budowanie świadomości marki - wiadomości i porady tematyczne
-
Rebranding na rynku motoryzacyjnym
10:45 16.06.2011
... logo, jej kolorystyki i nowy slogan łączą się w jeden spójny komunikat, ukierunkowany na lansowanie nowych wartości i aspiracji marki. Każdorazowo stylizacja logo ma na celu podniesienie wartości marki. Kolejnym celem jest wzmocnienie konsekwencji w jej komunikowaniu. Stale utrzymywany wizerunek nie tylko się dewaluuje ale i ze ...
Tematy: strategie firm, rebranding, strategia marketingowa, kreowanie marki -
Branding - budowanie marki
13:18 07.06.2011
... świadomości markę ma firma, która jest powszechnie znana. Sama świadomość marki nie wystarcza do sukcesu rynkowego. Trzeba ... doprowadzają praktycznie do wymazania firmy z umysłów klientów. Czy zniknęła tylko symbolika firmy? Ze świadomości otoczenia usunięto tożsamość. Zniszczyliśmy skojarzenia związane z naszą firmą, która stała się kimś zwykłym, ...
Tematy: branding, budowanie świadomości marki, budowanie marki, marka -
Architektura marek i strategie portfolio ofertowego
13:53 30.03.2011
Jak prezentować złożoną ofertę? Jak wykorzystać architekturę portfela marek, submarek i linii ofertowych i asortymentów do realizacji celów biznesowych? Budowanie architektury marki dla firm z szerokim portfolio ofertowym jest jedną z bardziej skomplikowanych strategii. Z drugiej zaś strony, pozwala firmom na ekspansję i rozwój rynkowy, ...
Tematy: budowanie marki, strategia portfolio, budowanie świadomości marki, marki -
Kupowanie fanów jako model biznesowy?
13:39 01.02.2011
... jego potrzeb z jednej strony i nakłonienie do aktywności po stronie produktu z drugiej. Dzięki dialogowi - aktywności obu stron, informacja wartościowa z punktu widzenia marki rozprzestrzenia się dalej. Wyzwaniem jest jednak to, aby w dialog angażować coraz więcej osób - wówczas marka może „pozyskać nowe terytoria”. Użytkownicy ...
Tematy: promocja marki, kupowanie fanów, budowanie świadomości marki, zarządzanie marką -
Kreowanie marki - maturalizm
13:48 22.11.2010
... marka - klient. Stają się ludźmi otwartymi na szczerą konwersację, są skłonni zaakceptować i doświadczać bardziej wymagających innowacji. Ci dojrzali konsumenci doceniają marki, które każdego dnia przekraczają granice i sięgają po coraz to nowe doznania… Warto zadać sobie także pytanie - jakie są wyznaczniki nowej ...
Tematy: marka, marki, kreowanie marki, maturalizm -
Jak zdetronizować lidera rynku?
13:38 13.10.2010
... , pozycjonując się jako to samo, ale za lepszą cenę; w odpowiedzi na dynamiczny rozwój segmentu value, liderzy rynku w innych kategoriach wprowadzili marki utrudniające rozwój tego segmentu (np. Ludwik - Lucka, Kamis - Galeo), a Podravca tego nie zrobiła; zabrakło też komunikacji najbardziej unikalnej z uniwersalnych kompozycji ...
Tematy: liderzy rynku, budowanie świadomości marki, pozycjonowanie marki, challenger brand -
Skuteczne zarządzanie marką
00:04 16.08.2010
... . Chodzi tu o zaufanie i pozytywne doświadczenia związane z marką, o dobrą reputację i dobre imię. To tłumaczy, dlaczego dojrzałe marki są najbardziej wartościowe na świecie. Kolejnym elementem jest zrozumiałe portfolio marki (to, czym się marka zajmuje). Klienci kupują, gdy rozumieją – zrozumienie jest akceptacją oferty. Wartość dodana ...
Tematy: marki, marka, strategia marketingowa, wizerunek marki -
Budowanie marki w gestii dyrektora marketingu
11:57 16.07.2010
... w pieniądzu, niż procenty poziomu świadomości, preferencji, satysfakcji klientów. Dyrektor marketingu powinien przy tym ściśle współpracować z dyrektorem finansowym, żeby zwrot z wydatków na promocję i budowanie marki znalazły odzwierciedlenie w księgach. Warto również zadbać o lepsze raportowanie wartości marki wobec otoczenia. Można to osiągnąć ...
Tematy: budowanie marki, dyrektor marketingu, budowanie świadomości marki, kreowanie marki -
Strategia brand butler
11:33 01.07.2010
... wyłączności na określonym obszarze lub w określonym czasie. Partnerstwo biznesowe niesie poza tym dodatkowe ekonomiczne korzyści wszystkim zainteresowanym stronom. Czym „kamerdynerowanie” marki nie jest Po pierwsze, nie należy mylić wsparcia i obsługi klienta na wysokim poziomie z asystowaniem konsumentowi. Wysoki poziom obsługi, czy chociażby ...
Tematy: brand butler, budowanie świadomości marki, kreowanie marki, budowanie wizerunku marki -
Jak promować firmę na social media?
13:43 07.06.2010
... Co zatem zrobić, żeby nasza strona rzeczywiście angażowała fanów i ostatecznie osiągnęła sukces? Marki, które najlepiej wykorzystują Facebooka, to te, które mają jasno ustaloną ... do klienta, włączając w to obecność na serwisach social media. Najbardziej popularne marki starają się tam pisać mniej o swoich produktach czy usługach, a więcej o ...
Tematy: Facebook, social media, serwisy społecznościowe, budowanie świadomości marki
Podobne tematy:
- e-commerce
- social media
- media społecznościowe
- marki
- działania marketingowe
- marketing i reklama
- jak podwyższyć sprzedaż
- marka
- najlepsza marka
- strategia marketingowa
- wizerunek marki
- wizerunek firmy
- serwisy społecznościowe
- promocja marki
- komunikacja marketingowa
- wizerunek
- budowanie marki
- przewaga konkurencyjna
- kreowanie marki