e-marketing - wiadomości i porady tematyczne
-
5 grzechów głównych w e-marketingu
00:46 23.05.2015
Rynek polskiej reklamy internetowej w 2015 roku będzie wart 2,77 mld zł. Jednak nawet największy budżet reklamowy nie sprawi, że kampania okaże się skuteczna, jeśli firmy popełnią poważne błędy. Ich skutkiem może być utrata klientów. Jakich błędów unikać? Pozyskanie nowego klienta kosztuje 6 razy więcej niż utrzymanie stałego. Wiele firm popełnia ...
Tematy: reklama internetowa, e-marketing, marketing online, reklama w internecie -
Firma w Internecie to nie tylko strona www
10:15 13.02.2014
E-commerce to jeden z najszybciej rozwijających się rynków w Polsce. Rodzimy e-handel to także najprężniej ewoluujący tego typu rynek w Europie. Dzisiaj już każdy zdaje sobie sprawę z tego, że obecność w Internecie to konieczność. Nie wszyscy jednak mają świadomość, że taka obecność nie ogranicza się do najbardziej popularnej formy, jaką jest ...
Tematy: promocja w sieci, firma w internecie, e-marketing, marketing internetowy -
Małe firmy a e-marketing
11:41 18.11.2013
Własna strona www i jej pozycjonowanie w Google to najbardziej popularne metody promocji małych firm w internecie. Jednak przedsiębiorcy są wciąż mało świadomi innych, nowoczesnych narzędzi, które mogłyby im ułatwić prowadzenie i reklamę swojego biznesu - wynika z badania serwisu Firmy.net. W badaniu przeprowadzonym we wrześniu br. wzięło udział ...
Tematy: e-marketing, małe firmy, MSP, SEO -
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
14:04 25.09.2013
... eCode, redaktor prowadzący „Online Marketing Polska”. Wykładowca m.in. w SGH i w SWPS. Od 10 lat prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie marketingu interaktywnego. Książka „E-marketing w praktyce”, SamoSedno, 2013 r., to kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy ...
Tematy: e-marketing, marketing internetowy, reklama online, reklama w sieci -
E-mail marketing: jak zbierać adresy?
00:45 20.06.2013
Jeśli jesteś marketerem starającym się zbierać zgody klientów na przesyłanie informacji handlowych, na pewno znasz to wyzwanie. Wielu z nich traktuje takie regułki jak podpisanie cyrografu na swoją skrzynkę pocztową. Czy można pominąć zgodę? W latach 90. program II TVP nadawał serial edukujący Polaków w zakresie prawa podatkowego. Każdy z odcinków ...
Tematy: e-mail marketing, e-mailing, marketing internetowy, e-marketing -
Marketing cyfrowy nie trafia w potrzeby klientów
00:12 01.11.2012
Firma Adobe opublikowała rezultaty najnowszych badań, z których wynika, że marketing cyfrowy nie trafia w potrzeby klientów. Badanie Click Here: The State of Online Advertising zostało przeprowadzone w Stanach Zjednoczonych i miało formę wywiadów z reprezentatywną dla kraju próbą 1000 klientów oraz 250 specjalistów ds. marketingu. Wykazało ono, że ...
Tematy: strategia marketingowa, e-marketing, marketing internetowy, reklama internetowa -
E-mail marketing - jak pozyskać adresy?
13:37 10.07.2012
Jak namówić kogoś, aby udostępnił nam do celów marketingowych swój adres e-mail? Analizując wyniki raportu "MarketingSherpa 2012. E-mail Marketing Benchmark Report", poznajemy 10 najpopularniejszych metod zbierania adresów. Czytelników serii artykułów, które w ciągu ostatnich lat popełniłem na łamach „Marketingu w Praktyce”, na pewno nie muszę już ...
Tematy: e-mail marketing, e-mail, e-marketing, marketing -
Wpływ social media na email marketing
13:58 25.01.2012
18,3% marketerów zamieszcza w wysyłanych emailach przyciski szybkiego udostępniania na portalach społecznościowych, a wskaźnik kliknięć takich wiadomości jest wyższy średnio o 115% - wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse. Eksperci z GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych, ...
Tematy: działania marketingowe, e-mail marketing, e-marketing, marketing social media -
Zainwestuj w e-marketing
12:23 18.08.2011
... innowacyjne nie mają szansy trafić do ogólnej świadomości bez inwestycji w e-marketing. Marketing się zmienia, bo zmienia się świat komunikacji wokół nas. ... ? Jeśli nie z wewnątrz, to z zewnątrz firmy – na przykład z popularnych ostatnio szkoleń. E-marketing nie jest wiedzą tajemną i przy odrobinie chęci i inwestycji w odpowiednie szkolenie z ...
Tematy: marketing, marketing internetowy, e-marketing, Google -
E-mail marketing a lojalna baza danych
13:54 10.08.2011
E-mail marketing to nie spamowanie, a naszym największym aktywem jest baza danych, dlatego szanujmy ją, dbajmy i dopieszczajmy subskrybentów. Jeżeli tylko będziemy o tym pamiętać - skuteczność naszych kampanii może przewyższyć wszelkie oczekiwania. Zgodnie z badaniami Shop.org średni koszt wygenerowania zamówienia z e-mail marketingu wynosi 6,85 ...
Tematy: e-mail marketing, e-marketing, działania marketingowe, mailing