komunikacja marketingowa - wiadomości i porady tematyczne
-
Kampanie PR: nie rezygnuj w kryzysie
09:03 24.06.2009
... szerszą ekspozycję. Firmy podejmują działania z zakresu PR w następujących dziedzinach: stosunki z prasą (media relations) nadawanie rozgłosu produktowi komunikacja przedsiębiorstwa z otoczeniem lobbying (kontakty z członkami ciał ustawodawczych i urzędników państwowych nakłaniające do określonych rozwiązań prawnych i administracyjnych) doradztwo ...
Tematy: kampanie PR, skuteczny PR, działania PR, komunikacja marketingowa -
Kreowanie marki na bazie emocji
13:17 13.06.2009
... – na dwóch poziomach: procedury/styl kontaktu z klientem oraz podobieństwa stylu zachowania pracownika do stylu konsumenta: sposobu reakcji, poczucia przez klienta tożsamości. Komunikacja – obszar, w którym odwoływanie się do emocji, próby wywołania określonych emocji są najbardziej rozwinięte, co nie znaczy, że przynosi największe korzyści ...
Tematy: kreowanie marki, marketing, branding, lovemark -
Pozycjonowanie marki - koncept
13:44 23.07.2008
Do niedawna dużą wagę do pracy nad konceptami przywiązywały jedynie największe korporacje. Ale użyteczna wiedza i sprawność tego narzędzia szybko przeniknęły do środowiska marketerów. Koncept strategiczny to po prostu opowieść, którą marketer opowiada o swojej marce. Każda marka musi przecież mieć swoją opowieść, najlepiej taką, w którą wierzą ...
Tematy: marka, kreowanie marki, komunikacja marketingowa, pozycjonowanie marki -
Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji
13:18 07.05.2008
... i kampania oparły się na bardzo silnym insighcie konsumenckim – „sieci komórkowe robią nas w balona”; klientom zaoferowano więc uczciwą cenę, jednak wyrazista komunikacja postawiła na młodą grupę docelową o lekko anarchizującym spojrzeniu na życie. 2007 – Zelmer 2007 Znam Zelmera od lat, miałem taki odkurzacz ...
Tematy: marka, kreowanie marki, wizerunek, komunikacja marketingowa -
Komunikacja werbalna: nazwy, slogany i hasła reklamowe
09:36 12.12.2007
... słowa, ale w takich przypadkach warto postarać się o tzw. Ochronę słowno – graficzną zabezpieczającą przed konkurencją graficzny sposób zapisu nazwy. Skuteczna nazwa marketingowa powinna odzwierciedlać tożsamość firmy lub produktu. Im lepiej nazwa komunikuje istotne dla marki wartości, jej cechy i unikalny charakter, tym lepiej ...
Tematy: reklama, marketing, komunikacja marketingowa, nazwa handlowa -
Komunikacja wizualna: digital signage w Polsce
01:26 11.11.2007
... 24 i 14). „Sposób doboru firm do badania i wielkość próby badawczej pozwoliły pokazać pewien trend – kierunek w którym będzie zmierzać komunikacja marketingowa. Badanie przeprowadzono wśród przedstawicieli firm potencjalnie najbardziej zainteresowanych nowymi technologiami, z dużą ilością oddziałów, wieloma pracownikami i odpowiednim budżetem. Ich ...
Tematy: digital signage, komunikacja wizualna, komunikacja marketingowa, marketing i reklama -
Rynek energetyczny: jak dotrzeć do klienta?
11:00 19.08.2007
Firmy energetyczne, a dokładniej pracownicy działów marketingu, mają przed sobą niełatwe zadanie wypromowania swojego przedsiębiorstwa w innych niż dotychczasowe warunkach funkcjonowania - podkreślają specjaliści z Pegasus Group. „Zadanie to wymaga przede wszystkim zmiany w sposobie myślenia i wprowadzeniu nowych kierunków w komunikacji. - ...
Tematy: rynek energetyczny, rynek energii, energia elektryczna, marketing -
"Lovemark" - czyli kreowanie marki oparte na emocjach
11:28 29.07.2007
Człowiek, kierując własnym życiem, wykorzystuje wykładnię racjonalnego, analitycznego myślenia dostarczanego przez rozum oraz spontaniczne emocje dyktowane przez serce. To właśnie te ostatnie sprawiają, że faktycznie żyjemy, bo potrafimy odczuwać. Czujemy radość i smutek, złość i współczucie, strach i odwagę, gniew i tkliwość, zaskoczenie i ...
Tematy: marka, marki, lovemark, kreowanie marki -
Marki wiernych wyznawców
00:51 29.05.2007
Życie nie znosi próżni. Dziś dawne miejsce wiary starają się zajmować marki. Niektórzy ludzie noszą tatuaże z ulubionym logo, tak jak ich babcie poświęcony medalik. Marki dają im pewność i wsparcie, jak modlitwa. Czy rzeczywiście, w świecie, który traci wiarę, marki mogą zaspokajać potrzeby metafizyczne? Smutna przepowiednia Nietzschego sprawdza ...
Tematy: marka, marki, kreowanie marki, komunikacja marketingowa -
Budowanie społeczności w reklamie
14:02 14.03.2007
... (Puma). Temat i forum komunikacji dla społeczności By zbudować społeczność, musi istnieć idea, przekaz, komunikat, ale także spójna i adekwatna dla niego – komunikacja. Społeczność nie istnieje bez kontaktu, bieżącej informacji, dlatego też musi mieć swoje forum wymiany informacji. Jeśli mówimy o społeczności, jaką jest ...
Tematy: społeczności internetowe, marketing i reklama, społeczność, budowanie społeczności
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- wysokość wynagrodzenia
- e-commerce
- zakupy online
- ochrona konsumentów
- sklepy internetowe
- social media
- media społecznościowe
- reklama
- zakupy przez internet
- sprzedaż
- badania internautów
- marki
- kobiety
- reklama internetowa
- RODO
- działania marketingowe
- marketing
- handel internetowy