działania PR - wiadomości i porady tematyczne
-
Internetowy Public Relations dla MŚP
13:57 31.08.2011
... z Internetu jako głównego pola zasięgu. Takie internetowe działania wizerunkowe nazywane są PR’em internetowym – w skrócie ePR-em. Co to takiego? Public Relations w ... właściwe przygotowanie strategii internetowego PR’u. Przedsiębiorca musi odpowiedzieć na wiele pytań by jego działania były przemyślane i dobrze dobrane. Dokładne przeanalizowanie ...
Tematy: PR, e-PR, public relations, kreowanie wizerunku -
Działania PR: media relations warte uwagi
11:45 25.06.2009
... je jedynie. Bardzo ważna jest również analiza dostępnych środków PR, które są wykorzystywane w ramach mediów zewnętrznych. Wśród najbardziej popularnych form komunikacji z ... przede wszystkim dla kadry kierowniczej i stanowią swoiste podsumowanie pewnego okresu działania organizacji lub też finalizują większe przedsięwzięcia. Najczęściej obejmują one ...
Tematy: media relations, działania PR, współpraca z mediami, public relations -
Kampanie PR: nie rezygnuj w kryzysie
09:03 24.06.2009
... mediów z nadzieją na znacznie szerszą ekspozycję. Firmy podejmują działania z zakresu PR w następujących dziedzinach: stosunki z prasą (media relations) nadawanie rozgłosu produktowi ... momencie utraty dobrego wizerunku firmy. Co prawda między innymi po to są działania PR, aby w razie potrzeby ten wizerunek naprawić – ale patrząc realnie, nie da się ...
Tematy: kampanie PR, skuteczny PR, działania PR, komunikacja marketingowa -
Spółki notowane na GPW a działania PR
00:50 10.03.2009
... inwestorów wyniosła 33,6%. (Badanie zostało przeprowadzone w listopadzie 2008 r. przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych). Podejmowane przez spółkę działania z zakresu PR polegają głównie na aktualizacji strony www, takie działania podejmuje aż 99% ankietowanych. Niewiele mniej – 90% zwraca uwagę na media relations. Dużą rolę w podejmowanych ...
Tematy: public relations, wizerunek firmy, działania PR, kreowanie wizerunku -
Rynek PR w Polsce: firmy w dobrej kondycji
11:46 17.06.2008
... Marka Wejcherta Według raportu tradycyjne media relations, najbardziej kojarzone w społeczeństwie z PR, już dziś tracą na znaczeniu. Agencje PR przez ostatnie lata zaczęły ewoluować, a dokładniej rzecz ujmując – specjalizować się. Pole do działania jest naprawdę ogromne – PR usługowy, korporacyjny, finansowy (w tym relacje inwestorskie), e-PR, CSR ...
Tematy: public relations, branża PR, działania PR, rynek PR w Polsce -
Polskie firmy i zarządzanie kryzysowe
00:34 23.05.2007
Organizatorzy VI Kongresu Public Relations wraz z agencją ALERT MEDIA Communications opublikowali wyniki badania dotyczącego wizerunkowych sytuacji kryzysowych przeprowadzonego wśród największych polskich przedsiębiorstw. W badaniu wzięły udział 202 firmy z rankingu 500 największych polskich przedsiębiorstw dziennika Rzeczpospolita. Wśród badanych ...
Tematy: zarządzanie kryzysowe, kryzys medialny, sytuacja kryzysowa, działania PR -
e-Społeczności w działaniach PR
00:06 09.04.2007
... do komunikacji zwrotnej, pozwalającym firmom zbierać opinie. Dobrym i mało kosztownym narzędziem PR i marketingowym (nawet w firmie dysponującej małym budżetem marketingowym), są działania prowadzone za pomocą internetu. Pierwszą, naturalną formą prowadzenia działań PR w Sieci jest wykorzystanie jej do bezpośrednich kontaktów z mediami (do ...
Tematy: PR, public relations, kreowanie wizerunku, działania PR -
Narzędzia PR w Internecie
13:49 06.02.2007
... na temat jej produktów, usług, stylu działania. Ponieważ oddziaływanie w tej warstwie jest o wiele bardziej subtelne, niż w tradycyjnym przekazie reklamowym, działania PR znacząco różnią się od reklamy. Przekaz PR musi się opierać na wiarygodnych, prawdziwych i weryfikowalnych informacjach. Przekaz PR powinien się również charakteryzować spójnością ...
Tematy: PR, public relations, kreowanie wizerunku, działania PR -
Sponsoring jako element komunikacji marki
13:58 31.01.2007
... też z niedbałego prowadzenia współpracy zarówno przez sponsora, jak i przedstawicieli świata kultury. Kolejną trudnością może być, niestety, brak zrozumienia specyfiki działania partnera, jego ograniczeń i możliwości, a także celów i potrzeb. Współpraca Współpraca pomiędzy biznesem a kulturą czasem budzi wątpliwości. Zdaniem niektórych, odbiera ...
Tematy: sponsoring, komunikacja marketingowa, komunikacja z klientami, wizerunek firmy -
Public relations dla banku
13:39 19.07.2006
... pojemniejsze, mogą odnosić się do różnych aspektów działania firmy i można je przełożyć na zróżnicowane działania PR. I tak wyniki ubiegłorocznych badań wskazują m.in., że francuskie banki najczęściej odwołują się do współodpowiedzialności, bliskości, odpowiedzialności itp. Produkty Działania PR to dla banku nie tylko budowanie jego reputacji ...
Tematy: public relations, działania PR, rynek bankowy, marketing usług finansowych
1 2
Podobne tematy:
- social media
- media społecznościowe
- spółki giełdowe
- działania marketingowe
- spółki notowane na GPW
- marketing
- Unia Europejska
- PR
- marka
- wizerunek firmy
- kryzys gospodarczy
- rynek bankowy
- public relations
- branża PR
- komunikacja w firmie
- komunikacja marketingowa
- firma w internecie
- kreowanie wizerunku
- kreowanie marki
- komunikacja wewnętrzna