e-marketing - wiadomości i porady tematyczne
-
E-marketing coraz popularniejszy
00:20 25.12.2009
Prognozy na 2010 r. dla rynku reklamy internetowej w przeciwieństwie do reklamy w mediach tradycyjnych są wyjątkowo optymistyczne - uważa firma Artefakt. E-Mail marketing, obecność na serwisach społecznościowych i marketing w wyszukiwarkach to o trzy narzędzia marketingowe, na które postawią marketerzy w przyszłym roku. Jest to ogólnoświatowy ...
Tematy: strategia marketingowa, e-marketing, marketing internetowy, reklama internetowa -
Jak promować firmę w Internecie?
14:10 06.05.2009
Sieć stała się obecnie główną płaszczyzną działań marketingowych firm. Potwierdzają to statystyki pokazujące skuteczność sieci jako kanału komunikacji na linii klient - firma. Jak donosi Główny Urząd Statystyczny (www.stat.gov.pl), już ponad 50 % przedsiębiorstw posiada firmowy serwis WWW, a odsetek ten stale wzrasta. Opublikowane przez IAB Polska ...
Tematy: promocja w sieci, firma w internecie, e-marketing, marketing internetowy -
Relacje z klientem w e-biznesie
13:46 08.08.2006
Zdaniem niektórych, przedsięwzięcie e-biznesowe funkcjonuje w nowej gospodarce według zupełnie nowych reguł. Ale spotkać można również opinie przeciwstawne, że e-biznes poza wykorzystywaniem nowoczesnych technologii teleinformatycznych nie różni się niczym od przedsięwzięcia tradycyjnego. Kto ma rację? Czy i co nowego e-biznes wnosi w zakresie ...
Tematy: relacje z klientem, marketing internetowy, strategia marketingowa, e-marketing -
Skuteczna reklama w interncie
11:35 24.02.2006
Która z form reklamy w internecie pozwala na wzrost świadomości marki i produktu? Która tak wpływa na lojalność konsumentów, że zwiększa powracalność użytkowników na stronę www i relatywnie wydłuża spędzany na niej czas? Która wyraźnie wygrywa w tych sferach oddziaływania w porównaniu z innymi formami e-marketingu? To advergaming, czyli gry ...
Tematy: e-marketing, marketing internetowy, advergaming, gry reklamowe -
Testy i badania w e-marketingu
11:36 24.02.2005
Niemal każda firma wpisuje w swoją filozofię działania traktowanie klienta i jego potrzeb w sposób nadrzędny. Niestety, to słuszne założenie często nie ma przełożenia na praktykę. Aby się przekonać, że wbrew deklaracjom, to nie potrzeby klienta są brane przede wszystkim pod uwagę, wystarczy sprawdzić, ile strategii e-marketingowych czy serwisów ...
Tematy: e-marketing, badania marketingowe, testy