efektywność działań marketingowych - wiadomości i porady tematyczne
-
Kreatywna kreacja, czyli budowanie marki
13:50 30.04.2019
... klienci oceniają produkt, czy będą go kupowali gdy pojawi się na rynku, co należy zmienić, dodać, poprawić w produkcie, żeby zwiększyć efektywność działań promocyjnych, ile kosztuje pozyskanie nowego klienta, które kanały promocyjne są najlepiej dopasowane do grupy docelowej, i który przekaz promocyjny jest najbardziej ...
Tematy: marki, marka, budowanie świadomości marki, kreowanie marki -
Budowanie lojalności klientów to podstawa
00:16 12.12.2011
... przyznaje, że nie są dostatecznie przygotowani, aby przedstawić dane dotyczące zwrotu z inwestycji. Jeśli dyrektorzy marketingu mają ponosić odpowiedzialność za finansową efektywność inwestycji w marketing, muszą mieć realny wpływ na tzw. „cztery P”: promocję, produkty, dystrybucję i cenę. W rzeczywistości, jak pokazuje badanie IBM, mają wpływ ...
Tematy: marketing, lojalność klientów, strategia marketingowa, działania marketingowe -
Zarządzanie klientami - wskaźnik CLV
13:17 05.11.2010
... ABC Sportswear powinna uznać, że klient 1 będzie lepszym celem lokowania środków marketingowych niż klient 2. Analiza wskaźnikiem SOW Wskaźnik SOW (share of wallet, udział w ... jest przewidzenie jego zachowań w przyszłości i uwzględnienie tych przewidywań w projektowaniu strategii marketingowych. Takie wskaźniki jak RFM, PCV czy SOW, oceniają ...
Tematy: wskaźnik CLV, wskaźnik SOW, zarządzanie klientami, akcje promocyjne -
Kreatywność w marketingu
11:01 28.09.2009
... lepszy bo lektura zaczynała się od win szlachetnych, a w drugiej uważano, że serwowana jest jakaś powiedzielibyśmy „taniocha”. Jak często cenniki w ofertach marketingowych kreowane są od cen najniższych do najwyższych? Czy wtedy nabywcy czują się zachęceni do zakupu najdroższego produktu, czy uważają go ...
Tematy: komunikacja marketingowa, marketing, strategia marketingowa, marketing i sprzedaż -
Pokolenie Y a tradycyjna reklama
14:01 02.06.2009
... obiecuje, zaangażujmy się w życie lokalnych społeczności, niech staną się naszymi adwokatami, niech dzielą się swoimi przeżyciami i doświadczeniami, których doświadczyli podczas działań eventowych, ambientów, lesz mobbów. Zaprośmy ich do testowania naszych produktów. Ten naturalny „word of mouth” może zdziałać znacznie więcej niż ...
Tematy: pokolenie Y, reklama, tradycyjna reklama, efektywność działań marketingowych -
Kiedy marketing mobilny jest efektywny?
10:40 31.03.2006
... komunikacji są odpowiednie? Czy przekaz dotrze do wybranej grupy docelowej? I wreszcie - czy podjęte działania przyniosą spodziewane rezultaty i korzyści? Efektywność działań marketingowych, a w szczególności ich dochodowość, z pewnością spędzają sen z powiek każdego szefa marketingu. Kiedy zapada decyzja o prowadzeniu kampanii dla danej marki ...
Tematy: marketing mobilny, akcje marketingowe, akcje sms-owe, kampanie reklamowe
Podobne tematy:
- reklama
- marki
- działania marketingowe
- marketing
- pokolenie Y
- marka
- strategia marketingowa
- skuteczność reklamy
- lojalność klientów
- promocja marki
- komunikacja marketingowa
- marketing mobilny
- budowanie marki
- kreowanie marki
- kampanie reklamowe
- budowanie świadomości marki
- akcje promocyjne
- marketing i sprzedaż
- akcje marketingowe
- akcje sms-owe