agencje reklamowe - wiadomości i porady tematyczne
-
Agencje marketingowe czekają na 154,2 mln zł od klientów
11:39 16.08.2024
... agencje reklamowe – 107,5 mln zł. W tej grupie jest także najwięcej dłużników – 3,3 tys. Firmy zajmujące się badaniem rynku i opinii publicznej muszą spłacić 26,1 mln zł, a agencje ...
Tematy: agencje marketingowe, agencje reklamowe, branża reklamowa, branża PR -
Agencje reklamowe w kłopotach. Długi rosną, zamówień brak
11:00 08.08.2023
... oraz telewizji malały. Małe agencje z największymi długami Branża kreatywna w Polsce to agencje reklamowe i marketingowe zajmujące się m.in. tworzeniem strategii reklamowych i realizacją kampanii, świadczące usługi kreatywne, lokujące reklamy w mediach, Internecie i na nośnikach zewnętrznych, a także agencje badania rynku oraz public relations ...
Tematy: agencje reklamowe, agencje marketingowe, branża reklamowa, branża PR -
Agencje reklamowe zadłużone na 112,7 mln zł
13:30 20.07.2022
... agencje oraz freelancerzy. Największe zadłużenie, a także najwyższą łączną liczbę dłużników mają agencje reklamowe ...
Tematy: agencje reklamowe, agencje marketingowe, branża reklamowa, branża PR -
Małe agencje reklamowe mają duże długi
12:19 27.09.2019
... jest 3733 firm. Są to agencje reklamowe i marketingowe zajmujące się m.in. tworzeniem strategii reklamowych i realizacją kampanii, świadczące usługi kreatywne, lokujące reklamy w mediach, Internecie i na nośnikach zewnętrznych, projektujące stoiska wystawowe, a także agencje badania rynku, agencje public relations oraz wydawnictwa, przygotowujące ...
Tematy: długi, dłużnicy, zadłużenie przedsiębiorstw, agencje reklamowe -
Agencje reklamowe i domy mediowe 2012
08:56 01.06.2012
... wyłamuje się z tego trendu i nieprzerwanie rośnie - podaje opracowany przez Interaktywnie.com pt. raport "Agencje reklamowe i domy mediowe". Jak pisze Interaktywnie.com w nowym raporcie, do końca roku uda się odrobić reklamowe straty. Niewykluczone jednak, że będziemy świadkami spektakularnych konsolidacji sił. Wartość rynku reklamowego w Polsce ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama online -
Agencje marketingowe wybierają Internet
11:38 01.07.2009
... co 20. badana agencja nie odczuwa żadnej korelacji między sytuacją na rynku a działalnością firmy. Wyniki badań RSW pokazują jednak, że agencje specjalizujące się w marketingu internetowym nie muszą obawiać się o swoją przyszłość. Niekorzystna sytuacja gospodarcza skłania klientów do przedefiniowania swoich dotychczasowych strategii ...
Tematy: agencje reklamowe, agencje interaktywne, reklama w internecie, rynek reklamy -
Praca w branży reklamowej
09:54 19.06.2006
... w agencji reklamowej powoduje, że właściwie każda osoba, niezależnie od kierunku wykształcenia, wieku i dotychczasowych doświadczeń, może spróbować swych sił w tej branży. – Agencje reklamowe wychodzą z ofertą do studentów, którym proponują staże i udział w konkursach, które mogą ich wypromować – mówi Anna Zimecka – ale można też próbować ...
Tematy: rynek reklamy, agencje reklamowe, praca w branży reklamowej, rynek pracy -
Agencja SODA w sieci
00:01 09.02.2004
Pod adresem www.soda.com.pl agencja reklamowa SODA uruchomiła swoją stronę internetową. W serwisie znajdują się aktualne informacje o agencji, jej projektach i klientach, a także portrety najważniejszych osób tworzących SODĘ. Wykorzystanie specyficznego designu ma za zadanie zbliżyć odbiorcę do agencji oraz zilustrować jej filozofię. Za projekt i ...
Tematy: os3, nowe serwisy, agencje reklamowe -
SMSy z Adv.pl
00:07 25.06.2003
Agencja Interaktywna Adv.pl, poinformowała o wejściu na rynek usług mobilnych. Rozszerzenie oferty firmy o usługi SMS-owe, jest wynikiem przyjętej przez Adv.pl strategii, której celem jest kompleksowa obsługa w zakresie marketingu interaktywnego. W ramach usług mobilnych proponuje mechanizmy umożliwiające: obsługę konkursów i zabaw, głosowań, ...
Tematy: adv.pl, agencje reklamowe -
Nowa wersja WebTimeSheet dla agencji reklamowych
10:19 15.01.2003
Powstała nowa wersja oprogramowania WebTimeSheet firmy Webtel – WebTimeSheet A.R. przeznaczona dla firm świadczących usługi marketingowe na rynku B2B, przede wszystkim dla agencji reklamowych. WebTimeSheet jest systemem kontroli rentowności projektów oraz ewidencji i nadzoru czasu pracy, zawiera też bazę danych klientów i historię kontaktów z nimi ...
Tematy: webtimesheet, agencje reklamowe
Podobne tematy:
- rynek pracy
- długi
- dłużnicy
- rejestr dłużników
- zadłużenie firm
- reklama
- wydatki na reklamę
- reklama online
- rynek reklamy
- reklama w internecie
- zadłużenie przedsiębiorstw
- branża PR
- agencje interaktywne
- branża reklamowa
- agencje marketingowe
- nowe serwisy
- adv.pl
- branża kreatywna
- os3
- praca w branży reklamowej