eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama w sieci

reklama w sieci - wiadomości i porady tematyczne

  • Rynek reklamy wideo napędzony sportem

    Rynek reklamy wideo napędzony sportem

    09:22 18.11.2024

    Pojawiły się najnowsze doniesienia Publicis Groupe odnośnie rynku reklamy wideo. Okazuje się, że pierwsze trzy kwartały bieżącego roku przyniosły dość istotny, bo ponad 11-procentowy wzrost wydatków na kreacje wideo w telewizji i internecie. Opracowanie rzuca również światło na statystyki dotyczące oglądalności TV oraz udział poszczególnych form ...

    Tematy: marketing i reklama, telewizja, media, reklama
  • Rynek reklamy przegania polską gospodarkę

    Rynek reklamy przegania polską gospodarkę

    10:10 02.09.2024

    ... od stycznia do czerwca 2024 r. wzrosły inwestycje reklamowe we wszystkich mediach z wyjątkiem prasy. Najszybciej rosła reklama zewnętrzna – o ponad dwadzieścia procent r/r oraz kino – niecałe dwadzieścia procent. Reklama wideo, obejmująca od poprzedniej edycji Raportu prócz telewizji także wideo online, wzrosła o 11,2%. Przychody reklamowe ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna
  • Rynek reklamy wideo wzrósł o 11,2%

    Rynek reklamy wideo wzrósł o 11,2%

    10:42 12.08.2024

    Pojawiła się najnowsza analiza Publicis Groupe, a w niej doniesienia dotyczące sytuacji rynku reklamy wideo w I półroczu bieżącego roku. Wartość rynku osiągnęła poziom 3,27 miliarda zł, co oznacza wzrost na poziomie 11,2%. Nie jest zaskoczeniem, że przemożny wpływ na dynamikę inwestycji w badanym okresie wywarły Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. ...

    Tematy: marketing i reklama, telewizja, media, reklama
  • Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo

    Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo

    11:00 04.06.2024

    ... wzrost w pierwszym kwartale 2024 r. w wysokości 4,5 proc. Ponad 90 proc. tego segmentu online stanowi reklama display, której wzrost oszacowaliśmy na 4,3 proc. Motorem wzrostu dla tej formy reklamy pozostają sieci społecznościowe META. Radio cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem reklamodawców. Dzięki rosnącemu popytowi inwestycje reklamowe w to ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online
  • Rynek reklamy wideo wzrósł w I kwartale 2024 r. o 13,3%

    Rynek reklamy wideo wzrósł w I kwartale 2024 r. o 13,3%

    12:33 21.05.2024

    ... wzrósł w pierwszym kwartale 2024 r. o 13,3%, a jego wartość wynosiła 1 mld 552,1 mln - wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy Publicis Groupe. Nowa kategoria - reklama wideo - obejmuje telewizję i wideo online. Publicis Groupe wprowadza nową kategorię „wideo”, która obejmuje zarówno telewizję, jak i wideo online, ponieważ stosowany ...

    Tematy: marketing i reklama, telewizja, media, reklama
  • Reklama online pobiła nowy rekord

    Reklama online pobiła nowy rekord

    10:45 10.05.2024

    ... , że jego ogólny obraz nie ulega istotnym zmianom. Dominuje reklama graficzna (obejmująca statyczny display oraz wideo) pozyskująca 44% udziału. Jej dynamika ... ), Dentsu Aegis, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GK Digitree Group, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku

    Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku

    00:50 25.02.2024

    ... internetu w rynku reklamy wzrósł do 44,2%, a różnica między udziałem internetu a telewizji wyniosła 5,3 punktów procentowych. Najszybciej rosła reklama video – o 20,4%, wolniej w wyszukiwarkach – o 11,2%, a reklama display odnotowała natomiast niewielki wzrost, o 0,6%. W okresie od stycznia do grudnia 2023 r. 66% adkontaktów wygenerowanych przez ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna
  • Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.

    Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.

    08:50 27.11.2023

    ... w rynku reklamy wzrósł do 44,8%, a różnica między udziałem internetu a telewizji wyniosła 6 punktów procentowych. Najszybciej rosła reklama video – o 20,1%, wolniej w wyszukiwarkach – o 11,4%, a reklama display odnotowała natomiast niewielki spadek dynamiki o 0,4%. W okresie od stycznia do września 2023 65% adkontaktów wygenerowanych przez reklamę ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online
  • Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość

    Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość

    08:31 28.08.2023

    ... roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych ... utrzymała się powyżej 5 punktów procentowych. Najszybciej rosła reklama video – o 20,1%, wolniej w wyszukiwarkach – o 11,4%, w reklama display odnotowała natomiast niewielki spadek ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online
  • Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość

    Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość

    09:35 25.05.2023

    ... Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych ... Reklama telewizyjna również zanotowała wzrost o 4 proc., pomimo spadającej oglądalności. Reklama radiowa zwiększyła się o 8,2 proc., reklama zewnętrzna o 5,6 proc., natomiast reklama prasowa ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online

 

1 2 ... 8

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: