badanie telewidzów - wiadomości i porady tematyczne
-
Polacy a transmisja skoków narciarskich
09:39 21.03.2011
Do tej pory telewizja publiczna zarobiła dzięki Małyszowi 272 mln PLN, a konkurs z udziałem naszego wielkiego skoczka podczas Igrzysk Olimpijskich w Salt Lake City przyciągnął aż 13,8 mln Polaków i był najlepiej oglądanym programem w historii pomiaru telemetrycznego TNS OBOP. Według TNS OBOP, średnia widownia transmisji skoków narciarskich w ...
Tematy: telewizja, rynek telewizyjny, oglądalność programów telewizyjnych, badanie telewidzów -
Oglądalność wiosennej ramówki TV
11:26 08.03.2011
... widzowie chętniej wybierają sprawdzone propozycje – hitem minionego weekendu został emitowany przez TVP1 serial „Ranczo”, którego odcinek w niedzielny wieczór przyciągnął 8,5 mln telewidzów. Program ten wybrał do drugi Polak zasiadający w tym momencie przed telewizorem (udziały 49%). Przed pojawieniem się nowych formatów w pierwszych miesiącach ...
Tematy: telewizja, rynek telewizyjny, oglądalność programów telewizyjnych, badanie telewidzów -
Rynek telewizyjny w 2010 roku
00:15 10.01.2011
W 2010 roku statystyczny Polak poświęcił na oglądanie telewizji 3 godziny i 42 minuty dziennie, czyli o ponad 7 minut więcej niż rok wcześniej - podaje raport sporządzony przez TNS OBOP. Jak wynika z raportu, najpopularniejszą stacją pozostała TVP1 - udziały stacji wyniosły 19,56%. W porównaniu z rokiem poprzednim oznacza to spadek o 1,9 pkt. proc ...
Tematy: telewizja, rynek telewizyjny, oglądalność programów telewizyjnych, badanie telewidzów -
Zimowe Igrzyska Olimpijskie: wysoka oglądalność
13:14 15.02.2010
Przynajmniej jedną transmisję z zimowych Igrzysk Olimpijskich w latach 1998-2006 widziało 33,8 mln Polaków w wieku powyżej czwartego roku życia. Statystyczny Polak najwięcej czasu poświęcił na oglądanie zmagań w Turynie w 2006 r. - 7 godzin i 15 minut - wynika z badania TNS OBOP. Z badania TNS OBOP wynika, że trzy miliony Polaków nie widziało ani ...
Tematy: zimowe Igrzyska Olimpijskie, Igrzyska Olimpijskie, badania telewidzów, oglądalność programów telewizyjnych -
Bloki reklamowe oglądane niechętnie
11:29 03.02.2010
... , co jest w tym czasie emitowane na innych kanałach. Jak pokazuje badanie Ipsos, odsetek osób deklarujących zmienianie kanału podczas trwania bloku reklamowego ... , strategicznie przemyślane z wykorzystaniem różnych kanałów dotarcia." Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono między 8 a 15 października 2009 roku na reprezentatywnej losowo-kwotowej ...
Tematy: blok reklamowy, badania telewidzów, badanie telewidzów, reklama w telewizji -
Telewizja cyfrowa: VOD atrakcyjny wg Polaków
02:05 22.10.2009
Polscy widzowie wyraźnie dążą do samodzielnego decydowania o treściach oglądanych w telewizji. Jako ważne i atrakcyjne postrzegają rozwiązania technologiczne, które umożliwiają im dostęp do ulubionych programów, bez konieczności dostosowywania się do ramówki telewizyjnej - wynika z badań przeprowadzonych przez PBS DGA na zlecenie platformy ...
Tematy: badania telewidzów, rynek telewizyjny, telewizja cyfrowa, Preferencje telewizyjne -
Oglądanie telewizji: nawyki widzów w 2008r.
01:25 02.02.2009
... rozwojem usług, zmienia się również rynek RTV, a także nawyki telewidzów, sposoby korzystania i wyobrażenia na temat idealnej telewizji. Jak oglądamy telewizję, ... oddalanie”, 38% - dostosowania wielkości napisów i 27% - dubbingu. Informacje o badaniu Tegoroczne badanie przeprowadzane na zlecenie UPC przez Research International odbyło się w okresie ...
Tematy: badania telewidzów, telewizja, badanie telewidzów, badanie preferencji widzów -
Wielkanoc z TV: co oglądamy w święta?
00:33 29.03.2008
Polacy w święta spędzili przed telewizorem średnio 5 godzin i 17 minut, a najwięcej widzów miał serial "M jak miłość" - wynika z danych AGB NMR. Podczas tegorocznych świąt Wielkanocnych Polacy oglądali telewizję przez średnio 5 godzin i 17 minut, czyli o 3 minuty krócej niż przed rokiem. Najpopularniejszą propozycją programową wyemitowaną w czasie ...
Tematy: badanie telewidzów, Wielkanoc, badanie preferencji widzów, święta przed telewizorem -
Sylwester z TV: Polsat liderem
00:10 07.01.2008
Średnio po 3,0 mln widzów w sylwestrowy wieczór przyciągnęły przed telewizory TVP2 oraz Polsat. Transmisję TVP2 z Wrocławia obejrzało o 27 tys. osób więcej, niż na Polsacie, choć udziały tej drugiej stacji były wyższe i wyniosły 25,3% - wynika z raportu TNS OBOP. Transmitowane w trzech stacjach wieczory sylwestrowe w Warszawie (TVN), Krakowie ( ...
Tematy: badanie telewidzów, badanie preferencji widzów, preferencje telewizyjne, programy telewizyjne -
Święta z TV: co oglądają Polacy?
00:17 24.12.2007
Statystyczny Polak podczas ubiegłorocznych świąt Bożego Narodzenia (25-26 grudnia) oglądał telewizję przez 4 godziny 43 minuty dziennie. W ciągu 10 lat, tj. od momentu powstania pomiaru telemetrycznego TNS OBOP, czas ten spadł o ponad godzinę. W 1997 roku podczas świąt przed telewizorem spędziliśmy średnio 5 godzin i 45 minut każdego świątecznego ...
Tematy: badanie telewidzów, badanie preferencji widzów, święta przed telewizorem, telewidzowie
Podobne tematy:
- telewizja
- Wielkanoc
- reklama w telewizji
- Igrzyska Olimpijskie
- telewizja cyfrowa
- programy telewizyjne
- Preferencje telewizyjne
- oglądanie telewizji
- oglądalność programów telewizyjnych
- badania telewidzów
- stacje telewizyjne
- rynek telewizyjny
- reklamy telewizyjne
- Badanie preferencji widzów
- telewidzowie
- święta przed telewizorem
- blok reklamowy
- igrzyska zimowe
- zainteresowanie telewidzów
- zimowe Igrzyska Olimpijskie