genesys - wiadomości i porady tematyczne
-
Użytkowanie telefonii internetowej IP
00:05 06.05.2006
... IP, ale jak to zrobić." - podsumował wyniki badań Wes Hayden, Dyrektor Generalny Genesys. Respondenci wskazywali na silne preferencje dla standardów Session Initiation Protocol (SIP) i Open ... jest częścią badania "Contact Center Realities" ("Realia centrum kontaktowego"), które jest przeprowadzane regularnie przez Genesys i dotyczy najważniejszych ...
Tematy: telefonia IP, telefonia internetowa, genesys, Session Initiation Protocol -
Rynek samoobsługi w call center
11:44 09.12.2004
... , a 74% postrzega sterowaną głosem aplikację samoobsługową IVR jako satysfakcjonującą alternatywę dla 24-godzinnego serwisu z asystą agentów. "Wnioski płynące z badania przeprowadzonego przez Genesys naświetlają kluczową rolę, jaką aplikacja self-service odgrywa w centrach obsługi klienta i w życiu ludzi. Chcemy być obsłużeni bez względu na miejsce ...
Tematy: centrum obsługi klienta, aplikacje samoobsługowe, call center, genesys -
Platforma głosowa Genesys
00:02 16.04.2004
... Voice Platform: Developer Edition - system pozwalający budować aplikacje bazujące na VoiceXML 2.0. Platforma głosowa Genesys pozwala na tworzenie samoobsługowych aplikacji, które zapewniają dostęp do informacji i usług przy ... czemu możliwe jest m.in. łatwiejsze łączenie różnych aplikacji i infrastruktur. Struktura platformy głosowej Genesys pozwala na ...
Tematy: voicexml, voice platform, platforma głosowa, genesys -
Nowe produkty IP Genesys
11:54 12.02.2004
... różne kanały interakcji, dzięki któremu możliwe jest korzystanie z tych samym informacji i optymalne zarządzanie pracą". Genesys ogłosił również, że przygotował wsparcie dla Cisco CallManager (IP PBX). Genesys T-Server 6.5 został certyfikowany zgodnie z wymaganiami nałożonymi przez Cisco System dotyczącymi współgrania oraz kompatybilności software ...
Tematy: genesys, genesys telecommunications laboratories -
Genesys Express w ofercie Qumak-Sekom
11:57 13.08.2003
... i średnich Contact Center. Firma została również strategicznym partnerem Genesys w Polsce. Qumak-Sekom i Genesys Telecommunications Laboratories, Inc. zawarły partnerską umowę, na mocy której polski integrator będzie dostarczał, wdrażał i serwisował oprogramowanie Genesys Express na terenie naszego kraju. Jednocześnie firma Qumak-Sekom otrzymała ...
Tematy: qumak-sekom, genesys express, genesys -
Genesys Voice Portal - Produkt Roku 2002
13:20 15.02.2003
... prowadzeniem. Genesys Telecommunication Laboratories, Inc., niezależna spółka należąca do Alcatela, ogłosiła wprowadzenie na rynek nowej, rozbudowanej wersji aplikacji głosowej Genesys Voice ... tradycyjnego systemu typu IVR o jakieś 40%" – mówi Mariusz Cyganek, Genesys Country Manager w Polsce. Nowa wersja GVP umożliwia przedsiębiorstwu stały ...
Tematy: genesys voice portal, gvp, genesys, customer inter@ction solutions -
Wind Telecom certyfikowanym integratorem rozwiązań Genesys
00:21 21.01.2003
... został oficjalnie certyfikowanym partnerem firmy Genesys w Polsce o statusie Premier Value Added Reseller (Enterprise). W efekcie Wind Telecom S.A., producent i integrator systemów komunikacyjnych w Polsce, będzie oferował i wdrażał zarówno Genesys Express (rozwiązanie dla MSP), jak i Genesys Suite 6, natomiast Genesys będzie wspierał Wind Telecom ...
Tematy: genesys telecommunications laboratories, wind telecom s.a., genesys -
Dobre wyniki Genesys
14:20 15.01.2003
... klientów. Nowi klienci firmy Genesys to głównie firmy z sektora służby zdrowia, telekomunikacji i użyteczności publicznej. W Polsce Genesys podpisał nowe konrakty z firmami, które skorzystają z rozwiązań Genesys Suite 6. Są to: Prokom Raiffeisen Bank Centertel WBK/Bank Zachodni Hestia Intrum Iustitia Genesys Suite 6 jest zintegrowanym pakietem ...
Tematy: genesys telecommunications laboratories inc., genesys, crm, genesys express -
Debiut Genesys Express na polskim rynku
15:12 14.12.2002
... Genesys Express jest przeznaczony dla Contact Centers obejmujących do 50 agentów. Najbardziej typowe pakiety oferowane przez Genesys to: Genesys Express Voice - pakiet składa się z rozwiązania Genesys ...
Tematy: genesys, genesys telecommunications laboratories inc., crm, genesys express
Podobne tematy:
- crm
- telefonia internetowa
- call center
- contact center
- telefonia IP
- SIP
- qumak-sekom
- genesys express
- genesys telecommunications laboratories
- Session Initiation Protocol
- wind telecom s.a.
- genesys telecommunications laboratories inc.
- genesys voice portal
- genesys suite 6
- gvp
- customer inter@ction solutions
- voicexml
- voice platform
- platforma głosowa
- aplikacja głosowa