rynek reklamy internetowej - wiadomości i porady tematyczne
-
Starlink: rynek reklamowy I-VI 2007
00:22 16.08.2007
... r. szacowana wartość netto rynku reklamowego wyniosła 3 miliardy 130 milionów złotych - wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink. W takim samym okresie ub.r. rynek reklamowy był przez Starlink wyceniany na 2,8 miliarda zł. Estymacje Starlinka opierają się m.in. na danych firmy Export Monitor, która rozpoczęła ...
Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, rynek reklamy internetowej, reklama telewizyjna -
110 mln zł na reklamę w wyszukiwarkach
00:06 09.08.2007
... reklamy internetowej w Polsce. Z szacunków przygotowanych przez ekspertów IAB Polska wynika, że w 2006 wydatki na SEM wyniosły 60 mln złotych czyli 22% wszystkich wydatków na reklamę w sieci. Prognozy ekspertów zakładają, że w roku 2007 wydatki na SEM wzrosną o 83% i sięgną 110 mln złotych, a w 2008 rynek ... na tę formę reklamy. Szacuje się, że w ...
Tematy: reklama w wyszukiwarkach, reklama internetowa, rynek reklamy internetowej, reklama w internecie -
Rynek reklamy w Europie rozwija się
11:32 05.07.2007
... dla całego świata wyniesie 5,5 proc., poniżej tej średniej będzie rósł rynek między innymi w: USA - 3,3 proc., całej Ameryce Północnej - 3,5 proc. i Europie ... 6,4 proc. Sieć domów mediowych ZenithOptimedia podniosła również prognozy dla rozwoju reklamy internetowej. W poprzednich raportach szacowano, że udział Internetu w globalnym rynku reklamowym ...
Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, rynek reklamy internetowej -
IAB: reklama online w USA bije rekordy
00:20 27.05.2007
... 2005 r. Kategoriami, które generują największy zysk jest reklama konsumencka (stanowiła 52 proc. całkowitych dochodów z reklamy internetowej), reklama usług finansowych (16 proc.) i reklama sprzętu komputerowego (10 proc.). Zysk z reklamy online stanowił ok. 5,9 proc. całkowitego zysku z reklam w USA w 2006 r. Tymczasem rok wcześniej stanowił ok ...
Tematy: rynek reklamy internetowej, wydatki na reklamę, reklama internetowa -
Starlink: rynek reklamowy I-III 2007
01:10 17.05.2007
... nie kształtuje się zbyt pozytywnie. W medium tym na nowo rozpoczęła się wojna rabatowa. Tak jak dotychczas dużą część napływających na rynek pieniędzy przejmuje telewizja. Budżety z radia i dzienników odpływają ponadto do internetu - dodaje Chełmecki. Najwięcej na reklamę wydały branże: środki czystości (+20 ...
Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, rynek reklamy internetowej, reklama telewizyjna -
Europejczycy ignorują reklamy internetowe
00:28 16.05.2007
... proc. Badania ADTECH wskazują, że użytkownicy najczęściej klikają na reklamy wideo (przeciętny CTR - 4,6 proc.) oraz reklamy typu pop-up i layer (CTR - 0,6 proc.). Internauci częściej ... Dirk Freytag, CEO ADTECH. - Potrzebne są nowe formaty, takie jak reklamy wideo, które przyciągną uwagę użytkowników i wygenerują kliknięcia. W ramach badania ADTECH ...
Tematy: reklamy internetowe, reklama online, reklama w internecie, rynek reklamy internetowej -
Internet w Polsce i na świecie 2006
00:03 04.05.2007
... na Internet średnio ponad godzinę dziennie. Reklama online Wartość polskiego rynku reklamy online w 2006 roku wyniosła 215 mln zł (nie wliczając barterów). ... internautów, co w listopadzie 2006 przełożyło się na 11 mln użytkowników. Rynek handlu elektronicznego Według badania Gemius, odsetek internautów, którzy kiedykolwiek dokonali zakupów w ...
Tematy: Internet w Polsce, liczba internautów, badania internetu, rynek przeglądarek internetowych -
Rynek reklamowy 2006
13:19 07.02.2007
... wpływ dwie zasadnicze kwestie: podwyżki cen reklam w telewizji oraz rosnąca konkurencja w sektorze telekomunikacja. Spodziewamy się również utrzymania wysokiej dynamiki rynku reklamy internetowej - komentuje Tomasz Chełmecki.
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, rynek reklamy internetowej, reklama kinowa -
Boom na rynku reklamy internetowej
00:24 15.01.2007
... pracownicy domów mediowych optymistycznie spoglądają na rynek europejski, a reklamodawcy zacierają ręce. - Bo w internecie dzieje się wszystko co najważniejsze - ... pieniądze, które "przechodzą" przez sieć. Dlatego tempo wzrostu wydatków na reklamy online prawdopodobnie będzie jeszcze wyższe, zwłaszcza w Europie - komentuje A. Smith, futures ...
Tematy: rynek reklamy internetowej, rynek reklamy online, wydatki na reklamę internetową -
Obiecujące perspektywy dla reklamy
00:31 11.12.2006
... jest Universal McCann, który zapowiada 4,8 proc. wzrost wydatków na reklamę w Stanach Zjednoczonych. ZenithOptimedia przepowiada 4,1 proc. wzrost, natomiast GrupMm szacuje rozwój reklamy na rynku amerykańskim na 2 proc. W prognozach globalnych agencje były zgodne, różnice w ich szacunkach sięgały zaledwie 0,1 proc. Analityk Merrill Lynch, Lauren ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, outdoor, reklama telewizyjna
Podobne tematy:
- rynek pracy
- e-commerce
- reklama
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- badania internetu
- Microsoft
- rynek reklamy
- dostęp do internetu
- reklama w internecie
- marketing i reklama
- marketing internetowy
- reklama telewizyjna
- reklama w sieci
- SEO
- e-reklama
- rynek reklamy online
- sprzedaż online