reklamy w internecie - wiadomości i porady tematyczne
-
Jak blokowanie reklam wpływa na komunikację marketingową?
10:16 22.03.2024
... jest dominującym powodem instalacji blokera reklam? Skala zjawiska blokowania reklam w Polsce Osiem lat temu udział użytkowników sieci stosujących oprogramowanie blokujące reklamy wzrastał o kilka punktów procentowych rocznie. Ostatnie badanie IAB Polska pokazuje, że odsetek dorosłych internautów stosujących adblocki w 2023 roku wyniósł 45 ...
Tematy: blokowanie reklam, AdBlock, blokada reklam, jak wyłączyć reklamy -
Google udostępnia Moje Centrum Reklam
10:41 21.10.2022
... Reklam to udostępnione właśnie przez Google nowe narzędzie do personalizacji wyświetlanych reklam. Dzięki niemu będzie można łatwiej i szybciej decydować, jakie reklamy będą wyświetlane w wyszukiwarce Google, na YouTube oraz w karcie Discover. Moje Centrum Reklam zapewnia większą kontrolę nad reklamami w witrynach i aplikacjach Google ...
Tematy: Moje Centrum Reklam, Google, wyszukiwarka Google, YouTube -
Blokowanie reklam. Czy można z nim wygrać?
09:49 21.05.2018
... firm specjalizujących się w blokowaniu reklam oferuje wydawcom alternatywne rozwiązanie problemu adblocków, a mianowicie opłatę manipulacyjną. Wystarczy uiścić określoną kwotę na koncie, a reklamy będą znów wyświetlane. Zdecydowana większość wydawców podchodzi do tego sceptycznie i nie decyduje się na takie rozwiązanie. Zmiana podejścia – z roku na ...
Tematy: skuteczna reklama, reklamy w internecie, blokada reklam, blokowanie reklam -
Adblock precz! Najbardziej kreatywne strategie walki z blokowaniem rekam
00:20 13.05.2017
... : z oprogramowania blokującego reklamy korzysta u nas około 7 mln internautów. Zatrzymują oni niemal co drugą (42 proc.) odsłonę reklamy internetowej, pozbawiając wydawców ich ... zamierzamy blokować strony głównej. – To niczego nie rozwiązuje. Przecież w Internecie prawie każda informacja jest dostępna z kilku źródeł – skwitował. Paweł Stremski, ...
Tematy: skuteczna reklama, reklamy w internecie, blokada reklam, blokowanie reklam -
Blokowanie reklam: Polska liderem. Blokujemy najczęściej na świecie
17:33 12.08.2016
... żadnym spośród pozostałych 62 państw analizowanych w raporcie, reklamy nie są tak często blokowane. W Polsce reklamy internetowe blokuje nawet 7 mln użytkowników. Wbrew pozorom, na ... nas metodologii badanie pokazuje zatem rzeczywistą skalę zjawiska blokowania reklam w Internecie, która jest daleko bardziej posunięta, niż skupianie się wyłącznie na ...
Tematy: skuteczna reklama, reklamy w internecie, blokada reklam, blokowanie reklam -
Reklama online? Polacy mówią "stop"
00:30 25.06.2016
... deklaracje użytkowników, które same w sobie są problematyczne. Internauci mogą np. nie wiedzieć, że korzystają z wtyczek blokujących bądź pobrali oprogramowanie blokujące reklamy jakiś czas temu, ale realnie już z niego nie korzystają. Wykorzystując w naszej metodyce analizę Big Data jesteśmy w stanie zobrazować faktyczną i aktualną ...
Tematy: blokowanie reklam, AdBlock, blokada reklam, jak wyłączyć reklamy -
Blokowanie reklam: Polacy dobrze wiedzą, jak to robić
12:53 05.05.2016
... 37 proc. polskich internautów. Bardziej oporni na reklamy są jedynie Grecy. Zjawisko blokowania reklam w internecie to już chleb powszedni - jest zakrojone na ... reklamy digitalowej. Tym bardziej, że wykrycie AdBlocka nie zawsze wymaga użycia plików cookies. Brytyjski oddział IAB postanowił sprawdzić, jakie są powody blokowania reklam w Internecie ...
Tematy: blokowanie reklam, AdBlock, blokada reklam, jak wyłączyć reklamy -
Reklama w internecie - irytująca i skuteczna
00:04 24.08.2006
... polskich użytkowników sieci do reklam emitowanych w internecie, co trzeci internauta uważa, że są one skuteczne, a 14 proc. przyznaje, że reklamy przekonują ich do zakupu reklamowanego produktu lub usługi. Opinie internautów na temat reklamy W ocenie polskich internautów reklamy w internecie są przede wszystkim irytujące (69 proc.) oraz ...
Tematy: reklamy w internecie, reklama w internecie, rynek reklamy internetowej, reklama internetowa -
Mniej oszukańczych kliknięć
00:04 27.04.2006
... fraud) w branży wyszukiwania reklam wynosi około 14 proc., znacznie mniej niż spodziewane 20-35 proc. Fałszywe kliknięcia, które sztucznie zawyżają koszt reklamy w sieci, wystąpiły na poziomie niższym od oczekiwanego przez reklamodawców, stwierdziła firma monitorująca. Średni współczynnik oszukańczych kliknięć w branży wyszukiwania reklam wynosi ...
Tematy: wyszukiwanie, wyszukiwanie reklam, fałszywe kliknięcia, reklama w internecie
Podobne tematy:
- reklama
- reklama internetowa
- reklama online
- reklama w internecie
- skuteczna reklama
- YouTube
- skuteczność reklamy
- reklamy
- komunikacja marketingowa
- wyszukiwarka Google
- blokowanie reklam
- wyszukiwanie
- rynek reklamy internetowej
- blokada reklam
- linki sponsorowane
- reklama w wyszukiwarkach
- AdBlock
- bloker reklam
- jak wyłączyć reklamy