customer experience - wiadomości i porady tematyczne
-
Kablówki i telekomy. Wysoka jakość obsługi albo śmierć?
10:45 05.07.2017
Jakość obsługi na bardzo wysokim poziomie. Operatorzy komórkowi oraz kablowi powinni zdawać sobie sprawę, że w dzisiejszych czasach nie ma właściwie nic ważniejszego. Powinni też pamiętać, że o lojalności klienta przesądzają w znacznej mierze jego doświadczenia z marką, w tym przede wszystkim realizacja jego potrzeb i wymagań. A tych ostatnich ...
Tematy: customer experience, usługi elektroniczne, operatorzy kablowi, telekomy -
3 gorące trendy w e-commerce
10:06 04.07.2017
Pnące się w górę wymagania klientów, coraz niższa lojalność, spadające marże, a do tego masa produktów i niezwykle silna konkurencja. To warunki, w których działają przedstawiciele współczesnej branży e-commerce. W takich realiach kwestią niemal pierwszoplanową staje się zagwarantowanie kupującym jak najlepszych doświadczeń. Jednocześnie trzeba ...
Tematy: e-commerce, jak podnieść sprzedaż, obsługa klienta, sklep internetowy -
Jak zostać królem customer experience?
10:14 31.05.2017
... , a tym samym zdobywać przewagę na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Czytaj także: - 7 branż, które czeka rewolucja customer service - Po co nam Customer Journey Mapping? Wiarygodność kluczem do customer experience Z analiz KPMG wynika, że filarem kluczowym dla klienta w Polsce jest wiarygodność w kontekście budowania zaufania i dotrzymywania ...
Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki -
W której branży najlepiej założyć sklep internetowy?
11:19 02.05.2017
Na polskim rynku e-commerce funkcjonuje już przeszło 20 tys. sklepów. W erze nowych technologii i powszechnego dostępu do internetu założenie tego rodzaju działalności nie jest niczym nader skomplikowanym, a już z pewnością jest mniej kosztochłonne niż w przypadku tradycyjnego sklepu. Nie oznacza to jednak, że otwierając sklep internetowy nie ...
Tematy: sklep internetowy, jak założyć sklep internetowy, własny biznes, pomysł na biznes -
Co wpływa na wzrost sprzedaży?
00:15 15.04.2017
... Internetu w ostatnich latach dokonały się w zakresie modeli zakupowych. Zarządzanie customer experience powinno przede wszystkim uwzględniać te zmiany. Drugi trend to ... managerów. Jednocześnie firmy przyznają, że wciąż uczą się mierzyć i monitorować customer experience (odwołują się do wskaźników satysfakcji klientów lub NPS – Net Promoting ...
Tematy: sprzedaż, strategia sprzedażowa, customer experience, rozwój firmy -
Customer experience: jedyny sposób na konkurencję?
13:34 29.03.2017
... w zdecydowanym centrum, co z kolei wymaga uwzględnienia takich kwestii jak customer experience. – Amazon, Uber czy Netflix to przykłady firm, które w udany ... przeznaczą na nie ponad jedną trzecią wszystkich wydatków informatycznych (35 proc.). Customer experience stał się głównym obszarem konkurencyjności firm ze względu na tzw. systemy samouczące ...
Tematy: customer experience, rozwój firmy, przewaga konkurencyjna, cyfryzacja -
Po co nam Customer Journey Mapping?
11:13 02.03.2017
... klientami pokaże, czy podjęte działania mają faktyczne przełożenie na ich zachowania i doświadczenie. Dlaczego warto poprawiać doświadczenia klienta? (Customer Experience) Customer Journey Mapping daje możliwości poprawy Customer Experience (CX), czyli sumy wszystkich doświadczeń klienta, jakie wiążą się z daną marką czy firmą. Nie można ignorować ...
Tematy: customer Journey Map, customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi klienta -
Klucz do sukcesu w handlu? Zrozumieć pokolenie Y
00:15 20.02.2016
Ile wynosi siła nabywcza pokolenia Y? To już podobno trylion dolarów. Wystarczająco dużo, aby przekonać tradycyjne sklepy o sensie budowania lojalności klientów reprezentujących tę generację. Zrealizowane przez Salesforce badanie przygląda się oczekiwaniom współczesnych konsumentów i może stanowić inspirację dla handlu. „2015 Connected Shoppers ...
Tematy: sklepy internetowe, handel detaliczny, decyzje zakupowe, preferencje konsumentów -
Warto dbać o customer experience
00:49 07.12.2013
... kierunek, który pozwoli firmom osiągnąć oczekiwany wzrost i coraz lepsze wyniki operacyjne to inwestycje w technologie cyfrowe i poprawianie jakości doświadczenia klienta (tzw. customer experience). Jest to też kierunek, który obrali światowi liderzy. Accenture zebrało opinie wyższej kadry menadżerskiej z działów IT z ponad 200 globalnych firm ...
Tematy: działy IT, IT, koszty IT, customer experience
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- oferta banków
- banki
- e-commerce
- usługi bankowe
- nowe technologie
- zakupy online
- rok 2019
- social media
- sklepy internetowe
- ochrona danych osobowych
- media społecznościowe
- sztuczna inteligencja
- rekrutacja
- zakupy przez internet
- internet
- sprzedaż
- pandemia
- ubezpieczyciele
- bezpieczeństwo danych