komunikacja z klientem - wiadomości i porady tematyczne
-
Jak e-sklepy wykorzystują social media?
10:17 04.02.2014
Aż 84 procent sklepów wykorzystuje serwisy społecznościowe do wsparcia sprzedaży online - tak wynika z badania "Co nakręca e-commerce". Partnerem części dotyczącej social media jest NapoleonCat.com. Badanie przeprowadzone zostało przez CubeResearch. Wśród e-sklepów, które są obecne w mediach społecznościowych 90 proc. używa Facebooka. Jak ...
Tematy: e-commerce, media społecznościowe, komunikacja z klientem, social media -
Komunikacja z klientem ważna dla polskich firm
00:20 22.02.2013
... To znów częściej, niż u amerykańskich gigantów (87 proc.). Podstawą jest dobra komunikacja Dobra oferta jako prosta recepta na sukces w biznesie już nie wystarcza. ... mailowych. Jak się okazuje, największe polskie przedsiębiorstwa są otwarte na bezpośredni dialog z klientem w większym stopniu, niż amerykańscy giganci, choć niestety jakość prowadzenia ...
Tematy: polskie firmy, komunikacja z klientem, jakość obsługi klienta, kontakty z klientami -
Obsługa klienta a nowe sposoby komunikacji
13:21 08.11.2012
... połowa ankietowanych (58%) na stanowiskach zarządczych (członkowie zarządów, dyrektorzy) wskazała prezesa firmy jako osobę odpowiedzialną za rozwój nowych sposobów komunikacji z klientem m.in. poprzez media społecznościowe i kanał mobilny. Z taką oceną zgodziło się jednak tylko 28% menedżerów średniego szczebla, dla których odpowiedzialność za ...
Tematy: obsługa klienta, relacje z klientem, jakość obsługi klienta, komunikacja z klientem -
Media społecznościowe - nowy kanał komunikacji marketingowej
12:57 27.01.2012
... polityki mówi się o komunikacji permanentnej. Dzięki internetowym mediom społecznościowym, komunikacja marketingowa firm z klientami wygląda podobnie. Zmienił się charakter komunikacji, ... , dlatego przedstawiciele firm muszą się na nowo nauczyć prowadzić dialog z klientem. Obecnie udział w tym dialogu mogą wziąć wszyscy, o każdej porze dnia i nocy. A ...
Tematy: komunikacja marketingowa, komunikacja z klientem, komunikacja z klientami, kanały komunikacji -
Najlepsze sklepy z bielizną w Europie
10:34 16.02.2011
O obsługę klienta najlepiej dbają Czesi, w budowaniu lojalności przodują Węgrzy, a w prezentacji sklepu wygrywają Litwini - to wnioski, jakie można wysunąć na podstawie badania mystery shopping przeprowadzonego przez INTERNATIONAL SERVICE CHECK (ISC). Tajemniczy klienci ocenili 192 sklepy z bielizną w 9 krajach Europy, Polska znalazła się dopiero ...
Tematy: sklepy, sklepy bieliźniane, sklepy z bielizną, jakość obsługi klienta -
Obsługa klienta: Internet i Web 2.0
10:06 26.07.2010
... i wirtualnych agentów, płynna eskalacja problemów z jednego kanału do drugiego, obsługa złożonych zapytań przez wirtualnych agentów, rejestrowanie historii interakcji z klientem niezależnie od kanału kontaktu oraz integracja danych klienta rozproszonych w wielu zbiorach. Wreszcie, operatorzy powinni szybko rozwijać swoją obecność w nowych kanałach ...
Tematy: obsługa klienta, lojalność klientów, relacje z klientem, jakość obsługi klienta -
Badanie satysfakcji klienta
10:33 28.06.2010
We współczesnej gospodarce wolnorynkowej to klient jest kluczowym elementem sukcesu niemal każdego przedsiębiorstwa. Dobra znajomość nie tylko jego potrzeb, ale także satysfakcji płynącej z nabywanych produktów czy usług przez konsumentów, pozwala pokierować firmą tak, aby przynosiła ona jak największe zyski. Badanie satysfakcji klienta to jedno z ...
Tematy: badania marketingowe, mystery shopping, budowanie zaufania klientów, badanie satysfakcji klienta -
Kanały komunikacji: preferencje klienta w 2009
12:02 08.06.2010
... problem. Branże mające najlepszy kontakt z klientem Konsumenci zostali zapytani, która branża ma najlepszy kontakt z klientem. Żadna z kategorii nie zyskała znaczącej przewagi w ... wyselekcjonowanych by reprezentować każdą grupę wiekową oraz dochodową. W sondażu „Komunikacja przez różne media – doświadczenia klientów. Wyzwania, trendy i niespełnione ...
Tematy: kanały komunikacji, komunikacja z klientem, komunikacja z klientami, badania konsumentów -
Polacy wybierają tradycyjne kanały komunikacji
13:43 29.04.2010
Według ostatniego badania Ipsos na temat preferencji klientów dotyczących kanałów komunikacji z dostawcami usług (biurem obsługi klienta) nadal najczęściej wybierane są te tradycyjne: kontakt osobisty, wysyłka listu pocztą oraz rozmowa przez telefon. Zwiastuny zmian niesie tzw. generacja Y, w znacznie większym stopniu korzystająca z nowoczesnych ...
Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, kontakty z klientami, komunikacja z klientem -
Komunikacja banków z klientem: social media szansą
12:33 21.04.2010
... do rozwoju współpracy z klientami w pokryzysowych czasach. Rozwiązaniem może być lepsza komunikacja w Internecie” – dodaje. Kryzys pokazał, że Internet może posłużyć jako pas ... sztuka, bo wymaga rzeczowego, ale i odmiennego komunikowania się z klientem lub użytkownikiem. Social media to nie zwykłe przeklejanie korporacyjnych formułek, ale ...
Tematy: decyzje finansowe, zarządzanie finansami, oszczędności Polaków, sytuacja materialna gospodarstw domowych