efektywna praca - wiadomości i porady tematyczne
-
Praca biurowa - 4 pochłaniacze czasu
01:20 06.09.2014
... , któremu mamy się poświęcić. Z chwilą gdy zostanie ono skutecznie rozwiązane – możemy przejść do następnych prac z listy. Dzięki wprowadzeniu priorytetowości, nasza praca stanie się wydajniejsza i bardziej satysfakcjonująca. "Pilne" e-maile Odświeżanie co chwila skrzynki odbiorczej potrafi zabrać wiele cennego czasu podczas całego dnia ...
Tematy: efektywna praca, organizacja pracy, efektywna organizacja pracy, wydajność w pracy -
Efektywna organizacja pracy własnej
13:41 29.09.2010
... czynności do innej, rozpraszaniem się i przemęczeniem. Zarządzanie sobą jest ukierunkowywaniem siebie na wyniki w oparciu o podsianą wiedzę, możliwości i założone cele. Efektywna organizacja pracy własnej wiąże się z umiejętnym wykorzystywaniem możliwości czasowych. Przystępując do pracy mamy pełną dowolność w wyborze stylu działania. Należy jednak ...
Tematy: organizacja pracy, efektywna praca, wydajność pracy, produktywność pracowników -
Jak zwiększyć swoją produktywność w pracy?
10:11 19.11.2009
W życiu niektórych ludzi jeden kryzys goni kolejny: stale spóźniają się na umówione spotkania, zapominają o różnych sprawach i nigdy nie są osiągalni, gdy ich potrzebujemy. Istnieje też kategoria ludzi lepiej zorganizowanych - zarówno w domu, jak i w pracy. Mają mnóstwo obowiązków, z których zresztą świetnie się wywiązują, a mimo to zawsze znajdą ...
Tematy: produktywność w pracy, zarządzanie czasem, organizacja pracy, efektywna praca -
Efektywna praca w biurze - podstawy
14:09 03.06.2009
Jesteśmy zaprogramowani na jak najbardziej wydajne wykorzystywanie każdej wolnej chwili i dlatego nie wiemy, co ze sobą zrobić, gdy mamy chwilę wolnego czasu. Przez to sami siebie zamęczamy. Staramy się pracować dłużej i ciężej, w rezultacie doświadczamy uczucia wypalenia, depresji oraz choroby. Wszyscy mamy 24 godziny w ciągu doby - ani mniej, ...
Tematy: organizacja pracy, efektywna praca, warunki pracy, praca biurowa -
Efektywne zarządzanie czasem a szkolenia
12:12 14.04.2008
... , jednym z częściej wybieranych sposobów na osiąganie takich rezultatów jest praca nad doskonaleniem zarządzania czasem. Służyć temu mają szkolenia z zarządzania czasem ... tą drogą można odnaleźć jedną, dwie kluczowe płaszczyzny, czy obszary, w których praca, jeżeli skoncentrujemy wysiłek przyniesie spektakularne zmiany. Które obszary są kluczowe? U ...
Tematy: organizacja pracy, zarządzanie czasem, efektywna praca, produktywność pracowników -
Zarządzanie czasem - dlaczego szkolenia nie działają?
13:38 07.04.2008
"Lepiej zarządzając czasem możemy tylko zyskać" to dość popularne stwierdzenie o korzyściach płynących z lepszej kontroli czasu, jako jedynych efektach lepszego zarządzania czasem. Jest jednak nieprawdziwe. Większa wydajność, większe zyski, większa oszczędność, same plusy ale czy na pewno? Czy skuteczniejsze zarządzanie czasem przynosi tylko zyski ...
Tematy: organizacja pracy, zarządzanie czasem, efektywna praca, produktywność pracowników -
Przywództwo a cele efektywnej firmy
12:59 06.08.2007
... cel, do którego powinna dążyć firma. Jeśli mierzy się tylko w kierunku jednego z nich, pudłuje się i nie można osiągnąć satysfakcjonujących wyników. Efektywna organizacja trafia w dziesiątkę za każdym razem. Dlatego efektywną organizacją nazywamy przedsiębiorstwo, które w długim okresie osiąga systematycznie znakomite wyniki przy jednoczesnym ...
Tematy: efektywna praca, organizacja pracy, motywowanie pracowników, lojalność klientów -
Efektywna praca
00:04 26.09.2004
... temu projektowi kwadrans aż do zakończenia pracy. 3. Wymyśl sobie jakąś zachętę i obiecaj nagrodę za terminowe wykonanie zadania. 4. Uświadom sobie, że praca nie musi być wykonana perfekcyjnie. Jakiekolwiek działanie jest lepsze od zaniechania. Nawet jeśli uda Ci się wykonać tylko część zadania ...
Tematy: efektywna praca, organizacja pracy, zarządzanie czasem
Podobne tematy:
- zarządzanie firmą
- motywowanie pracowników
- warunki pracy
- zarządzanie personelem
- wydajność pracy
- organizacja pracy
- lojalność klientów
- zarządzanie
- przywództwo
- zarządzanie czasem
- praca biurowa
- produktywność pracowników
- produktywność w pracy
- efektywna organizacja pracy
- marnowanie czasu w pracy
- wydajność w pracy
- organizacja pracy własnej
- styl pracy