komunikacja z klientem - wiadomości i porady tematyczne
-
Pozyskiwanie klientów? Liczy się głównie mobile
12:41 29.06.2016
... się nawet w czołówce. QUO VADIS, MOBILE? Wyniki badania nie pozostawiają wątpliwości: komunikacja mobilna może tylko zyskiwać na znaczeniu w działaniach marketingowych. Głównymi sprawcami takiego trendu są… sami klienci. Niegdyś komunikacja marki z klientem przebiegała w jednym kierunku. Przeciętny odbiorca reklamy widział ją w TV, słyszał w radiu ...
Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, sklepy stacjonarne, komunikacja z klientem -
Największe błędy stron www
14:41 27.04.2016
... Web- i copywriting to przede wszystkim teksty użytkowe, konwersacyjne, które zmniejszają dystans pomiędzy tobą a odbiorcą. Strona musi być czynna i personalizować relacje z klientem, mimo że nie masz z nim bezpośredniego kontaktu. Nawet tryb rozkazujący jest tutaj uprzywilejowany, pozwalając wzywać odbiorców do podjęcia konkretnej akcji ...
Tematy: strona www, dobra strona internetowa, copywriting, webwriting -
E-commerce - niewykorzystana kopalnia pomysłów dla bankowości
12:24 25.03.2016
... ofertą, przez co rozmowa będzie też bardziej skuteczna. Po drugiej stronie lustra Sytuacja zmienia się diametralnie, kiedy mamy do czynienia z klientem bankowości elektronicznej. Wówczas bank wie o swoim kliencie znacznie więcej. Ma też możliwość personalizowania komunikacji na niespotykaną wręcz skalę. Może wówczas ...
Tematy: bankowość elektroniczna, banki, bankowość online, marketing internetowy -
Dobry event, czyli jaki? Poznaj 5 jego cech
11:17 02.02.2016
... „tańczących” nad ziemią do V symfonii Beethovena. Nie do wiary? A jednak! Skuteczna komunikacja z klientem Poradników i szkoleń na temat dobrej komunikacji jest sporo. Każdy, kto chce poznać najlepsze sposoby na porozumiewanie się z klientem nie będzie miał z tym problemu. Dobrą i sprawdzoną metodą jest bycie zaangażowanym, kreatywnym ...
Tematy: eventy dla firm, jak zorganizować event, komunikacja z klientem -
6 faktów nt. telefonicznej obsługi klienta w e-commerce
11:08 13.10.2015
... są tutaj kompetencje konsultanta prowadzącego rozmowę. 6. Do wzmacniania więzi z klientem – telefon Przy braku bezpośredniego kontaktu, rozmowa przez telefon daje największe szanse nawiązania emocjonalnej relacji z klientem. Składają się na to trzy czynniki: komunikacja w czasie rzeczywistym, ułatwiający zapamiętanie rozmówcy dźwięk jego głosu ...
Tematy: obsługa klienta, call center, e-commerce, biuro obsługi klienta -
4 powody wykorzystania czatu w obsłudze klienta
12:07 23.04.2015
Większa satysfakcja klientów, wyższa wydajność agentów, oszczędności i więcej zamkniętych transakcji. Na całym świecie rośnie wykorzystanie czatu w obsłudze klienta. Według raportu Global Contact Center wykorzystanie czatu w call/contact center na całym świecie wzrośnie w ciągu 12 miesięcy o ponad 100%. Jest to najszybciej rozwijający się kanał ...
Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi, komunikacja z klientem, chat -
Sklepy internetowe - 5 grzechów, nie tylko przed Świętami
10:38 24.11.2014
Okres przedświąteczny to żniwa dla wielu sklepów internetowych. Mamy tendencje do zwlekania z zakupami na ostatnią chwilę i dopiero teraz zaczynamy odwiedzać punkty sprzedaży, żeby nabyć upominki dla bliskich. Z jednej strony to znakomita okazja dla sklepu na zapisanie się złotymi sylabami w pamięci klienta, z drugiej – jeszcze większa szansa na ...
Tematy: sklepy internetowe, zakupy przez Internet, zakupy, relacje z klientem -
YouTube w służbie przedsiębiorcy
10:22 01.10.2014
... pod uwagę kilka czynników – radzi Paweł Madler, dyrektor ds. sprzedaży polskiego oddziału Chimney - Przede wszystkim, podobnie jak w innych mediach społecznościowych, komunikacja powinna odbywać się systematycznie, aby nasi odbiorcy stale wracali na nasz kanał. Ponadto istotne są treści, które budują zaangażowanie konsumentów ...
Tematy: You Tube, wideo w Internecie, video online, social media -
Jakość obsługi to nie wszystko
12:45 04.04.2014
... zaskakiwanie. Nie zawsze musi to wiązać się z dodatkowymi kosztami, ale wymaga dużej dawki empatii i zaangażowania od osób odpowiedzialnych za kontakt z klientem. Takie działania trudno jest wpisać w obowiązujące procedury. Są to gesty spoza procedur świadczące o tym, że klienta traktujemy jak wartościowego partnera ...
Tematy: obsługa klienta, relacje z klientem, jakość obsługi klienta, komunikacja z klientem -
Jakość obsługi klienta w sieciach handlowych II 2014
10:09 13.03.2014
Douglas, Lancerto, Zara Home, Hugo Boss i Gino Rossi - to sieci, w których obsługa klienta stoi na najwyższym poziomie – wynika z czwartej edycji badania zrealizowanego przez firmę Daymaker. Bardzo dobre wyniki uzyskały również: Massimo Dutti, Simple, Swarovski, The Body Shop oraz Tape l'oeil. Na drugim biegunie znalazły się między innymi: HOME & ...
Tematy: obsługa klienta, relacje z klientem, jakość obsługi klienta, komunikacja z klientem