badania marketingowe - wiadomości i porady tematyczne
-
Cele i wartość marketingu
01:15 04.09.2009
... dają im wydatki marketingowe" - Philip Kotler, Marketing and the CEO: Why CEOs are fed up with Marketing Rzeczywiście, jak wynika z badania ANA/Booz Allen ... , postrzegają je jak analityczny program komputerowy, do którego można wprowadzić wydatki marketingowe jako nakłady, a rezultaty sprzedaży jako wyniki. Oczywiście, w porównaniu z sytuacją, w ...
Tematy: strategia marketingowa, marketing, badania marketingowe, działania marketingowe -
Analiza otoczenia biznesowego firmy
14:24 06.07.2009
... (dla mnie to zawsze najlepszy wybór), czyli takich, które ustanawiają nowe wzorce do naśladowania przez innych. Warto uwierzyć, że jeśli badania i cała analiza marketingowa została przeprowadzona nader skrupulatnie, to rozwiązania unikatowe mogą przynieść o wiele większe efekty i zostać dzięki temu zauważone przez ...
Tematy: strategia marketingowa, marketing, otoczenie biznesowe, otoczenie firmy -
Ankiety internetowe z Gadu-Gadu
00:30 08.11.2008
... badawczym. W projekcie znajduje się około 4700 zrealizowanych wywiadów w 9 badaniach i 1900 osób w panelach badawczych. GaduSonda przeprowadza standardowe badania internetowe, jak również badania realizowane on-line wewnątrz firm i instytucji. Usługa ta została przeznaczona zarówno dla producentów towarów, usługodawców, jak i reklamodawców, którzy ...
Tematy: Gadu-Gadu, GaduSonda, badania marketingowe, branża badawcza -
Badania rynkowe i marketingowe - paradoksy
14:01 21.01.2008
... przekroczyły pewien pułap dochodów i zdają sobie sprawę, że pieniądze wydane na badania marketingowe zwracają się zwykle z nawiązką. Z drugiej jednak strony – właściciele, czy szefowie wielu mniejszych, średnich firm kojarzą błędnie badania marketingowe z badaniami opinii publicznej czy z badaniami społecznymi, a respondenci, którzy są obiektem ...
Tematy: instytucje badania rynku i opinii, badania rynkowe i marketingowe, badania marketingowe, badania rynku -
Jak wspólnie realizować badania
11:29 24.08.2006
... podstawę zaufania do wyników i do samej agencji badawczej. Jest to zatem element dodatkowo motywujący do właściwej realizacji badania. Obszar 3. Kontrola stanu realizacji badania Wspólna platforma informatyczna to również pełna informacja o stanie i postępach prac nad realizowanym projektem. W powszechnie wykorzystywanych systemach informatycznych ...
Tematy: badania rynku, badania marketingowe, instytucje badania rynku i opinii -
Marketing internetowy w spółkach giełdowych 2004-2005
11:50 03.03.2006
... kierunkiem dr Grzegorza Mazurka z WSPiZ im. L. Koźmińskiego przeprowadził kompleksowe badania nad zastosowaniem marketingu internetowego w spółkach giełdowych. Badaniu poddano całe spektrum ... ." Ankietowani w większości zgodzili się z tezą, iż działania marketingowe w Internecie wymagają dokonania przez nich inwestycji w nowe technologie. Z ...
Tematy: Spółki giełdowe, marketing internetowy, relacje z klientem, strona firmowa -
Testy i badania w e-marketingu
11:36 24.02.2005
... i oczekiwań użytkowników. Badania powinny bowiem odpowiadać na pytania marketera nie tylko co do witryny www, ale całej komunikacji e-marketingowej. Wycinkowe badanie skupione tylko na ocenie funkcjonalności i odbioru strony www są konsekwencją błędnego założenia, iż obecność firmy w sieci i jej działania marketingowe z tym związane ...
Tematy: e-marketing, badania marketingowe, testy
1 2
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- monitoring mediów
- reklama
- Spółki giełdowe
- działania marketingowe
- marketing
- reklama w internecie
- badania firm
- marketing i reklama
- marketing internetowy
- strategia marketingowa
- komunikacja z klientem
- jakość obsługi klienta
- badania
- firmowa strona www
- relacje z klientem
- e-marketing
- obsługa klientów
- Gadu-Gadu
- analiza rynku pracy