celu z prowadzonych dla naszych klientów projektów wydzielamy część zadań, które realizują studenci pod nadzorem doświadczonego pracownika. To najlepszy sposób, aby zrozumieć, jak wygląda w praktyce praca programisty – mówi Krzysztof Flak, koordynator ...
-
Ustalanie ceny produktu, czyli pricing i jego zalety
... wdrażanie innowacji, atrakcyjne pakietyzowanie czy dostarczanie najlepszych doświadczeń w sferze obsługi klienta – wskazuje Jan Karasek, partner w dziale usług doradczych w KPMG w Polsce ... wyzwaniem. Nieuniknione będzie wykorzystanie zaawansowanej analityki pozwalającej zrozumieć i wykorzystać dane klientów oraz transakcyjne w celu optymalizacji ...
-
Digital marketing: trendy 2016/2017
... się z problemem – jak to robić. Badania marketingowe orientują się bardzo mocno na stronę jakościową, starając się zrozumieć konsumenta, a nieco rzadziej – dostarczają analityki do integracji danych klienta. Wielu badaczy przechodzi na stronę UX , to profesjonalizuje i poszerza projekty lean design Wchodzą kolejne platformy analityczne ...
-
GDPR już wkrótce, a do zrobienia pozostało jeszcze wiele
... czyli właściwie które? IP niczym PESEL Z perspektywy biznesu posiadanie dużej ilości danych pozwala lepiej zrozumieć klientów i zmieniające się trendy rynkowe, ale może także wpływać ... . Twórcy rozporządzenia podkreślają, że wykorzystywanie informacji do tworzenia profilu klienta nie może w żaden sposób dyskryminować go i ograniczać jego dostępu ...
-
Aplikacje mobilne. Jak będzie wyglądać ich przyszłość?
... około połowy (49 proc.) ankietowanych konsumentów oczekuje usług, które pomogą im zrozumieć przyszłe skutki ich zwyczajów żywieniowych. W przypadku generacji Y ten odsetek ... aplikacji współgra z rosnącym apetytem na rozwiązania typu peer-to-peer (p2p, klient do klienta), pobudzanym przez brak zaufania do instytucji i chęć do dążenia do lepszej ...
-
Myślisz o kredycie? Najpierw poznaj prawa konsumenta
... np., że kredytodawca jeszcze przed podpisaniem umowy zobowiązany jest poinformować klienta o całkowitej kwocie zadłużenia. – Wnioski z badania Ipsos brzmią dość ... kredytowej, a także doręczyć niezwłocznie samą umowę. – To ważne, aby dobrze zrozumieć postanowienia zawarte w umowie. Zawsze warto dopytywać o kwestie, których nie rozumiemy. Zaciągając ...
-
Biznes przed wyzwaniem GDPR
... tych ostatnich mówimy o partnerze, który te informacje dostarczył. Nie ulega wątpliwości, że posiadanie odpowiedniej ilości informacji pozwala nie tylko lepiej zrozumieć potrzeby klienta, a często nawet wyprzedzić jego plany zakupu bądź odstąpienia od dalszej współpracy – mówi Michał Grams, prezes zarządu TogetherData, firmy pomagającej ...
-
Masz sklep stacjonarny? Śledź zachowania, dbaj o doświadczenia
... , której celem było znalezienie odpowiedzi na następujące pytania: Jak lepiej zrozumieć współczesnego konsumenta? Co wpływa na decyzje konsumentów o wyborze stacjonarnego punku ... sklepie obecny jest odpowiednio dobrany repertuar. Pozytywne odczucia to między innymi poczucie klienta, że jest się mile widzianym, odprężenie oraz inspiracja. Kraje, ...
-
Szef i pracownik jak rodzic i dziecko
... kiedy to szef, pracodawca, wręcz prosi pracownika o przygotowanie kontraktu dla kluczowego klienta w firmie. Takie historie zdarzały się bardzo często w mojej dziesięcioletniej praktyce i ... matki. Zaletą koncepcji „stanów ja” jest to, że łatwo ją zrozumieć i szukać innych modeli zachowań niż rodzic i dziecko. Ten alternatywny model nazywa się ...
-
Lean Management, czyli jak dogonić zachód?
... dokumentów między oddziałami firmy czy często występujące w branży usługowej wprowadzenie klienta w błąd. Wdrożenie koncepcji Lean Management zakłada maksymalnie ograniczenie bądź wyeliminowanie ... największą przeszkodę w umiejętnej transformacji firmy. Stąd, warto najpierw zrozumieć dlaczego zmiana zazwyczaj się nie udaje i uwzględnić tą wiedzę ...
-
2018 rok, czyli sztuczna inteligencja i data lakes
... wniosków czy opracowywaniu symulacji zmian oraz trendów. Wpływa na jakość obsługi klienta oraz usprawnia proces sprzedaży. W tym świetle nie jest chyba żadnym zaskoczeniem, że ... zrozumieniu mechanizmów z zakresu analityki wielkich zbiorów danych, udało im się lepiej zrozumieć potrzeby swoich klientów i skuteczniej reagować na nie ofertowo. To jednak ...
-
Przyszłość w zarządzaniu firmą należy do kobiet
... mogą być kobiety na stanowiskach zarządzających. Dlatego tak trudno jest zrozumieć fakt, że w wielu społecznościach i kulturach nadal nie docenia się i nie ... organizacji w takich aspektach, jak zaangażowanie pracowników, zatrzymywanie talentów, satysfakcja klienta, czy rentowność firmy. Dlatego członkowie zarządów i rad nadzorczych powinni zadać ...
-
Sztuczna inteligencja nie rozumie ludzkich emocji
... Sztuczna inteligencja może być wykorzystywana właściwie w każdej branży: od obsługi klienta, przez ubezpieczenia i medycynę, po przemysł. Płynące z niej korzyści ... boisku. Wkrótce wszystkie branże ulegną zmianie pod wpływem sztucznej inteligencji, jednak musimy zrozumieć, jaki jest jej zakres. Podstawowym ograniczeniem jest fakt, że czerpie ona ...
-
Transport drogowy: blaski i cienie SENT
... towaru ze względu właśnie na dodatkowy obowiązek. Problem pozostawał po stronie klienta. Rozwiązaniem w tym przypadku nie była również spedycja będąca pośrednikiem ... Jako pośrednik przy transporcie rzeczy, realizujemy zlecenia naszych klientów starając się zrozumieć zarówno specyfikę ich branży jak i ich oczekiwania. Stąd też bezwarunkowo w momencie ...
-
Jak Polacy robią zakupy pierwszej potrzeby?
... . – Dobrze dobrane promocje i dopasowana oferta, bazująca na oczekiwaniach klientów, stają się kluczowe w walce o klienta. Program lojalnościowy pozwala sieciom handlowym z jednej strony poznać i zrozumieć preferencje konsumentów, z drugiej zaś umożliwia dotarcie ze zindywidualizowaną i atrakcyjną ofertą do poszczególnych klientów. Coraz więcej ...
-
Renault Master Energy dCi Igloocar
... najmniejszego problemu, nawet na drogach ekspresowych. Master pozwolił mi zrozumieć, że praca kierowcy auta dostawczego nie jest już tak męcząca. ... leasingowymi. Podsumowanie Renault Master z zabudową Igloocar nigdy nie będzie kaprysem klienta, tylko w pełni przemyślanym zakupem związanym z prowadzeniem przedsiębiorstwa. Dzięki swoim możliwościom, ...
-
Outsourcing usług IT: 12 wskazówek
... jaki firma radzi sobie ze sprawami organizacyjnymi i czy ma kontakt z użytkownikiem końcowym, żeby zrozumieć jego potrzeby i oczekiwania. Wartością dodaną jest gwarancja, że partner ma możliwość identyfikacji problemu klienta poprzez np. organizację warsztatów. 4. Kultura organizacyjna Fundamentem kultury organizacyjnej są wartości wyznawane przez ...
Tematy: usługi IT, outsourcing oprogramowania -
Handel detaliczny, czyli chatboty i hiperpersonalizacja
... sprzedawcy detaliczni będą wykorzystywać dane behawioralne w czasie rzeczywistym, aby zrozumieć konsumentów na poziomie emocjonalnym i przenieść technologie analityczne na wyższy ... jednym sklepie. Wywiera to presję na marki, aby zapewnić, że doświadczenia klienta są zoptymalizowane dla każdego kanału. Tradycyjna ścieżka zakupowa uległa zmianie i ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 23/2019
... szybciej adaptować do zmieniających się warunków konkurencji. Stanowią też platformę, dzięki której potrafimy lepiej zrozumieć ewoluujące potrzeby naszych klientów – mówi Mariusz Chochołek, prezes T-Systems Polska. – Dobrym przykładem jest branża ... my planujemy robić, zarówno w zakresie telekomunikacyjnym, informatycznym, jak i całej podróży klienta ...
-
Najbardziej inteligentne przedsiębiorstwa bazują na IoT
... i działając w warunkach silnej presji na coraz to wyższą jakość obsługi klienta - zdołał awansować z samego końca rankingu niemal na jego szczyt, ... trzy lata temu wprowadziliśmy wskaźnik inteligentnego przedsiębiorstwa, wiele firm próbowało dopiero zrozumieć, jak najlepiej wdrożyć rozwiązania IoT i osadzić je w kontekście posiadanej infrastruktury – ...
-
Czy jawność wynagrodzeń zlikwiduje lukę płacową?
... płac. Jednocześnie mimo to w 4 na 15 branż (handel detaliczny i obsługa klienta, zakwaterowanie i usługi gastronomiczne, sztuka, rozrywka i rekreacja oraz transport i magazynowanie) różnice w płacach ... wynagrodzeń i skąd biorą się różnice. Inną ważną rzeczą, którą należy zrozumieć na temat przejrzystości wynagrodzeń, jest to, że pełne jej osiągnięcie ...
-
Prognozy 2021. Zmiany w podatkach pogorszą konkurencyjność polskich firm
... Przemysław Pruszyński, doradca podatkowy, sekretarz Rady Podatkowej Konfederacji Lewiatan. Trudno zrozumieć i w jakikolwiek racjonalny sposób wytłumaczyć sytuację, w której ... firm produkujących napoje słodzone, w szczególności kiedy te przegrają walkę o klienta z firmami o silniejszej pozycji rynkowej. W niektórych przypadkach nawet dwa razy ...
-
Centra handlowe w 2020 r.: 28% spadek odwiedzin, obroty niższe o 26%
... wyższym paragonem, dzięki czemu rośnie konwersja. Zmienił się też profil klienta galerii handlowych – w czasach pandemii zakupy robią pojedyncze osoby, a nie ... konsumenci zostali pozbawieni możliwości spokojnego i bezpiecznego zrobienia zakupów. Trudno jest zrozumieć i przewidzieć kolejne decyzje rządu, od których zależy przyszłość ponad 400 tysięcy ...