eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyartykuły FMCG

artykuły FMCG - wiadomości i porady tematyczne

  • Wzrost cen największą bolączką branży spożywczej w Europie Środkowej

    Wzrost cen największą bolączką branży spożywczej w Europie Środkowej

    00:47 10.09.2023

    ... Konsumenci wydają się kierować w swoich decyzjach zakupowych zdrowiem i ekologią, ale w obliczu inflacji są znacznie ostrożniejsi w wydawaniu. To stawia sprzedawców i firmy FMCG w delikatnej sytuacji, w której muszą ostrożnie balansować między jakością, a ceną. Muszą też uwzględnić potrzeby Pokolenia Z, które odrzuca dotychczasowe trendy i zwyczaje ...

    Tematy: branża spożywcza, produkty spożywcze, rynek żywności, żywność
  • Napoje energetyczne podbijają rynek

    Napoje energetyczne podbijają rynek

    10:06 27.08.2010

    ... produktów FMCG. Pod względem ilości, co roku odnotowuje się ponad 50-procentowy wzrost. Jeśli chodzi o wartość, rynek rośnie ... rowerze lub podróży samolotem. Oferta produktowa z pewnością będzie dalej się zmieniać, jak w innych kategoriach FMCG. Warto jednak pamiętać o sugestiach zdrowotnych, aby nie nadużywać energy drinków. Dietetycy sugerują picie ...

    Tematy: napoje energetyczne, napoje, rynek napojów, artykuły FMCG
  • Rośnie sprzedaż FMCG na wsi

    Rośnie sprzedaż FMCG na wsi

    14:20 02.11.2009

    ... analiza ekonomiczna oraz porównanie wydatków gospodarstw domowych w Polsce pozwalają zauważyć, iż w ciągu ostatniej dekady siła nabywcza mieszkańców wsi dla rynku FMCG znacząco wzrosła. Wynika to zarówno z wyższego, niż dotychczas, poziomu zamożności, jak i ogólnego wzrostu liczby mieszkańców terenów wiejskich. Dane te pozwalają ...

    Tematy: FMCG, artykuły FMCG, rynek FMCG, wieś
  • Branża FMCG: sprzedaż V 2009

    Branża FMCG: sprzedaż V 2009

    12:29 12.06.2009

    Jak wynika z najnowszego Indeksu Koniunktury Konsumenckiej Centrum Monitorowania Rynku nt. sprzedaży produktów paczkowanych w tradycyjnych sklepach spożywczych - maj 2009 przyniósł spadek sprzedaży o 0,3% w porównaniu do poprzedniego roku, ale wartość sprzedaży wzrosła o 8,1%. Przyrost wartości sprzedaży był głównie efektem podwyżek cen kilku ...

    Tematy: branża FMCG, FMCG, produkty FMCG, rynek żywności
  • Branża FMCG: sprzedaż IV 2009

    Branża FMCG: sprzedaż IV 2009

    14:17 21.05.2009

    Według nowego Indeksu Koniunktury Konsumenckiej Centrum Monitorowania Rynku w kwietniu 2009 sprzedaż produktów paczkowanych w tradycyjnych sklepach spożywczych była o 15,9% wyższa niż w poprzednim roku, liczba transakcji wzrosła o 10,7%, a wartość sprzedaży aż o 22%. Wzrost sprzedaży wynikał w główniej mierze z zakupów dokonywanych przed ...

    Tematy: branża FMCG, FMCG, produkty FMCG, rynek żywności
  • Rynek FMCG: rośnie eksport do UE

    Rynek FMCG: rośnie eksport do UE

    14:07 04.05.2009

    ... przekroczył już 114,5 mld euro. Tak dobrego wyniku nie przewidywali najwięksi optymiści. Duży udział w polskim eksporcie mają żywność i inne podstawowe artykuły, bowiem w wysoko rozwiniętych technologiach nie jesteśmy jeszcze konkurencyjni. O trym, że wejście do UE zdecydowanie ułatwiło handel zagraniczny przekonana jest Dorota ...

    Tematy: branża FMCG, rynek FMCG, FMCG, produkty FMCG
  • Branża FMCG: sprzedaż III 2009

    Branża FMCG: sprzedaż III 2009

    12:00 17.04.2009

    Jak wynika z najnowszego raportu Centrum Monitorowania Rynku w marcu 2009 r., w porównaniu z lutym br., całkowity wolumen sprzedaży produktów paczkowanych pozostał na tym samym poziomie (103% w stosunku do marca 2008), liczba transakcji wzrosła do 5% z poziomu 101% (r.r) w lutym br., jednak dynamika wzrostu sprzedaży, choć nadal pozytywna, lekko ...

    Tematy: branża FMCG, FMCG, produkty FMCG, rynek żywności
  • Branża FMCG: sprzedaż II 2009

    Branża FMCG: sprzedaż II 2009

    12:33 09.04.2009

    ... Z Indeksu Koniunktury Konsumenckiej CMR wynika, że dane za luty 2009 pokazują nieco bardziej optymistyczny obraz niż zaraportowany w styczniu spadek sprzedaży FMCG. W lutym 2009, w porównaniu z lutym 2008, całkowity wolumen sprzedaży produktów paczkowanych nieznacznie wzrósł (o 2,6%), liczba transakcji zwiększyła się o niecały 1%. Obroty w ujęciu ...

    Tematy: branża FMCG, FMCG, produkty FMCG, rynek żywności
  • Rosną wydatki Polaków na produkty FMCG

    Rosną wydatki Polaków na produkty FMCG

    12:21 23.02.2009

    ... Turcja - 13 proc. Czechy - 11,7 proc. Portugalia - 7,8 proc. Norwegia - 7,7 proc. Hiszpania - 7,3 proc. Słowacja - 6, 7 proc. Szwajcaria - 6,5 proc. Spadek sprzedaży artykułów FMCG w 2008 r. względem 2007 r. Irlandia - minus 3,8 proc. Dania - minus 2,9 proc. Węgry - minus 2,9 proc. Niemcy - minus 2,4 proc. Francja - minus 1,7 proc. Austria - minus ...

    Tematy: produkty FMCG, FMCG, artykuły FMCG, produkty codziennego użytku


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: