reklama w telewizji - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklamodawcy w TV: farmacja i długo długo nic
12:32 31.08.2017
Według domu mediowego Codemedia, największym reklamodawcą telewizyjnym minionego półrocza okazała się farmacja. Pierwszą pozycję zestawienia ponownie zajął Aflofarm z GRP na poziomie 114 551, 24, a za nim uplasowali się Polpharma oraz Unilever. Z TOP 10 wypadł T-Mobile, który ustąpił miejsca PepsiCo. Najnowsze zestawienie Codemedia dowodzi, że w I ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna -
Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?
13:27 13.02.2017
Najbardziej aktywnymi reklamodawcami telewizyjnymi 2016 roku okazały się firmy trudniące się produkcją leków i suplementów diety - wynika z najnowszej analizy domu mediowego Codemedia. Na miejscu lidera znalazł się Aflofarm, a tuż za nim uplasowała się Polpharma. W czołowej "10" zestawienia znalazł się również reprezentacja firm z branży FMCG oraz ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna -
W telewizji rządzi Lidl, T-mobile i Orange
12:24 23.01.2017
... . Oprócz wspomnianych już T-mobile oraz Orange na czwartym i szóstym miejscu uplasowały się odpowiednio Play i Plus, które zmniejszyły swoją aktywność reklamową w telewizji.
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna -
Reklamodawcy w TV: Orange, Lidl oraz Play na podium
00:15 05.08.2016
... (spadek z 37 165 do 24 055) i może stanąć na podium w kategorii największy spadek. Z rankingu wypadł Kaufland. Największe wzrosty aktywności reklamowej w telewizji zanotowały Biedronka (85%) oraz T-Mobile. Można było się tego spodziewać śledząc zaangażowanie odbu marek w Euro 2016 (Biedronka dodatkowo jest Oficjalnym ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna -
Reklama telewizyjna odrabia straty?
00:35 05.10.2015
... dużo mniej czasu na oglądanie telewizji (1 godzina 54 minuty w 2013 r.) i na dodatek ograniczają konsumpcję telewizji bardziej niż ich rówieśnicy w Wielkiej ... ponad 230 polskojęzycznych stacji telewizyjnych. Wynikiem cyfryzacji naziemnej telewizji cyfrowej jest obniżenie znaczenia głównych stacji telewizyjnych (Polsat, TVN, TVP1 i TVP2) – udział ...
Tematy: reklama w telewizji, rynek reklamy, oglądalność telewizji, telewizja -
Przekaz podprogowy w reklamie
00:20 17.01.2013
... szanse powtarzając przekaz odpowiednio często, ale stworzyłoby to ryzyko wykrycia go przez wielu odbiorców, a tym samym przekształcenie go w przekaz świadomy. Reklama podprogowa dzisiaj Znamienny jest fakt, że pomimo nieudokumentowanego wpływu przekazów podprogowych, wierzą w jego skuteczność. Potwierdza to duża liczba programów i kaset ...
Tematy: podprogowa manipulacja, manipulacja ludźmi, przekaz podprogowy, reklama -
Skuteczność reklamy
08:10 21.11.2012
... to takie, które zachowują DNA. Dzięki niemu oglądający szybko kojarzy, o czym jest reklama, choć reklama może przy tym łamać konwencje, przez co wyróżni się z bloku reklamowego i zwróci ... myśli. Po pierwsze, dlatego że za chwilę będzie już kolejna reklama z bloku – po drugie, dlatego że reklama musi być zrozumiała, więc jak nie jest – to coś z ...
Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama w telewizji, reklamy telewizyjne -
Product placement a idea placement
10:11 06.09.2011
... funkcji edukacyjnej. Pozostaje jednak wątpliwość, czy Polacy tego oczekują od telewizji i czy sposób prezentowanych w telenowelach treści może odpowiadać ich potrzebom. Problem ... producentów filmowych, by ci pokazali nam, jak należy się zachowywać. Od telewizji oczekujemy teraz dostarczenia nam rozrywki, a nie wzorców konkretnych zachowań. Pozostaje ...
Tematy: idea placement, product placement, reklama w telewizji, reklama telewizyjna -
Product placement po polsku
13:26 10.05.2010
... umowy cywilno-prawne i słono na tym zarabiają. Jednak niedługo to się zmieni. Unijna dyrektywa wymusza na nas bowiem zmianę ustawy o radiofonii i telewizji, tak aby było dokładnie wiadomo jakie produkty i gdzie wolno lokować. Najprawdopodobniej product placement dozwolony będzie w filmach, serialach, programach sportowych i rozrywkowych ...
Tematy: product placement, poskie marki, reklama, reklama telewizyjna -
Bloki reklamowe oglądane niechętnie
11:29 03.02.2010
... i relacji konsumenta z marką. W oparciu o inne badania dotyczące produktów reklamowanych w TV, widać wyraźnie, że produkt, nieobecny w telewizji, jest dużo słabiej rozpoznawany na półce w sklepie. Reklama telewizyjna mocno buduje i utrzymuje świadomość produktów i marek (tzw. Equity). Brak marki w TV, szczególnie w mocno „nasyconych” kategoriach ...
Tematy: blok reklamowy, badania telewidzów, badanie telewidzów, reklama w telewizji