reklama w telewizji - wiadomości i porady tematyczne
-
Product placement po polsku
13:26 10.05.2010
... umowy cywilno-prawne i słono na tym zarabiają. Jednak niedługo to się zmieni. Unijna dyrektywa wymusza na nas bowiem zmianę ustawy o radiofonii i telewizji, tak aby było dokładnie wiadomo jakie produkty i gdzie wolno lokować. Najprawdopodobniej product placement dozwolony będzie w filmach, serialach, programach sportowych i rozrywkowych ...
Tematy: product placement, poskie marki, reklama, reklama telewizyjna -
Bloki reklamowe oglądane niechętnie
11:29 03.02.2010
... i relacji konsumenta z marką. W oparciu o inne badania dotyczące produktów reklamowanych w TV, widać wyraźnie, że produkt, nieobecny w telewizji, jest dużo słabiej rozpoznawany na półce w sklepie. Reklama telewizyjna mocno buduje i utrzymuje świadomość produktów i marek (tzw. Equity). Brak marki w TV, szczególnie w mocno „nasyconych” kategoriach ...
Tematy: blok reklamowy, badania telewidzów, badanie telewidzów, reklama w telewizji -
Rynek reklamy: spada udział telewizji
01:31 07.10.2007
... . Wartość reklamy telewizyjnej wyniesie 182,4 miliarda dolarów. Telewizja traci udziały w rynku reklamowym zarówno w Ameryce Północnej jak i Europie Zachodniej. Spadek znaczenia telewizji na tych rynkach jest jednak minimalizowany przez sytuację jaka panuje na rynkach rozwijających się, gdzie znaczenie tego medium jest wciąż ...
Tematy: reklama telewizyjna, reklama, rynek reklamy, rynek reklamowy -
Product placement po polsku
11:13 02.08.2007
... Pentagon Research przeprowadziła badanie seriali w czterech głównych stacjach telewizyjnych pod kątem ekspozycji produktów, marek i logotypów. Najwięcej ekspozycji zanotowano w serialach emitowanych w telewizji TVN (773). Łączny czas ponad 2,7 tys. sekund ekspozycji w tej stacji wyceniono na 2,8 mln zł. Następne są TVP2 (396 ekspozycji, 1,3 mln ...
Tematy: marki, product placement, reklama telewizyjna, reklamy telewizyjne -
Świąteczne reklamowanie
00:12 10.12.2003
... badania TNS OBOP wynika, że w okresie przedświątecznym w znaczący sposób wzrasta w telewizji aktywność reklamowa niektórych kategorii produktów. Wśród typowo świątecznych reklamodawców prym wiodą producenci zabawek, perfum, wód toaletowych oraz sprzętów kuchennych i elektronicznych, ...
Tematy: reklama, reklama w telewizji, święta