eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama w telewizji

reklama w telewizji - wiadomości i porady tematyczne

  • Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024

    Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024

    08:40 26.11.2024

    ... ? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Którzy reklamodawcy byli ostatnio najbardziej aktywni w internecie? Kto w minionym miesiącu przeznaczył największą kwotę na reklamę w telewizji? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się na antenie radiowej? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W październiku 2024 odnotowaliśmy 87,16 mld emisji kreacji reklamowych ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji
  • Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024

    Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024

    08:30 30.10.2024

    ... najświeższe dane z gemiusAdReal - cross-mediowego badania rynku reklamowego. Pod lupę wzięto przekaz reklamowy, który pojawiał się we wrześniu bieżącego roku w internecie, telewizji i radio. Oto, kto znalazł się tym razem w gronie najbardziej aktywnych i najhojniejszych reklamodawców. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Którzy reklamodawcy byli ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji
  • Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024

    Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024

    10:41 30.08.2024

    ... (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W lipcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona ponad 15,9 mld kontaktów reklamowych, docierając do 92,22% populacji w wieku od ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji
  • Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024

    Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024

    10:10 29.07.2024

    ... (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W czerwcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona ponad 13,2 mld kontaktów reklamowych, docierając do 92,83% populacji w wieku od ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji
  • Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024

    Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024

    10:16 14.06.2024

    ... (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W maju w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Trade”. Wygenerowała ona ponad 12,92 mld kontaktów reklamowych, docierając do 91,60% populacji w wieku ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji
  • Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024

    Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024

    13:04 23.04.2024

    ... badania gemiusAdReal, które co miesiąc poddaje analizie rodzimy rynek reklamy w internecie, telewizji i radio. Ostatnie opracowanie wskazuje m.in., że w marcu 2024 roku w sieci i radio najaktywniejsza reklamowo okazała się branża handlowa, a w telewizji brylował z kolei sektor farmaceutyczny. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jacy reklamodawcy ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji
  • Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024

    Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024

    10:22 20.03.2024

    ... (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W lutym w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona ponad 21,3 mld kontaktów reklamowych, docierając do 91,56% populacji w wieku od ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji
  • Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024

    Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024

    00:35 15.02.2024

    ... Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W styczniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona ponad 27,9 mld kontaktów reklamowych, docierając do 92,37% populacji w wieku od ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji
  • Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć

    Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć

    09:51 22.01.2024

    ... (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W grudniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona ponad 15,5 mld kontaktów reklamowych, docierając do 94,22% populacji w wieku od ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji
  • Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele

    Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele

    10:29 18.12.2023

    ... dowiesz się m.in.: Które marki w listopadzie 2023 roku postawiły na reklamę w telewizji? Które z branż wyróżniły się na tle innych pod względem liczby kontaktów reklamowych ... w populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział wyniósł 3% - ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji
  • Spot reklamowy jako WNiP

    Spot reklamowy jako WNiP

    09:10 11.03.2016 PORADA

    Mam taki problem. Będziemy kupować reklamę telewizyjną wraz z prawami autorskimi na powyżej 24 miesiące. Czy możemy tego typu reklamę zakwalifikować jako WNiP?

    Tematy: spot reklamowy, reklama w telewizji, prawa autorskie, WNiP

 

1 2 ... 4

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: