eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematydziałania PR

działania PR - wiadomości i porady tematyczne

  • Internetowy Public Relations dla MŚP

    Internetowy Public Relations dla MŚP

    13:57 31.08.2011

    ... z Internetu jako głównego pola zasięgu. Takie internetowe działania wizerunkowe nazywane są PR’em internetowym – w skrócie ePR-em. Co to takiego? Public Relations w ... właściwe przygotowanie strategii internetowego PR’u. Przedsiębiorca musi odpowiedzieć na wiele pytań by jego działania były przemyślane i dobrze dobrane. Dokładne przeanalizowanie ...

    Tematy: PR, e-PR, public relations, kreowanie wizerunku
  • Działania PR: media relations warte uwagi

    Działania PR: media relations warte uwagi

    11:45 25.06.2009

    ... je jedynie. Bardzo ważna jest również analiza dostępnych środków PR, które są wykorzystywane w ramach mediów zewnętrznych. Wśród najbardziej popularnych form komunikacji z ... przede wszystkim dla kadry kierowniczej i stanowią swoiste podsumowanie pewnego okresu działania organizacji lub też finalizują większe przedsięwzięcia. Najczęściej obejmują one ...

    Tematy: media relations, działania PR, współpraca z mediami, public relations
  • Kampanie PR: nie rezygnuj w kryzysie

    Kampanie PR: nie rezygnuj w kryzysie

    09:03 24.06.2009

    ... mediów z nadzieją na znacznie szerszą ekspozycję. Firmy podejmują działania z zakresu PR w następujących dziedzinach: stosunki z prasą (media relations) nadawanie rozgłosu produktowi ... momencie utraty dobrego wizerunku firmy. Co prawda między innymi po to są działania PR, aby w razie potrzeby ten wizerunek naprawić – ale patrząc realnie, nie da się ...

    Tematy: kampanie PR, skuteczny PR, działania PR, komunikacja marketingowa
  • Spółki notowane na GPW a działania PR

    Spółki notowane na GPW a działania PR

    00:50 10.03.2009

    ... inwestorów wyniosła 33,6%. (Badanie zostało przeprowadzone w listopadzie 2008 r. przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych). Podejmowane przez spółkę działania z zakresu PR polegają głównie na aktualizacji strony www, takie działania podejmuje aż 99% ankietowanych. Niewiele mniej – 90% zwraca uwagę na media relations. Dużą rolę w podejmowanych ...

    Tematy: public relations, wizerunek firmy, działania PR, kreowanie wizerunku
  • Rynek PR w Polsce: firmy w dobrej kondycji

    Rynek PR w Polsce: firmy w dobrej kondycji

    11:46 17.06.2008

    ... Marka Wejcherta Według raportu tradycyjne media relations, najbardziej kojarzone w społeczeństwie z PR, już dziś tracą na znaczeniu. Agencje PR przez ostatnie lata zaczęły ewoluować, a dokładniej rzecz ujmując – specjalizować się. Pole do działania jest naprawdę ogromne – PR usługowy, korporacyjny, finansowy (w tym relacje inwestorskie), e-PR, CSR ...

    Tematy: public relations, branża PR, działania PR, rynek PR w Polsce
  • Polskie firmy i zarządzanie kryzysowe

    Polskie firmy i zarządzanie kryzysowe

    00:34 23.05.2007

    Organizatorzy VI Kongresu Public Relations wraz z agencją ALERT MEDIA Communications opublikowali wyniki badania dotyczącego wizerunkowych sytuacji kryzysowych przeprowadzonego wśród największych polskich przedsiębiorstw. W badaniu wzięły udział 202 firmy z rankingu 500 największych polskich przedsiębiorstw dziennika Rzeczpospolita. Wśród badanych ...

    Tematy: zarządzanie kryzysowe, kryzys medialny, sytuacja kryzysowa, działania PR
  • e-Społeczności w działaniach PR

    e-Społeczności w działaniach PR

    00:06 09.04.2007

    ... do komunikacji zwrotnej, pozwalającym firmom zbierać opinie. Dobrym i mało kosztownym narzędziem PR i marketingowym (nawet w firmie dysponującej małym budżetem marketingowym), są działania prowadzone za pomocą internetu. Pierwszą, naturalną formą prowadzenia działań PR w Sieci jest wykorzystanie jej do bezpośrednich kontaktów z mediami (do ...

    Tematy: PR, public relations, kreowanie wizerunku, działania PR
  • Narzędzia PR w Internecie

    Narzędzia PR w Internecie

    13:49 06.02.2007

    ... na temat jej produktów, usług, stylu działania. Ponieważ oddziaływanie w tej warstwie jest o wiele bardziej subtelne, niż w tradycyjnym przekazie reklamowym, działania PR znacząco różnią się od reklamy. Przekaz PR musi się opierać na wiarygodnych, prawdziwych i weryfikowalnych informacjach. Przekaz PR powinien się również charakteryzować spójnością ...

    Tematy: PR, public relations, kreowanie wizerunku, działania PR
  • Sponsoring jako element komunikacji marki

    Sponsoring jako element komunikacji marki

    13:58 31.01.2007

    ... też z niedbałego prowadzenia współpracy zarówno przez sponsora, jak i przedstawicieli świata kultury. Kolejną trudnością może być, niestety, brak zrozumienia specyfiki działania partnera, jego ograniczeń i możliwości, a także celów i potrzeb. Współpraca Współpraca pomiędzy biznesem a kulturą czasem budzi wątpliwości. Zdaniem niektórych, odbiera ...

    Tematy: sponsoring, komunikacja marketingowa, komunikacja z klientami, wizerunek firmy
  • Public relations dla banku

    Public relations dla banku

    13:39 19.07.2006

    ... pojemniejsze, mogą odnosić się do różnych aspektów działania firmy i można je przełożyć na zróżnicowane działania PR. I tak wyniki ubiegłorocznych badań wskazują m.in., że francuskie banki najczęściej odwołują się do współodpowiedzialności, bliskości, odpowiedzialności itp. Produkty Działania PR to dla banku nie tylko budowanie jego reputacji ...

    Tematy: public relations, działania PR, rynek bankowy, marketing usług finansowych

poprzednia  

1 2



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: