komunikacja marketingowa - wiadomości i porady tematyczne
-
Sponsoring jako element komunikacji marki
13:58 31.01.2007
Można zauważyć, że coraz częściej rolę mecenasa kultury przejmują, w miejsce państwa, firmy prywatne. Co powoduje, że decydują się na działalność sponsorską? Dlaczego wybierają inicjatywy ze świata kultury? Czego oczekują po zaangażowaniu się w tego rodzaju aktywność i jakie trudności napotykają? Festiwal Ludwiga van Beethovena, Festiwal Kultury ...
Tematy: sponsoring, komunikacja marketingowa, komunikacja z klientami, wizerunek firmy -
Techniki sprzedaży - strategia sprzedaży
13:55 04.07.2006
Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Dlaczego podczas gdy jednym udaje się poczuć smak zwycięstwa, inni muszą przełknąć gorzką pigułkę porażki? Strategia sprzedaży to długofalowe planowanie sprzedaży. Zanim zaczniesz korzystać z konkretnych technik sprzedaży, powinieneś mieć rzetelnie opracowaną strategię ...
Tematy: techniki sprzedaży, rozmowy handlowe, skuteczny handlowiec, komunikacja marketingowa -
Mowa ciała w technikach sprzedaży
14:01 08.06.2006
... bardzo małą część komunikacji. Najważniejszymi jej składowymi są bowiem wrażenia wzrokowe, które w przypadku sprzedawcy zależą przede wszystkim od mowy ciała. Komunikacja werbalna, czyli nasze słowa odpowiadają jedynie za 10% procesu komunikacyjnego. 40% informacji jest wyrażana poprzez modulację głosu, a pozostałe 50% wyraża ...
Tematy: mowa ciała, techniki sprzedaży, rozmowy handlowe, skuteczny handlowiec -
Czas na integrację
10:23 14.12.2005
... rok. Umiejętność pomysłowego wykorzystania jednocześnie wszystkich tych kanałów to nowe wyzwanie dla marketingu, któremu wcale nie tak łatwo jest sprostać. Komunikacja za pomocą e-maili i SMS-ów napotyka bowiem przeszkody, jak ustawa o komunikacji drogą elektroniczną i o ochronie danych osobowych czy skomplikowane wymagania operatorów GSM ...
Tematy: integracja systemów informatycznych, integracja, platforma reklamowa, marketing -
Marketing na diecie
20:07 14.11.2004
... się tylko do wybranych elementów daje ograniczone, niezrozumiałe i w konsekwencji negatywne rezultaty. Determinacja i konsekwencja prowadzi do sukcesu. Przypadkowość i wybiórczość nie. Komunikacja marketingowa jest podobna do diety, bo powinna prowadzić do poważnej zmiany. Zaczyna się od oddania się wybranym zachowaniom i przekazania klientom ...
Tematy: marketing, komunikacja marketingowa, plan marketingowy
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- wysokość wynagrodzenia
- e-commerce
- zakupy online
- ochrona konsumentów
- sklepy internetowe
- social media
- media społecznościowe
- reklama
- zakupy przez internet
- sprzedaż
- badania internautów
- marki
- kobiety
- reklama internetowa
- RODO
- działania marketingowe
- marketing
- handel internetowy