formy reklamy - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama i zmysły
13:16 28.07.2010
Każdy z pięciu naszych zmysłów - wzrok, słuch, dotyk, węch i smak - jest równie ważny, jeśli chodzi o percepcję bodźców, które do nas docierają. Reklama nie powinna o tym zapominać. Instytut Millward Brown prowadził przez 18 miesięcy w kilkunastu krajach świata (także w Polsce) interesujące badania jakościowe. Chodziło o sprawdzenie, do jakich ...
Tematy: reklama, reklamy, formy reklamy, marketing i reklama -
Rozporządzenie KRRiTV w sprawie głośnych reklam
09:24 05.07.2010
... wskazywał na to, że nagła zmiana natężenia dźwięku przy nadawaniu reklamy zmusza odbiorcę do ciągłego regulowania odbiornika. Zdaniem RPO, zainteresowani praktykę taką ... go program telewizyjny, czy też emitowany film, który przerwano na reklamy. Praktyki polegające na zwiększaniu poziomu głośności bloków reklamowych od momentu wejścia w ...
Tematy: głośne reklamy, bloki reklamowe, reklama, formy reklamy -
Prawo reklamy: jak działa?
12:49 28.05.2010
... towarów. Czy zamierzony efekt agencje reklamowe mogą osiągnąć działając zgodnie z prawem? Prawo reklamy zwięźle wyznacza granice dozwolonej reklamy oraz organizowania i prowadzenia reklamy. Problem zakresu dopuszczalności reklamy może być zatem rozpatrywany na dwóch płaszczyznach: ustawodawstwa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji przepisów ...
Tematy: naklejki reklamowe, ulotki reklamowe, reklama, reklamy -
Reklama porównawcza nie zawsze legalna
12:53 24.06.2009
... czy Pepsi. Reklama porównawcza ma swoje granice. Twierdzenie, że jakiś produkt posiada cechy innego, renomowanego, to już przekroczenie granic dozwolonej reklamy porównawczej. Mamy wtedy do czynienia z podszywaniem się pod cudzy produkt, nielegalnym korzystaniem z jego renomy. Przekonali się o tym producenci perfum, którzy ...
Tematy: reklama porównawcza, marketing i reklama, formy reklamy, nieuczciwa reklama -
Amortyzacja a środki trwałe służące reklamie
08:25 16.06.2009
... (zatrzymanie klientów u siebie). Wydatek na taki cel spełnia zatem definicję podatkowych kosztów uzyskania przychodów. Jak już wskazano wyżej, jedną z form reklamy jest m.in. szerzenie wiedzy o samej firmie a nie jej konkretnych produktach. Służą temu celowi m.in. banery reklamowe, w tym także przestrzenne i oświetlone ...
Tematy: amortyzacja środków trwałych, Amortyzacja, środki trwałe, wydatki na reklamę -
Telemarketing zbyt natarczywy wg Polaków
01:20 05.10.2008
... .), w Internecie i radiową (po 5 proc.). Zapytani o zaufanie do poszczególnych form reklamy, Polacy, jako na godną zaufania, najczęściej wskazują na prezentację produktów w miejscach sprzedaży (20 proc. wskazań) oraz reklamę w telewizji (19 proc.). Pozostałe formy reklamy cieszą się wyraźnie mniejszym zaufaniem. Zakupy przez telefon 80 proc ...
Tematy: telemarketing, usługi telemarketingowe, call center, promocja produktu -
Marketing przyszłości - raport TrendScope 2008
01:31 09.12.2007
Zip Culture, Word of Mouth, Multitasking, User Generated Content i mCommerce - te trendy bedą rządzić polskim konsumentem w 2008 r. - wynika z raportu "TrendScope 2008" przygotowanego przez agencję Tequila\Polska. Identyfikację trendów przygotowano w oparciu o badania instytutu IQS and Quant Group oraz Pentor Research International. Jak wynika z ...
Tematy: marketing i reklama, mcommerce, marketing przyszłości, TrendScope -
Komunikacja wizualna: digital signage w Polsce
01:26 11.11.2007
27 proc. przedstawicieli dużych firm spotkało się z pojęciem digital signage i rozważa wdrożenie tej technologii. W ich komunikacji z klientami i pracownikami wciąż dominują tradycyjne narzędzia jak ulotka i plakat, a za najważniejszą cechę komunikatu uznają skuteczność w dotarciu do odbiorcy. Takie wyniki przyniosło badanie o nowych technologiach ...
Tematy: digital signage, komunikacja wizualna, komunikacja marketingowa, marketing i reklama -
Reklama rich media skuteczna w rozrywce
00:49 19.09.2007
... liczby reklamodawców związanych z rozrywką synonimem sukcesu w kampanii prowadzonej online. PointRoll zwraca uwagę, że umieszczenie reklamy związanej z rozrywką na stronie internetowej powiązanej z tą kategorią nie zawsze zapewnia sukces. Niektóre reklamy rich media przynosiły lepszy efekt, gdy zostały umieszczone na stronach różnych kategorii np ...
Tematy: rich media, reklama internetowa, formy reklamy, reklama online -
Bluetooth marketing, czyli reklama w komórce
00:27 18.09.2007
... łakomym kąskiem dla reklamodawców. Teraz staną się dużo łatwiejszym targetem niż dotychczas, dzięki wykorzystaniu w marketingu technologii Bluetooth. Firmy z branży mediów i reklamy odkryły, że wykorzystując technologię Bluetooth można skłonić osobę, która wybiera się na zakupy np. do poznania oferty konkretnego sklepu. Gdy ...
Tematy: Bluetooth marketing, reklama w komórce, reklamy w telefonie komórkowym, reklama
Podobne tematy:
- amortyzacja środków trwałych
- środki trwałe
- reklama
- Amortyzacja
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- działania marketingowe
- marketing
- badania konsumentów
- reklama w internecie
- marketing i reklama
- strategia marketingowa
- promocja
- reklama telewizyjna
- skuteczność reklamy
- reklamy
- promocja marki
- komunikacja marketingowa
- nieuczciwa reklama