produkty FMCG - wiadomości i porady tematyczne
-
BLIX AWARDS 2024. Konsumenci wskazali ulubione marki FMCG
10:15 23.10.2024
... odpowiedziały na ich rosnące oczekiwania w zakresie jakości i ceny. Zaoferowały produkty promocyjne, ale również takie, które łączą atrakcyjny koszt zakupu z zadowalającym gatunkiem ... Krzysztof Łuczak z Grupy BLIX. Zdobycie nagrody w praktyce oznacza dla marek FMCG nie tylko prestiż, ale również możliwość wykorzystywania znaku „Wybór Konsumentów Nr ...
Tematy: BLIX AWARDS, FMCG, produkty FMCG, marki -
Branża FMCG: sprzedaż V 2009
12:29 12.06.2009
Jak wynika z najnowszego Indeksu Koniunktury Konsumenckiej Centrum Monitorowania Rynku nt. sprzedaży produktów paczkowanych w tradycyjnych sklepach spożywczych - maj 2009 przyniósł spadek sprzedaży o 0,3% w porównaniu do poprzedniego roku, ale wartość sprzedaży wzrosła o 8,1%. Przyrost wartości sprzedaży był głównie efektem podwyżek cen kilku ...
Tematy: branża FMCG, FMCG, produkty FMCG, rynek żywności -
Branża FMCG: sprzedaż IV 2009
14:17 21.05.2009
Według nowego Indeksu Koniunktury Konsumenckiej Centrum Monitorowania Rynku w kwietniu 2009 sprzedaż produktów paczkowanych w tradycyjnych sklepach spożywczych była o 15,9% wyższa niż w poprzednim roku, liczba transakcji wzrosła o 10,7%, a wartość sprzedaży aż o 22%. Wzrost sprzedaży wynikał w główniej mierze z zakupów dokonywanych przed ...
Tematy: branża FMCG, FMCG, produkty FMCG, rynek żywności -
Rynek FMCG: rośnie eksport do UE
14:07 04.05.2009
... nie zostały objęte zasadami współpracy przyjętymi przez Rosję z krajami piętnastki. Najbardziej na przystąpieniu Polski do UE skorzystał przemysł rolno-spożywczy. Polskie produkty wyrobiły sobie dobrą markę, są uważane za zdrowe i ekologiczne. Niektóre z nich staja się regionalnymi potentatami. Maspex przejął 14 firm, w tym ...
Tematy: branża FMCG, rynek FMCG, FMCG, produkty FMCG -
Branża FMCG: sprzedaż III 2009
12:00 17.04.2009
Jak wynika z najnowszego raportu Centrum Monitorowania Rynku w marcu 2009 r., w porównaniu z lutym br., całkowity wolumen sprzedaży produktów paczkowanych pozostał na tym samym poziomie (103% w stosunku do marca 2008), liczba transakcji wzrosła do 5% z poziomu 101% (r.r) w lutym br., jednak dynamika wzrostu sprzedaży, choć nadal pozytywna, lekko ...
Tematy: branża FMCG, FMCG, produkty FMCG, rynek żywności -
Branża FMCG: sprzedaż II 2009
12:33 09.04.2009
... Z Indeksu Koniunktury Konsumenckiej CMR wynika, że dane za luty 2009 pokazują nieco bardziej optymistyczny obraz niż zaraportowany w styczniu spadek sprzedaży FMCG. W lutym 2009, w porównaniu z lutym 2008, całkowity wolumen sprzedaży produktów paczkowanych nieznacznie wzrósł (o 2,6%), liczba transakcji zwiększyła się o niecały 1%. Obroty w ujęciu ...
Tematy: branża FMCG, FMCG, produkty FMCG, rynek żywności -
Handel tradycyjny: spada sprzedaż
13:11 24.02.2009
... . W okresie świątecznym właściciele sklepów osiedlowych nie mieli powodów do narzekań, klienci kupowali częściej i więcej niż w grudniu 2007. W obecnej chwili branża FMCG wyczekuje pierwszych oznak wpływu spowolnienia gospodarczego na sprzedaż produktów szybkozbywalnych, tak aby dostosować swoje plany budżetowe do zmieniających się realiów ...
Tematy: handel tradycyjny, handel detaliczny, FMCG, produkty FMCG -
Rosną wydatki Polaków na produkty FMCG
12:21 23.02.2009
... Turcja - 13 proc. Czechy - 11,7 proc. Portugalia - 7,8 proc. Norwegia - 7,7 proc. Hiszpania - 7,3 proc. Słowacja - 6, 7 proc. Szwajcaria - 6,5 proc. Spadek sprzedaży artykułów FMCG w 2008 r. względem 2007 r. Irlandia - minus 3,8 proc. Dania - minus 2,9 proc. Węgry - minus 2,9 proc. Niemcy - minus 2,4 proc. Francja - minus 1,7 proc. Austria - minus ...
Tematy: produkty FMCG, FMCG, artykuły FMCG, produkty codziennego użytku