eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklamy w internecie

reklamy w internecie - wiadomości i porady tematyczne

  • Jak blokowanie reklam wpływa na komunikację marketingową?

    Jak blokowanie reklam wpływa na komunikację marketingową?

    10:16 22.03.2024

    ... jest dominującym powodem instalacji blokera reklam? Skala zjawiska blokowania reklam w Polsce Osiem lat temu udział użytkowników sieci stosujących oprogramowanie blokujące reklamy wzrastał o kilka punktów procentowych rocznie. Ostatnie badanie IAB Polska pokazuje, że odsetek dorosłych internautów stosujących adblocki w 2023 roku wyniósł 45 ...

    Tematy: blokowanie reklam, AdBlock, blokada reklam, jak wyłączyć reklamy
  • Google udostępnia Moje Centrum Reklam

    Google udostępnia Moje Centrum Reklam

    10:41 21.10.2022

    ... Reklam to udostępnione właśnie przez Google nowe narzędzie do personalizacji wyświetlanych reklam. Dzięki niemu będzie można łatwiej i szybciej decydować, jakie reklamy będą wyświetlane w wyszukiwarce Google, na YouTube oraz w karcie Discover. Moje Centrum Reklam zapewnia większą kontrolę nad reklamami w witrynach i aplikacjach Google ...

    Tematy: Moje Centrum Reklam, Google, wyszukiwarka Google, YouTube
  • Blokowanie reklam. Czy można z nim wygrać?

    Blokowanie reklam. Czy można z nim wygrać?

    09:49 21.05.2018

    ... firm specjalizujących się w blokowaniu reklam oferuje wydawcom alternatywne rozwiązanie problemu adblocków, a mianowicie opłatę manipulacyjną. Wystarczy uiścić określoną kwotę na koncie, a reklamy będą znów wyświetlane. Zdecydowana większość wydawców podchodzi do tego sceptycznie i nie decyduje się na takie rozwiązanie. Zmiana podejścia – z roku na ...

    Tematy: skuteczna reklama, reklamy w internecie, blokada reklam, blokowanie reklam
  • Adblock precz! Najbardziej kreatywne strategie walki z blokowaniem rekam

    Adblock precz! Najbardziej kreatywne strategie walki z blokowaniem rekam

    00:20 13.05.2017

    ... : z oprogramowania blokującego reklamy korzysta u nas około 7 mln internautów. Zatrzymują oni niemal co drugą (42 proc.) odsłonę reklamy internetowej, pozbawiając wydawców ich ... zamierzamy blokować strony głównej. – To niczego nie rozwiązuje. Przecież w Internecie prawie każda informacja jest dostępna z kilku źródeł – skwitował. Paweł Stremski, ...

    Tematy: skuteczna reklama, reklamy w internecie, blokada reklam, blokowanie reklam
  • Blokowanie reklam: Polska liderem. Blokujemy najczęściej na świecie

    Blokowanie reklam: Polska liderem. Blokujemy najczęściej na świecie

    17:33 12.08.2016

    ... żadnym spośród pozostałych 62 państw analizowanych w raporcie, reklamy nie są tak często blokowane. W Polsce reklamy internetowe blokuje nawet 7 mln użytkowników. Wbrew pozorom, na ... nas metodologii badanie pokazuje zatem rzeczywistą skalę zjawiska blokowania reklam w Internecie, która jest daleko bardziej posunięta, niż skupianie się wyłącznie na ...

    Tematy: skuteczna reklama, reklamy w internecie, blokada reklam, blokowanie reklam
  • Reklama online? Polacy mówią "stop"

    Reklama online? Polacy mówią "stop"

    00:30 25.06.2016

    ... deklaracje użytkowników, które same w sobie są problematyczne. Internauci mogą np. nie wiedzieć, że korzystają z wtyczek blokujących bądź pobrali oprogramowanie blokujące reklamy jakiś czas temu, ale realnie już z niego nie korzystają. Wykorzystując w naszej metodyce analizę Big Data jesteśmy w stanie zobrazować faktyczną i aktualną ...

    Tematy: blokowanie reklam, AdBlock, blokada reklam, jak wyłączyć reklamy
  • Blokowanie reklam: Polacy dobrze wiedzą, jak to robić

    Blokowanie reklam: Polacy dobrze wiedzą, jak to robić

    12:53 05.05.2016

    ... 37 proc. polskich internautów. Bardziej oporni na reklamy są jedynie Grecy. Zjawisko blokowania reklam w internecie to już chleb powszedni - jest zakrojone na ... reklamy digitalowej. Tym bardziej, że wykrycie AdBlocka nie zawsze wymaga użycia plików cookies. Brytyjski oddział IAB postanowił sprawdzić, jakie są powody blokowania reklam w Internecie ...

    Tematy: blokowanie reklam, AdBlock, blokada reklam, jak wyłączyć reklamy
  • Reklama w internecie - irytująca i skuteczna

    Reklama w internecie - irytująca i skuteczna

    00:04 24.08.2006

    ... polskich użytkowników sieci do reklam emitowanych w internecie, co trzeci internauta uważa, że są one skuteczne, a 14 proc. przyznaje, że reklamy przekonują ich do zakupu reklamowanego produktu lub usługi. Opinie internautów na temat reklamy W ocenie polskich internautów reklamy w internecie są przede wszystkim irytujące (69 proc.) oraz ...

    Tematy: reklamy w internecie, reklama w internecie, rynek reklamy internetowej, reklama internetowa
  • Mniej oszukańczych kliknięć

    Mniej oszukańczych kliknięć

    00:04 27.04.2006

    ... fraud) w branży wyszukiwania reklam wynosi około 14 proc., znacznie mniej niż spodziewane 20-35 proc. Fałszywe kliknięcia, które sztucznie zawyżają koszt reklamy w sieci, wystąpiły na poziomie niższym od oczekiwanego przez reklamodawców, stwierdziła firma monitorująca. Średni współczynnik oszukańczych kliknięć w branży wyszukiwania reklam wynosi ...

    Tematy: wyszukiwanie, wyszukiwanie reklam, fałszywe kliknięcia, reklama w internecie


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: