komunikacja wewnętrzna - wiadomości i porady tematyczne
-
3 porady jak zapobiegać quiet quitting
00:21 25.09.2022
... jeden z przykładów. Jak pracodawca może walczyć z bierną postawą zatrudnionych? Liczy się komunikacja wewnętrzna i silna marka pracodawcy Zdaniem ekspertów od komunikacji, istotną rolę w procesie angażowania pracowników odgrywa komunikacja wewnętrzna, a także posiadanie silnej marki pracodawcy. Celem komunikacji wewnętrznej jest tworzenie warunków ...
Tematy: quiet quitting, zaangażowanie w pracę, zaangażowanie pracowników, zaangażowanie pracownika -
Komunikacja wewnętrzna kuleje. Pracownicy nie wiedzą, jak pandemia wpływa na firmę
09:59 03.11.2020
... W tak wymagającym momencie pracownicy potrzebują od organizacji, kadry zarządzającej i swojego bezpośredniego przełożonego szacunku, empatii i autentyczności. Skuteczna i transparentna komunikacja wewnętrzna na temat kondycji firmy to klucz do zapewnienia u pracowników poczucia bezpieczeństwa, a w konsekwencji do budowania ich zaangażowania. Celem ...
Tematy: kondycja firmy, pandemia, koronawirus, employer branding -
HRK: pracodawcy egzamin z pandemii zdali lepiej niż menedżerowie
09:21 23.06.2020
... się m.in. dostępność środków dezynfekujących, tablice komunikujące zasady pracy w czasie koronawirusa oraz klarowna i wyczerpująca komunikacja wewnątrz firmy - czytamy w komunikacie opublikowanym przez HRK. Komunikacja to podstawa Komunikację między pracodawcami a zatrudnionymi dobrze oceniło 68% badanych. To wyraźnie pokazuje, że zarządzający ...
Tematy: pandemia, warunki pracy, pracodawcy, menedżerowie -
Komunikacja w organizacji: jak w dobie koronawirusa mówić o zmianach?
00:36 29.03.2020
... i wykorzystywanie największej korzyści, która może przemawiać na rzecz zmiany. Niezwykle ważna jest również komunikacja zrozumienia dla emocji, jakie towarzyszą pracownikom w nowej sytuacji To, o czym często liderzy zapominają to również komunikacja rzeczy, które w organizacji pozostaną niezmienne, czyli np. odwołanie się do wspólnie wypracowanych ...
Tematy: komunikacja wewnętrzna, komunikacja w organizacji, komunikacja w firmie, zarządzanie zmianą -
5 faz koronakryzysu. Jaki czeka cię scenariusz i po co ci komunikacja?
12:21 20.03.2020
... w Polsce, co skutkowało drastycznymi decyzjami Rządu. Zmusiło to do zmian organizacji wewnętrznej właściwie wszystkie firmy. W każdej pojawiła się intensywna i wielopoziomowa komunikacja wewnętrzna. Powoli problemy wylewają się na zewnątrz, a to z kolei oznacza konieczność uruchamiania komunikacji zewnętrznej. Po szybkości jej uruchamiania (np. na ...
Tematy: komunikacja wewnętrzna, komunikacja zewnętrzna, zarządzania kryzysem, koronawirus -
Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w firmie. Jak rozmawiać o koronawirusie?
11:37 12.03.2020
... że wiele firm i instytucji stoi właśnie w obliczu kryzysu. W takich wypadkach koniecznością staje się m.in. odpowiednie zarządzanie informacją. Jak powinna wyglądać komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna firmy w dobie rozprzestrzeniania się wirusa Covid-19? Odpowiedzi na to pytanie udziela wyspecjalizowana w komunikacji kryzysowej agencja Alert Media ...
Tematy: komunikacja interpersonalna, komunikacja wewnętrzna, komunikacja w organizacji, komunikacja w firmie -
Komunikacja wewnętrzna w firmie. Strategia, zasady, narzędzia
15:02 07.10.2019
... respondentów), w szczególności umożliwia prowadzenie spójnej komunikacji (87%), zwiększenie zaangażowania wśród pracowników (84%) oraz ułatwia przyciąganie talentów do organizacji (81%). Ponieważ komunikacja wewnętrzna w firmie ma duży wpływ na istotne dla firmy czynniki, warto zastanowić się, jakie podjąć kroki, żeby ją usprawnić. Jeśli stworzenie ...
Tematy: employer branding, HR, komunikacja interpersonalna, komunikacja wewnętrzna -
Komunikacja w firmie. Antyporadnik
08:51 13.11.2018
... komunikacja w firmie? Praktyka już nie raz zweryfikowała, że taki stan występuje dość rzadko. Odbiorca ... na moment, kiedy to my będziemy mogli wypowiedzieć swoje zdanie – mówi Alicja Matecka z Integra Consulting Poland. – Jeśli komunikacja interpersonalna zajmuje średnio trzy czwarte naszego dnia pracy, to w dużej mierze od nas zależy, czy ...
Tematy: komunikacja interpersonalna, komunikacja wewnętrzna, komunikacja w organizacji -
Dobra komunikacja wewnętrzna to wyższa efektywność firmy
10:18 13.07.2017
... nowoczesnego biura czy rozbudowanych świadczeń pozapłacowych, ale właśnie od otwartego dialogu z zatrudnionymi. To potwierdzenie tego, jak niezwykle ważna jest sprawna komunikacja wewnętrzna, którą z powodzeniem można uznać za kluczową dla realizacji założonych celów biznesowych. Niestety, w wielu firmach ten obszar bywa ciągle zaniedbywany – mówi ...
Tematy: rozwój firmy. efektywność w biznesie, komunikacja interpersonalna, komunikacja wewnętrzna, komunikacja w organizacji -
Odpowiedzialność Biznesu - sztuka dialogu
13:31 23.01.2013
Choć idea Społecznej Odpowiedzialności jest już dość mocno spopularyzowana w świecie biznesu, to mimo to coraz częściej jest zastępowana przez nowy termin - "Odpowiedzialność Biznesu względem Interesariuszy" (Corporate Stakeholder Responsibility), który jeszcze mocniej akcentuje jej najważniejszy aspekt, czyli dialog. W jaki sposób jednak ...
Tematy: komunikacja w biznesie, strategie komunikacyjne, komunikacja biznesowa, komunikacja wewnętrzna
Podobne tematy:
- koronawirus
- media społecznościowe
- pandemia
- HR
- pracodawcy
- satysfakcja z pracy
- motywowanie pracowników
- PR
- benefity dla pracowników
- menedżerowie
- warunki pracy
- kadra zarządzająca
- Społeczna Odpowiedzialność Biznesu
- wypalenie zawodowe
- employer branding
- zadowolenie z pracy
- sieci firmowe
- zaangażowanie w pracę
- public relations
- komunikacja w firmie