telewidzowie - wiadomości i porady tematyczne
-
Ramówka TV na święta wg Polaków
12:06 23.12.2011
Świętom bez wątpienia towarzyszą liczne rytuały, a wśród nich z łatwością możemy wymienić te, bez których Polacy nie wyobrażają sobie Bożego Narodzenia. Nie chodzi bynajmniej o choinkę, 12 tradycyjnych wigilijnych potraw czy stos prezentów. Są takie święta i takie filmy, które bez siebie tracą swój urok i stale przyciągają przed telewizory miliony ...
Tematy: święta przed telewizorem, badanie preferencji widzów, telewidzowie, oglądanie telewizji -
Boże Narodzenie: rodzinne święta z telewizją?
11:54 21.12.2009
... . Wszystko to robimy naskórkowo, pobieżnie i przy okazji, tłumacząc się jednocześnie sami przed sobą z tych małych wstydliwych przyjemności. Niestety, to my - telewidzowie. Lepszych nas nie będzie w najbliższej przyszłości, a uświadomienie sobie tego faktu jest najlepszym argumentem dla podejmowania prób jakiejkolwiek naprawy tego stanu ...
Tematy: badania telewidzów, telewizja, preferencje telewizyjne, telewidzowie -
Oglądalność telewizji: udział dzieci spada
11:29 06.06.2009
W 2008 r. najmłodsi widzowie (4 - 15 lat) przeznaczyli na oglądanie telewizji średnio 2 godziny 12 minut dziennie. To o godzinę i 14 minut mniej niż statystyczny polski telewidz. Najchętniej oglądaną dziecięcą stacją tematyczną jest Disney Channel, którą codziennie chociaż przez chwilę ogląda ponad 500 tysięcy osób w wieku 4 - 15 lat - wynika z ...
Tematy: preferencje telewizyjne, telewidzowie, badania telewidzów, dzieci -
Wielkanoc z TV: co oglądamy w święta?
00:33 29.03.2008
Polacy w święta spędzili przed telewizorem średnio 5 godzin i 17 minut, a najwięcej widzów miał serial "M jak miłość" - wynika z danych AGB NMR. Podczas tegorocznych świąt Wielkanocnych Polacy oglądali telewizję przez średnio 5 godzin i 17 minut, czyli o 3 minuty krócej niż przed rokiem. Najpopularniejszą propozycją programową wyemitowaną w czasie ...
Tematy: badanie telewidzów, Wielkanoc, badanie preferencji widzów, święta przed telewizorem -
Oglądalność telewizji rośnie dzięki DVR
01:24 17.02.2008
Kolejny raport firmy Nielsen wskazuje, że mimo ogromnej popularności Internetu spędzamy coraz więcej czasu przed telewizorem. Dzieje się tak dzięki rosnącej popularności DVR, czyli cyfrowych magnetowidów. Dzięki DVR nagrywanie wybranych programów na cyfrowe nośniki danych jest niezwykle proste i użyteczne. Widzowie mają możliwość szczegółowego, ...
Tematy: DVR, telewizja, preferencje telewizyjne, badania telewidzów -
Święta z TV: co oglądają Polacy?
00:17 24.12.2007
Statystyczny Polak podczas ubiegłorocznych świąt Bożego Narodzenia (25-26 grudnia) oglądał telewizję przez 4 godziny 43 minuty dziennie. W ciągu 10 lat, tj. od momentu powstania pomiaru telemetrycznego TNS OBOP, czas ten spadł o ponad godzinę. W 1997 roku podczas świąt przed telewizorem spędziliśmy średnio 5 godzin i 45 minut każdego świątecznego ...
Tematy: badanie telewidzów, badanie preferencji widzów, święta przed telewizorem, telewidzowie -
Badanie preferencji telewidzów 2006
00:04 27.12.2006
... 54% widzów. Medioznawca prof. Wiesław Godzic komentuje: „Nikt nam nie będzie mówił, co mamy oglądać: Polacy są w awangardzie krajów, w których telewidzowie chcą decydować o zawartości programów: przewyższamy lekko średnią europejską, natomiast aż 60% widzów do trzydziestki (Europa - 52%) czuje się panami i władcami ...
Tematy: Badanie preferencji widzów, Telewizja publiczna, Preferencje telewizyjne, Telewizja komercyjna -
Uzależnienie do telewizora
15:44 21.01.2006
Z badania, które przeprowadziła firma badawcza IQS Quant Group dla TVP wynika, że 17 procent widzów jest uzależnionych od telewizji. Dla 20 procent odbiorców telewizja jest ważnym doradcą i źródłem informacji. Innego zdania jest 20 procent ankietowanych, którzy są przekonani, że czas spędzony przed telewizorem jest czasem straconym. Okazuje się, ...
Tematy: uzależnienie do telewizora, uzależnienia, telewidzowie, badania telewidzów -
Badanie preferencji telewidzów 2005
00:36 02.01.2006
Europejskie badanie preferencji widzów przeprowadzone zostało na zlecenie UPC przez Research International. Ujawniono w nim różnice pokoleniowe w zachowaniach telewidzów. Starsi Europejczycy spędzają przed telewizorami więcej czasu niż młodsi i częściej nagrywają swoje ulubione programy. Zapytani, po co oglądają telewizję, Europejczycy w wieku 50 ...
Tematy: Badanie preferencji widzów, Telewizja publiczna, Preferencje telewizyjne, Telewizja komercyjna
Podobne tematy:
- dzieci
- Polacy
- Telewizja
- Wielkanoc
- oglądalność telewizji
- Preferencje telewizyjne
- UPC
- oglądanie telewizji
- zwyczaje świąteczne
- badania telewidzów
- Badanie preferencji widzów
- uzależnienia
- badanie telewidzów
- badania dzieci
- święta przed telewizorem
- Telewizja publiczna
- Telewizja komercyjna
- uzależnienie do telewizora
- DVR