rynek reklamy internetowej - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama internetowa w Polsce III kw. 2012
09:03 30.11.2012
Najpopularniejszym formatem reklamowym w polskiej sieci pozostaje niezmiennie Double Billboard, ale reklamodawcy coraz częściej stawiają na bardziej angażujące rozwiązania. W top3 branż emitujących najwięcej reklam w sieci są: telekomunikacja, higiena i pielęgnacja oraz finanse, ubezpieczenia i maklerstwo – wynika z raportu gemiusAdMonitor za III ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Reklama internetowa w Polsce II kw. 2012
12:30 20.07.2012
... na odbiorców, reklamodawcy nadal stawiają na klasyczne formy reklamy. W II kwartale 2012 roku najczęściej stosowanymi formatami kreacji – we wszystkich zrealizowanych w ... pierwszych trzech miesięcy bieżącego roku. Odsetek kampanii wykorzystujących tę formę reklamy wyniósł 22,44%. Informacje o badaniu gemiusAdMonitor to cykliczny raport przygotowywany ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Reklama internetowa w Europie Śr.-Wsch. II poł. 2011
00:11 11.06.2012
... wyjątkiem Republiki Czeskiej). Pre-roll jest drugą najczęściej stosowaną formą reklamy w Polsce. W Bułgarii natomiast – w kraju, gdzie generuje on najwięcej kliknięć – nie uzyskał jeszcze tak silnej pozycji. Do innych, najskuteczniejszych formatów reklamy internetowej w badanych przez Gemius krajach Europy Środkowo-Wschodniej zaliczyć można: Video ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Reklama internetowa w Polsce IV kw. 2011
11:38 08.02.2012
... kliknęło w nią. Wskaźnik ten pozwala lepiej rozpoznać preferencje odbiorcy reklamy i jego zainteresowanie określoną tematyką. Najwyższe wartości tego wskaźnika odnotowano w branżach: ... znalazły się również statystyki dotyczące reklamy mailingowej. W trzech ostatnich miesiącach 2011 r. wskaźnik CTR dla tej formy reklamy wyniósł 16,74 proc. i o ile w ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Reklama internetowa w Polsce III kw. 2011
09:40 26.10.2011
... gemiusDirectEffect i dostarcza szczegółowych informacji na temat najbardziej popularnych formatów reklamy w podziale na branże. Podział kampanii według branż Według raportu gemiusAdMonitor ... (1,75 proc.) oraz Toplayer (1,67 proc.). Powyższe wyniki wskazują na wysoką efektywność reklamy wideo. Warto zauważyć, że w III kwartale 2011 r. w stosunku do ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Reklama internetowa w Polsce XII 2009
13:40 19.03.2010
... kolei największa liczba wyświetlanych kreacji reklamowych należy do podmiotów reprezentujących branżę telekomunikacyjną oraz finansową. Oto wnioski płynące z grudniowego raportu o rynku reklamy internetowej w Polsce, przygotowanego przez firmę badawczą Gemius SA. gemiusAdMonitor to nowy projekt Gemius SA, który opiera się na wtórnej analizie danych ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Wydatki na marketing w wyszukiwarkach rosną
14:01 26.03.2009
... rynek, warty w 2008 r. ok. 190 mln zł powinien wzrosnąć w 2009 r. o kolejne 50%. Mimo zapowiadanych przez firmy cięć budżetów reklamowych, agencje zajmujące się tą działalnością mają się dobrze - poinformowała firma Artefakt. Internauci także chętnie korzystają z takiej formy reklamy ... kampanii, w porównaniu do reklamy telewizyjnej czy prasowej. " ...
Tematy: Search Engine Marketing, marketing internetowy, reklama w wyszukiwarkach, rynek reklamy internetowej -
Reklama kontekstowa lepsza niż bannerowa?
12:28 25.01.2009
... - nawet najmniejszym firmom, nie dysponującym dużymi budżetami. Jaką zatem formę reklamy internetowej warto wybrać by skutecznie promować swoje produkty czy usługi? Zdaniem ekspertów niestety minęły już czasy, kiedy wystarczyło w widocznym miejscu strony internetowej wykupić baner reklamowy, by w efekcie liczyć dziesiątki przekserowań do swojego ...
Tematy: skuteczność reklamy internetowej, reklama online, rynek reklamy internetowej, reklama internetowa -
Reklamy w sieci popularniejsze niż w TV?
01:19 01.05.2008
... przygotowanych przez ekspertów Internet Advertising Bureau wynika, że udział internetu w rynku reklamy wzrósł z 11,4 proc. w 2006 r. do 15,3 proc., w roku ubiegłym ustępując jedynie ... tradycyjne nośniki na najbardziej rozwiniętym, wartym 5,6 mld dol rynku reklamy internetowej. - Wzrost 38 proc. z 2 mld funtów do 2,8 mld jest naprawdę imponujący ...
Tematy: reklama online, reklama w sieci, reklama w tv, rynek reklamy internetowej -
UOKiK: MIH Internet przejmie Tradus
01:07 20.02.2008
Prezes UOKiK Marek Niechciał wydał zgodę na przejęcie przez MIH Internet kontroli nad spółką Tradus. Oba przedsiębiorstwa działają w branży reklamy internetowej. Postępowanie zostało wszczęte w grudniu 2007 roku na wniosek MIH Internet – nowo utworzonej spółki należącej do Grupy Naspers, która w 2007 roku ...
Tematy: reklama internetowa, MIH Internet, Tradus, rynek reklamy internetowej
Podobne tematy:
- rynek pracy
- e-commerce
- reklama
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- badania internetu
- Microsoft
- rynek reklamy
- dostęp do internetu
- reklama w internecie
- marketing i reklama
- marketing internetowy
- reklama telewizyjna
- reklama w sieci
- SEO
- e-reklama
- rynek reklamy online
- sprzedaż online