komunikacja z klientem - wiadomości i porady tematyczne
-
Polscy konsumenci zmęczeni zdalnymi kanałami komunikacji?
09:03 18.02.2021
Polscy konsumenci niewątpliwie doceniają możliwości, jakie daje im cyfrowa komunikacja. Świetnym tego przykładem może być chociażby tempo, w którym adaptujemy rozwiązania bankowości elektronicznej, czy pracę w systemie home office. Jak jednak dowodzą ...
Tematy: komunikacja, kanały cyfrowe, digitalizacja, bankowość elektroniczna -
Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie
09:59 27.01.2021
Firma KPMG przedstawiła rezultaty raportu „Doświadczenia klientów w nowej rzeczywistości”. Z opracowania wynika, że pomimo zawirowań związanych z pandemią wiele branż nie zapomniało o tym, jak ważna jest dbałość o doświadczenia klientów. W Polsce szczególnie dobrze wypadł sektor finansowy. W przypadku banków i operatorów płatności wskaźnik ...
Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Chatboty w oczach Polaków. Czy taka obsługa klienta nam odpowiada?
09:27 04.12.2020
... możliwość nieograniczonego ani czasowo, ani przestrzennie dostępu do potrzebnych informacji. I choć z pewnością nigdy nie wyeliminują całkowicie człowieka z obszaru kontaktu pomiędzy klientem a instytucją, to już teraz w znacznej mierze wspomagają jego pracę. 24 proc. ankietowanych, którzy wzięli udział w naszym badaniu, wybiera kontakt ...
Tematy: nowe technologie, sztuczna inteligencja, AI, uczenie maszynowe -
Sklepy internetowe. Jak poprawić komunikację z klientem?
11:51 25.11.2020
... trendów sprzedawcy powinni znaleźć odpowiedź - podpowiada Maja Wiśniewska, PR & Content Marketing Manager w SMSAPI. Czego dowiadujemy się o sklepach internetowych: Jeśli komunikacja z klientem, to głównie poprzez social media. Swoje oferty najchętniej promują w mediach społecznościowych (76 proc. bezpłatnie / 48 proc płatnie) i w newsletterach (51 ...
Tematy: sklepy internetowe, reklama i marketing, promocja sklepu, jak podwyższyć sprzedaż -
7 trendów w marketingu "nowej rzeczywistości"
10:27 19.11.2020
... sposób patrzenia na rynek i konsumenta. Po pierwsze, kluczem do sukcesu będzie pozyskiwanie danych o klientach – z systemów e-commerce i CRM (zarządzania relacjami z klientem), a także mediów społecznościowych. Po drugie, za pomocą platformy danych klientów (CDP) należy przewidywać ich przyszłe zachowania. W końcu – warto zwiększać swoją ...
Tematy: marketing, działania marketingowe, komunikacja z klientem, pandemia -
Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?
10:32 17.11.2020
... jeszcze większego znaczenia? Jak sprawdzić, czy pracownicy naszej organizacji zdają sobie sprawę z wagi doświadczeń konsumenckich? Co zmienia koronawirus w kontekście komunikacji z klientem? Cena, funkcje produktu i jego dostępność to niewątpliwie istotne kwestie dla niemal wszystkich kupujących. Istotne, ale czy najważniejsze? Jak przekonuje Mood ...
Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
7 skutecznych sposobów na kryzys wizerunkowy
12:47 05.11.2020
... wiele osób zaczyna mówić w jej imieniu bez odpowiedniego przygotowania. Ważne jest, aby cała komunikacja była spójna i oparta na marce. Pomoże to zapewnić poczucie stabilności. ... gotowe do publikacji, zanim zwrócą się inni reporterzy. Istotna jest też właściwa komunikacja do innych wybranych grup, które mogą okazać się swoistym rzecznikiem w ...
Tematy: kryzys, kryzys wizerunkowy, wizerunek firmy, budowanie wizerunku firmy -
Smartfony i operatorzy komórkowi w Top Marka 2020. Kto liderem?
11:46 03.11.2020
Pandemia nie pozostaje bez wpływu na marki i ich możliwości w zakresie docierania od odbiorców. Niektóre brandy dostrzegają na tym polu potężne problemy. Nie dotyczą one jednak ani firm wyspecjalizowanych w produkcji smartfonów, ani też operatorów komórkowych. Obie te branże, po chwilowych zawirowaniach, zdołały wrócić na dotychczasowe tory i ...
Tematy: Top Marka, monitoring mediów, media, marki -
Są wyniki Top Marka 2020. Które marki najsilniejsze w mediach?
12:06 02.11.2020
Poznaliśmy wyniki XIII już edycji raportu Top Marka. Najświeższe badanie objęło swoim zasięgiem 500 brandów i 50 branż. Na jego potrzeby wzięto pod lupę najwyższą w historii zestawienia ilość materiałów - ponad 97 mln informacji. Autorzy badania wzięli na warsztat 2 mln tekstów prasowych, 15 mln internetowych i 80 mln postów w mediach ...
Tematy: Top Marka, monitoring mediów, media, marki -
Customer Experience w czasie pandemii
11:37 10.09.2020
... jeszcze bardziej potrzebne. Jednocześnie oprócz profesjonalizmu i wiedzy eksperckiej, jeszcze ważniejsze są kompetencje miękkie, umożliwiające nawiązywanie lepszego i bardziej bezpośredniego kontaktu z klientem. Nikt nie był w stanie przewidzieć, że w tak krótkim czasie dojdzie nie tylko do pandemii, ale również poważnych gospodarczych konsekwencji ...
Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem