-
Nie produkty, tylko doświadczenia. Nie ma sukcesu bez User Experience?
... wiele wskazuje na to, że była to pierwsza i ostatnia styczność klienta z firmą. Znajduje to odzwierciedlenie w wynikach ankiety zrealizowanej przez Design Resources, ... należytą starannością. – Aby zaprojektować coś naprawdę dobrze, musisz to najpierw zrozumieć. Musisz poważnie się zastanawiać, o co w tym wszystkim chodzi. Namiętne zaangażowanie ...
-
Najpopularniejsze portale nieruchomości: co oferują deweloperom?
... oraz bezpłatne wprowadzenie inwestycji na portal i ich aktualizacja przez doradców klienta. Poza promocją wynikającą z opcji abonamentowej, mogą oni poznać zalety inwestycji, ... rynku profesjonalne narzędzie analityczne: SEMRush to kompletne narzędzie, które pomaga dokładnie zrozumieć, na jakim etapie jesteśmy i gdzie plasują się nasi konkurenci w ...
-
Kiedy koszty podatkowe należy rozliczać w czasie?
... jednorazowej gratyfikacji za wykonaną usługę pozyskania klienta, stąd ich koszty powinny być rozliczone jednorazowo w momencie poniesienia, czyli na dzień ujęcia kosztu w księgach rachunkowych, i nie mogą być rozbijane na okres przekraczający rok podatkowy. Przepis jest precyzyjny, trudno zrozumieć proces myślowy organu Wnosząc skargę ...
-
Jak pandemia wpłynęła na rynek mody i dóbr luksusowych?
... decyzji zakupowych. Konsumenci cenią sobie zdrowie i well-being. Marki muszą zrozumieć i odzwierciedlać potrzeby klientów – w czasie pandemii kluczowe jest dla konsumentów ... swobodzie przemieszczania się. Ważne jest dopasowywanie kanałów sprzedaży do konkretnego klienta tak, aby zwiększać interakcje i budować długotrwałe relacje. Może się to ...
-
Zrównoważony rozwój w e-commerce: jak duże ma znaczenie?
... handlu elektronicznego budowanie solidnych podstaw pozwalającej zrozumieć wpływ na gospodarkę̨, społeczeństwo i środowisko oraz wytyczających zasady działalności stanowią niezbędną bazę do jego zrównoważonego rozwoju. Jakub Czerwiński, VP CEE Adyen Odpowiedzialny e-commerce kluczem do serca Klienta Analizując krok po kroku drogę e-konsumenta ...
-
Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce: voiceboty lepsze niż reklama?
... i ofertami. Ponadto, unikalne, behawioralne badania pomogły im zrozumieć indywidualne preferencje klientów i zoptymalizować doświadczenia zakupowe dzięki ... , zachowania w sklepie internetowym, dnia urodzin, etc. personalizują wiadomość i ofertę dla każdego klienta. Zatem voicebot wspiera firmy w realizacji oczekiwań i potrzeb prospektów. Dodając do ...
-
Nowa ustawa o dostępności a usługi płatnicze
... oraz z zastosowaniem wystarczającego kontrastu i odstępów między literami, wierszami i akapitami. Wymaga też alternatywnej prezentacji treści nietekstowych. Wszystko w interesie klienta, który naprawdę ma zrozumieć, na czym polega usługa, z której będzie korzystał. A wszystkie informacje, które będą klientowi udzielane w postaci elektronicznej mają ...
-
Co muszą detaliści, czyli wyzwania sprzedaży detalicznej
... zmuszona do odpowiedniego dostosowania asortymentu produktów i obsługi klienta. Nastroje europejskich konsumentów Zaufanie konsumentów jest jednym z głównych czynników napędzających ... i/lub oprogramowanie bazujące na Big Data, aby spróbować wykryć i lepiej zrozumieć potrzeby klientów. Konsument jest bardziej cyfrowy, ale nie bardziej odpowiedzialny ...
-
AI a bezrobocie technologiczne jako wyzwanie etyczne
... wysokiej analizy czy przewidywania. Pracownicy i pracownice sektora finansowego, logistyki, obsługi klienta czy produkcji znajdują się w grupie szczególnie narażonej na automatyzację. ... , jest możliwość wyjaśnialności rezultatów prac AI. Człowiek powinien móc zrozumieć wynik procesu, przeprowadzonego przez narzędzia AI, a w razie konieczności ...
-
Jak napisać ofertę?
... musisz ją wypracować? 2. Jak możesz pokazać, że potrafisz zaspokoić potrzeby klienta? Przed Tobą trudne zadanie pokonania naturalnego podejrzenia, że dbasz przede ... , danych technicznych i szczegółowych analiz. Lubi wykresy. Joanna z kolei chce najpierw zrozumieć koncepcję. Wierzy swojej intuicji. Lekturę zacznie od przeczytania streszczenia oferty ...
Tematy: -
25 rad jak unikać konfliktów
... czego zmierzasz. Łatwiej wtedy jest słuchać i dostosować się do sytuacji. Bez celu trudno zrozumieć sytuację i jej kontekst i wtedy szybciej o pochopne decyzje i nierozsądne reakcje. 2. Zacznij od wykazania dobrej woli. Kiedy przeszywasz klienta wzrokiem i cedzisz słowa z zaciśniętymi zębami tylko zwiększasz stężenie negatywnych fluidów w powietrzu ...
-
Inwestowanie: nowe fundusze nieruchomości
... spada ryzyko. I do tego sama opcja jest tańsza, więc oferta może być bardziej atrakcyjna dla klienta lub (i to w polskich realiach jest częściej stosowane) producent może więcej zarobić. Inna ciekawa ... do góry i ten poziom zostanie "zapamiętany" i wypłacony na koniec. Co kto lubi. Grunt żeby zrozumieć jak działają te oferty. Niestety rzetelne opisy ...
-
Najlepsze kredyty mieszkaniowe V 2007
... przy wypłacie kredytu a inny (wyższy) przy jego spłacie. Tego typu praktykę można zrozumieć w przypadku kantorów walutowych, dla których różnica między jednym a drugim kursem jest jedynym ... między kursem wypłaty kredytu a kursem jego spłaty (tzw. spread) tym gorzej dla klienta. Co ciekawe, w bankach te widełki kursowe bywają trzy razy szersze niż w ...
-
Rentowne inwestowanie w produkty rolne
... ) albo stanowić jego całość. Przy inwestowaniu w struktury należy przede wszystkim dobrze zrozumieć, w co tak naprawdę inwestujemy, od czego będzie zależał nasz zysk i w jaki ... ”, które nie niwelują zbędnych strat ani nie inkasują dodatkowego zysku dla klienta. Lepszym rozwiązaniem są indeksy „inteligentne”, które ów proces potrafią zoptymalizować. ...
-
Koszty kredytu: spread
... wypłacie kredytu, a inny (wyższy) przy jego spłacie. Tego typu praktykę można zrozumieć w przypadku kantorów walutowych, dla których różnica między jednym a drugim kursem jest jedynym ... kursem wypłaty kredytu a kursem jego spłaty (tzw. spread), tym gorzej dla klienta. Co ciekawe, w bankach te „widełki” kursowe są znacznie szersze niż w kantorach. ...
-
Kreatywność w marketingu
... cenę zrozumieć taką komunikację marketingową – idą swoją drogą i nie zawsze mają czas, energię i ochotę, żeby bawić się w grę intelektualną z twórcami wysublimowanych przekazów. Naturalnie komunikacja marketingowa to tylko element marketingu. Również i w innych jego obszarach – programach lojalnościowych, schematach dystrybucji i akwizycji klienta ...
-
Podstawowe prawa konsumentów
... nie może zastrzec sobie żadnej zapłaty za odstąpienie od umowy przez klienta. Zakupiłem wycieczkę do Francji w biurze podróży. Na 15 dni przed wylotem ... typowy dla umów jest branżowy żargon, którego normalny człowiek nie jest w stanie zrozumieć. I wreszcie sprawa najważniejsza, wiele umów zawiera niekorzystne dla konsumentów postanowienia. Jednak ...
-
Rozmowa o podwyżce: jak negocjować?
... realne wyniki, które przełożyły się na sukces firmy? (np. zdobyliśmy nowego klienta lub zaproponowaliśmy nowe i skuteczne rozwiązanie dla firmowych problemów) Uzyskaliśmy awans? ... nad własnym nastawieniem. Argumenty „za” powinny wzmocnić naszą pewność siebie. Musimy też zrozumieć, że jako pracownik nie jesteśmy petentem, lecz partnerem, który za ...
-
Budowa wartości firmy: które działy kluczowe?
... sprzedaż czy może marketing. Aby odpowiedzieć na to pytanie należy najpierw zrozumieć specyfikę rynku, na którym działa dana spółka. W przypadku różnych rynków ... przypadkach, kiedy sprawność i szybkość realizacji dostaw jest elementem decydującym o poziomie satysfakcji klienta i jego nastawieniu do kosztu usługi lub produktu, dział ten może stać ...
-
Wielozmysłowość w marketingu
... Nowy klient - nie miał i… nie chciał. Akceptowanie naturalnych tendencji Oczywiście możemy uczyć klienta, jak ma się zachowywać i kupować, ale czy aby nie jest ... warunków naraz: musimy być czujni, żeby spostrzec, otwarci, żeby zobaczyć, dociekliwi, żeby zrozumieć i mieć zaufanie, że rzeczy się zmieniają, a ludzie są różni. Do tego człowiek jest ...
-
Procedury udzielania zamówień publicznych
... wniosek o wydanie zaświadczenia, twierdząc, iż każdy ubezpieczony ma swój indywidualny nr klienta i w każdej chwili za jego pomocą może zalogować się do systemu i uzyskać ... . Jego ofiarą padają często międzynarodowe koncerny – trudno jest im zrozumieć, dlaczego zamawiający nie uznaje doświadczenia pozyskanego podczas realizacji jakiegoś projektu przez ...
-
Historia działań marketingowych: ucz się na błędach
... także naszych klientów. Te ostatnie należą do najbardziej wartościowych. „Pokaż mi swego klienta, a powiem ci, kim jesteś” - chciałoby się powiedzieć. W niektórych branżach dane uzyskiwane o ... to, by tym lepiej im dogadzać, lecz także po to, by lepiej zrozumieć, „na jakim świecie się żyje”, czyli do jakiego miejsca struktury społecznej przywiązana ...
-
Zainwestuj w e-marketing
... Firmy, by osiągnąć dominację rynkową muszą nauczyć się nowych narzędzi i zrozumieć, że marketing internetowy nie jest odpowiednikiem tradycyjnego marketingu, tyle że w ... jego narzędzi, które stwarzają firmom nieograniczone wręcz możliwości dotarcia z komunikatem do klienta. Na ile wykorzystywane w firmach z sektora MSP? Otóż prawie wcale lub ...
-
Cele i zarządzanie przez cele
... niedookreślone. Na przykład sformułowanie “naszym celem jest podniesienie jakości obsługi klienta” należy zastąpić choćby takim zdaniem: “naszym celem jest zmniejszenie czasu ... , na każdym szczeblu zarządzania. Bezpośrednie uczestnictwo w tym procesie pomaga pracownikowi zrozumieć, czego dokładnie oczekuje się od niego, a także określić najlepszy ...
-
Europa a globalny rynek fuzji i przejęć 2012
... granicą, na rynkach wschodzących – „Można sporo przegapić, jeśli się dobrze nie poszpera albo analizuje wyłącznie dane udostępnione przez klienta w data room. Istotne jest, aby zrozumieć, co dzieje się w firmie". „Ponieważ rynki nadal są niestabilne, decydenci szukają perspektyw zdecydowanie dalej: priorytetami dla odnoszących ...
-
Kryzys osłabia innowacyjność przedsiębiorstw
... marketingu GE. „Rozumiemy te wynik, w pewnym sensie, jako okrzyk bojowy dla liderów biznesu, aby zrozumieć, gdzie i jak ich strategie innowacji są kwestionowane i aby dążyć do nowych ... i zewnętrznych, którą można szybko dostosować do potrzeb konkretnego rynku i klienta” – powiedziała Comstock. „Na szczęście, jak wykazały tegoroczne badania, ...
-
Polscy pracownicy cenieni za pracowitość
... zakupem dostępu do danego programu sprawdzić, czy odpowiada on potrzebom klienta. Program do zarządzania czasem w firmie będzie pomocny przy badaniu efektywności ... lepszej komunikacji w zespole i na szybszą realizację założonych przedsięwzięć. Pracownicy w Polsce muszą zrozumieć, że czas trwoniony przez nich na wykonywanie całkowicie zbędnych zadań, ...
-
Sektor MSP utrzyma zatrudnienie i podwyższy płace
... doradcze i kompetencje pracowników są istotnym elementem ich sukcesu. Trudniej zrozumieć tak relatywnie wysoką akceptację dla rotacji pracowników w sektorze produkcyjnym. ... związane z jakością kapitału ludzkiego (jakość produktów, cena, jakość obsługi klienta). Kompetentni i dobrze zmotywowani pracownicy stanowią bezpośredni klucz do sukcesu jedynie ...
-
Trend BYOD ma znaczący wpływ na firmy
... sterownikowi obsługiwać 30 000 urządzeń oraz obsługują protokół IPv6 urządzeń klienta. Te uaktualnienia mogą pomóc w zwiększeniu jakości współpracy takich programów jak ... Prime Assurance Manager oraz Prime Infrastructure pomaga specjalistom IT zrozumieć działanie aplikacji z perspektywy użytkownika, przyśpieszyć usuwanie błędów z programu oraz ...
-
Nowy szkodliwy program miniFlame
... serwerów centrum kontroli Flame'a. Analiza wykazała, że kod C&C może zrozumieć kilka protokołów komunikacyjnych i porozumiewać się z różnymi „klientami” lub innym ... to, że autor nazwał swoje szkodliwe oprogramowanie „SP4.2”, jednak w języku kodu C&C używa klienta typu “SPE”. Bardzo możliwe jest, że „SP” to po prostu wcześniejsza wersja miniFlame'a / ...
-
Aukcje grzecznościowe
... oferent może odesłać kupującego do właściciela? Oferent tylko wtedy może odesłać klienta do właściciela zakupionego przedmiotu, jeżeli umowa sprzedaży wywarła prawny skutek bezpośrednio ... informacja musi być na tyle jasna, aby kupujący mógł na jej podstawie zrozumieć w jakiej roli występuje oferent. Jeśli tak nie jest, to stosunek pełnomocnictwa ...
-
Ataki hakerskie: zagrożeni dostawcy usług finansowych i medycznych
... dane uwierzytelniające i dane dotyczące kont bankowych klientów. Zdobycie dużego klienta stanowi kamień milowy dla każdej rozwijającej się firmy. W ... firmy wszelkiego rodzaju, a szczególnie dostawcy usług finansowych i związanych z ochroną zdrowia, muszą zrozumieć, że przechowywane przez nie dane mogą pozwolić na zidentyfikowanie tożsamości ich ...
-
Produkty strukturyzowane dobre dla ostrożnych
... gwarantują, że w razie niepowodzenia inwestor otrzyma początkowo wpłacone środki w całości. Aby zrozumieć jak to możliwe, że produkty strukturyzowane mogą wypracować zysk często ... stracimy. Ale uwaga! Zwracana jest kwota zainwestowana w produkt, a nie faktycznie wpłacona przez klienta. Różnią się one o prowizję wstępną, która może sięgać do kilku ...
-
Co czeka firmy szkoleniowe?
... . Z całą pewnością zaostrzy się walka konkurencyjna. Firmy szkoleniowe będą walczyć o klienta albo jakością rozwiązań, albo niską ceną. Biorąc pod uwagę liczbę ... wiekowych do otwartego komunikowania się z sobą. Przed menedżerami stoi wyzwanie, aby zrozumieć i dostrzec te możliwości. W tym celu należy przełamać stereotypy, zmienić sposób myślenia o ...
-
Jak dobrze wybrać produkty strukturyzowane
... 3-4 lata. – W przypadku krótkich produktów prawie cały kapitał zainwestowany przez klienta jest przeznaczany na część bezpieczną czyli obligacje lub depozyty, a ... jednak skorzystać z bezpłatnej pomocy doradcy finansowego. Specjalista pomoże nam lepiej zrozumieć działanie danego produktu i pomoże wybrać taki, który odpowiada naszym możliwościom ...