artykuły FMCG - wiadomości i porady tematyczne
-
Wzrost cen największą bolączką branży spożywczej w Europie Środkowej
00:47 10.09.2023
... Konsumenci wydają się kierować w swoich decyzjach zakupowych zdrowiem i ekologią, ale w obliczu inflacji są znacznie ostrożniejsi w wydawaniu. To stawia sprzedawców i firmy FMCG w delikatnej sytuacji, w której muszą ostrożnie balansować między jakością, a ceną. Muszą też uwzględnić potrzeby Pokolenia Z, które odrzuca dotychczasowe trendy i zwyczaje ...
Tematy: branża spożywcza, produkty spożywcze, rynek żywności, żywność -
Napoje energetyczne podbijają rynek
10:06 27.08.2010
... produktów FMCG. Pod względem ilości, co roku odnotowuje się ponad 50-procentowy wzrost. Jeśli chodzi o wartość, rynek rośnie ... rowerze lub podróży samolotem. Oferta produktowa z pewnością będzie dalej się zmieniać, jak w innych kategoriach FMCG. Warto jednak pamiętać o sugestiach zdrowotnych, aby nie nadużywać energy drinków. Dietetycy sugerują picie ...
Tematy: napoje energetyczne, napoje, rynek napojów, artykuły FMCG -
Rośnie sprzedaż FMCG na wsi
14:20 02.11.2009
... analiza ekonomiczna oraz porównanie wydatków gospodarstw domowych w Polsce pozwalają zauważyć, iż w ciągu ostatniej dekady siła nabywcza mieszkańców wsi dla rynku FMCG znacząco wzrosła. Wynika to zarówno z wyższego, niż dotychczas, poziomu zamożności, jak i ogólnego wzrostu liczby mieszkańców terenów wiejskich. Dane te pozwalają ...
Tematy: FMCG, artykuły FMCG, rynek FMCG, wieś -
Branża FMCG: sprzedaż V 2009
12:29 12.06.2009
Jak wynika z najnowszego Indeksu Koniunktury Konsumenckiej Centrum Monitorowania Rynku nt. sprzedaży produktów paczkowanych w tradycyjnych sklepach spożywczych - maj 2009 przyniósł spadek sprzedaży o 0,3% w porównaniu do poprzedniego roku, ale wartość sprzedaży wzrosła o 8,1%. Przyrost wartości sprzedaży był głównie efektem podwyżek cen kilku ...
Tematy: branża FMCG, FMCG, produkty FMCG, rynek żywności -
Branża FMCG: sprzedaż IV 2009
14:17 21.05.2009
Według nowego Indeksu Koniunktury Konsumenckiej Centrum Monitorowania Rynku w kwietniu 2009 sprzedaż produktów paczkowanych w tradycyjnych sklepach spożywczych była o 15,9% wyższa niż w poprzednim roku, liczba transakcji wzrosła o 10,7%, a wartość sprzedaży aż o 22%. Wzrost sprzedaży wynikał w główniej mierze z zakupów dokonywanych przed ...
Tematy: branża FMCG, FMCG, produkty FMCG, rynek żywności -
Rynek FMCG: rośnie eksport do UE
14:07 04.05.2009
... przekroczył już 114,5 mld euro. Tak dobrego wyniku nie przewidywali najwięksi optymiści. Duży udział w polskim eksporcie mają żywność i inne podstawowe artykuły, bowiem w wysoko rozwiniętych technologiach nie jesteśmy jeszcze konkurencyjni. O trym, że wejście do UE zdecydowanie ułatwiło handel zagraniczny przekonana jest Dorota ...
Tematy: branża FMCG, rynek FMCG, FMCG, produkty FMCG -
Branża FMCG: sprzedaż III 2009
12:00 17.04.2009
Jak wynika z najnowszego raportu Centrum Monitorowania Rynku w marcu 2009 r., w porównaniu z lutym br., całkowity wolumen sprzedaży produktów paczkowanych pozostał na tym samym poziomie (103% w stosunku do marca 2008), liczba transakcji wzrosła do 5% z poziomu 101% (r.r) w lutym br., jednak dynamika wzrostu sprzedaży, choć nadal pozytywna, lekko ...
Tematy: branża FMCG, FMCG, produkty FMCG, rynek żywności -
Branża FMCG: sprzedaż II 2009
12:33 09.04.2009
... Z Indeksu Koniunktury Konsumenckiej CMR wynika, że dane za luty 2009 pokazują nieco bardziej optymistyczny obraz niż zaraportowany w styczniu spadek sprzedaży FMCG. W lutym 2009, w porównaniu z lutym 2008, całkowity wolumen sprzedaży produktów paczkowanych nieznacznie wzrósł (o 2,6%), liczba transakcji zwiększyła się o niecały 1%. Obroty w ujęciu ...
Tematy: branża FMCG, FMCG, produkty FMCG, rynek żywności -
Rosną wydatki Polaków na produkty FMCG
12:21 23.02.2009
... Turcja - 13 proc. Czechy - 11,7 proc. Portugalia - 7,8 proc. Norwegia - 7,7 proc. Hiszpania - 7,3 proc. Słowacja - 6, 7 proc. Szwajcaria - 6,5 proc. Spadek sprzedaży artykułów FMCG w 2008 r. względem 2007 r. Irlandia - minus 3,8 proc. Dania - minus 2,9 proc. Węgry - minus 2,9 proc. Niemcy - minus 2,4 proc. Francja - minus 1,7 proc. Austria - minus ...
Tematy: produkty FMCG, FMCG, artykuły FMCG, produkty codziennego użytku
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- wydatki gospodarstw domowych
- decyzje zakupowe
- ceny żywności
- żywność
- branża spożywcza
- produkty spożywcze
- zakupy spożywcze
- rynek żywności
- FMCG
- napoje
- siła nabywcza w Polsce
- branża FMCG
- wieś
- sprzedaż detaliczna w Polsce
- napoje energetyczne
- sprzedaż napojów
- rynek napojów
- produkty FMCG
- rynek FMCG