eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyagencje marketingowe

agencje marketingowe - wiadomości i porady tematyczne

  • Agencje marketingowe czekają na 154,2 mln zł od klientów

    Agencje marketingowe czekają na 154,2 mln zł od klientów

    11:39 16.08.2024

    Agencje marketingowe czekają na 154,2 mln zł od swoich kontrahentów, a same są zadłużone na 140,5 mln zł - wynika z danych Krajowego Rejestru Długów. Największe problemy finansowe mają jednoosobowe działalności gospodarcze. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie długi mają agencje ... bo 1,8 tys. Małe agencje reklamowe i marketingowe pracują głównie ...

    Tematy: agencje marketingowe, agencje reklamowe, branża reklamowa, branża PR
  • Agencje reklamowe w kłopotach. Długi rosną, zamówień brak

    Agencje reklamowe w kłopotach. Długi rosną, zamówień brak

    11:00 08.08.2023

    ... oraz telewizji malały. Małe agencje z największymi długami Branża kreatywna w Polsce to agencje reklamowe i marketingowe zajmujące się m.in. tworzeniem strategii reklamowych i realizacją kampanii, świadczące usługi kreatywne, lokujące reklamy w mediach, Internecie i na nośnikach zewnętrznych, a także agencje badania rynku oraz public relations ...

    Tematy: agencje reklamowe, agencje marketingowe, branża reklamowa, branża PR
  • Agencje reklamowe zadłużone na 112,7 mln zł

    Agencje reklamowe zadłużone na 112,7 mln zł

    13:30 20.07.2022

    ... dla pracowników, czynsz itd. Na to mogą sobie pozwolić co najwyżej duże firmy i agencje z nadwyżką kapitału – wyjaśnia Emanuel Nowak, ekspert NFG. By skutecznie działać na rynku, szczególnie małe agencje marketingowe muszą być o krok przed klientem, dostarczać nieszablonowych pomysłów i wyróżniać się elastycznością, dodaje Ewelina ...

    Tematy: agencje reklamowe, agencje marketingowe, branża reklamowa, branża PR
  • Agencje marketingowe wybierają Internet

    Agencje marketingowe wybierają Internet

    11:38 01.07.2009

    ... co 20. badana agencja nie odczuwa żadnej korelacji między sytuacją na rynku a działalnością firmy. Wyniki badań RSW pokazują jednak, że agencje specjalizujące się w marketingu internetowym nie muszą obawiać się o swoją przyszłość. Niekorzystna sytuacja gospodarcza skłania klientów do przedefiniowania swoich dotychczasowych strategii ...

    Tematy: agencje reklamowe, agencje interaktywne, reklama w internecie, rynek reklamy


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: