reklama w telewizji - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
10:05 11.10.2023
... się m.in.: Które marki we wrześniu 2023 roku postawiły na reklamę w telewizji>? Które z branż wyróżniły się na tle innych pod względem liczby kontaktów reklamowych online? ... , SoV – 15,4% i zasięg – 92,98). Top reklamodawcy TV Najbardziej aktywnym reklamodawcą w telewizji we wrześniu była marka Lidl, która w tym miesiącu zdetronizowała markę Kinder ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
09:46 14.09.2023
... – 12,6% i zasięg – 94,23%). Top reklamodawcy TV Najbardziej aktywnym reklamodawcą w telewizji w sierpniu była marka Kinder, która w tym miesiącu zdetronizowała markę ... populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział w wydatkach wyniósł ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
08:37 14.08.2023
... z branż wyróżniły się na tle innych pod względem liczby kontaktów reklamowych online? Które marki były najbardziej aktywne reklamowo w radiu, a które w telewizji? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W lipcu 2023 odnotowaliśmy 68,4 mld emisji kreacji reklamowych display i wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
09:52 14.07.2023
... branże wyróżniały się na tle innych pod względem liczby kontaktów reklamowych online? Które marki były najbardziej aktywne reklamowo w radiu, a które w telewizji? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W czerwcu 2023 odnotowaliśmy 70,9 mld emisji kreacji reklamowych display i wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
09:36 22.06.2023
... (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W maju w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Trade”. Wygenerowała ona ponad 11,4 mld kontaktów reklamowych, docierając do 94,48% populacji w wieku od ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje
09:15 23.05.2023
... – 13,6% i zasięg - 95%). Top reklamodawcy TV Najbardziej aktywnym reklamodawcą w telewizji w kwietniu – podobnie jak w marcu – była marka Lidl. Wygenerowała ona 1,2 ... populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział w wydatkach wyniósł ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Reklama w internecie i telewizji. Kto jest liderem?
09:13 24.04.2023
... kontaktów reklamowych online? Które marki postawiły na reklamę w telewizji? Rynek reklamy internetowej W marcu 2023 odnotowaliśmy 82,6 mld emisji kreacji reklamowych ... i 86,8% zasięgu). Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,1% - ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek
11:28 25.03.2019
... lokowanie budżetu w innych mediach. Za przykład posłużyć może 30% skok marki Ibuprom, którego producent, USP zdrowie, zwiększył budżet na reklamę w telewizji i w 2018 roku stanowił on aż 97% wszystkich wydatków reklamowych firmy – komentuje Marcin Hajdenrajch. Mimo że ranking otwiera przedstawiciel sektora handlowego ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna -
Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?
10:11 06.03.2019
Miniony rok okazał się kolejnym, w którym najbardziej aktywnym reklamodawcą telewizyjnym okazała się farmacja - wynika z najnowszej analizy domu mediowego Codemedia. Na miejscu lidera ponownie znalazł się Aflofarm, a tuż za nim uplasowali się Polpharma oraz awansująca z 4. miejsca US Pharmacia. W czołowej "10" zestawienia znalazła się również dość ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna -
Lidl liderem reklamy telewizyjnej
12:31 27.07.2018
... najaktywniejszych marek w telewizji, z której wynika, że w I półroczu 2018 roku liderem został Lidl. Na podium znalazły się także Orange i T-mobile. ... uniknione, że w następnych rankingach powrócą do czołówki – podsumowuje Marcin Hajdenrajch, Media Manager, Codemedia. Ranking najaktywniejszych marek w telewizji jest przygotowywany cyklicznie przez ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna