fałszywe kliknięcia - wiadomości i porady tematyczne
-
IAB opracuje standardy pay per click
00:27 11.08.2006
... systemów reklamowych w wyszukiwarkach Google, Yahoo oraz Microsoft. Jednakże, firmy internetowe były zasypywane pytaniami reklamodawców, którzy są zaniepokojeni tym, że niektóre kliknięcia są fałszywe i obliczone tylko na to, żeby przyniosły zapłatę. Zlecone przez sąd badanie systemu mierzenia kliknięć Google wykazało w ostatnim miesiącu, że ...
Tematy: reklama w wyszukiwarkach, pay per click, click fraud, fałszywe kliknięcia -
Reklama w wyszukiwarkach podatna na oszustwa
12:33 25.07.2006
... ślad oszustwa” – powiedział prezes Google Eric Schmidt. Zasadniczym problemem reklamy "pay-per-click" , który opiera się na niemożliwości oszacowania prawdziwości każdego pojedynczego kliknięcia, jest pogłębiona przez Google niemożność szczegółowego wyjaśnienia dlaczego obciążyło reklamodawców za jedne reklamy, a za inne nie, ponieważ w ten sposób ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w wyszukiwarkach, pay per click, click fraud -
Internetowe oszustwa w pay-per-click
13:47 09.07.2006
... usługi wyszukiwania twierdzą, że ten wskaźnik jest znacznie niższy i że jest pod kontrolą. Według Outsell fałszywe kliknięcia osiągnęły wartość 1,3 miliarda dolarów, z czego 800 milionów dolarów zostało wydanych na fałszywe kliknięcia przez reklamodawców, a 500 milionów dolarów to pieniądze, których reklamodawcy już nie wydadzą na reklamę ...
Tematy: click fraud, pay per click, rynek reklamy internetowej, rynek reklamy online -
Mniej oszukańczych kliknięć
00:04 27.04.2006
... i rozrywka - stwierdził Click Forensics. Oszukańcze kliknięcia pojawiały się w dwóch znaczących formach: konkurencji i sieci. Ten pierwszy sposób ma miejsce kiedy konkurent klika na reklamę firmową, żeby podnieść koszt ogłoszenia, a ten drugi – kiedy osoby trzecie produkują fałszywe kliknięcia, żeby zdobyć więcej pieniędzy od wyszukiwarki.
Tematy: wyszukiwanie, wyszukiwanie reklam, fałszywe kliknięcia, reklama w internecie